LAINAUS(Jemmis @ 28.5. 2006, 16:14)
Minua ei itse asiassa haittaa se, että foorumeilla onnitellaan, koska viestit voi yksinkertaisesti jättää lukematta, mutta onko teistä moni sähköpostin kautta toimivalla postituslisalla (esim. oman rodun), jolla ilmoitetaan koirien tuloksia? SIELLÄ se onnitteleminen on rasittavaa, koska sähköpostilaatikko menee umpeen ja kuitenkin kaikki viestit on pakko lukea, JOS niissä sattuu olemaan jokin muukin tärkeä ilmoitus :/
Meillä on shelttipalsta, joka kulkee sk-postin kautta ... meille se tulee äidin outlookkin, joka ei hävillä täyty (siis ei todellakaan)!
Meillä ainakin shelttipiirissä onnitellaan paljonkin ja kyllä sieltä muutkin viestit löytyy hyvin
kukaan ei ole ikinä valittanut siitä että onnitellaan ... ja meillä kyllä kiertää kaikki shelttitulokset siellä mitä tulee.... ja se meinaa sitäkin, että onniteluja tulee paljon...
mutta se on vähän eriasia kyllä kun täällä...

sk-postissa onnittelut voi poistaa deletellä ja tulokset jättää... täällä on toisin
mutta luulen, että ne sk-postin onnittelut ei mua haittaa sillä tavalla kun tuntee koko porukan ja tuntee onniteltavat koiratkin... täällä se voi ärsyttää siksi, että porukkaa ja koiria ei tunne ja tulee, vaikka ei haluisikaan, sellainen olo, että "onnittelisivat toisiaan jossain muualla"...

tai en tie... tää on vähän hankala juttu...
mutta jotain voisi joku viisas kehitellä...

edit.// ja vielä yksi juttu... ja kun nyttenkin on tuolla sk-postissa tampereen, järvenpään, joensuun ja piikkiön tulokset, niin ne jotka eivät varsinaisesti ketään niin laittavat yleisesti onnittelut kaikille vkn lopun menestyneille tms...
no mutta tämä on hankala juttu koska joitan tulokset häiritsee ja joitain ei...

eikä sille luonnollisesti voi mitään..