Meillä on Nalan kanssa treenattu nyt aika ahkerasti pyöräilysprintterillä.
Nyt muutama päivä sitten kävi pikkasen köppäsesti, koira teki yhtäkkiä äkkipysähdyksen, enkä tiedä vieläkään, että mistä syystä. No, minulla sitten tuli tuohon lantioluuhun n. 3 hiusmurtumaa ja käteen olisi voinut tulla murtuma, tai hiusmurtuma, ellen olisi ehtinyt suojaamaan... Ja jalka oli 2 päivää turvoksissa, mutta siinä ei murtumia todettu. Että ei sen enempää tällä kertaa.
Ja vielä kaupassa kehuivat pyöräilysprintteriä tosi turvalliseksi, että siinä ei voi käydä mitenkään huonosti. Muuten kyllä toimii ihan kuin unelma, mutta nyt en pysty enää yhtään luottamaan tuohon vekottimeen, että jos koira toisenkin kerran tekee äkkipysähdyksen ja minä lennän taas pyörän ohjaustangon yli kiven päälle.
Koira muuten nauttii tuosta juoksemisesta, mutta nyt on itsellä tullut pikkainen kammo tuohon härveliin, kun lantio on ihan pirun kipeä, eikä pysty edes lenkkeilemään, tai tekemään mitään muutakaan. Kepeillä olen kävellyt tässä pari ensimmäistä päivää, lääkärin mielestä se oli paras vaihtoehto, kun en pysty muuten kävelemään.
Eli pikkaisen ketuttaa, kun kehuvat ensin todella turvalliseksi ja mitään ei voi koskaan tapahtua tuon vekottimen kanssa.
En tiedä uskallanko koiran kanssa enää pyörän päälle tulla, mutta tämä viimeisin kokemus ei kyllä mitenkään mukava ollut, mutta en sitten tiedä mitä pitäisi tämän jutun suhteen tehdä.