Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Minä säteilen...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
mabel
Kirjaimellisesti confused.gif
Olen menossa hoitoon 9/6, radiumjodi.
Että minä kirjoitan sen tänne on se että erkkari on seurava päivä. Minä saan olla ihmisiä kanssa, kysyin, mutta haluan että te ette tule minulle liian lähellä, lapset ehdottomasti ei, sama jos on raskaana. Samalla kerroin nyt minun jengille että en ota vieraita vastaan 2 vko ajan, turvallisussyistä. Jos joku on kysymyksiä tai pahastuu minun teksti pyydän anteeksi ja sen voi poista sad.gif
Taata
teehee.gif
Minä jo hetken aikaa luulin, että Mabel on saanut vuosisadan neronleimauksen ja säteilee sen vuoksi. biggrin.gif

Mutta vakava asiahan tuo sitten olikin ja uskon, että kaikki sen ymmärtää.... sad.gif
mabel
Taata, ensimäinen lausunto on aivan totta, harva vaan tajua sen biggrin.gif

Jos joku näe vihreä telta missä on radioaktiivimerkkejä erkkarissa, se on minun "koti" biggrin.gif

Hyvä heittä humoorilla, se on aina tarpeen, tapahtuu mitä vaan.
Sanna
Toivottavasti hoito tehoa.
Hyvä että ilmoitit asiasta hyvissä ajoin. Oletko suunnitellut tulevasi kehään esittämään koiraa erikoisnäyttelyssä ja jos olet niin onko kehässä siis mahdollista olla liian lähellä vai mikä olisi turvallinen etäisyys?
mabel
Hoito tuhoa ja sen mukaan tehoa confused.gif
Näytän koiria kehässä, kyllä. Kirjoitin ylhällä miten toimia.
Sanna
Eli mikä on liian lähellä? Metri, kaksi, kolme...? Mitä jos jotain toista koiraa esittää samassa kehässä kanssasi henkilö joka on raskaana? Entä jos jollain on koirasi edessä tai takana astutettu narttu? Onko tämä liian lähellä vai tarpeeksi kaukana?
mabel
Ei tarvitse mene sylikontaktti minun kanssa, se on lähellä se jonka tarkoitaan. Saan enemmän tietoja ensi viikko, kirjoitan jos on jotakin joka olen missanut.
Sanna
Kiitos!
Hugis
Säteilysuojelukurssin käyneenä voin sanoa että normaalissa kanssakäymisessä ei Mabelin säteilystä ole kellekään mitään vaaraa biggrin.gif Eli voitte rauhassa esittää koiria samassa kehässä.

Tsemppiä Mabel thumbup.gif
tyyneläinen
Tsemppiä myös tätäkautta ja ainakin sut on helppo bongata, kun seuraa muutenkin hehkuvaa olemusta, joka nyt suorastaan LOISTAA cool.gif
edi
confused.gif Kurja juttu!!
Tsemppiä tulevaan thumbup.gif
Jettaneito
Mabel, kovasti voimia! Nuo on aina ikäviä juttuja.. Täytyypä kattoa, jos erkkariin eksyisin tuon Tyyneläisen matkassa, voidaan olla sit ihan personal bodyguardeina sulle, kun kumpainenkaan ei odota eikä oo lapsikaan enää cool.gif
vahtinalle
sad.gif Kovin kurja juttu... Hienoa, että olet säilyttänyt valoisan asenteesi. Kovasti voimia ja tsemppiä myös täältä suunnalta!
mirka
Tsemppiä ja voimia thumbup.gif
Toivottavasti hoito auttaa toivotulla tavalla. On sinulla ollut ihan tarpeeksi kestettävää jo riittämiin.
päärynä
Kaikille tiedoksi .. jos olisi vaarallista päästää ihminen ulos valvomatta ko sairauteen ja hoitoon liittyen.. silloin ihmistä ei päästettäisi liikkumaan vaan hän joutuisi viettämään tietyn ajan sairaalassa eristyksessä.
Tämän tiedän koska siskoni kärsi samasta julmasta sairaudesta, tuolloin ko aine otettu nestemäisenä ja hän oli eristyksissä.

Joten, kaikki ihan rauhallisin mielein näyttelyyn ja koiriaan näyttämään samaan kehään ilman hylkimis tai pelko reaktioita smile.gif !
Bonanza
Tsemppiä sinulle thumbup.gif
mabel
Kiitos kaikille, x-tra hugonmamille ja päärynä selvityksen. Haluan korosta että en ole niin vastuton että olisin tullut erkkarin jos lääkari oli kieltänyt. Erkkarissa nähdään, ja aivan uuden valossa biggrin.gif
upponalle
Mabel, Voimia dogrun.gif

wub.gif
kikka
Voimia Mabelille tulevaan koitokseen.
Fasupala
Mabelille voimia cool.gif
Bullen Mami
Tsemppiä sinne! smile.gif
Jami
Tsemppiä Mabel hug.gif

"Sinussa on valo joka loistaa" -J.Kuoppamäki- whistling.gif

laugh.gif biggrin.gif
mabel
^ Pakko osta se laulu biggrin.gif thumbup.gif

Toivottavasti tämä hoito nyt autta että sydän saa rauha, on tosi rassitava kun lepopulssi on 150 luokka, edellinen kerta kun oli sama tauti lepopulssi oli 180. Siksi kesketymiskyky on nolla, ei pystyy olla paikallaan kun koko kroppa mene ylikierroksia. Se ei ole ainoa oire , mutta se mitä on pahin tämän tauti. Kohta mabel on kun viilipytty kun arvot laskee, pakko raata mut mukaan biggrin.gif
IIRIS
...kun tultiin kotiin erikoisnäyttelystä ja posket ja nenä auringosta punaisina.. tongue.gif mun mieheni oli päivällä lueskellu molossi-foorumia ja sanoi nähtyään mun naaman. että oot ollu aika lähellä vissii sitä Mabelia ja saanu säteilyä kun oot noin punainen. teehee.gif whistling.gif tongue.gif
mabel
^ biggrin.gif Terveisiä aurinkolta itse blush.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.