Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pari uutta kuvaa
Puskaradio > Puskis > K-18
Hugis
Eli tässä teille biggrin.gif

Helmi:

Hugeli:
Esmo
Hugeli on niin symppis! wub.gif Hugelin kuvassa muuten höpsö-Helmi näyttää olevan vain yhtä jalkaa... wub.gif biggrin.gif
Hugis
Hugetti on kyllä viisastunut ja siitä on tullut varsinainen filosofi wub.gif

Ja Helmi muistuttaa tällä hetkellä enemmän kirahvia kuin koiraa jalkojen osalta. Korvien osalta se on taas kuin Dumbo-norsu... laugh.gif
Noel
Mutta filosointi on selvästi myös kaunistanut Hugista vai pitäisikö sanoa komistanut- ja Helmin Dumboilut varmaan vievät sen SAMALLE pilvelle kuin missä Hugis jo ajatuksissaan on laugh.gif
sipa
LAINAUS(Hugonmami @ 4.6. 2006, 21:57)
Ja Helmi muistuttaa tällä hetkellä enemmän kirahvia kuin koiraa jalkojen osalta. Korvien osalta se on taas kuin Dumbo-norsu...  laugh.gif

Mulle pisti myös heti silmään, että ompas Helmi yhtä jalkaa, oikein ripakinttu.. laugh.gif

Ihanat kuvat olet saanut napattua molemmista.. wub.gif
Sandy
Hienot kuvat molemmissa.
BullBull
Ihana pari wub.gif
Ce´Nedra
wub.gif Ovatpa somia wub.gif

Minkäs ikäinen tää Helmi nyt olikaan? En äkkiseltään edellisistä viesteistä saanut pääteltyä...
Hugis
Helmi täytti juuri 8 kk. Se on mun vauva... wub.gif
s-ml
VOI ei, ihastuttavia wub.gif

Muistan yhden mätsärin, jossa meidän vieressä oli borkku. Ihastuin ikihyväksi ja olisin moisen filosofin itselleni hankkinut, jos niitä jostain olisi silloin edes saanut. Ehkä joskus vielä, meinaatkos Helmillä teettää pentuja smile.gif Taitaa olla vielä liian pieni tuollaisia miettiäkään.
Arissa
wub.gif rakastettavan ihania ruttunaamoja. Borkuissa on vaan sitä jotain joka saa sydämen läpättämään miljoonaa ja kahta smile.gif On Helmi ja Huge kaunis pari wub.gif
Hugis
LAINAUS(s-ml @ 5.6. 2006, 10:43)
VOI ei, ihastuttavia wub.gif

Muistan yhden mätsärin, jossa meidän vieressä oli borkku. Ihastuin ikihyväksi ja olisin moisen filosofin itselleni hankkinut, jos niitä jostain olisi silloin edes saanut. Ehkä joskus vielä, meinaatkos Helmillä teettää pentuja smile.gif Taitaa olla vielä liian pieni tuollaisia miettiäkään.

Helmi ei ole etujalkojensa takia jalostuskelpoinen.

Mutta ei smäläri huolta, mulle on tulossa kahden vuoden sisään jalostusnarttu, jolla tehdään varmaan pentue tai kaksi jos kaikki sujuu hyvin. Eli odottele rauhassa wink.gif
sipa
Hugis Mitä, mitä... Siis kolmas borkku.. thumbup.gif
onninen
LAINAUS(Hugonmami @ 5.6. 2006, 11:05)
mulle on tulossa kahden vuoden sisään jalostusnarttu, jolla tehdään varmaan pentue tai kaksi jos kaikki sujuu hyvin. Eli odottele rauhassa  wink.gif

Sittenhän sulla on jo kennel...Onnea suunnitelmillesi!
Hellyyttäviä ovat:molemmat H:t wub.gif
sa-an-ri
Sitten tarviis olla jo niin iso autokii, että kätevämpää ku hankit koirille valjaat ja kesäks kärryt, talveks reen, ja AJAT koirilla joka paikkaan w00t.gif
Noel
WOUUUUUUUUUUUUU___ hugis- ihan kadex käy kun ei omista suunnitelmista vielä tiedä dogrun.gif
Hugis
Juu, tämä kuuluu mun pitkän tähtäimen suunnitelmaan... Ensin maisterin paperit, sitten työpaikka maalta, sitten talo, sitten kasvattajatutkinto ja tuo nartun tulo onkin jo etukäteen alustavasti sovittu. Eka narttu tosin tulee varmaan sijoitukseen ja pennut menevät sen kasvattajan nimiin, mutta sitten alkaa tulemaan mun omia kasvatteja wub.gif

ainiin, unohtui tuolta suunnitelmalistasta se ajokortti ja pakettiauto biggrin.gif biggrin.gif
Annelinne
^^ Onko se mies sitten evätty täysin noista suunnitelmista?? laugh.gif

Tai no, mitä sitä sinne suunnittelemaan. Tulee jos on tullakseen, jos ei tule niin ei sitten. Kyllä nää karvaset on paljon joustavampia elämänkumppaneita whistling.gif
Hugis
^ En mä ole laskenut sitä miestä noihin mukaan, se on sitten se extra-bonus jos se löytyy. Hyvin tulee toimeen ilmankin ja maalta löytyy varmaan isäntiä, jotka on halukkaita auttamaan mua tarvittaessa "miesten töissä" wink.gif
Annelinne
Eiköhän niitä maajusseja löydy smile.gif

Ja jos ei löydy niin kyllähän me naiset tehdään mitä vaan, jos on pakko! Ei pistetä jalkoja olkkarin pöydälle "emmää o ennenkän tommosta tehny, emmää osaa..." niinkun miehet, kun pitäis joku uus juttu vaivautua tekemään rolleyes.gif

Näillä tädeillä ei kauaa nokka tuhise!
Arissa
Hugonmami, teen heti varauksen tyttö borkkupentuun smile.gif
Hugis
Arissa, varauskirjaan tehty merkintä biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.