Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vielä partiksista...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Parta^
Olisiko jollain partista joka käy mätsäreissä?? Itse harrastelen mätsäreissä käyntiä, pari kolme kertaa kuukaudessa...Jos jostain saataisiin mulle mätsärikaveria?? Mieluiten Helsingissä asuva ja partiksen omistava ihminen olisi kiva olla...Joten ilmoitteleppa ^^
willow
Itsellä on parttis smile.gif jo 13v. Aattelin taas pitkästä aikaa viedä mummelin mätsäreiden veteraani luokkaan koska mummeli on edelleen todella virkeä wub.gif
Mummeli on esillä ainakin muurlan mätsärissä 2.7
Parta^
LAINAUS(willow @ 9.6. 2006, 17:14)
Itsellä on parttis smile.gif jo 13v. Aattelin taas pitkästä aikaa viedä mummelin mätsäreiden veteraani luokkaan koska mummeli on edelleen todella virkeä wub.gif
Mummeli on esillä ainakin muurlan mätsärissä 2.7

Voi...Se on ihanaa kun on niin vanhoja mutta iloisia ja virkeitä partiksia... wub.gif Olen ihan rakastunut partiksiin... wub.gif
willow
Kävin sivuillasi suloinen tuo sinun parttis wub.gif smile.gif
Meidänkin piti aluksi ottaa ruskea valkoinen partis mutta petueeseen ei syntynyt muita kuin mustavalkoisia wink.gif
Parta^
LAINAUS(willow @ 9.6. 2006, 18:25)
Kävin sivuillasi suloinen tuo sinun parttis wub.gif smile.gif
Meidänkin piti aluksi ottaa ruskea valkoinen partis mutta petueeseen ei syntynyt muita kuin mustavalkoisia wink.gif

Kiitos! wub.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.