Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Bullero´s Play Hard To Get
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
JenLei

[img]http://img461.imageshack.us/img461/3862/pihalla35dp.jpg[/img]

Voi mamman pikku muru wub.gif

[img]http://img180.imageshack.us/img180/3047/pihalla41wz.jpg[/img]
tyyneläinen
Vau! Komea punanuttu wub.gif
edi
Kovasti on poika kasvanut..komea wub.gif wub.gif
Sanna&Jami
Mä vihdoin pääsin tänne itseni laittamaan ja nyt sitten ekaa kertaa kirjoitan täällä että toivottavasti tämä onnistuu.. Eli mullahan on tuo Bullero´s Poncho eli Jami, jos muistatte biggrin.gif
Kyllä on muuten Poju kasvanut ihan älyttömästi, laitettiinko sille teipit siellä tapaamisessa? Meille laitettiin mutta tossa yksi aamu se toinen oli lähtenyt kokonaan pois, nyt ollaan oltu pari päivää ilman ja ei ne ainakaan vielä ole alkanut lörpöttää thumbup.gif
Mä yritän varmaan kanssa laittaa tänne jonnekkin kuvia Jamista jos vaan onnistun lookaround.gif
Sundae
Oikein suloinen pentu on tuo Poju wub.gif
JennyJaKoissut
On se vaan niin pirun sulonen wub.gif Toinen on just sen näkönen et "anteeks et oon olemassa" kiss.gif
JenLei
joo Pojulla oli kanssa teipit korvissa,mutta toinen korva on niillä rajoilla alkaako höröttämään... siks laitoin vielä painon roikkumaan siihen.... Jamin kuvia odotellen. biggrin.gif
kikka
Ihana wub.gif
JennyJaKoissut
JenLei: Ootkos muutes tulossa lauantaina Erkkariin?
-tanja-
Onpas se suloinen poika wub.gif
Taitaa velipojalla olla kans pieni keppi fetissi?
Armi on ihan hulluna keppeihin smile.gif

Meillä oli kans teipit korvissa,mutta eilen lähti toinen irti,joten irrotin sen toisenkin. Korvat on näyttäny ihan hyviltä.Täytyy tässä jonkin aikaa seurata pysyykö,jos ei niin teipit takas.
Meitä näkee erkkarissa,paitsi Armia,kun se menee "mummolaan" hoitoon.
JenLei
Jenny&koissut: ajattelin tulla kyllä, mutta joudun ottamaan nuoremman lapsen mukaan. Täytyy pitää sitä aisoissa sitten.... eikös se ollut niin ettei pikkuhauvoja saanu vielä tuoda edes paikalle.
mabel
KIva kuvia, Poju on kasvanut paljon wub.gif Saat ota koira mukaan jos rokotukset ovat ok. Jos rabies on annettu sama aika kun toinen rokotus pennuille on kaikki kunnossa.
JennyJaKoissut
Juu me ollaan tulossa kyllä ihan ton pikkuherran kera. Se sai raivotauti-rokotuksen samaan vikan rokotuksen yhteydessä, joten varo-aikakin (2vko?) on jo ohi smile.gif Siellä siis näemme teehee.gif
Bonanza
Hän on niin ihanan näköinen poju, niin lempeä tuo katse wub.gif
Sanna&Jami
JenLei:
Sun tarttis varmaan mua vähän neuvoa että miten ihmeessä mä tänne niitä Jamin kuvia saan? blush.gif
Mä olen aikas moinen amatööri rolleyes.gif
JennyJaKoissut
Sanna&Jami: Se on erittäs helppoo, jopa tämmönen amatööri, niiko mä, osaa sen rolleyes.gif

Ekaks kannattaa kuvat pienentää jo omalla koneella, eli haet kuvan sieltä tiedostosta jonka jälkeen klikkaat kuvan päällä hiiren oikeeta "nappia", jonka jälkeen valitset "Resize picture" näpsäytät sitä ja teet kuvasta pienemmän.

Kun oot saanu kuvan pienennettyä meet sivulle www.imageshack.us ja heti siinä etusivulla pystyt liittämään kuvan sinne sivulle valitsemalla ton "Browse" ja etit sen kuvan sieltä omista tiedostoista (missä se sit ikinä onkaan). Kun oot kuvan löytänyt klikkaat sivun alhaalta "Host it", pääset toiselle sivulle jossa pitäs näkyy se sun kuva ihan pienenä, kuvan alla on myös kenttiä (oisko neljä tai jotain) missä siis lukee jotain tekstiä, meet sinne vikalle/alimmalle kentälle ja maalaat sen KOKO tekstin, sen jälkeen taas klikkaat hiiren oikeeta "nappia" ja valitset "Copy" ja nyt pystyt sen kuvan liittämään tänne, eli kirjotat ensin [ IMG ], jonka jälkeen painat taas sitä hiiren oikeeta "nappia" ja "Paste" jollon saat sen samaisen tekstin tänne, tekstin perään laitat myös [/ IMG ] ja nää kaikki yhteen, ilman noita välilyöntejä mitkä mä laitoin tonne tagien väliin (muuten en ois saanu laitettuu niitä tähän viestiin ilman sitä kuvatekstii) ELI KAIKKI YHTEEN! Ja tadaa, kuvas on täällä tongue.gif

Jos haluat liittää enemmän kuvia on siel Imageshackin sivulla mahollista lisätä lisää kuvia samalla kertaa, sivun yläkulmassa lukee "Upload another picture" ja siitä sitte vaan näpsäytät ja pääset takas etusivulle liittää lisää kuvia.

Tässä siis amatöörineuvot, toivottavasti onnistuu.. Jos ei ekalla kerralla ni sitte toisella smile.gif

Toivottavasti saadaan nyt Paljon Jamin kuvia wub.gif
Sanna&Jami

Sanna&Jami
Mä urpo en saanut pienennettyä niitä kuvia angry.gif

Mutta tää nyt oli vaan tälläinen kokeilu, Harjoitus tekee mestarin biggrin.gif
JennyJaKoissut
Joo vähän isona tuli, mut näkyypähän paremmin biggrin.gif Nyt alkaa vasta huomaamaan kuinka jokaisella on niin eri ilmeet wub.gif Mutta kuitenkin jotain samaa rolleyes.gif
tyyneläinen
Onhan ne vähän isoja juu wink.gif
Mutta kyllä noin komeaa pikku-ukkoa sietää isompanakin katella wub.gif
mirka
Niin kauniin tumman punainen väri wub.gif
JennyJaKoissut
Oli ihan pakko tulla tänne kertomaan, meiän pienenpieni herra murisi mulle tänään blink.gif Jep, otin siltä luun pois, koska meillähän ei oo lupa syödä luita sängyssä, noh ukko päätti et "p*rkele mun luutahan et akka vie" Mä olin ekaks monttu auki et whhhaaat.. Sit läks äijä sängystä..ja lujaa ph34r.gif Tän jälkeen mä otin siltä vielä kerran luun pois niin että annoin keksin tilalle ja me oltiin kamuja taas rolleyes.gif Tästäkö se nyt alkaa? unsure.gif
mabel
Jenny, vapaudet pois, sinä päätät ja Brando tottelle smile.gif

Jami on kun Kettu, aivan mamman näköinen biggrin.gif
sannukka
Noin mäkin ajattelin, kun Ulpu oli pieni. wink.gif Että siis minä päätän ja Ulpu tottelee. Nyt tuntuu että Ulpu päättää mitä minä haluan Ulpun tekevän ja Ulpu sitten tekee niin. laugh.gif
mabel
biggrin.gif biggrin.gif
JennyJaKoissut
Mabel, kiitos neuvosta! smile.gif

On vaan niin outoa, kun ei oo koskaan joutunut tommosen(kaan) tilanteen eteen, vaikka olihan se jo ihan alustavasti selvä, että Brandosta ja meiän tytöistä ei voi ees puhua samana päivänä biggrin.gif

Huomaa hyvin esim. tavalla millä mä "torun" (torumisella en tarkota mitään "hyi,hyi tuhma koira") meijän tyttöjä ei oo mitään vaikutusta Brandoon rolleyes.gif Pitää löytää vaan ne oikeet keinot ja tekniikat, tämä on opettavaista (varsinkin) myös meille ihmisille blush.gif
-tanja-
Pikku-gimma Armi lähettää kesäterveisiä kaikille!
Oltiin tuossa toissapäivänä rannalla ja Armi kahlaili innoissaan ja haki keppiä vedestä.
Tässä kuivatellaan rannalla viltillä ja nautitaan kesäisestä ilmasta,tietysti huivi päässä ettei tule auringonpistosta smile.gif wub.gif

Jami kiss.gif
mabel
Jenny, jääräpää rotu nyt biggrin.gif mutta selvä signalit "pure" myös tähään wink.gif Minä katsellen treffissa, on ne vauvoja vielä, mutta urpottaminen ei ole salittu lookaround.gif
JenLei
Jami on kyllä ihan super ihana wub.gif . Ja pikku-armi huiveineen wub.gif . Kyllä tuo meidänkin Poju yrittää aina välillä kukkoilla, mutta yritykseksi on jäänyt ja saa jäädäkin.

Jenny&koissut: en sitten ehtinytkään tulla ruokakauppaan tällä viikolla.... täytyy katsoa kuukauden päästä uudemman kerran. Meni töissä joka päivä viiteen saakka.

Kohta on ihana juhannus ja pitkä viikonloppu vapaa... Auton nokka suuntaa jälleen Kemiön Santasaareen. Innolla odottelen miten Poju suhtautuu mereen. Onkohan ihan vesipeto? Viimeksi oli vielä niin kylmää vettä, että vähän vain kasteli varpaitaan. Eikös Bullmastiffit yleensä tykkää uimisesta?
mabel
Armi näyttä niin isolta blink.gif Kiva katso miten kaikki on kasvanut wub.gif
edi
Jami kyllä on kuin ilmetty äitinsä, komea miehenalku wub.gif

Ja Armi "pikku muori" niin suloinen tyttönen hänkin... wub.gif
JennyJaKoissut
Mabel, ihan totta puhut! Onkohan mun "signaalit" jotenkin heikot? lookaround.gif

Mutta, siis yleisesti ottaen kaikkihan on menny ihan loistavasti ja pääosin kärhämiltäkin vältytty, mitä nyt pientä pennun uhoa on joskus havaittavissa, mutta sen uskon olevan enemmän kuin normaalia rolleyes.gif

Armi on wub.gif
Sanna&Jami
Voi että mikä ihanainen tuo Armi on wub.gif

Meillä ei onneksi ole vielä tullut luusta mitään tappelua "koputtaa puuta" saan ottaa se vaikka omaan suuhun ja sitten me jyrsitään sitä molemmat biggrin.gif

Mutta meillä ei toi lenkkeily onnistu vieläkään, Jami jää haistelemaan joka ikisen ruohonkorren, mä tuskasena siinä vieressä yritän sitä aina houkutella eteen päin, sitten kun mä sitä vedän perässä niin se laittaa ihan tosissaan vastaan, että mähän en liiku mihinkään paitsi silloin kun itse haluan.. Että kyllä meidän ukko osaa olla itsepäinen laugh.gif

Mutta sitten kun ollaan jossain missä voin sen pitää vapaana niin kyllä se sitten liikkuu todella nätisti ja se pysyy lähellä ettei se lähde mihinkään karkuun..

Me oltiin tossa viikko sitten mökillä niin mä laitan kuvia tossa tulemaan kaikista meitin ison perheen koirista, kun vaan appiukolta saan ne kuvat smile.gif
JennyJaKoissut
Sanna&Jami: Ai teilläkin harrastetaan tätä hitaanpuoleista lenkkeilyä? laugh.gif Meillä myös! Lenkki minkä mä kävelen tyttöjen kanssa puolessa tunnissa, Brandon kanssa hyvällä tuurilla selviää tunnissa rolleyes.gif Ei oo kato mihinkään kiire biggrin.gif whistling.gif
Sanna&Jami
JennyJaKoissut : Juu kyllä biggrin.gif välillä tuntuu että sadan metrin matka kestää joku 15 minuuttia, ensin palaa hermot angry.gif ja sitten askillinen tupakkaa w00t.gif
Katjuska
Kylläpä toiset on niin suloisia wub.gif

Meillä Nanan joutuu lähes joka kerta hakemaan sohvalta kun lähtee lenkille... ei tuu eteiseen kuin piiiitkän houkuttelun jälkeen... ajattelee varmaan että mee vaan itte ulos... talvella tuntui että liikuttiin vikkelästi ulkona mutta viime kesänä ja nyt taas on havaittavissa pientä vastahankaa ulkoilussa... aina samassa paikassa päättää että nyt en enää tuu pidemmälle... sit ei auta ku houkutella että saa neidin taas liikkeelle... on noi aika epeleitä.
mulla oli ennen bokseri ja oli kyllä niin rivakka lähtee ulos ja ulkoilee...
mutta tämä rotu kyllä enempi mun makuun ku on niin ihanan rauhallinen, vai onkohan musta tullu vanha rolleyes.gif

"eikai toi taas vie mua ulos, huh se lähtikin töihin"

oho vähä iso kuva whistling.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.