Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Millaista musiikkia puskalaiset kuunelevat?
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
Nea^
Tuossa se kysymys sitten olikin. Eli mitä musiikkia kuuntelette?
Itse kuuntelen eniten:

Lordi (fani jo nelosluokalta asti)
Poets of the Fall
Red Hot Chili Peppers
KISS (No, menettelee... jotkut biisit ihan kuunneltavia)
tuunanen
Rappia ja rokkia, oon roppari. laugh.gif

Eminem, Kwan, The 69 Eyes, Kapasiteettiyksikkö, Cheek, Skandaali.... wink.gif
Laurlia
Roppari. :'D

Kaikenlaista rock- ja punkjuttua lähinnä. Kai jotain heavyksi/metalliksi luokiteltavaakin, en jaksa noita genrejä niin hirveästi miettiä.

Muutamia bändejä mainitakseni, joitakin olen kuunnellut pitempään, näistäkin pari on minulle uusia tuttavuuksia: Aivolävistys, The Clash, Fake Velvet Smile, Green Day, Guns N' Roses, Midnight Oil, Mötley Crüe, Nirvana, Ramones, Rancid, Sex Pistols. Lisäksi on paljon muitakin, en jaksa luetella. :>
Once
Kuuntelen heviä ja metallia. miksihän se sitten luokitellaan, oon kai hevari happy.gif

eniten tulee kuunneltua:
-Nightwish
-Children of Bodom
-Sonata Arctica
-Dream Theater
-Stratovarius
-Kotiteollisuus
-Timo Rautiainen
-Brother Firetribe
-In Flames
-Battlelore

ja sitten vielä aika paljon kaikkea muuta noiden väliltä tongue.gif musiikkimakuni ei todellakaan rajoitu näihin. kaikenlainen hevi ja metalli menee happy.gif
Veera
Mulla on liikaa lemppareita. Täs nyt jotain:

Alanis Morissette, Garbage, Hole, Yeah Yeah Yeahs, White Stripes, Hot Hot Heat, Mariah Carey, Whitney Houston, Heart, The Cardigans, Jewel, Roxette, Norah Jones, The Cranberries, Fiona Apple ja The Donnas. Mulla on tosi laaja musamaku, eli kyllä noita muitakin on wink.gif
Lakka
Min kuuntelen vain hyvää musiikkia :P Joka luonnollisesti jakautuu ties kuinka moneen eri genreen, mutta eniten tulee ainakin tällä hetkellä kuunneltua tavan hard rockia, punkia, glam rockia, irlantilaisia juomalauluja, irkkupunkia, kasarihittejä ja brittipoppia yms. pop-rockia.

Ja, öh, bändejä ja artisteja äskeistä selkeyttämään: Alice Cooper, AC/DC, David Bowie, T.Rex, Sweet, The Clash, Sex Pistols, Flogging Molly, Alphaville, Wham, Pulp, REM.

Jos pitää vielä itseään lokeroittaa, niin olen sitten suosiolla ihan vain rokkari.
-Else-
Minäkin kuuntelen vaan hyvää musiikkia..
musa makuni on TODELLA laaja. tykkään hempeistä balladeista aina hyvään Heviin..
muutamia hyviä bändejä on

* Nightwish
* Kwan
* Green day
* Poets of the fall
* Celine Dion (on muute varmaan yks maailman parhaista laulajista)
Soen
Hevi painoitteista se oikeastaan on se mitä minä kuuntelen. Jos johonkin pitää luokitella niin, eiköhän minut luokiteltaisi hevariksi? Se on kaikkien oma päätös...
Bändejä joita kuuntelen eniten:

Nightwish
Sonata Arctica
Stratovarius
Arch Enemy
Ajattara (pari tosi hyvää biisiä)
Verjnuarmu

ja onhan niitä, ei nyt vaan jaksa luokitella.
Lazer
No enimmäkseen rokkia & heviää.. Mut melkein kaikki menee.
Bändeistä voisi nyt mainita vaikka:

Bleak (Kuinkas moni on kuullut?)
Poets Of The Fall
Cradle Of Filth
Kaija Koo
Apulanta
Klamydian ja Kotiteollisuuden jotkut biisit
Linkin Park
Ruoska
Scorpions
Viikate

Siinä nyt muutama hyvä bändi. Tällä hetkellä kuuntelen enimmäkseen Bleakkia mutta tulee sitä kuunneltua myös POTF:ia smile.gif
Susu
Minä kuuntelen vain hyvää musiikkia, rokkia ja heviä ehkä eniten? En tiedä, en osaa luokitella genrejä, mutta sen tiedän, että poppia minä en kuuntele.

Muutama lempibändini:
Mötley Crüe (suosikkini, en tiedä mitään parempaa!)
The 69 eyes
The Darkness
Sex pistols
Sonata Arctica
51 koodia
AC/DC
Bloodpit
Children of bodom
Cradle of filth
H.I.M
System of a down
Nirvana
Tehosekoitin (toinen parhaista.)
The Ramones
Korn
Megadeth
Metallica
Linkin Park
Misfits
Apulanta
Klamydia
Ripsipiirakka (en kyllä kuuntele paljoa tätä tai Klamydiaa, mutta vähän kuuntelen niin ne "ansaitsevat" päästä tähän listalle)

Nuo siis eivät ole järjestyksessä.
Liewec
Sellaisia bändejä joiden musiikista pidän ihan kokonaisuudessaan ovat The Rasmus ja Green Day. Sitten on tietty niitä bändejä, joilla on joitakin hyviä kappaleita, mutta siihen se jääkin.
zwiebel
Roxette, Sonata Arctica, Good Charlotte, Gwen Stefani, BSB [ainakin viime viikonlopun jälkeen biggrin.gif], Natasha Thomas, Die Prinzen yms.
Emilia.H
Kuuntelen eniten brittipoppia ja -rokkia, bändejä jotka ovat "roikkuneet" mukana jo muutamia vuosia ovat mm. Oasis, Strokes, Eskobar, Travis, Crash ja näin. Suurkuuntelussa ovat myös esimerkiksi Franz Ferdinand, SKWBN, The Kooks, Starframes, Kaiser Chiefs ja Athlete.
-Milli-
Ehdottomat ykköset on Stratovarius, Sonata Arctica ja Children of bodom. Vaikken "hevari" olekaan cool.gif
wenakko
Lempparit ovat:

Rammstein
Crossfade
AC/DC
Iron Maiden
Metallica
Alice Cooper
Sonata Arctica
Terapia
Mokoma
stam1na
Nirvana
Katatonia
RHCP
Manic Street preachers.

/,,/ Rok/hevi painotteista tykkään kuunnella smile.gif
Buuhacas
LAINAUS(Soen @ 7.6. 2006, 08:53)
Nightwish
Sonata Arctica
Stratovarius
Arch Enemy
Ajattara (pari tosi hyvää biisiä)
Verjnuarmu

oi kiva kun joku muukin kuunteleen Verjnuarmua ! miekin kuuntelen ! thumbup.gif sitte kuuntelen marilyn mansonia, rammsteinilta yhtä albumia..sitte on trance- , techno ja dance musa. biggrin.gif
LonelyWolf
Iron Maiden on ykkössuosikki, mutta musiikkimaku ei tietenkään rajoitu siihen.
Pidän myös näistä ja monesta monesta muusta.

Black Sabbath
Dio
The rasmus
Ozzy osbourne
The Beatles
Apulanta
Rainbow
Rammstein
Kotiteollisuus
DaoLang
Red Hot Chili Peppers
shakira

Melekin kaikki musiikki kelpaa, mutta räp ja hiphop ei, niitä ei lasketa edes musiikiksi. sleepy.gif
Soen
LAINAUS(samojedi @ 7.6. 2006, 11:24)
oi kiva kun joku muukin kuunteleen Verjnuarmua ! miekin kuuntelen !

Verjnuarmu on ehdottomasti paras bändi mitä tiedän, mahatavat sanoitukset ja musiikki. Suosittelen. biggrin.gif
Kettis
Hmm, mulla ei oikeastaan ole mitään musiikkityyliä mistä pidän, vaan on tiettyjä artisteja ja bändjeä joiden musasta tykkään. Robbie Williams ja The Offspring on ne suosikit.
>tinja<
mm. Green Day, Mew, Muse, Ramones, Queen, Lostprophets.. wink.gif
sahku
Itse en pysty mitenkään luokittelemaan musiikkia, jota kuuntelen. Se nimittäin vaihtelee vähän laidasta laitaan wink.gif Mutta tässä lista, joita kuuntelen:

CMX
Queen
Nightwish
Hector
Christina Guldbrandsen

Euroviisu 2006 edustajia ( biggrin.gif )
Beats and Styles
Kent
The Beatles
WeKKu
Kaikki ROCK kelpaa! cool.gif wink.gif
Jettis
Ihan sekalaista kuuntelen...

-Green Day
-The Offspring
-Muse
-Pink
-Nickelback

Noita nyt ehkä eniten.^^ Sitten noiden lisäks menee jotkut englanninkieliset räpit (suomalaiset, hyi olkoon), Lordi jne. jne... Aika paljon erilaista, en nyt edes kaikkea muista!:D
Lydia
Mulla on kyllä laaja musamaku... mutta parhaiten uppoaa kotimainen pop&rock.(SuomiPOP soittaa hyvää musaa eli monipuolisesti kaikkea popista heviin) Tässä jotain listaa bändeistä/artisteista, joitten musaa tulee mielellään kuunneltua: Sadetanssi, Egotrippi, YUP, Soma, Happoradio, Olavi Uusivirta, Kent, The Crash, Jere & The Universe, Anssi Kela, Bass'n Helen, Lumo, Lemonator, Zen Café, The Corrs, Queen, Bryan Adams jne.

Sitten sellaisia uusia tuttavuuksia tai sellaisia joilta ei vielä ole montaa biisiä tullut kuultua, mutta ovat nyt in: Antti Kleemola, Jana, Calf, Poor Seamus, Lauri Tähkä & Elonkerjuu, Von Hertzen Brothers, Miami jne.

ja tietty suurin osa kaikille ihan vieraita nimiä
Tigru
Täällä ilmottautuu yksi iskelmä-immeinen smile.gif

Sitä tulee kuunneltua pääasiassa, mutta menee paljon muutakin.

Yö on ehdoton suosikki, samoin tykkään monista muista Suomi-rock bändeistä.

Melko laaja skaala on kyllä ton musiikin suhteen, mut tosiaan ylees soi kotona iskelmät smile.gif
JennaS
Eniten korvaa miellyttää kai semmonen punkrock. Bändejä nyt en rupea nimittämään, kuuntelen oikeastaan melkein mitä vain, mutta tuo yllä mainittu on semmonen kaikista "kivoin" musiikki "tyyli".
imanteli
LAINAUS(Lydia @ 8.6. 2006, 01:13)
Mulla on kyllä laaja musamaku... mutta parhaiten uppoaa kotimainen pop&rock.(SuomiPOP soittaa hyvää musaa eli monipuolisesti kaikkea popista heviin) Tässä jotain listaa bändeistä/artisteista, joitten musaa tulee mielellään kuunneltua: Sadetanssi, Egotrippi, YUP, Soma, Happoradio, Olavi Uusivirta, Kent, The Crash, Jere & The Universe, Anssi Kela, Bass'n Helen, Lumo, Lemonator, Zen Café, The Corrs, Queen, Bryan Adams jne.

Mä kuuntelen kans Bass'n'Heleniä! biggrin.gif

Hmm.. Ja sit mitä radiosta nyt sattuu tulemaan.. Ja näitä:

The Rain
Apulanta
Lovex
Sonata Arctica
Lordi
Green Day
Noman's band

Mun musiikkimaku on yleensä laidasta laitaan, mutta ei RAPpia tai HIPHOPpia!

Jos pitäis lokeroida itsenä, niin ehkä se rokkari kummiski.. laugh.gif
tuunanen
LAINAUS(Lydia @ 8.6. 2006, 02:13)
Sitten sellaisia uusia tuttavuuksia tai sellaisia joilta ei vielä ole montaa biisiä tullut kuultua, mutta ovat nyt in: Antti Kleemola, Jana, Calf, Poor Seamus, Lauri Tähkä & Elonkerjuu, Von Hertzen Brothers, Miami jne.

Janan Pauliina on hyvä. laugh.gif
Cerasi
Olisi huomattavasti helpompaa luetella sellaisia, joita ei missään nimessä tahdo kuunnella... Minullakin on siis noin yleisesti ottaen varsin laaja musiikkimaku, ja suosikitkin vaihtelevat hieman kulloisenkin mielialan mukaan. Viime aikoina ahkeriten kuuntelussa ovat olleet mm. Rammstein, Blind Guardian, Epica ja Nightwish. Elokuvien soundtrackeja kuuntelen myös aika paljon...
Lydia
LAINAUS(tuunanen @ 8.6. 2006, 12:12)
Janan Pauliina on hyvä. laugh.gif

ja Kuussa biggrin.gif Se soi ahkeraan SuomiPOPilla
gwyneth
kuuntelen indie rockia. etenkin ruotsalainen indie rock on tosi hyvää (esimerkiksi the radio dept., tiger lou, suburban kids with biblical names, shout out louds, david & the citizens), mutta myös usalainen on mainiota (death cab for cutie, modest mouse, dredg, elliott smith, weezer). vain muutamia bändejä mainitakseni...
Netheral
Metallia kuuntelen. Saa kallistua hard rockin puolellekin, sillon menee vielä kuunneltavan puolelle yleensä. smile.gif

Stratovarius
Týr
Sonata Arctica
Freedom Call
Kotipelto
Kilpi
Kotiteollisuus
Nightwish
Altaria
Korpiklaani
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus
Ruoska
Swallow the Sun
Moonsorrow
Viikate

Jaja, jotain varmaan unohdinkin tuosta. Sitten sellassia joilta olen enemmän tai vähemmän materiaalia kuullut ja olen aikeissa lisää kuulla ja varsin mahrollisesti levyjäkin hankin jos rahaa on ja muistan.

Mokoma
Celesty
Ensiferum
Finntroll
Hammerfall
Stam1na

... Ja muistikatkokset ovat arkipäivääni. biggrin.gif
Jos vielä loppuun mainitten sellassia mitkä on ihan hyviä, mutta en aio varmaan levyjä hommata pahemmin tms. Rhapsody, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth ja tietysti viisuvoittajamme Lordi. Niiden eka levy kyl löytyy jo, hankin joskus aikoinaan. laugh.gif

Loppuun vielä, että jos minua joksikin pitää erityisesti kutsua, niin sanokaa metallistiksi, kun sitä kuuntelen ja aika paljolti laidasta laittaan. wink.gif
Jotenkin ihmetyttää, että puhutaan erikseen hevistä ja metallista. Tai siis, käsittääkseni hevi on sama kuin heavy metal ja sehän kuuluu metalliin. Mutta, minähän en oikeasti ymmärrä näistä genre jutuista yhtään mittään, joten pidän pääni kiinni vaan ja aattelen mitä aattelen. smile.gif
wenakko
LAINAUS(Lydia @ 8.6. 2006, 01:13)

Tää on hitti täälläpäin biggrin.gif
Kaikki levyt löytyy cool.gif
Emilia.H
LAINAUS(gwyneth @ 8.6. 2006, 22:22)
kuuntelen indie rockia. etenkin ruotsalainen indie rock on tosi hyvää (esimerkiksi the radio dept., tiger lou, suburban kids with biblical names, shout out louds, david & the citizens), mutta myös usalainen on mainiota (death cab for cutie, modest mouse, dredg, elliott smith, weezer). vain muutamia bändejä mainitakseni...

SKWBN on aivan mahtava bändi.

Tiger louta en ole ehtinyt hirveästi viime aikoina kuuntelemaan, mutta Is My Head Still On on todella loisto levy.

Sulla on tosi hyvä musiikkimaku cool.gif
WeKKu
LAINAUS(WeKKu @ 7.6. 2006, 19:21)
Kaikki ROCK kelpaa! cool.gif wink.gif

+ Klamydia ja Happoradio) cool.gif
zseverus
Netheral kuuntelee hyvää musiikkia.
Omia suosikkejani ovat:

Stratovarius
Sonata Arctica
Entwine
Charon
Freedom Call
Scorpions
Miyavi
Sentenced
Depeche Mode
Marilyn Manson
Raita
The Ark, Bloc Party, Boy George, Cats On Fire, Cheap Trick, Cherry Stained, The Cure, The Dandy Warhols,
David Bowie (!!), Déclassé, The Distillers, Doves, Gaze The Shoe!, The Glad Yeah, I Am Kloot, Imperative Reaction, Jann Wilde & Rose Avenue, Joy Division, Kastor, Ladytron, Lamont, Living Things, Manic Street Preachers, Massive Attack, Melody Club, New Order, Nights Of Iguana, Shout Out Louds, Pet Shop Boys, Phoenix Wing, Placebo, Poisoned Chalice, Puny, Queen, Radiohead, The Rapture, Rubik, The Shins, Slade, The Smiths, The Sounds, Sparks, The Stranglers, Suede, Superchrist, Tehosekoitin, T.Rex, Volter, UltraNoir, Ultrasport, 80th Disorder...
Lydia
Nyt päätin vähän kaivella levyhyllyä ja kuunnella sellaisia levyjä, joita tulee harvemmin kuunneltua...
Täytynee sanoa, että soulin tyyppinen musa on jotain aivan ihanaa wub.gif Keisarikunnan soundtrack on mahtava ja Tuure Kilpeläisen nimikkoalbumi on jäänyt aivan liian vähälle kuuntelulle...
Sherel
Rockia ja brittipoppia. (;

Oasis, Snow Patrol, Richard Ashcroft, Everclearia, Mewiä. Goo Goo Dollseja ja RHCP:täkin tulee joskus popitettua.
Wilde
Musiikkimakuni on aivan laidasta laitaan, mutta muutamia suosikkejani ovat;

- Simple Plan
- Red Hot Chili Peppers
- Amorphis
- Iron Maiden
- Uniklubi
- Apulanta
- System of a Down

Jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä, ehkä tuosta sai vähän selkoa mistä tykkään. cool.gif
<Iida>
Muistelin vastanneeni tähän, mutten näköjään ollutkaan... Kestosuosikkeja ovat Bon Jovi (upea ääni ja vanha tuotanto mahtavaa!) ja Queen, niihin ei kyllästy koskaan. Tykkään myös joistain Beatlesin biiseistä, mutten läheskään kaikista. Yllätykseksi huomasin pitäväni myös Robbien Williamsin musiikista, kun jotain vanhoja levyjä kuuntelin.
-maria-
Kuuntelen hyvin paljon rockia ja trancea, sekä jokseenkin poppia.
Tässä olisi ihan vain muutama sellainen jota tykkään kuunnella

Korn
Sadetanssi
(Apulantaa + Vilkkumaata vielä jaksaa kuunnella jokseenkin)

Sitten tuo trance osasto on niin laajaa, etten ala yhtäkään edes nimeämään. On hyvin paljon sellaisia dj:tä, jotka ovat väsänneet omaa musaa ja joka 'maistuu' hyvälle ;P

Sitten muuten olen hyvin kaikkiruokainen .. eli siis mitä radiosta nyt tuntuu tulevan niin pääpiirteittäin menee.

Michael Jacksoniakin olen monta vuotta tykännyt kuunnella, mutta nyt kun olen enemmän siirtynyt musiikin kuuntelusta genrestä toiseen sen verran vahvemmin niin jackon kuuntelu jäänyt hieman sikseen.. kyllähän noita herran levyjä silti levystöstä ihan suotuisasti löytyykin teehee.gif
wiputar
Jaa-a... Jos nyt jotain listais, vaikka kovin sekalaista tulee kuunneltua laugh.gif
- Guns N' Roses
- Aerosmith
- Scorpions
- Jean S.
- Turo's Hevi Gee
- Irwin
- Badding-Somerjoki
- Mamba
- Miljoonasade
...ja monta monta muuta...
Sinisukka
2Pac
D'espairsRay
Dir en grey
Fabolous
Hide
In Flames
Ja Rule
Kagrra,
X Japan

huh.gif Hankala listata mitään kun kuuntelen vähän kaikkea ja kaikenlaista. Eniten ehkä Rap-HipHop tyylistä musiikkija ja J-rockia + muutakin rockia/metallia.
Raita
Lisään listaan muutaman bändin:
Lords Of The New Church
The Raconteurs
AFI
Suzy
Lähes kaikenlainen musiikki menee jos se on hyvää, mutta enimmäkseen metal tai rock mm..

Ajattara
Apocalyptica
Charon
Children Of Bodom
Death
Diablo
Dream Theater
Dreamtale
Edguy
Ensiferum
Entwine
For My Pain
Hammerfall
Helloween
Immortal
Iron Maiden
Kalmah
Kilpi
Kotipelto
Kotiteollisuus
Mokoma
Moonsorrow
Nightwish
Norther
Scorpions
Sentenced
Slonata Arctica
Stratovarius
Swallow the Sun
Tarot
Teräsbetoni
TR & TN
To Die For
Turmion Kätilöt
Twilightning
Van Halen
Verjnuarmu

et sillee biggrin.gif on niitä muitakin, ei tule kyllä nyt mieleen wink.gif
~Blink~
Enpäs ollutkaan vastannut.... No muutamia mainitakseni biggrin.gif

Mötley Crüe (the Best!)
Skid Row
Poison
Guns n' Roses
Stone

Toisinaan tulee myös kuunneltua
Twilightningia
W.A.S.P.ia
Metallicaa
Crashdïetia
Bon Jovia
Aerosmithiä
Blink 182'ta
ja muuta vastaavaa.

Täytyy myös mainita ystäväni bändi Vïagra Overdose! happy.gif
...jotain olennaista on varmaan unohtunut mutta... ei se mitään biggrin.gif
~Piia
Miulla on laaja musamaku iskelmästä räppiin, tosin poppi ei oikein iske. Eniten tulee kuitenkin metallia/heviä kuunneltua, tosin miä en oo koskaan ollut kovin hyvä genrettemään sitä musiikkia, mitä miä kuuntelen biggrin.gif Tällä hetkellä lempparibändeiks kai vois sanoa seuraavia:

As I Lay Dying
Trivium
In Flames
Bullet For My Valentine
Nicole
Mokoma
Katatonia

Sentenced on edelleen myös rakas, vaikka vähemmän tulee kuunneltua nykyään. Räppipuolelta tulee kuunneltua jonkin verran Ezkimoa, Skandaalia ja Kapasiteettiyksikköä, iskelmäpuolen ehdoton valtiatar on Anna Eriksson biggrin.gif
Alu
Pystyn kuunnella mitävaan. blush.gif

pop ja hip hop whistling.gif

(joskus klassinen blink.gif )
LonelyWolf
Päivitän nyt tän listan.
Suosikkeja on * merkityt

Apocalyptica
Apulanta
Beatles
Black sabbath
*Dio
*Iron Maiden
Judas Priest
Kotiteollisuus
Nightwish
*Ozzy Osbourne
Radio city
Rainbow
*Red Hot Chili Peppers
*Shakira
TheRasmus
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.