Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mätsäri 7.6, Rastila
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulokset ja kuvat
Kettis
Junnutuloksia olis kiva kuulla. smile.gif

//

1. Welsh Corgi Pembroke Stig, Vivian Matsson
2. Monirotuinen Belo, Salla Suokas
3. Cairnterrieri Sissi, Heidi Sormunen
4. Lhasa Apso Vanessa, Riikka Halinen
ssaana
Junnuja oli 24 tai 25, tuomarina Kaisa Metteri-Gold.Otti ensin kai viitisentoista kilpailijaa jatkoon, sijoitti osan "jaetulle viidennelle sijalle" ja varsinaisesti sijoitti neljä.

Junnut voitti Vivian(n?, en tiedä kirjoituksesta blush.gif ), jonka sukunimeä en muista, kisasi welsh corgin kanssa (pembroke?).Muut junnutulokset voi täydentää joku, joka seurasi kisaa vähän enemmän.

Olin itsekin junnuissa, mutta ei päästy jatkoon.Kätellessään tuomari sanoi, että kun olin jo voittanut toisen koiran kanssa (hetkeä aiemmin samassa kehässä monirotuisten pun1), mikä ei toivottavasti ollut oikea syy.Ei meillä kyllä erikoisesti mennytkään, mutta tulipa kisattua pikku virtapiirin kanssa! wub.gif Tuomari kierteli ja kaarteli aika paljon, ja ei hirveästi toivoakaan, että eloisa papillontyttö 8kk pysyisi paikallaan, kun handleri koittaa väistää tuomaria.Mutta hauskaa oli biggrin.gif ja tuomari oli mukava ja tiesi mitä teki.

Koiria oli hirveästi! Kun piti vielä jäädä BIS-kehäänkin, niin olin kotona joskus kymmenen aikaan...Mutta kannatti kyllä jäädä, meidän porukan vieraileva tähti Pitti-Britney oli BIS2.Esiintyi tosi hienosti siihen nähden, että sille ei ole mitään näyttelyjuttuja opetettu ja esitin sen ensimmäistä kertaa.Palkinnot oli hienot, Pitin saldona 2 ruusuketta, 2 pokaalia, 2 säkkiä ruokaa ja risteilylahjakortti.Viimemainitusta pääsee ilmeisesti handlerikin nauttimaan. teehee.gif
Avispa
LAINAUS(Hopeinen @ 8.6. 2006, 11:47)
Palkinnot oli hienot, Pitin saldona 2 ruusuketta, 2 pokaalia, 2 säkkiä ruokaa ja risteilylahjakortti.Viimemainitusta pääsee ilmeisesti handlerikin nauttimaan. teehee.gif

Onnea nyt eka kun junnu tuloksia ei vilä ole, niin tosta risteilylahjakortista! thumbup.gif w00t.gif Vitsi mäki haluun risteilylle! laugh.gif teehee.gif
Soen
1. Vivian ?, welsh corgi pembroke (miten se kirjottaankaan?)
2. ? , x-rotuinen
3. Heidi?, cairnterrieri
4. ?, ?

Kuvia laitan vähän myöhemmin, kunhan jaksan laittaa ne nettiin vielä tongue.gif
tapsa
Tässä junnutulokset, laitan linkin vähän myöhemmin mistä löytyy sitten kaikki tulokset kuvineen...

Juniorhandler

1. Welsh Corgi Pembroke Stig Vivian Matsson
2. Monirotuinen Belo Salla Suokas
3. Cairnterrieri Sissi Heidi Sormunen
4. Lhasa Apso Vanessa Riikka Halinen
Avispa
Onnea pärjänneille! flowers.gif Niin ja erikois-spesiaalit lähtee Riikalle!
ssaana
Dodih, nyt voi onnitella junnumenestyjiä flowers.gif Spesiaalionnittelut Heidille ja Riikalle! smile.gif
Sanne-
Onnea kaikille ja spessut Heidille ("meetsä taas sijoille?" =D ) ja Riikalle.
Lilli
Onnittelen kaikkia tasapuolisesti thumbup.gif
zwiebel
Onnittelut varsinkin Sallalle ja wannabe-afgaanille vielä tätäkin kautta flowers.gif

Me päästiin Teddyn kanssa 15 parh. joukkoon, itse mokailin mutta Teddy esiintyi upeasti wub.gif
riiT
Kiitos onnitteluista, ja muille sijottuneillekin onnee, erit. Heidille! smile.gif

// Kiitokset Suville Vanen lainasta (:
Lottie
Onnea menestyneille junnuissa ja muissa kehissä! flowers.gif
lhasa apso
onnea kaikille smile.gif varsinkin riikalle joka osas esittää miun pikku vanessan, vanessa on joskus vähän vaikee noissa liikkeissä rolleyes.gif go riikka go laugh.gif
Maatu
Hyvä Heidi! biggrin.gif Taas päätit sitten sijoittua. laugh.gif
Onittelut myös muille pärjänneille (:
Parta^
Onnea,onnea paljon kaikille! Ja erityisesti Hildelle smile.gif
Migi
Onnea Heidille ja Riikalle!! smile.gif
verduli
Onnea sijoittuneille thumbup.gif
Soen
Pitkän lataamis prosessin jälkeen sain vihdoin ja viimein laitettua kuvat nettiin. Kuvia saa käyttää sivuillaan, kunhan muistaa laittaa copyiksi Sonja & Kari Heino (koska en nyt muista kumpi, minä vai isä noista kuvat mitkäkin otetiin). Mukana on myös Lapsi&koira -kisan kuvia, niistä voin sanoa että ne ovat kaikki Copy: Sonja Heino. Samoten myös kaikki junnujen sijotuskuvat on copy: Sonja Heino.

Kuvia.

Kuvat eivät ole mitään parhaita, toivottavasti kelpaa.

// Onnittelut kaikille sijoittuneille!! teehee.gif
Parta^
GRR! SONJA! Kosto elää tongue.gif
Pisara
Onnea menestyneille! smile.gif
Soen, kuvia näyttää olevan aika paljon, ja olen vasta kuudennessa menossa, mutta hienoja ovat ainakin tähän mennessä olleet. thumbup.gif Tosin jotkut ovat vähän turhan isoja, ja jotkut hieman epäselviä.
Soen
LAINAUS(Pisara @ 9.6. 2006, 12:24)
Onnea menestyneille! smile.gif
Soen, kuvia näyttää olevan aika paljon, ja olen vasta kuudennessa menossa, mutta hienoja ovat ainakin tähän mennessä olleet. thumbup.gif Tosin jotkut ovat vähän turhan isoja, ja jotkut hieman epäselviä.

Juu, myönnän laiskuuteni, en jaksanut pienentää kuvia, anteeksi.
Epäselvyys johtuu isän kamerasta. Siinä kun ei ole parhaimmasta päästä oleva pikseli määrä. Omakin kamera oli kyllä mukana, mutta en sitten jaksanu lähteä kuvaamaan sillä koska patterit olivat muutenkin vähissä. Ens kerralla sitten oman kameran kanssa rolleyes.gif
Sundae
Hienoja kuvia ja mulla ainakin latautuivat tosi nopeasti smile.gif Mahtaisko kukaan tietää, että kuka ton mustan puudelin kanssa kisas?
riiT
Kivoi kuvia Soen! (: Miun ilmeet vaan on niin hehkeitä niis kuvis xD
<Aino>
Jee hyvä Salla ja afgaaninkorvike wink.gif wub.gif
tapsa
Kaikki tulokset ja kuvia löytyy osoitteesta:

http://www.foxterrier.fi/foorumi/viewtopic.php?p=2176#2176

Kiitos kaikille osallistujille - osaltanne teitte päivästä todella onnistuneen!

Aurinkoista kesää!! dogrun.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.