Junnuja oli 24 tai 25, tuomarina Kaisa Metteri-Gold.Otti ensin kai viitisentoista kilpailijaa jatkoon, sijoitti osan "jaetulle viidennelle sijalle" ja varsinaisesti sijoitti neljä.
Junnut voitti Vivian(n?, en tiedä kirjoituksesta

), jonka sukunimeä en muista, kisasi welsh corgin kanssa (pembroke?).Muut junnutulokset voi täydentää joku, joka seurasi kisaa vähän enemmän.
Olin itsekin junnuissa, mutta ei päästy jatkoon.Kätellessään tuomari sanoi, että kun olin jo voittanut toisen koiran kanssa (hetkeä aiemmin samassa kehässä monirotuisten pun1), mikä ei toivottavasti ollut oikea syy.Ei meillä kyllä erikoisesti mennytkään, mutta tulipa kisattua pikku virtapiirin kanssa!

Tuomari kierteli ja kaarteli aika paljon, ja ei hirveästi toivoakaan, että eloisa papillontyttö 8kk pysyisi paikallaan, kun handleri koittaa väistää tuomaria.Mutta hauskaa oli

ja tuomari oli mukava ja tiesi mitä teki.
Koiria oli hirveästi! Kun piti vielä jäädä BIS-kehäänkin, niin olin kotona joskus kymmenen aikaan...Mutta kannatti kyllä jäädä, meidän porukan vieraileva tähti Pitti-Britney oli BIS2.Esiintyi tosi hienosti siihen nähden, että sille ei ole mitään näyttelyjuttuja opetettu ja esitin sen ensimmäistä kertaa.Palkinnot oli hienot, Pitin saldona 2 ruusuketta, 2 pokaalia, 2 säkkiä ruokaa ja risteilylahjakortti.Viimemainitusta pääsee ilmeisesti handlerikin nauttimaan.