Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mitähän menin tekemään...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
sannukka
Meillä siis tämä hakuryhmä katosi, ja siinä samalla Ulpulta ja multa harrastus. Omaksi iloksi ollaan esineitä haettu, paremmalla menestyksellä kuin syksyllä.

Nyt sitten olen koko kevään miettinyt mihin Ulpukan kanssa suuntaisin, samoille laduille vai onko aika katsoa muitakin juttuja. Ja kun noita hakuporukoita ei nyt liiemmin täällä ole, ja satkussa oli ilmoitus neljän viikon agilityn alkeiskurssista päätin, että Ulpu saa sutjakkana tyttönä yrittää sitä lajia. ph34r.gif Toivottavasti esteet pysyy suht koht ehjinä, kun tuo pikku toheltaja rynnii niistä läpi.
mabel
thumbup.gif Kyllä bullmastiffi osa

Mestarin näyttö innocent.gif

biggrin.gif
edi
thumbup.gif Tsemppiä uuden harrastuksen pariin!!

Mä veikkaan, että laji sopii Ulpulle kuin "nyrkki silmään" laugh.gif
Oli kyllä niin vauhdikas ja sutjakka tyttö, viimeksi kun nähtiin dogrun.gif
Sundae
Hieno juttu thumbup.gif Paljon onnea uuden harrastuksen pariin, kivan lajin olet kyllä valinnut wink.gif
sannukka
Pari yötä vielä, ja jo meikäläistä vähän jännittää. biggrin.gif Vaikka luulen kyllä Ulpun pärjäävän hyvin, itsestäni en tiedä toimiiko kroppa ja aivot samaan tahtiin. (Voisin vaikka vannoa, että ne on lähteneet pojan syntymän jälkeen eri teille, kroppa ja aivot siis... laugh.gif Kroppa palas takas siihen missä olikin, mutta aivoja haeskelen vielä wink.gif )
Fasupala
Tsemppiä uuden harrastuksen pariin thumbup.gif
AnnaElina
Hauskoja harrastus hetkiä uuden lajin kanssa thumbup.gif
sannukka
Väliaikakuulumisia. biggrin.gif

Neljä kertaa ollaan siis nyt käyty kentällä, ja kyllä vaan Ulpu oppii ja uskaltaa. Mä pistän kyllä silmät kiinni, kun toinen tallustelee melkein mun pään korkeudella puomilla. Eli kumpi meistä olikaan se rohkea... Ulpu tietysti.smile.gif Ei se edes epäröi putken, pussin tai renkaan kanssa, ei edes ekalla kerralla.

Nyt varmaan alkoi sitten se osuus, kun minun pitää yrittää pysyä Ulpun tahdissa. Tänään jo nähtiin sekin ihme, että A-este mentiin ihan omiin nimiin, ja siitä olis neiti vielä jatkanut putkeen. biggrin.gif Ilmeisesti Ulpu tykkäs saada elämäänsä huvia ja urheilua, kun mä olin tulkinnut koiran väsyneeksi. blink.gif Uskomattomasti sitä oppii omasta koirasta uusia juttuja, kun lähtee liikkeelle tauon jälkeen, ja koirakin on jo hieman aikuisempi. (buahahaa, puhuinko jotain aikuisesta ja Ulpusta samassa lauseessa, oli varmaan vahinko. laugh.gif ) Mutta on se vaan kivaa. thumbup.gif
mirka
Ulpu sopii agi radalle kuin veitsi voihin thumbup.gif Tollasen koiran kanssa on kiva harrastaa kun koira on toimelias ja innoissaan kaikesta. dogrun.gif

Äipältä juhannus terkut Ulpu agikoiralle wub.gif
edi
Hienoa... thumbup.gif

Laitahan joskus kuvia tänne näytille, jos saat jonkun kentän laidalle kuvaamaan menoanne dogrun.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.