Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Erkkari
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > Näyttelyt
Sivuja: 1, 2, 3
fifi
Kiitos kaikille kivasta päivästä smile.gif Ilma oli sen verran aurinkoinen, että niska ja rinta on kirkuvan punainen. Onneksi kuitenkin tuuli sen verran, että koirilla ei ollut ihan tuskaisaa.
Mummun kanssa oli ihana olla liikenteessä ja nähdä, kuinka rouva nauttii kehässä olosta wub.gif Todella kauniita ja reippaita olivat 2 muutakin mummuluokkalaista wub.gif
Todella paljon kauniita koiria oli paikanpäällä, tällaista näyttelyä on ilo tulla katsomaan.
Tuloksia joku fiksumpi laittanee heti kun kerkeää, tämän viestin idea oli vain kiittää koko näyttelyrorukkaa kivasta näyttelystä smile.gif
päärynä
biggrin.gif
Paljon onnea kaikille menestyneille! Oli ihana kerrankin seistä piiiiitkääääään kehän ääressä ilman koiraa!

Supo sai sert ja oli pu2 cool.gif , pojan isän omistaja näytti kun meikäläisellä meni spasmat sekaisin.
fifi
Hyvä Supo!! Mitä päärynän pasmoille kävi? biggrin.gif
Sundae
Tuloksia olisi sitten tosiaan kiva kuulla? smile.gif
linta
mun mielestä oli hölmöä kun iso kehä alkoi ennen klo 17 vaikka luettelossa oli klo 17!!!mastiffi-pappa kävi kotona huilaamassa ja oli paikalla klo 17 niin BIS veteraanit oli jo arvosteltu sneaky2.gif ja niitä ennen ilmeisesti pennut.tyhmä temppu mielestäni crybaby.gif
Taisu
Dogo kehästä kanssa kiitos kivasta ja leppoisasta erkkari päivästä smile.gif
Onnea kaikille menestyneille thumbup.gif
Meidän poika saikin sitten sertin ja iskä-Dingo oli ROP smile.gif
Kiitos järjestäjille biggrin.gif
Arissa
Mastiffien tulokset kiinnostaisi tietää smile.gif
Katjuska
Oi niin ihana ja aurinkoinen päivä cool.gif
Tilaa oli mukavasti ja muutenkaan ei ole muuta kuin kiittämistä järjestäjiä kohtaan.
Nana kiittää kaikkia taustajoukkoja suurella lipasulla.... Kirstille iso kiitos tongue.gif
Olen niin ylpeä Nanan tämänpäivän suorituksesta... happy.gif

Nana oli junnuissa ja tuli erinomaiseksi kakkoseksi wub.gif

Viisaampi saa laittaa viralliset tulokset biggrin.gif

Ai niin ja Onnea kaikille menestyneille!
mabel
Onnea Gb ja Ruotsi joka vie VSP ja ROP.

Oma saldo:
Bullero´s Lucky One nuo ERI
Bullero´s Impact avo EH
Bullero´s Ideal val ERI

Bullero´s Northern Beauty jun EH
Bullero´s Full of Life avo ERI 3 (kasv.luokka)
Bullero´s Just For Fun avo EH (kasv.luokka)
Bullero´s Bubbles val ERI 2 (kasv.luokka)
Bullero´s Ri-Fi-Fi vet ERI 3 (kasv.luokka)

5 kasvattajaluokka, ja voitin, neljän tyttön voimalla, iiihhh, olen niin iloinen biggrin.gif

Bullero´s Kennel kasvattajaluokka ROP & BIS 1

Kiitos kaikille
wub.gif
fifi
Ole hyvä vain Mabel biggrin.gif Tuomari ihmetteli kokoonpanoamme, 4 narttua, 4 eri pentueesta ja 4 eri väriä w00t.gif Erityisen ylpeä olen tuomarin lausahduksesta Fifille: A topline that many youngsters would die for. Kasvattajaluokat oli mielestäni vaikuttava näky, meillä on todella kauniita ja yhdenlinjaisia koiria täällä Suomessa!
Sundae
Paljon onnea Mabelille kasvattajaluokan hienosta menestyksestä! wub.gif thumbup.gif Ja kuviakin sitten olisi kiva nähdä, kunhan jaksatte niitä laitella tänne wink.gif
Taata
Onnittelut kaikille menestyneille. thumbup1.gif

Ja Mabelille kasvattajaluokan menestyksestä. flowers.gif
mabel
Kiitos wub.gif

Jos joku luke tämä jolla on minun Hillon, Bullero´s Full of Life´n arvostellu, voitko ota yhteys minulle, se oli poissa siellä. Tai voinko saada sen näyttelytoimikunnan kautta unsure.gif
sannukka
Onnea menestyksestä. flowers.gif

Minäkin kävin polttamassa naamani, mutta ei se oikeestaan edes haittaa. Paikalla oli paljon kauniita koiria joita oli mukava katsella.
mutakuono
Onnea kaikille menestyksestä thumbup.gif Oli kyllä mukava päivä, varsin rentoa meininkiä...

mirka
Onnea kaikille thumbup.gif
Yhdistys kannattais petrata tuohon ison kehän pokaalien ja kukkasten antamiseen.Eikös voisi kehässä pystit ja kukat voittajille antaa eikä vasta kehän ulkopuolella. Tätä on ollut aikaisemmissakin kerroissa valitettavasti.
JenLei
Onnea voittajille thumbup.gif ja tosiaan on tuota punanaamaisuutta liikkeellä.... blush.gif . Tästä kun lähtee ulos niin voi kysyä kaikilta vastaantulijoilta joilla palanut naama, että onkos tullu eilen oltua Hakunilassa smile.gif
Jettaneito
Onnea kaikille menestyneille! Mabelille iiiiso hali, kyllä oli mukava illanpiristys, kun kuuli että kasvattajaluokan voitit! hug.gif flowers.gif
Ja juu, punotusta on liikkeellä täälläkinpäin. Buranaa pitäisi lähteä hakemaan, kaupanpäällisena tuli kuumetautia.. Vaan eipä pelkällä burananvoimalla tämä kuume taltu, pentu taitaa olla ainoa parannuskeino rolleyes.gif
Lima Löllerö
Olisi kyllä kiva saada lukea vaikka edes PU/PN- sijoittujat, kun ei itse päässyt mukaan.

Että jos joku viitsisi..
mabel
VSP Copperfields Cicero
ROP Maxinize Jolie Rouge (oikea nimi?)

Sorry Löllerö, en tiedä sen enempä, niin sekava kun on paljon ulkomalaisia ja itse on kehässä.
Hugis
Kiitos vaan kaikille mukavasta tunnelmasta erkkarissa flowers.gif Taas jaksaa ensi vuonna olla mukana rakentamassa näyttelyä, kun oli niin mukava päivä smile.gif

Viikonlopun sitten kruunasi tämä päivä messarissa, oli upeita borkkuja kehän täydeltä biggrin.gif
Lima Löllerö
Kiitos Mabel, jo nuo tiedot ovat tyhjää parempia smile.gif

Jospa jollakulla olisi pistää lisää tuloksia *toiveikkaana odottelee*
Henna
Onnea meiltäkin kaikille! flowers.gif Hieman on myös tuo niska punainen ja arka.. Minultakaan ei irtoa enempää tuloksia, kun nuo mitkä tänne jo on laitettu.
edi
Onnea kaikille menestyneille thumbup.gif

Ja Mabelille suuret onnittelut kasvattajaluokan voitosta!!!
flowers.gif flowers.gif
Bonanza
Menestyneille onnittelut thumbup.gif

Mabelille onnittelut Rop ja Bis 1 kasvattajaluokasta flowers.gif
repe
Sen verran korjaan, että toisin päin..narttu oli ROP.

Meidän Repe hienosti kovassa seurassa VAL ERI 3 thumbup.gif

Kiitokset järjestäjille, oli hieno paikka flowers.gif

Mabelille onnittelut menestyksestä thumbup.gif
mabel
repe, hyvä että korjasit, minulla ei ole pää täällä hetkellä blush.gif biggrin.gif
repe
Mabel: Sama täällä, varsinkin tämän päivän jälkeen.
Laitoin ensin Repenkin sijoituksen väärin, toivottavasti kukaan ei huomannut whistling.gif laugh.gif
mabel
Sitten olemme kaksi puupää biggrin.gif thumbup.gif
auri leppä
Mirkalle sen verran tiedoksi että jokainen sai arvostelulapun kanssa ruusun,muita kukkia ei ollut edes tarkoitus jakaa,Mabel sai siis ylimmääräset kukat,jotka Jenni toi ykköskehän pöydältä,Minusta ne kukat olisi pitänyt antaa muualle,niille nuorille naisille jotka olivat auttamassa,Koska oli tämä iso näyttely meillä oli myös vajetta kehäsihteereistä,niinpä Jenni ,Anne ,olivat poissa toimistosta,olivat kehäsihteereinä.Mukavaa että muille oli asiat kelvanneet,tämän näyttelyn kokosi muutama nainen,apunaan ne jotka tekevät jotain muuta kuin valittavat,enempään ei pysty.
Tuloksista muistan sen verran että Ozzy oli pu 3.
Narttujen järjestys meni ohi,tuli vaan katsottua yhden nartun puremisia.
mabel
En saanut ruusu lookaround.gif ja en saanut myös Hillon arvostellu, sen minä kaipaan. Minä en tiedä mika kukat kuullu kenellekään, minä sain ruuku ja pokaalit kun olin omassa paikassa, ja luulen että se kuullu minulle unsure.gif Kiertopalkinto sain hakee itse kun ei kukaan antoi sen minulle, tuomaripalkinto annetin teltassa, ei kehässä. Ehkä ROP-kasvattaja ei ole toisille mitään väli, mutta minulle se on hienoin mitä voi saada, tuleko voitto kenelle vaan sleepy.gif
mabel
"Narttujen järjestys meni ohi,tuli vaan katsottua yhden nartun puremisia."

Minun narttu se ei oli kun tuli esille sama viestissä. Haluan vaan tehdä se selviksi!
mirka
En tainnut kuitenkaan arvostella järjestäjien panosta kyseiseen näyttelyyn yleisesti vain tuohon yhteen asiaan halusin selvennyksen.
Näyttelyn järjestämisessä on paljon puuhaa ja hatun nosto heille kaikille jotka ovat olleet mukana että saitte kyseisen näyttelyn organisoitua.

Enenpää en kommentoi asiaan.
mia
Huh huh vihdoinkin kotona, nyt on kummatkin näyttelyt takana ja kaikki meni oikein kivasti kummankin päivän osalta, kiitokset myös näyttely järjestäjille, isot sellaiset thumbup.gif erkkarissa oli kaikin puolin mukavaa sekä ilma että ilmapiiri tongue.gif

Valitettavasti minäkään en kauheasti muista muiden tuloksia, hyvä että nämä omat blush.gif

Meidän pieni Minttu oli pentuluokassa 5-7kk tuloksella 1 KP narttu pentujen kilpailuluokassa 2. wub.gif äippä täällä tietysti erinomaisen tyytyväinen reippaasen tyttöön smile.gif jos joku otti Mintusta kuvia otan mielellään vastaan whistling.gif

Sitten isommat:
Lisbethin Listen To Me "Oiva" AVO ERI 4
Lisbethin Lusty Lucas "Luukas" AVO ERI
Lisbethin Lord Of The Day "Bumba" AVO ERI

Lisbethin Little Dream "Tyyne" AVO ERI

Kaikin puolin hieno päivä kaikki kasvittini saivat ERIN ja Minttu vielä hienosti KP.n
Kiitokset edelleen kasvattieni perheille, ja myös Helille Oivan hyvästä esittämisestä thumbup.gif

Auri: toivoin että olet jo oppinut jättämään nuo ikävät kommentit täältä palstoilta pois, mutta ei näköjään onnistu... Oli sitten kenen vaan tuo mainitsemasi koira, ei ikinä kannata pilkata, jos et ole huomannut pilkka käy omaan nilkkaan hyvin äkkiä sad.gif vaikka asia ei minulle kuulukaan eikä minuun liity tuollaiset "heitot" täällä ovat aivan turhia!
Daybreaker
Meidän Goljat sai VAL ERI4:sen. Nartuista JUN ERI1 taisi saada Ambre De Molossie (toivottavasti nimi tuli oikein) kotoisammin siis Aino.
Päivä oli kaikin puolin mukava, mutta ilma oli meidän ukkelille hieman liian kuuma, onneksi kuitenkin tuuli vilvoitteli hieman, ettei ihan tukahduttu.

ISO KIITOS kaikille järjestelyihin osallistuneille! thumbup.gif
tyyneläinen
Jos kerran on kukat jaettu, niin virheen, mikäli sellaista on edes tapahtunut, on tehnyt kukkien jakaja, ei vastaanottaja.
Vai olisiko ROP-kasvattajan täytynyt kieltäytyä kukista ja osata ennustaa, etteivät ne hänelle kuulu blink.gif
Jos tiedotus tökkii, on se valitettavaa, mutta niin käy hyvin usein ja monessa paikassa. Kaikenkaikkiaan näyttely oli hienosti klaarattu niinkin pienelllä porukalla.
Ja jos väärin annetuista kukista tai muusta on aihetta narista, niin naristaan jossain muualla, kuin täällä.Jossa on tarkoitus onnitella, tai niin olen käsittänyt.
Tämä menee mielestäni jo aika lähelle ROP-kasvattajaa mollaamista ja saavutuksen aliarvioimista sad.gif
Eikö koskaan voi olla vilpittömän onnellinen toisten onnistumisesta? Pitääkö aina olla naukumassa, ellei itse olekkaan voittaja?
Itse olen aidon onnellinen muiden menestyksestä ja valmis antamaan kunnian hienosti tehdystä työstä talkooporukalle.
Meillä ei ruusukkeilla hehkuteltu, mutta arvostelu oli mitä mainioin ja erityistä ylpeyttä tunsin, kun tuomari kehui koirani loistavia lihaksia ja rohkeaa luonnetta, se lämmittää vielä tänäänkin happy.gif
Eli lopuksi vielä kaikille menestyneille thumbup.gif thumbup.gif
Elsaenkeli
Onnea kaikille menestyneille ja erityisesti kasvattajaryhmien voittajille! Valitettavasti en ole päässyt erkkariin, voittajaan enkä fiestaan työ- ja pentukiireiden takia. Ensi vuonna sitten taas baa.gif
Jami
Onnittelut Mabelille kasvattajaluokka ROP & BIS 1 voitosta!

Sekä tietenkin kaikille menestyneille! thumbup.gif

Käsivarsia ja niskaa hieman kuumottaa kun unohtui tuo suojavoide.. biggrin.gif
Jarppa
Kiitos myös minun puolestani järjestäjille. Oli mielestäni hyvin järkätty ja mukavalla sekä tilavalla paikalla.
kuorsaaja
Paljon onnea kaikille erkkarissa " voittaneille "! Siis erikoisnäyttelyissä jo käyneet ovat voittajia, sanoivat muut mitä tahansa!!!! rolleyes.gif Ne jotka tekivät sen mahdolliseksi, ovat voittajia. Kuin myös ne kaikki esille asettajat, jotka toivat omat kullannuppunsa sinne. blink.gif Jos jo heti erkkareiden jälkeen ruvetaan riitelemään tai joitain mollaa, niin huono o tilanne mei yhistyksellä. Uskon kumminkin jot kaikki hyvin ja hymy päällä, vai mitä?
AnnaElina
Onnittelut Mabelille Kasvattajaluokka ja ROP ja BIS 1 voitoista. thumbup.gif

Ja onnea muillekin menestyneille w00t.gif

Me ei tänä vuonna päästy erkkariin, koska Sani sterilointiin tiistaina ja nyt
on toipumis vaihe menossa.
päärynä
PU 2 ja serti meni Woodbullfarmin Bruce pojalle rolleyes.gif josta samalla tuli fin mva.. kaikien muiden titteleiden lisäksi...

Hmmm... sitten mainittava sellainen asia.. tiedossa oli jo torstaina että rop koira tulee olemaan koira joka voitti sleepy.gif .. confused.gif On mielestäni törkää kun lopputulos on ennalta "sovittua"... ja mainittakoon että hieman samaan suuntaan meni rop tittelin jako euroopan voittaja näyttelyssä ( tiesin siis jo torstaina kuka koirista tulee voittamaan tittelit sad.gif )
Katjuska
Ai no siks Nanasta ei tullukkaan roppi laugh.gif vitsi vitsi (ettei kukaan vaan ota tosissaan)

Aika epäreilua jos sijoituksista sovitaan... turha sitä sit on käydä missään jos näin on... no toivottavasti ei kauheen yleistä....
auri leppä
Eikait,olihan ne kaikki koirat voittaneet paljon muualla euroopassa,kaikki bullmastiffit oli KV valioita.Ja sunnuntain narttu rop oli vajaa vuosi sitten itävallan maailmannäyttelyn rop.Sunnuntaina taisi kaikki koirat yhtä lukuunottamatta saada erin,se kyllä ihmetytti.Jospa tuli ilmoittaumishinnan tulosparannus.Hyvä kun on ohi ,oli tiukka viikonloppu.
Taffinaff
Erityisonnittelut kaikille erkkariin osallistuneille vetskuille - oli ihanaa nähdä hyväkuntoisia ja iloisia vanhuksia wub.gif
Daybreaker
Meinaatko Päärynä, että kun PMV:ssa oli Norjalainen tuomari ja Norjalainen koira voitti, ja tänä vuonna Erkkarissa Englantilainen ja englantilainen ? Vai miten tiesit jo ennalta? ohmy.gif
Kyllä muakin vähän noi yhtä lukuunottamatta tulleet ERI:t ihmetytti. Mites ko. tuomari on aikaisemmin suomessa arvostellut?

Olen myös iloinen että viikonloppu on jo ohi! Oli rankempi entä kuin meidän Latvian ja Liettuan reissu, vaikka silloin jouduttiin autoileen ja oleen hotellissa...
mirka
Rafael Malo Alcrudo on arvostellut Leppävirralla 2005 bullmastiffit ja taisi Sara silloin voittaa.
mabel
Daybreaker, mikä tuomari sinä meinat??
Mirka, Alcrudo on ollut suomessa monta kertaa ennen smile.gif
mirka
Useampi sai erkkarissa EH:ta mutta Sunnuntaina noitten tulosten mukaan vain yksi sai EH:n. Tuosta päättelin että Daybreaker tarkoitti eurooppa voittaja näyttelyä.
Daybreaker
Jeps! Tarkoirin EUV, kun Päärynä oli siitä tuolla aikaisemmin maininnut, joten sen suurta ERI määrää siis ihmettelin. En Erkkarin joten tuli väärään ketjuun...Sorry!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.