Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uusi meeting..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Sivuja: 1, 2
mabel
Ajattelin että meille voi olla uusi treffi, onko ehdotuksia? Neo´n omistaja sano että me voimme olla siellä, lähellä Lohja, hänelle oli kiva tavatta "lapset". Tämä on sitten avoin kaikille...pentu, nuori tai vanhus.
edi
dogrun.gif Nyt olisi kiva päästä mukaan....
Joku viikonloppu??
Hugis
Juu, mäkin haluan vaikka on vääränrotuisia koiria biggrin.gif Sä voisit Mabel silloin katsoa noita Helmin jalkoja, kun mulla ei oo yhtään sellaista kuvaa missä ne näkyis hyvin. Eikä kameraa...
¨steffy
meki ollaan mukana, jos vain aika on sopiva w00t.gif thumbup.gif
sannukka
Miks te aina kokoonnutte siellä, kaukana kaikesta sivistyksestä? biggrin.gif
mabel
Siksi että me olemme metsäpeikolaisia w00t.gif
Tule mukaan vaan, ei ole niin pitkä matka.
sannukka
Katsotaan, jahka saatte ajankohdan järjestettyä... Ehkä päivä peikkojen seurassa olisi matkan arvoinen. biggrin.gif
tyyneläinen
Me ainaskii tullaan w00t.gif
JennyJaKoissut
Me ollaan myös mukana, ehdottomasti teehee.gif Mitä ajankohtaa olitte suunnitellu?
JenLei
Minä ja Poju ollaan mukana. Olisko joku heinäkuun viikonloppu hyvä?
JennyJaKoissut
Mulla ois Heinäkuun ekat kaks ja puol viikkoo Lomaa (Ah, mikä ihana sana laugh.gif ), että sillon meille käy kyllä millon vaan! Ja muutoin kyllä menee viikonlopun puolelle.. Mites muut? teehee.gif
¨steffy
heinäkuun 2 ekaa viikonloppua ois myös jees täällä w00t.gif , sen jälkeen mee ei kyllä varmaan keretä, ku tuo hiivatin asuntomessut vie sitten kaiken ajan vklopusta angry.gif
tyyneläinen
Ja allakasta varattu alustavasti heinäkuun 2 ekaa viikonloppua. teehee.gif
Mikä tahansa käy. Ei ku EIPÄS!!!! Karjaan näyttely sotkee nyt kuviot. Sillon ei pidetä miittaria EIHÄN???excl.gif sly.gif
pietulainen
Jep jep pimukin haluaa ehdottomasti mukaan w00t.gif Oisko viikonloppu paras aika ?kun nuo lomat taitaa olla jokaisella hiukan eri aikaan.
mabel
Miten 8/7??
tyyneläinen
Kelpaa Niitille ja mulle thumbup.gif
JennyJaKoissut
Näillä näkymin sopii myös meille thumbup.gif Ja siis meillähän ei oo MINKÄÄNLAISIA kesälomasuunnitelmia, joten 8 pvä sopii varmasti myös meille rolleyes.gif
edi
Hyvin passaa tuo päivä smile.gif
mabel
Onko Inkoo ok, ajattelin ensin Neo´n omistajan luona, mutta jos tule monta aikuisia voi olla helpompi Inkossa.
-tanja-
Meille sopii kans mainioisti.
Se puisto oli hyvä ja mukava,missä viimeks oltiin.
Illalla tosin on kaverin tuparit,mutta kyllä sinne kerkee.
Treffataanko taas päivällä? Jos mekin oltais ajoissa tällä kertaa perillä whistling.gif
Sanna&Jami
Minä ja Jami ollaan varmasti mukana, on justiinsa vapaa viikonloppu thumbup.gif
Inkoo sopii meille todella hyvin, siis jos tarkoitat MABEL sitä koirapuistoa?
mabel
Jo, sama paikka, tule Oili myös?
Hugis
Mulle sopii myös tuo päivä. Onko joku tulossa Hesasta päin, jos pääsis kyytiin yhden hössöttävän borkkuneidin kanssa?
mabel
Hugonmami, minä voin hakee sinua muuten, kyllä se järjesty smile.gif
Hugis
Mabel, kiva juttu smile.gif Jos ei muuta kyytiä järjesty.
¨steffy
täältäkin päästään w00t.gif , täytyy viellä kuskilta kysästä tongue.gif
tyyneläinen
Selvä pyy sitten thumbup.gif
Niitti pakkaa hupireppuaan jo valmiiksi,että löytyy sit kaikki lelut ja remelit mukaan.
JenLei
sopii meille myös Inkoo ja päivä. biggrin.gif
JennyJaKoissut
Jeps, meille sopii myös aika ja paikka teehee.gif
pietulainen
Pimukin pakkasi jo reppunsa w00t.gif tulossa ollaan thumbup.gif
Sanna&Jami
MABEL: Tuon kyllä Oilinkin mukanani, että saadaan taas vähän etäisyyttä koti pihaan smile.gif
-tanja-
Sopiskos treffata joskus klo 11-12 aikaan? Tai vaikka aikasemminkin.
Ei olis ehkä vielä niin kauheen kuumakaan.
Jos saa toiveita esittää smile.gif
mabel
Minä olen pakko ehdi hake Hugonmami, se kestä yli tunti edes takaisin. Minä äänestään 12 rolleyes.gif
tyyneläinen
Juu 12 on hyvä thumbup.gif
JenLei
12 sopii meille myös biggrin.gif
pietulainen
Klo 12 sopii meillekin loistavasti thumbup.gif
JennyJaKoissut
Juu kyllä meillekkin sopii toi kello 12 oikeen hyvin smile.gif
sannukka
Sopiiko ottaa anoppi mukaan? Jos sopii, niin sitten ajo-ohjeita, pliis. biggrin.gif
mabel
Jos on hyvä anoppi saa tulla mukaan biggrin.gif Tietysti kaikki ovat tervetulleita thumbup.gif Voiko joku laita ajo-ohjeet, en osa selittä hyvin innocent.gif
sannukka
No hyvä. Mä arvasin, että teille kelpaa ruttukuono kuin ruttukuono. laugh.gif Mut otan mä kyl Ulpunkin mukaan. wink.gif
mabel
Hmmm, täällä on myös yksi ruttuturpa w00t.gif biggrin.gif

Me vanhukset voi vaihda ruokareceptejä kun nuorukaiset leikki laugh.gif
sannukka
Kyllä te vanhukset saatte kuule vahtia mun lasta. wink.gif w00t.gif Mut ei se onneks kovaa vielä juokse, varmaan teidän polvet kestää ja ehditte ehkä jopa vaihtaa niitä reseptejä. laugh.gif
arado
Milloin tämä on ja missä?
Saadaako mekin tulla jos päästään?
Jos otan Dogon ja Mandin mukaan. smile.gif
mabel
Inkoon koirapuisto, lau 8/7 klo 12. Jos koirat sopeutu tosia koiria kanssa, voitte tulla, kaikki ovat irti smile.gif

Mabel 045-1396677
arado
LAINAUS(mabel @ 2.7. 2006, 15:19)
Inkoon koirapuisto, lau 8/7 klo 12. Jos koirat sopeutu tosia koiria kanssa, voitte tulla, kaikki ovat irti smile.gif

Mabel 045-1396677

Ei saada kyytiä ja liskon terra pitää rakentaa:(
Mandi olisi tykännyt kyllä olla koira puistossa, Mandi tulee hyvin toimeen muiden koirien kanssa. smile.gif

Toivottavasti nähään tänä vuonna vielä smile.gif
mabel
ok, arado, joku muu kerta sitten smile.gif
sannukka
Mites niitä ajo-ohjeita? Löydetään varmaan kartan avulla Inkoon keskustaan. (oletettavasti se on keskusta missä on kartalla risti, sänky ja bensajakaja... teehee.gif )
mabel
Tulet varman Lohjan kautta..eli tie 51 HKI:n päin, Inkoon ohi, n.1 km, vasemalla on ST 1, siellä menette oikealla, aja tie loppun saaka ja just ennen T-risteyksen mene hiekkatie, työväentalo näky. Aja vaan eteenpäin, koirapuisto tule vastaan vasen puolelle.
sannukka
Ok, mä luulen, että kartta näyttää tohon T-risteykseen asti. Varmaan löydetään, ja jos ei, niin ei ainakaan pitkälle eksytä. biggrin.gif Pitäiskö meidän tuoda jotain mukana?
mabel
Hmm, ehkä toi pikkuristeys löytyi kartassa biggrin.gif Saatte soita muuten. Ei tarvitse ota mitään mukaan smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.