Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Syyskokouksesta jo näin kesällä...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Sivuja: 1, 2
Maire@
LAINAUS(mabel @ 15.6. 2006, 10:42)
Onko se huvikunta joka järjestää "jotakin" syyskokouksen?
Onko se mahdollista järjestää "jotakin" ennen?
Saako kuka vaan järjestää "jotakin"?

KYLLÄ! biggrin.gif
mabel
Aaaaahhhhh Maire, olet ihana wub.gif biggrin.gif ainakin sinussa on testosteroni thumbup.gif
mabel
Ja muuten, Auri, tämä on sinulle unsure.gif vaikka on OT.

"Eipä taida olla kysymys näyttelystä ollenkaan vaan ihan jostakin muusta."

eli mitä?
sannukka
biggrin.gif Onpa metka keskustelu. Samaa asiaa väännetään edes takaisin vinoilun kera. Onneksi nyt on ilmeisesti tullut oikeat kysymykset ja vastauksetkin esille. laugh.gif

Nyt vähän aiheen vierestä...
Miten ihmisiä saisi innostettua mukaan toimintaan? (Itse voin tehdä jotakin täältä kotoa käsin, eli ei taida paljon apua olla. Vielä. ) Riittääkö ehkä parempi tiedotus asioista vai tarvitaanko jotain muutakin? smile.gif
mabel
Tiedotus on edillytys(?) että voi tulla mukaan auttamaan. Se on ollut myös minun pointti täällä, me emme ole selvinäkijiä. Mutta toivottavasti asiat nyt alka rullamaan smile.gif
toiskan muori
Ja kohta ei keskustella tästä eikä mistään muustakaan asiasta enää molossipalstalla.
onko tämä helle laittanut pinnat tiukalle vai mikä.

MUTTA NYT TULEE ASIAAN STOPPI; ONKO SELVÄ.

tai palsta sulkeutuu jälleen.

Emme jaksa niitä jäähyjäkään jaella. Meillä kun molemmilla vahvitkoirilla on ihan päivätyökin eikä vain se että seuraamme miten te täällä melskaatte.
mabel
Olinko taas syyppää tähään, olisi hyvä tiettä kuka meni rajan yli unsure.gif mutta en hyväksyy että viatonta ihmisiä vedettään mukaan.
repe
Romulus suuret kiitokset sulle flowers.gif , että saadaan tänne pohjoseenkin jotain.
Itse olen ilmoittautunut Kannukseen kasvattjakurssille samaisena viikonloppuna, katsotaan miten aikataulu sopii, ainakin isäntä osallistuu koirineen mielellään dogrun.gif
AnneSal
Korjaan nyt sitten sen verran, että se yhdistyksen syyskokous on alustavasti päätetty pitää la 4.11. eikä su 5.11., niin kuin aikaisemmin jo ehdin olettaa. Mutta voihan se tekeminen, mitä sitten onkaan, olla myös kokouksen jälkeen tai sunnuntaina, jos porukat on yötä. Ja jos hankalaksi menee, kokouspäivääkään ei varmaan ole vielä myöhäistä vaihtaa sunnuntaille... Mutta katsotaan, mitä huvitoimikunta saa aikaiseksi thumbup.gif
mabel
Jos tule toiminta minä haluan sen sama päivänä tai sitten aivan erikseen.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.