Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Viikonloppu tuloillaan
Puskaradio > Puskis > K-18
Noel
Mitäs meinaatte näin aurinkoisena viikonloppuna tehdä?

Me mennään illalla Spjutsundiin (mikäli kirjoitetaan noin) ja uidaan, grillataan saunotaan jne. koko viikonloppu- otin töistäkin vapaata verukkeella, kun muuten joutuis taas päivystää tyhjässä liikkeessä 7 tuntia parhaasta lauantaipäivästä happy.gif
sipa
me mennään tietty vaunulle.. biggrin.gif Tänään saunaan ja seurustelua ystävien kanssa.. Huomenna grillataan ja nautitaan olostamme, sekä Edin trimmaus jatkuu, että saadaan tota karvakasaa ohuemmaksi.. biggrin.gif
onninen
Mökille lähdetään ajelee iltapäivällä.Maanantaikin vielä vapaata.Eli tiedossa grillausta,saunomista,uimista ja ihania,suloisia,pitkiä päiväunia aitan hämärassä.
Aurinkoista ja mukavaa viikonloppua kaikille Puskalaisille!!! jockey.gif thumbup1.gif
LaRa & Olli
Meillä ohjelmassa nurmikon leikkuuta, grillausta, saunomista, aurinko kylpyjä ja loman aloittelua. Yhdet rippijuhlat ois sunnuntaina ja koiraa tarttis vähän päärtää villapaidasta. Lopunaikaa voi sitten seurata lankomiehen leikkiä uudella RC-polttiksella. jockey.gif

Ilmeisesti ainakaan täällä eteläisessä osassa Suomen maata ei tartte pahasti palella! cool.gif
Annelinne
Täällä sitä on tiedossa työntekoa hela veckoslut! Ihanaa, sitähän mä just haluankin! Mutta ei auta edes tekeytyä kipeeks, kun ei ole tuuraajaa; toinen on lomalla ja toinen prkl-Firenzessä sleepy.gif

Mutta, eipä tässä oikeestaan ahista kun tämän päivän vuoro. kasiin asti, yhyyyy! Huomena vaan viiteen ja sitten kavereitten kanssa puistoon chillailemaan smile.gif Kiva nähdä niitäkin pitkästä aikaa. Sunnuntaina toki duuniin, mutta mitä pienistä. Meen sinne sitten angstailemaan, yksin... Eihän kukaan tee ostoksia hyvällä ilmalla jossain vetun levykaupassa blink.gif
Henrietta
Vietän rauhallisen viikonlopun, ensimmäinen viikonloppu pitkään aikaan ilman ohjelmaa joka päivälle. Viikonlopun ainoa suunnitelma on sunnuntaina Harjattulan Golf-kentällä oleva Classic Sportscar Concource D´elegance tapahtuma, joka on meillä jo joka vuotinen traditio, sinne on pakko päästä tapaamaan ystäviä.
s-ml
Henrietta, oletko sinä SccH:n jäsen? Tämähän on heidän järkkäämä, ainakin ennen ollut. Onko sulla itsellä harrasteauto? Olen muuten ollut tuolla, omallakin autolla. Just katsoin tämän vuoden vastaavat merkkikerhovetäjät vai oletko niiden jäsen?

No, tänään on illalla kutsuttu taidenäyttelyn avajaisiin, siellä sitten meneekin aikaa savusaunomisesta alkaen. Huomenna pitäis Camu saada tavalla tai toisella Tuuriin. Kuka lähtee ja millä on ihan avoin vielä ja koirakin pitäisi pestä. Huomenna on meidän ystävien oma classic-tapaaminen rantahuvilalla ja sunnuntaina pitäisi ehtiä sieltä kotiin hyvissä ajoin ja ehtiä hakea vieraat junalta.
Ihan liikaa ohjelmaa, olis kiva olla vaan ja nauttia kauniista viikonlopusta. Tiedä, kuinka monta niitä enää tulekaan (pessimismi iski).
Kaptah
LAINAUS(Noel @ 16.6. 2006, 09:15)
Mitäs meinaatte näin aurinkoisena viikonloppuna tehdä?

Me mennään illalla Spjutsundiin (mikäli kirjoitetaan noin) ja uidaan, grillataan saunotaan jne. koko viikonloppu- otin töistäkin vapaata verukkeella, kun muuten joutuis taas päivystää tyhjässä liikkeessä 7 tuntia parhaasta lauantaipäivästä  happy.gif

Jos se on tää, niin sitten se on Spjutsund!
Noel
No on- upseerikerhoahan pojat pitää, eli PALAVERIA isolla Pllä eli saunoo ja niinedelleen biggrin.gif
Maarit S
Olen kotona, nautin laittamattomasta pihasta, käyn golffaamassa täydet kierrokset sekä la että su.
Ostan jääkaappiin uuden valkoviinipönikan kun nykyinen on empty.
Noel
Duunasin pojille oikeen farkkurotsit jotta voivat herrastella kesäviikonloput kunnes mennään taas villapaidoissa- lähinnä noi meni kyllä piperryksen puolelle enkä oikeen tiedä onko strassisolki kova juttu koiralla shutup.gif

sa-an-ri
Tää ilta töitä, muuten viikonloppu vapaa. Mitään suuniteltua ohjelmaa ei ole.

Yo-kuvat musta pitäis ottaa. Kaveri lupas ottaa ne, mutta ole ilmonnu ajasta sen kummemmin... Pitäis kuitenkii saada kuvia sukulaisuuksille ennenkö valmistuu seuraavan kerran lookaround.gif

Tosin yks miekkonen kyseli mua seurakseen lauantai-illaks, eräästä syystä suostunu, mutta nään sen sitten kait sunnuntaina... shifty.gif lookaround.gif

Muuten mietin tässä jos suuntais rannalle joku päivä. Tosin vaarana on se että ku makoilen siellä, ni Greenpeacen tyypit tulee työntämää mua takas jorpakkoon... Ku luulevat että valas on ajautunu rannalle laugh.gif

Koiran kanssa käytiin äsken vähän normaalia pidempi pissalenkki. Nyt pitäis pestä koko elikko, tuoksuu aikas eläimelliselle blink.gif Jospa vaikka ehtis tuonkin kanssa säätää jotain viikonlopun aikana, kun jäänyt töittenkin takia (ja muitten menojen shifty.gif ) vähälle sen kanssa touhuaminen.
Annelinne
Noel tais valita itelleen mieluista värit rolleyes.gif

Mä veikaan jos noi sun mussut olis tosimiehiä niin ne alkais oitis urputtaa kun on pinkkiä kuteessa laugh.gif

Mutta somat noi on. Ma en kyllä Maukalle jaksa vääntää mitään tongue.gif Siihen tarttettais metritolkukka kangastakin lookaround.gif
Noel
Mun mielestä loisto sääntö on et koirat ennen ihmistä- se on nimittäin loistava veruke kaikkeen- tyylin sapuskaa ensin koirille ja sitte vasta perheelle- tai en nyt just jaksa lähteä sukubileisiin kun ois pari näyttelyäkin.. onneksi sa-an-ri valaat taitaa osittain olla suojeltuja joten voit vedota hetimiten omiin oikeuksiisi päättää missä on paras paikka selviytymiselle laugh.gif

Annelinne- tottakai mun värit kun mä niitä joudun kattoo- pojathan ei selkäänsä nää--
sa-an-ri
LAINAUS(Noel @ 16.6. 2006, 11:08)
onneksi sa-an-ri valaat taitaa osittain olla suojeltuja joten voit vedota hetimiten omiin oikeuksiisi päättää missä on paras paikka selviytymiselle laugh.gif

Niin, ja harvemmin taitaa valaita Kymijoessa uiskennella... Mun lisäksi siis tongue.gif
sipa
Noel Aivan ihastuttavat puvut, ja niin ihanan värisetkin.. thumbup.gif

saarni Miten olis sit norppa, jos valas ei käy.. w00t.gif Se onkin paljon pienempi ja söötimpikin.. wub.gif
snoproof
Mitä viikonloppuna? Helppo vastaus:
Lauantaina Tuuriin ja sunnuntaina Forssaan, yhdellä pesulla kaksi näyttelyä biggrin.gif
Lauantaina kyllä yhdistetään shoppailu- ja koiranäyttelyreissu, joten vähän jotain muutakin. Ja jos aurinko jatkaa tuota paistamistaan, niin odotettavissa on taas yksi punanahka viikonlopun tuloksena... oops.gif
sa-an-ri
LAINAUS(sipa @ 16.6. 2006, 11:45)
saarni Miten olis sit norppa, jos valas ei käy.. w00t.gif Se onkin paljon pienempi ja söötimpikin.. wub.gif

thumbup.gif Joo! Mun ruumiinmuotoni sopii just norppaan w00t.gif
Hugis
Noel, aivan ihanat puvut wub.gif Voi kun mäkin osaisin, niin tekisin Helmille jotain nättiä ja Hugolle jotain miehekästä biggrin.gif

Mä tapaan tänään Arissan pikaisesti ennen kuin se ajaa kotiin ja illan meinasin juoda kaljaa ja istua sohvan nurkassa sen kunniaks, että viimenen kemian tentti on ohi smile.gif Läpipääsystä ei oo kyllä takeita...

Huomenna töihin sleepy.gif Sunnuntaina varmaan rantsuun, jos aurinkoinen paistaa. Siivotakin pitäis whistling.gif

Muoks: Opettelen koko ajan kirjoittamista
Arissa
Hugo ja Helmi wub.gif wub.gif aivan rakastettavia ihania koiria. Olin heti aivan yli otettu molempiin koiriin. wub.gif

Nyt kotona väsyneenä, onnellisena viikon reissusta smile.gif huomasin että jopa minä eksymisen erikoismestari osasin selviytyä helsingistä pois suhteellisen helposti biggrin.gif
sa-an-ri
Aijai miten ihana kesäpäivä cool.gif Ja täällä minä sisällä istun...

Koira on ainakin nyt puhdas, monen viikon suunnittelun jälkeen sain sen pestyä smile.gif Ja myöhemmin voisi lähteä moikkaamaan kaveria grillille, jos siinä samalla ottaisi aurinkoakin.

Huomenna sitten vuorossa heppoja. Lähden kaverin matkaan katsomaan kuinka sen heponen voi siellä vuokrapaikassaan. Onneksi niillä on autossa ilmastointi tongue.gif
tizzian
sa-an-ri sama vika täällä että sisällä tulee möllötettyä sleepy.gif Ja tympii taas muutama asia aikas pahasti.
Piti olla täällä siskon kämpällä ettei sen tytön tarvii olla koko viikonloppua yksinään koiran kanssa. No kas kukaan ei sitten muistanut sanoa minulle että tyttöpä onkin niin tänään kuin huomennakin menossa ties missä, joten se olenkin sitten minä joka täällä koiran kanssa päivystää. angry.gif
Ja kun olisi miljoona asiaa kotonakin jotka pitäisi ehtiä tekemään, eikä tuota koiraa kovin moneksi tuntia viitsi yksin jättää. Kotona pakko kuitenkin käydä kun ei lääkkkeet riitä huomiseksi. Matka nyt ei sinällään ole kovin pitkä, mutta kun ei sitä autoa ole niin noilla julkisilla taitaa mennä n. 1 h /suunta, että eipä sitä siellä kotona kai sitten ihmeitä ehdi tekemään. No kai olen niin laiska, etten mitään saisi aikaan muutenkaan... confused.gif

Mikäs hevonen on kyseessä...ratsu vai ravuri...?

Voi kun olisin jossain ihan muualla... ja voi kun olis jo se loma. Jos yhtään olisin keväästä viisastunut niin seuraava loma saa sitten olla ilman mitään aikatauluja + en taida luvata kenellekään yhtään mitään, sen verran pahasti kiristeli tuo keväinen hermoja. sleepy.gif
Annelinne
Oikee asennen Tiz!

Joskus loman täytyy olla vaan itelleen, ilman mitään velvotteita ja lupauksia kenellekkään!
wiputar
Tää vaan on ja ihmettelee... Ukko lähti sukulaisten häihin koko viikonlopuks. Koko perheen piti lkujaan lähteä, mutta auto sano pari viikkoa sitten "crashboombang" ja ainostaan ukolle järjesty kyyti.
Muksujen kanssa jumitetaan kotosalla ja koitetaan saada koirakin käytettyä edes siedättävän mittasilla lenkeillä. Kaks kakaraa kiljuu rattaissa(on melkosen raskaat työntääkin vielä) ja tappelevat keskenään, yks kävelee vierellä ja vinkuu: "mä en jaksa enää!" ja koira vetää muitten koirien perään rolleyes.gif
sa-an-ri
LAINAUS(Tizzian @ 17.6. 2006, 11:23)
Mikäs hevonen on kyseessä...ratsu vai ravuri...?

Ravurihan se alunalkaen on, mutta äänihuulihalvauksen vuoksi siirtyi "tätiratsuksi". Minä sillä jonkin verran olen hurjastellut tässä reilun vuoden aikana, nyt siis vuokrattuna kesäksi jollekkin tytölle. Niin, ja kyseessä lv-tamma.

Ulkonakin sain jopa käytyä, ne kuvat ottamassa. Nyt taas turvallisesti koneen ääressä. Ja koiran sain pestä sitten siellä kuvauspaikalla järvessä, kun tuhras ittesä siihen itteesä. Maha löysällä, ja kun on pöksykarvoja niin... confused.gif sleepy.gif
Hugis
LAINAUS(Arissa @ 17.6. 2006, 01:13)
Hugo ja Helmi wub.gif wub.gif aivan rakastettavia ihania koiria. Olin heti aivan yli otettu molempiin koiriin. wub.gif

Kiitos Arissa blush.gif On ne vaan aivan ihania... wub.gif Ja molemmat oli aivan otettuja sinusta, eivät yhtään vierastaneet niinkuin joskus käy smile.gif Seuraavaks mun pitää nähdä Unelma!
Oltais varmaan rupateltu koko yö, jos ei ois ollu niitä aina yhtä ikäviä velvoitteita...
Arissa
Hugonmami, juu ehdottomasti sun on nähtävä Unppis smile.gif. Juu yö olis mennyt helpostikin jutellessa happy.gif. Unppa on vaan nukkunut tänään, kun se on niin uupunut viikon riekkumisesta siskon ja emonsa kanssa laugh.gif

Helmi on ihana pusuttelija ja Hugo on oikea herrasmies wub.gif
Noel
OIh-- mä oon ihan otettu- te ootte aina niin kilttejä - nim .en oo noita uskaltanu vielä noissa takeissa viedä ulos kun aattelin et jengi repeilee- mut´taas te valoitte muhun uskoa että on ne ainakin SISÄTILOISSA hienot laugh.gif

Saanri- meillä tällä viikolla ollu jokapäivä pesupäivä innocent.gif
Sipa - en kuitenkaan oo koneella ma aamuna kun oot- niin MUKAVAA MAANANTAITA wub.gif ja kiitos ystävällisyydestä
Hugis- kai mä oon muistanu sanoo et mähän ottasin milloin tahansa Helmisen ja TIETYSTI HUGIksenkin meille et jos et vaikka enää tykkää rolleyes.gif
JA IHAN KAIKKI MUUT Positiivisuudella saa paljon aikaan .. esim mulle tuli todella hyvä mieli luettuani tänään tämän- joten KAIKILLE kivaa iltaa! cool.gif

- jotain onnenrehuja syönyt lienee minä tänään.. teehee.gif
Hugis
LAINAUS(Noel @ 17.6. 2006, 23:26)
Hugis- kai mä oon muistanu sanoo et mähän ottasin milloin tahansa Helmisen ja TIETYSTI HUGIksenkin meille et jos et vaikka enää tykkää rolleyes.gif

Hoitopaikka siis tiedossa, YIPPEEEEE thumbup.gif w00t.gif Kannattaa miettiä mitä suustaan päästää... laugh.gif
Annelinne
^^ Ettei vaan hugeli ja helmisimpukka istuis dalin ja kiman lyttyyn kohkatessa biggrin.gif no ei vaan, tuli vaan mieleen kun ovat niin eri kokoluokkaa..

Noel, rohkeesti vaan pojille jakut päälle ja paanalle! (: Kyllä varmasti hilpeyttä aiheuttaa kanssaihmisissä mutta anna ilo niille smile.gif

(mulla on välillä päiviä että vihastun kun ihmiset nauraa Maukalle... tongue.gif Yleensä se on kuitenkin vaan hauskaa)
Cee
Mä aion vaan maata koko vkl:n..
Maanantaina meen takas kylpylään olemaan muille seksisymboli.

Cee
tizzian
Cee miten ihmeessä sä jaksat..? Eiks toi nyt ole ihan kauhean rankkaa elämää tuollainen! biggrin.gif

Tiz
- syvästi huolestuneena hra kolmannen kirjaimen + e x2 hyvinvoinnista -
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.