Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ehdotuksia
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
mabel
Avoin päivät kaikki meidän rodulle yleisölle.

Kaikki rotujen kasvattajiapaneeli, vapaa kysymyksiä kaikki mikä liitty koirista.

Match-Show.

Grillauspäivä seka keskustellu meidän keskellä.
Lima Löllerö
Vienosti ehdottelen että huvitoimikunta voisi yrittää järjestää kansalle "leipää ja huveja" myös muualla kuin kehä 3:n sisäpuolella..

Meinaan esim meillä täältä on melko pitkä matka grillaamaan Helsinkiin. smile.gif

Hyviä ehdotuksia, tuo kasvattajapaneeli varsinkin!!
mabel
Ei tarvitsee olla Helsinkin alue, melkein kaikilla on ajokortti ja auto blush.gif
tyyneläinen
Hyvä idea ja jopa toteutettavissa. Samankaltaisia päiviähän on pidetty mm. sakemannien puolella ja menestys on ollut aina melkoinen.
kuorsaaja
laugh.gif Olisi ilo, jos joku tapahtuma olisi vaikka Mikkeli tai Jyväskylän seutu. Silloin pohjoisemmastakin tulevilla olisi lyhyempi ajomatka ja ennenkaikkea koirilla lyhyempi matkustamismatka!!!! rolleyes.gif
JennyJaKoissut
Kuulostaa hyvältä thumbup.gif dogrun.gif
mabel
Kun ei yksikään yhdistyksen puolesta on vastanut tähään on turha puhuu missä tapahtumat pitää olla. Anna myös tämä aihe mene sinne arkiston lookaround.gif
Maire@
LAINAUS(mabel @ 20.6. 2006, 23:12)
Kun ei yksikään yhdistyksen puolesta on vastanut tähään on turha puhuu missä tapahtumat pitää olla. Anna myös tämä aihe mene sinne arkiston lookaround.gif

Tämä aihe on ehdotuksia hupitoimikunnalle ja tyyneläinen kuuluu hupitoimikuntaan. Hän on myös käynyt vastaamassa tähän viestiketjuun. wink.gif

Kyllä me rekisteröimme ja luemme näitä ehdotuksia täällä. Ja joku meistä sitten myös vastaa. biggrin.gif

Virallinen tie on sitten kohtapuoleen avattava sähköpostiosoite yhdityksen nettisivuilla, jonne saa toivomuksia esittää. Toki niitä täältä puskastakin luetaan. cool.gif
mabel
Me olemme me, ei te ja me. Mutta kun ei kaikki "me" pysty päätä rahaasioita olisi kiva saada keskustellu mita voi olla mahdollista järjestä. Näin että tämä on keskustellupalsta, ei vaan lukeminen varten rolleyes.gif
Maire@
^Ehkä joka sanaan ei tarvitse takertua. Oli sitten me, te tai kaikki yhdessä. wink.gif

Me emme täällä keskustelupalstalla päätä yhdistyksen raha-asioista kukaan.
Olisitko halunnut tietää, mitä mikäkin huvinpito saa maksaa ja paljonko on rahaa käytettävissä? Asiat käsitellään tapauskohtaisesti.

Ehdottakaa siis toki kaikkea maan ja taivaan väliltä. Sitten katsotaan, mikä on mahdollista. thumbup.gif

Kärsivällisyyttä toivon edelleen, ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu.. tongue.gif
mabel
Olen ehdottanut paljon vuosien varrella, minun nimi on "kärsivälisyys". Ajattelin kun kirjoitin toisessa aihessa että "jotakin" olisi voinut tapahtu syksyllä, mutta byråkratiset rattat mene hitaasti, eli ensi vuonna sitten, tai joskus biggrin.gif
Maire@
"Jotakin" saattaa olla syksyllä. biggrin.gif
auri leppä
Mitä ihmettä te aikuiset ihmiset valitatte.Ei siihen ole tarvittu huvitoimikuntaa kun on joskus muinoin järjestetty kesäpäiviä,et ole osallistunut Mabel
,niin ja siellä on grillattukin
Kyllä siellä Mikkelin suunnalla voi ihan itsekin järjestää tapaamisia tai yhdessä tekemisiä,ei kai voida olettaa että me muutamat tulisimme Hesan seudulta järjestämään ohjelmaa.

Mabel,senkun järjestät grillijuhlat jos haluat,ei se niin ihmeellistä ole .

Varaa paikka,ilmoita aika,ota ilmoittaumiset,varaa grillattavat,mieti oheisohjelma,
ei se sen kummempaa ole.
Romulus
Pohjanmaan puolesta vastaan tähänkin, että olen järjestämässä Molossi Treffeniä Kokkolaan lauantaina 12.8. Laittakaa aika mieleen, palaan astialle kun saan varmuuden paikasta ja ohjelmasta.

Alustavasti ohjelmassa on yhteistä hauskanpitoa leikein ja kilpailuin (makkaran syöntiä sekä omistajien että koirien voimin), grillausta (jollei kaikki makkarat syödä kilpailun lomassa laugh.gif ), jonkinlaista luennontapaista (todennäköisesti vain lyhyt esitelmä ja muutama harjoitus, joita harjoitellaan paikan päällä ja kotona saa sitten harjoitella enemmän) sekä keskustellaan yhdistyksen virallisen tai epävirallisen alajaostoksen perustamisesta.

Molossi Treffenistä tulee jokavuotinen perinne ja jos kiinnostusta riittää järjestämme jatkossa myös jalostustarkastuksia, luentoja ja esitelmiä, harjoituksia, pikkujoulut, mätsäreitä ja vaikka mitä muuta. Vain taivas on rajana. rolleyes.gif

Joten täällä Pohjanmaalla kyllä tapahtuu, kunhan jaksatte odottaa elokuulle cool.gif
Åland
thumbup.gif Erinomaista, jäsenistö toimii thumbup.gif
auri leppä
Hyvä Romulus ,näin juuri,ja kun saat suunnitelmat paperille,ja tarvitset jotain,otat hallitukseen tai jalostustoimikuntaan yhteyttä.

Auri
Romulus
LAINAUS
Hyvä Romulus ,näin juuri,ja kun saat suunnitelmat paperille,ja tarvitset jotain,otat hallitukseen tai jalostustoimikuntaan yhteyttä.

Auri

Kaikki on sen verran kunnossa, että en näillä näkymin tarvitse mitään yhdistykseltä. Omasta kukkarostani otan sen rahasumman, jonka tarvitsen tämän tapahtuman järjestämiseen. thumbup.gif

Ensi vuonna järjestämme sitten suuremman tapahtuman, toivon mukaan perustettavan alajaoston toimesta, ja tällöin otamme varmasti yhteyttä sekä hallitukseen että jalostustoimikuntaan rolleyes.gif
mabel
Ok, tervetuloa kaikille treffeille 8.7 rolleyes.gif

En muista ne grillipäivät, oliko ne kaksi päivää että en pääsenyt unsure.gif

Ihme että otat esille toi asia, on minulla ollut melkein jokainen kokous tai kasvattajapäiviä -88 lähtien blush.gif

Minä olisin halunut että ME teemme asioita yhdistyksen nimillä, että ME näyttämme että MEILLÄ on yhteistyö, että ME kasvattajat ja koiranomistajat voivat YHDESSÄ tehdä "jotakin".
mabel
Kannustava teksti toimihenkilöitä confused.gif

"Kyllä siellä Mikkelin suunnalla voi ihan itsekin järjestää tapaamisia tai yhdessä tekemisiä,ei kai voida olettaa että me muutamat tulisimme Hesan seudulta järjestämään ohjelmaa."

B & M ota vastuu koko Suomeen, sama jäsenmaksu on Kehä 3 ulkopuolella wink.gif
auri leppä
Mabel rakentaa yhteishenkeä
mabel
^Aivan totta, vaikka asun Kehä 3 sisäpuolella.
Aikuiset ihmiset järjesti yksi tapahtuma, mitä he saivat rolleyes.gif Dogojen Fiesta on just se biggrin.gif
tizzian
Jos nyt käy näin että ympäri Suomenmaata järjestetään tapahtumia (hieno juttu! smile.gif ) niin voisiko esim. yhdistyksen sivuilla olla jonkinlainen "menovinkit" osio jonne kukin voisi ilmoittaa järjestämänsä tapahtuman (olipa se nyt sitten yksityisen henkilön taikka yhdistyksen aloitteesta järjestettävä)?
Tällä tavoin voisi helpommin hahmottaa mitä tapahtuu ja missä ettei käy niin että on monta tapahtumaa samana päivänä ja sitten ei pitkään aikaan mitään...

dogrun.gif
mabel
Kiitos Tizzian, koko systeemi mene hajalle muuten. Olen kysynyt vieraskirjassa jos on mahdollista saada tietoja jolla myös voi vastatta B & M :n sivulle, en ole saanut vastaus.
auri leppä
Asutko kehä kolmosen sisäpuolella,dogojen fiesta järjestettiin samana päivänä kuin erikoisnäyttely,kaikki jotka ovat kauemmin olleet mukana,ymmärtävät että se ei ollut välttämättä hyvä asia,muutenhan oman rodun tapahtumat ovat enemmän kuin tervetulleita.
Yhteistyö on vuorovaikutteista,tämä fiesta oli yllätys ja kilpaili siis oman erkkarin kanssa.

Mabelin jutut ovat yhdistystä jatkuvasti arvostelevia,eikä millään muotoa rakentavia,

Mutta kun vuosi on mennyt voit vaikka olla näyttelytoimikunnan PJ,minä sitten kirjoittelen täällä mitä olisi pitänyt tehdä toisin.

Hommat voit aloittaa tekemällä tilaa yhdistyksen tavaroille,kun ensi vuonna otat teltat tuolit ja pöydät mukaasi.
Näihin hommiin ei ole riittänyt vapaaehtoisia aiemmin,toivotaan että löydät tekijät..
Aloita sillä että hoidat itsesi kehäsihteeriksi,sillä yksi pätevöitynyt täytyy olla mukana.
Rahaliikenteen hoitaja vain siis näyttelyn,tulisi omistaa luottokortti koska yhdistyksellä ei ole,ja sen verran saldoa että voi maksaa,matkat,hotellit ja n.elleen ,ajelet sitten hakemassa ja viemässä tuomarilahjoja ,kukkia ,tuomareita muutama sata kilsaa,niin ja ota sitten palkatonta lomaa,päivä kummaltakin puolelta näyttelyä,ja luettelon kirjoittaminen ja postitus,tosi aikaa vievä ,tylsä homma,muista anoa poliisilta huvilupa grillauksineen
mabel
Minä olin viimeisissä kokouksessa! Minä kysyin mitä voin autta! Vastaus oli että voin keittä kahvia!

Minä ehdotin eri juttuja täällä, mutta vastakaiku oli taas 0, vasta silloin kun kysynalastin tätä, tuli vastaus. Avasin tämä aihe rakentava mieli, EI mitään muuta.
mabel
Minä en aloittanut valittaminen, se teke järjestöpäälikkö itse. Minä vastasi siihen!
tyyneläinen
Kun nyt on tullut ehdotus mukavalle yhdessätekemiselle, niin MIKSI täytyy alkaa vinoilemaan ja ilkkumaan??
Kaikki olemme varmaan jo ohittaneet "et leiki mun hiekkalapiolla" leikit vai olemmeko.
Maire@
LAINAUS(Tizzian @ 21.6. 2006, 15:10)
Jos nyt käy näin että ympäri Suomenmaata järjestetään tapahtumia (hieno juttu!  smile.gif ) niin voisiko esim. yhdistyksen sivuilla olla jonkinlainen "menovinkit" osio jonne kukin voisi ilmoittaa järjestämänsä tapahtuman (olipa se nyt sitten yksityisen henkilön taikka yhdistyksen aloitteesta järjestettävä)?
Tällä tavoin voisi helpommin hahmottaa mitä tapahtuu ja missä ettei käy niin että on monta tapahtumaa samana päivänä ja sitten ei pitkään aikaan mitään...

Tämä on hyvä ehdotus. smile.gif Siellä voisi olla kohdat "hupitoimikunta tiedottaa" ja "menovinkit". Tai noi jotenkin yhdistettynä.

Ne eivät ehkä tule vieraskirjatyyppisiksi, eli että voi vaan käydä asian sinne rustaamassa. Vaan että ilmoitetut tiedot kirjaa sinne joku, onko se sitte hansu vai kuka?

Mitään en tietysti tälleen yhden naisen äänellä voi luvata, mutta laitetaan asiaa eteenpäin. jockey.gif
Ja tämä muutenkin vain henk.koht.mielipide. wink.gif
mabel
Minä kirjoitin: "Olen kysynyt vieraskirjassa jos on mahdollista saada tietoja jolla myös voi vastatta B & M :n sivulle, en ole saanut vastaus."

Kiitos Maire että vastasit myös minulle, NOT

confused.gif
Maire@
Sori Mabel. unsure.gif

Ymmärsin, että sinä haluat tiedotuspalstaa kaikille asioille mitkä koskevat suht suoraan yhdistyksen asioita. Vieraskirja tai keskustelufoorumi tyyppistä.

Nyt oli puheissa vain menovinkit osio ja sekään tuskin tulee vieraskirjatyyppiseksi, tai mistä minä sen tiedän, luulen vain. lookaround.gif

Kokoajan olen kirjoittanut, että joku "toimikunta tiedottaa" osio olisi nettisivuille tulossa. Ehkä. wink.gif

Mistään kaiken kattavasta tiedotus/vuorovaikutus-palstasta en voi minä päättää.
mabel
Maire, ok, aihe muuttu koko ajan että se ei ole helpo saada selkeä linja. Se mitä on ongelma on lähinnä se että ei saa vastauksia, tuntui vaan kun hakka pään seinälle koko ajan.
sannukka
Tuleehan niitä vastauksia. Vähän hitaasti vaan näin alkuun. Jahka se tiedotus palsta, tai mikä ikinä nyt olikaan, tulee, niin varmasti sitten tieto kulkee nopeammin. smile.gif
mabel
Jo, mutta ensin on pakko vääntä niitä ulos, mutta niin kauan kun se teknikka toimii, elän toivossa biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.