Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Lonkkakuvauksista
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
roman
Pitäisi tuon meidän bullmastiffinuorukaisen lonkat ja kyynärpäät kuvata ensi syksynä. rolleyes.gif

Oliko niin että lonkat täytyy kuvauttaa jollain tietyllä "valtuutetulla" eläinlääkärillä, vai kelpaako kuka tahansa?

Voisitteko suositella hyvää eläinlääkäriä tähän hommaan?
Luulen että tuolla meidän vakiolääkärillä ei ole kauheasti kokemusta bullmastiffien lonkkien kuvaamisesta.

Kiitos avusta jo etukäteen! flowers.gif
mabel
Jokainen ell jolla on laiteet voi suoritta kuvaus. Arviointo on parempi odotta kennelliitossa kun ell on monta kerta eri mielipite ja kokemus luke kuvat.
Jarppa
Kuinka paljon suunnilleen maksaa toi lonkka kuvaus nykyään?
mabel
n. 150 mutta jos ei ole vamis siru, enemmän, eli lonkat ja kyynnärpäät
Lima Löllerö
Onko se oikeasti noin kallista sielläpäin? Muistaakseni täällä oli halvimmillaan ~90 euroa. Siis sekä-että-kuvat.
mabel
Kaksi narttuja kuvattu, 140 ja toinen 170euro. 90 E ei saa millään rolleyes.gif
Lima Löllerö
Onneks mä asun täällä.. whistling.gif
Maire@
Oltiin noin pari vuotta sitten kasvattajan järjestämässä "joukkokuvauksessa" Vihdissä. Ja jos oikein muistan, niin hinta oli satkun. (Lonkka- sekä kyynärkuvat).

pirun kirj.virheet...
mabel
^Nyt on 125 E jos on ryhmäkuvaus..
Maire@
^Hyvin on hinnat parissa vuodessa nousseet. blink.gif Prosenteissa aikas paljon.. sleepy.gif

(Voi kun palkkakin nousis yhtä nopeesti kuin kaikki hinnat). shifty.gif
Taata
Me kävimme ryhmäkuvauksissa Mevetissä. N. 140 €/koira. (Lonkat+kyynärät+silmät).
Yksittäinen koira muistaakseni olisi ollut 170-180€.
mia
me oltiin ryhmäkuvissa mun kasvattieni kanssa täällä turussa viime talvena muistaakseni lonkka/ kyyneret maksoi yhteensä noin 100 euroa per pää.
Anne-Marie
... minä kävin äsken * siis kuvautin koirani biggrin.gif 114 euroo, (lonkat ja kyynäreet), hoidettiin muita vaivoja samalla... mutta kuvien osuus oli se... joskus on hyvä asua pääkaupunkiseudun ulkopuolella....
sannukka
Kuis monta koiraa siihen ryhmään sitten tarvitaan? Huomasin just, että meijän pentu ois jo sen ikänen, että vois kuvata. crybaby.gif
Sanna
Riippuu kuvaavasta eläinlääkäristä mutta yleensä vähintään sen 4-5.
mia
meitä oli silloin samalla kertaa 4 bullmastiffia smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.