Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Esittäydymme
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
Maribel
Hei , löysin sitten vihdoin mäykkyfoorumin. Meitä on siis minä, avomieheni ja kaksi pp mäyräkoiraa Henna (1,4kk) ja Ella (7kk)
kuvia löytyy sivulta www.elokuvatuotanto.net
joiltakin osin sivut vielä kesken, mutta mm. temp kansiossa on osio koirat. Siellä voi käydä ihailemassa meidän muruja smile.gif
>tinja<
Tervetuloa joukkoon vaan biggrin.gif tongue.gif smile.gif
Katja72
Tervetuloa joukkoon. Pakkohan sitä on alkaa viilaamaan pilkkua, sun koirato pk, ei pp? Vai olenko ihan metsässä taasen biggrin.gif blink.gif

Meitin koirat löytyy täältä
Hubertus
Tervetuloa vaan meidänkin puolesta.
-Mandi- Olen samaa mieltä wink.gif Huolimattomuus virhe se meilläkin usein ilmaantuu innocent.gif
Jippo
Mäyräkoiraliiton sivuilla on myös mäykkyfoorumi smile.gif
Wupsu
tervetuloa joukkoon juup thumbup.gif
kiva et tänne tulee koko ajan lisää väkiä w00t.gif
minelan
Koiriini voi käydä tutustumassa osoitteessa www.minelan.net
mirka
Tervetuloa thumbup.gif
Meillä kaksi mäykkyä,pk kääpiö ja kaniini
Bullmastiffeja ja mäykkyjä
minelan
Hei kaikille.

Huomasin, että mammani on jättänyt tällaisen toosan päälle, josta näkyy kaikenlaista, kun vähän painelee sen toosan edessä olevaa toista toosaa. Ajattelin kertoa vähän itsestänikin, kun tuo mamma aina hokee, että täytyy esitellä itsensä, jos olen tekemisissä entuudestaan tuntemattomien kanssa.

Olen Pinja, mutta välillä täytyy osata lukea tuota mammaa tosi tarkasti, kun välillä se sanoo, että pinjuusa, pini, kulta, rakas ja mitä kaikkia se nyt keksiikin, 10 vuotias kk-mäyräkoirarouva. Minulla on kuulemma oikein kirjatkin? mitkä kirjat, en ymmärrä, mutta niissä lukee, että virallinen nimeni on Oppes Traviata.

Minulla on myös 3 sisarta, tai eihän ne mitään sisaria ole, kun kaikki olivat poikia, toivottavasti nyt jo miehiä, joiden kanssa opeteltiin tönimään toisiamme maitobaarilla ja se joka sai hanat aukeamaan oli voittaja, eli yleensä minä.

Ympärillämme oli kaikenlaista toimintaa. Meitä otettiin syliin ja kerrottiin kaikenlaisia juttuja. Yksi näistä syliin ottajista alkoi olla jo aika tutun tuntuinen, se sanoi että mä olen Pinja Tuhisija. Yhtenä päivänä se taas otti mut syliin, mutta ei laittanutkaan mua takaisin veljieni luo, vaan mä mä kuulin sellaista pörinää ja sitten kun se pörinä lakkasi, mut kannettiin ihan vieraaseen paikkaan ja mulle sanottiin, että tämä on sun uusi kotisi. En ollut moksiskaan siitä, koska täällä uudessa paikassakin oli 3 isoa mäykkyä ja ne kaikki kävivät nuolemassa mua niin, että en aina oikein voinut rauhassa tutkia uuden kotini paikkoja. Mutta mulla oli kivaa. Mua paapottiin ja hellittiin koko ajan, kun olin hereillä ja minä tyttöhän osasin ottaa tästä kaiken irti. Tämä lapsuusmuistoistani.

Nyt olen perheen vanhin, arvokas rouvamäyräkoira, minulla on ollut 3 miesseuralaistakin ja suhteemme vakavuudesta kertoo 9 lastakin. Muut ovat lähteneet jo pesästään, mutta kaikista miehieni kanssa tehdyistä liitoista, on aina yksi lapsi jäänyt minun vastuulleni kotiin.

Nykyisin olen vapaaherratar ja harrastan puutarhan hoitoa. Omasta mielestäni minulla on hyvä maku ja yritän parhaani mukaan auttaa tuota mammaani kaivamalla hänelle valmiiksi kuoppia kasvien istutusta varten. Mutta meillä on mammani kanssa niin eri maku, mihin niitä kuoppia pitää kaivaa. Muuten tuo mammani on ihan kiva, mutta sillä ei ole käsitystäkään siitä, miten puutarhaa oikeaoppisesti hoidetaan

Lapsistani kertoisin, että vanhin, nimeltään Riina on oikea tulisielu (muuten sekin on jo isoäiti). Aina mukana kaikissa jutuissa. Nuorimmaiseni on Tuuli, kotona yleensä Hyvätuuli, nyt 4,5 vuotias ja silläkin on jo omia lapsia ja yksi niistä, Åsa 5 kk, asuu kanssani ja sen kasvatus on ilmeisesti jätetty minun niskoilleni. Tuuli on sellainen letkeän rauhallinen. Oli helppo jo lapsena, tuosta kakarasta en sano vielä mitään.

Mun hyvä kaveri on meille muuttanut kk-kääpiömäyräkoira Ilona. Aivan ihana pakkaus, joka auttaa minua kovasti näiden jälkeläisteni kasvatuksessa. Ilonallakin on kuulemma jotkut paperit, jossa sanotaan, että sen nimi on Freckle-Face Norma. En ole ikinä kyllä kuullut sitä puhuteltavan tuolla nimellä. Yleensä se on Ilona-Pilona, AinaIlona.

Mä laitan tähän osoitteen, josta voitte käydä katsomassa meitä ja kirjoittaa meille:

www.minelan.net

Ilosta kevättä kaikille
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.