Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Puli...
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Tahavo
Eli siis kuinka monella on puli koirana? lookaround.gif
Netta
Minulla ei (vielä) ole itselläni pulia, mutta olen ollut rodun edustajien kanssa tekemisissä nyt jo monta vuotta tutun kasvattajan kautta smile.gif Olen päässyt hirveän hyvin tutustumaan rotuun ja tullut entistä vakuuttuneemmaksi siitä että tämä on se minun rotuni. Tärkeimmäksi pulikaveriksi on ehdottomasti tullut Afro-täti, jonka kanssa kilpailin junnuissakin monet kerrat. Afrosta löytyy myös muutama kuva ja pieni juttupätkä meidän sivuilta.

Onko sulla itselläsi pulia, vai oletko ehkä hankkimassa sellaista?
Tahavo
rolleyes.gif hakkimassa ollaan kunha jostain löytäis hyvän
KatiT
Siinäpä sitä onkin... kun löytäis ensin jostain, ja sit vielä hyvän.

Nyt on onneksi hivenen aktiivisempi kausi menossa pulirintamallakin, tuonteja on viime vuosina tullut maahan ihan kivasti että eiköhän ihan mielenkiintoisia yhdistelmiäkin ole tulossa. Siihen, että löytäisi hyvän, vaikuttaa sekin että tulisiko puli käyttöön vai näyttöön, vaiko vain perheen lemmikiksi, kotikoiraksi? Nuo seikat on hyvä jo huomioida pentua etsiessä ja valitessa, kuin myös pentueen vanhempiin tutustuttaessa smile.gif Unohtamatta sitä että vanhemmat ovat terveystarkastettu ja terveeksi vaadittavilta osin todettu..

Itselläni tällä hetkellä kotona yksi hyvä ja toinen kasvamassa wink.gif
Tahavo
Näyttelykoiraksi tulisi kun kotona on jo yksi lemmikkikoira blush.gif
Eli muotovalio pitää olla eikä mikään variksen pelätin innocent.gif
KatiT
Pahus vaan, kun ei tittelit periydy. Jos niin olisi, niin helpoksihan tämä kävisi... whistling.gif

Ja mielestäni paras tilanne on silloin kun puli on luonteeltaan kelvollinen koirakansalainen ja perhekoira, niin terve että saisi elää pitkän ja terveen elämän rakastettuna perheenjäsenenä. Se, että näyttää hyvältä ja natsaa rotumääritelmään ihanteellisesti, on toki plussaa wink.gif
Tahavo
totta kai meiltä saisi terveen elämän ja rakkautta myös rolleyes.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.