Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kotisivujen arvostelu
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Paimenkoirat
Kääpiö: Itse tykkäisin enemmän jos fontti olisi aina saman väristä. Tekstissä oli juuri se keskeinen asia, eli sisältö hyvä. Kuvat olivat hauskoja. Pennuista olisin ehkä kaivannut enemmän tietoa, kuvia tai jotain, mutta hyvä että oli edes tuon verran happy.gif. Kuulumiset osio oli kiva, hyvä että oli jonkun verran tekstiäkin. Ja kuulumisien yhteydessä oleva kalenteri oli hyvä. Omistajastakin tietoa, se on hauskaa. Koira-aiheisia linkkejä löytyi ihan sopivasti ja oli tosi hyvä, että oli rotukohtainen linkki myös. Kokonaisuudessaan sivut olivat toimivat.

Tässä lähinnä sisällöstä vain arvostelua. Toivottavasti ei haittaa. smile.gif

Arvostelen lähipäivinä mielelläni muutamia sivuja, jos kerkeän.
Kerjäisin meidänkin sivuista palautetta, osoite allekirjoituksessa.
Lory
Vielä jos mun sivuistani arviota saisin? http://namarie.org smile.gif
HetaK
http://picche.net/juniorhandler

Meillä (vaihteeksi) uusi ulkoasu biggrin.gif Kuvagalleria vielä työn alla, samaten linkkisivu.
---
Lory: Ihanan hempeät vaaleansiniset sivut. Todella nätti ja selkeä ulkoasu, vähän silmille hyppäsivät "tavalliset", ihan peruskirjasin linkit. Kuvat piristivät hyvin kokonaisuutta ja kuvat on hyvälaatuisia ja kivaa katseltavaa. Tekstiäkin oli hyvin ja sekin kivaa luettavaa.

Jui25ce: Täälläkin hieno ulkoasu ja kokonaisuus. Linkit on kivat tuolla sivulla ja tollein aseteltuna eri kategorioihin. Ehkä vähän massiivisempi otsikko olisi parempi, no empä tiedä. Kuvia oli hyvin myös ja niitä kiva katsella. Tekstiäkin oli hyvin ja sitä kiva lukea. Pikkaisen ärsytti tuo, että joissakin kuvissa oli reunat ja joissakin ei, eli kaikkiin reunat.

HetaK: Ai että kun hieno ja ihana ulkoasu. Sopii hyvin tuo vaaleanbeige ja tummansininen. Tekstinkoko saisi olla pikkaisen isompaa, kun yläosa on noin suurikokoinen. Kuvat ovat hienoja ja hyviä, kiva tuo reuna. Tekstiäkin oli hyvin. Kiva lukea. Ei minulla oikeen mitään kritiikkiä... Hienot sivut!

Saisinkos tästä arvostelua: http://www.freewebs.com/risuweb
-Tintti-
HetaK:
Tykkään uudesta ulkoasusta pajon. Hienoa työtä jälleen smile.gif En ala sen kummemin sitä ylistelemään sillä tiedät varmasti itsekin että on toimiva ja grafiikka kunnossa!
Mutta miinuksia joita itseäni häiritsee on pakko sanoa. Vaikka kuvagalleriassa lukeekin että on tulossa, niin siitä huolimatta jää harmittamaan sen poissaolo. Haluaisin sivuillesi enemmän kuvia kun sinulla on kummiski hyvä kamera. Esim. junnu tuloksissa ei ole mitään kuvia joita kaipailisin. Asia korjaantuisi jos galleriassa olisi kuvaosio esim junnuille ( mutta kummiski olisi kätevää jos junnu tuloksissa olisi edes muutama kuva niin jaksaisi lukia paremmin.. ). Ja myös ässän sivulle haluaisin enemmän kuvia ja pistä esim sinne vaikka sukulaisista kuvia ja pentuajoista yms. smile.gif
Tällaisia ehotuksia, ehkä tämä kaikki korjaantuu kun saat gallerian valmiiksi vaikka niitä kummiski kannattaa ripotella enemmän muillekin sivuille. Mutta sulla on hyvä kamera joten käytä sitä myös hyväks sun sivuja ajatellen ja täytä sitä kuvilla!
HetaK
LAINAUS(-Tintti- @ 3.3. 2007, 12:37) *
HetaK:
Tykkään uudesta ulkoasusta pajon. Hienoa työtä jälleen smile.gif En ala sen kummemin sitä ylistelemään sillä tiedät varmasti itsekin että on toimiva ja grafiikka kunnossa!
Mutta miinuksia joita itseäni häiritsee on pakko sanoa. Vaikka kuvagalleriassa lukeekin että on tulossa, niin siitä huolimatta jää harmittamaan sen poissaolo. Haluaisin sivuillesi enemmän kuvia kun sinulla on kummiski hyvä kamera. Esim. junnu tuloksissa ei ole mitään kuvia joita kaipailisin. Asia korjaantuisi jos galleriassa olisi kuvaosio esim junnuille ( mutta kummiski olisi kätevää jos junnu tuloksissa olisi edes muutama kuva niin jaksaisi lukia paremmin.. ). Ja myös ässän sivulle haluaisin enemmän kuvia ja pistä esim sinne vaikka sukulaisista kuvia ja pentuajoista yms. smile.gif
Tällaisia ehotuksia, ehkä tämä kaikki korjaantuu kun saat gallerian valmiiksi vaikka niitä kummiski kannattaa ripotella enemmän muillekin sivuille. Mutta sulla on hyvä kamera joten käytä sitä myös hyväks sun sivuja ajatellen ja täytä sitä kuvilla!

Kuvia on tulossa kaikille mainitsemillesi sivuille kunhan aika antaa myöden ^^ Halusin vaan julkaista uudet sivut mahd pian smile.gif

Kiitoksia palautteesta!
-Saana-
Meidän sivuista ois kiva saada palautetta, http://kotisivu.suomi.net/saanapirinen smile.gif

//Muoks. Toimivat parhaiten IE:llä, muita en ole kokeillut mutta kuulemma firefoxilla heittää jonkun verran.
-Tintti-
Kivat sivut sulla Saana ja hyvin toimivat yksinkertaiset sivut, josta löytyy kaikki helposti mitä haluaakin smile.gif .
Tuosta mozilla-explorer toimivuudesta. Niin mulla näkyy mielestäni paremmalta firefoxilla, siinä kuvat on keskitettynä, kun taas IE:llä ne on aina vasemmassa reunassa. En sitten tiedä onko se tarkoituskin (?) , mutta tykkään enemmän tuosta mozillan näkyvyydestä että ne on keskellä smile.gif .
*Iina
meidänkin sivut ovat melkein valmiit, joten arvostelua kaipaisin http://www.freewebs.com/karvaistenkavereiden
Ninnura
Mun sivuista saa kans antaa palautetta. Sivut löytyvät osoitteesta http://www.ninnilampen.com happy.gif
micinell
Tässäkin osoitteessa on katseltavaa ja luettavaa: www.kolumbus.fi/micinell

Toivottavasti viihdytte sivuillani. dogrun.gif

Hyvää kevättä kaikille.

PS. Vähän wanhempi täti kun olen, niin en osaa hienosti linkittää nettisivujeni osoitetta. Siitä pahoitteluni.
---
Tästä saisinko kommenttia:
http://www.freewebs.com/eveliinailonen

smile.gif
Cerasi
*Iina: Yleisilmeeltään mukavan rauhallinen, toisaalta olisin ehkä kaivannut jotakin vähän erotuvampaa väriä linkkeihin. Koirien sivulla voisi olla kiva, jos kuvassa tai sen alla lukisi ko. koiran nimi (kun nyt nimet ovat vain listassa siinä yläpuolella). Kivoja kuvia löytyy galleriasta, joskin niiden lataaminen kestää turhan pitkän aikaa. Tykkäisin myös jos blogi (jota ei näemmä ole vähään aikaan päivitetty) olisi ulkoasultaan samaa tyyliä sivujen kanssa. Kokonaisuudessaan kuitenkin oikein mukavan oloiset sivut smile.gif

Ninnura: Ulkoasu näyttää tosi kivalta. Vähän ärsyttävät tuollaiset peräkkäiset linkit, esim. siis, että valikosta pääsee sivulle1, josta napsautat jotain linkkiä ja siirryt sivulle2 jne. eikä missään ole paluulinkkiä, vaan pitää joko napsauttaa uudestaan päävalikosta tai sitten napsutella selaimen taaksepäin nappulaa. Muuten oikein hienot ja toimivat sivut.

micinell: Etusivun kuva on kovin rakeinen. Sinunkin sivuillasi saisi olla koirien omilta sivuilta linkit takaisin "yleiselle" koirasivulle. Ulkoasusta en nyt mitään oikein osaa sanoa, tuollainen perusframe juttu. Toimii kuitenkin hyvin, ja sehän se on pääasia smile.gif

Eveliin: Selkeä ja kivannäköinen sivusto. Gallerian kuvien lataus kestää aika pitkään, muuten toimii hyvin. (Sori, en oikein osaa sanoa mitään kehittävää)

Meidän sivuista saisi myös antaa palautetta. (Nikin sivulle on tulossa joskus tulevaisuudessa pidempi tarina koirasta, nyt on kuitenkin vielä tyytyminen ihan vain perustietoihin.)
Tiia
Cerasi: Oikein miellyttävät sivut katsoa ja selata smile.gif En vain oikein käsitä miksi teksti on noin suuriväleistä, tosin tuossa on se kiva puoli, että sitä on helppo lukea biggrin.gif
Mutta vielä kovin tyhjät sivut koiran tietojen osalta (Sanoitkin jo, että sinne on tulossa lisää biggrin.gif)

Pyytäisin pientä arvostelua meidän tulevasta ulkosusta, jota olen nyt muuttanut siten, ettei enää ole pudotusvalikkoa.
Kommentteja Tästä
Kiiwi
Tickli: Miksi haluat ottaa pudotusvalikon pois? Minusta se oli kiva. Tosi nätit sivu ja väri on kiva. Tosin kun tekstitikin on vihreät ja tausta on vihreä, niin minulla ainakin meni silmät ihan sikkaraan. Tai se saattoi olla tuo taustakin mikä kävi minun silmään.. teehee.gif
Tosi nätit sivut kokonaisuudessaan!

Hei, olen tässä saanut uuden ulkoasun valmiiksi. Mitä mieltä te olette tästä?
Tiia
LAINAUS(Kiiwi @ 17.3. 2007, 19:37) *
Tickli: Miksi haluat ottaa pudotusvalikon pois? Minusta se oli kiva. Tosi nätit sivu ja väri on kiva. Tosin kun tekstitikin on vihreät ja tausta on vihreä, niin minulla ainakin meni silmät ihan sikkaraan. Tai se saattoi olla tuo taustakin mikä kävi minun silmään.. teehee.gif
Tosi nätit sivut kokonaisuudessaan!

Hei, olen tässä saanut uuden ulkoasun valmiiksi. Mitä mieltä te olette tästä?

Otin sen pois, koska se ei toinut kaikilla smile.gif Eli ihan syystä otin biggrin.gif

Sen verta uudesta ulkasta, että se on _paljon_ parempi kuin samanversion alkuperäinen biggrin.gif
Kiiwi
Jaa.. Toimiikohan tuo minun sivuilla oleva pudotusvalikko kaikilla? tongue.gif
Onko tuo saman version alkuperäinen tuo mikä on tällä hetkellä sivuillasi? Jos on niin se alkuperäinen on minusta hienompi. biggrin.gif
Tiia
LAINAUS(Kiiwi @ 17.3. 2007, 19:58) *
Jaa.. Toimiikohan tuo minun sivuilla oleva pudotusvalikko kaikilla? tongue.gif
Onko tuo saman version alkuperäinen tuo mikä on tällä hetkellä sivuillasi? Jos on niin se alkuperäinen on minusta hienompi. biggrin.gif

Ei välttämättä, ellei java-asetukset ole päällä.
Nyt menin kyllä sekoittamaan tuolla edellisen viestin lauseella kaiken biggrin.gif Tarkoitin tuota sinun ulkoasuasi, kun kirjoitin, että nykyinen on hienompi, kuin samanulkoasun ensimmäinen versio biggrin.gif

Tajusitkohan mitä koitin selitellä ? lookaround.gif
Kiiwi
Heh. Juu, kyllä nyt tajusin. Itsekkin menin vähän sekaisin. biggrin.gif
Tuossa ei kyllä pitäisi mitään javascriptejä olla. Ihan css viritys.
Tiia
LAINAUS(Kiiwi @ 17.3. 2007, 21:06) *
Heh. Juu, kyllä nyt tajusin. Itsekkin menin vähän sekaisin. biggrin.gif
Tuossa ei kyllä pitäisi mitään javascriptejä olla. Ihan css viritys.

Kappas, sulla onkin css:llä tehtynä... Itse tein aina java-scripteillä (oikeinkirjoitus?).
Mutta enää en jaksa muokata tota biggrin.gif Hiukan laiska?
Paimenkoirat
Tässä nyt vain lyhyitä arvosteluja:

Tickli:
Tekstiä oli hyvin ja kuvat olivat ihan hyviä ja vauhdikkaita ja ne latautuivat nopeasti. Ulkoasu oli minusta ihan ok. Muuta osiossa olisi ehkä voinut olla linkit eri sivuille kuvan yläpuolella tai jotain, se ei ollut ihan mieleeni. Mukava yleisvaikutelma.

Cerasi:
Päivityksiä usein, se on hyvä. Otsikkokuva on mielestäni hyvin onnistunut. Nikin sivulla saisi tosiaan olla enemmän tekstiä. Blogi oli oikein kiinnostava. Uutisia olisi saanut olla ehkä vähän pidemmin. Kuvat olivat oikein hyviä ja tarkkoja. Linkkejä oli sopivasti. Muuta osio ihan ok.

Kiiwi:
Olen huono arvostelemaan ulkoasuja, pahoittelut. Mutta kyllä minä pidin tästä. Tämä vihreän sävy on mielestäni kaunis ja otsikko on hieno.

Miedänkin sivuja saa arvostella smile.gif http://www.freewebs.com/iitu_sanni/
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.