Lovskars: Otsikkokuvan toistuvuus häiritsee minua (mulla toistuu kolme kertaa). 'Tiibetinterrieri info' -sivulla teksti saisi olla samalla tavoin tasattuna kuin esim. 'ruokinta' -sivulla. Tykkäisin myös, että tekstin ja reunan välillä olisi hieman enemmän tilaa... esim. oikeassa reunassa kun teksti on aivan kiinni kuvassa, samoin sivujen alalaidassa voisi olla ainakin yksi tyhjä rivi. Koirasivuilla "esittelytekstit" on kovin pientä (siis nuo 'kotitiimi', 'eläkeläiset' ja 'sijoitetut' -otsikoiden alla). Kasvatti sivuilla tykkäisin, että yhden taulukon sijasta joka pentueella olisi omansa, josta kävisi myös ilmi isä+emä.
Linkkilista näyttää oikein kattavalta, hienoa! Siinäkin olisi ehkä joitakin muotoiluja voinut tehdä, ja mulla aina jotenkin hyppää vähän inhottavasti silmiin toi sininen linkkivärinä... En tiedä, olenko sokea ja en löytänyt vai eikö sivuilla ole missään linkkiä takaisin etusivulle? Jos ei ole niin sellaista kaipailisin...
Noin yleisesti varsin mukavat sivut, tietoa löytyy riittävästi ja sivut ovat myös selkeät ja yksinkertaiset, hyvä hyvä

Lydia: Oikein kivat värit, ja minä ainakin pidän tuosta fontin väristä, se erottuu hyvin taustastaan (eikä kaiken aina tarvitse olla sitä mustaa ;D ). Hieman häiritsee, että teksti menee näytön toisesta reunasta toiseen, tällä 1280x1024 kokoisella näytöllä kun käy niin, että tekstiä on vain pari riviä/kappale. Koirien sukutauluissa voisi melkein olla hiukan isompi fontti, tuo nykyinen himpun verran turhan pientä (ainakin mun silmissä).
Sivut ovat oikein selkeät ja toimivat muuten. Tekstiä voisi olla ehkä enemmäkin (esim. 'Taikavirran' -sivulla), mutta toisaalta en sitten tiedä, olisiko se kuinka tarpeellista...
Noel: Etusivu on varsin veikeä, erottuu heti muiden sivujen "massasta". Olisi muuten kiva, jos Dalin sivulla lukisi koiran rotu (kha, linkkisivulta päätellen kyseessä on venäjäntoyterrieri... ja juu löytyyhän se siten tuolta roduistakin...)...

Yleensä tälläiset valkoista tekstiä mustalla pohjalla ovat hankalia lukea, mutta tässä tapauksessa ei häiritse juurikaan. Teksti on sen verran vahvaa, että erottuu riittävästi taustastansa. Galleriassa on oikein mukavasti kuvia, kiva juttu.
Miksiköhän tuo 'pentuja' -sivun kuva näyttää kovin tutulta minun silmissäni...? hmm...
-Milli-: Kivat värit. Mua häiritsee, että navigaatiolinkit alkavat jo ihan sivun yläosasta, jotenkin tuntuu, että näyttäisi paremmalta, mikäli ylin linkki olisi siinä kohdin "missä alkaa vaaleansininen" (voiko epäselvemmin ilmaista?). Tai sitten minä olen vain "kaavoihin kangistunut"...

Sivut ovat kuitenkin selkeät ja toimivat, mikä on se tärkein aina.
Sulla on kans melko paljon tollaisia yhden-kahden rivin kappaleita, jotka jossakin määrin ärsyttävät. Lukeminen olisi helpompaa, jos teksti olisi jaettu kappaleisiin eri tavalla. Koirien harrastus ja kuva sivuilta saisi olla myös linkit takaisin koiran etusivulle (vaikka sitten sellainen, jossa lukee 'takaisin' tms). Kuvia voisi olla enemmäkin.
Soen: "Yläkuva" (en minä tiedä, miksi sitä oikeasti kuuluisi nimittää...) on hieno, sivujen värit ovat myös oikein mukavat. Sivut ovat myös erittäin selkeät ja toimivat.
Minunkin mielestäni sukutaulu on hieman sekava, vaikka firefoxilla surffailenkin. Jos siihen saisi vain ne "väliviivat" näkyviin erottamaan solut toisistaan. Kuvia on ihan mukavasti, osa tosin turhan epätarkkoja (mutta niihän se on, liikkuvaa koiraa on aina vaikea saada ikuistettua...). Linkkejä on myös kiva määrä.
Ja ihan näin ot: Nallen isän on aivan ihana ^^ sitä joskus näyttelyissä tuijottelin ihan lumoutuneena...
Jos joku haluaa/viitsii niin meidän sivuista voisi jtn sanoa. Ja vaikka huomauttaa ne kaikki vialliset linkitykset, joita epähuomiossa olen saattanut tehdä... Niitä kun aina tuntuu löytyvät, kun uuden ulkoasun tekee.