Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kotisivujen arvostelu
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
-Tintti-
No tänään sit ahkerana tyttönä sainkin jo tuon uuden ulkoasun nettiin. Meinasin jo eilen poistaa kokonaan sivut netistä kun ei enää ollut yhtään mielenkiintoa päivitellä niitä, mutta Seban takia jaksoin pistää ne takas ja yritin tehdä mahdollisimman yksinkertaisen ulkoasun..
AnniTanni
Missi, kuten jo tiedätkin, minulla on ollut coton ja tämä unohtumaton olento on voimaeläimeni...siis samalla kaikki cotonit wub.gif

Tintti, kävin sivuillasi. Hyvä, että et luovuttanut thumbup.gif Noin nuori ihminen ja niin hienot sivut rolleyes.gif

Olen korjauttanut ongelman omien sivujeni tekijän kanssa ja sovimme, että minä saan keskittyä kirjoittamiseen ja unohtaa tekniikan. Vastedes hän hoitaa sen. Mutta vanhemmissa selaimissa tai jotakin...sivut eivät valitettavasti näy kunnolla.
Nyt synttäribileisiin ohjelmaa miettimään. Aloitankin tästä uuden ketjun dogrun.gif
Tiia
Voisiko joku arvostella myös minun sivut?
AnniTanni
Tickli, oops, aina vaan sivujen tekijät nuorenee blink.gif .Olen mummosi ikäinen, varmaan, mutta älä anna sen häiritä. Maxin sivuissa on hieno tausta, vihreä ja siinä se valkoinen rauhoittaa katsojan. Sivut ovat muutenkin hyvin selkeät ja näkyvät hyvin. Kuvat olisivat edelleenkin hyviä, vaikka pienentäisit vielä kokoa.
Onnea harrastukseesi thumbup.gif
Niillä toisilla sivuilla vaan kurkkasin, hyvältä ne näyttivät ulkoisesti mutta kertoivat jostakin ringistä, enhän minä sellaisesta shifty.gif
Tiia
LAINAUS(AnniTanni @ 7.7. 2006, 15:22)
Tickli, oops, aina vaan sivujen tekijät nuorenee blink.gif .Olen mummosi ikäinen, varmaan, mutta älä anna sen häiritä. Maxin sivuissa on hieno tausta, vihreä ja siinä se valkoinen rauhoittaa katsojan. Sivut ovat muutenkin hyvin selkeät ja näkyvät hyvin. Kuvat olisivat edelleenkin hyviä, vaikka pienentäisit vielä kokoa.
Onnea harrastukseesi thumbup.gif
Niillä toisilla sivuilla vaan kurkkasin, hyvältä ne näyttivät ulkoisesti mutta kertoivat jostakin ringistä, enhän minä sellaisesta shifty.gif

Kiitos rakentavasta palautteesta smile.gif

Juu tuo rinki on vain rinki, joka ei ole edes minun tekemä ;D
Otanpas sen heti pois siitä laugh.gif
Soen
AnniTanni, sanotaanko näin, että tuon näkyvyyden ongelma on isäni koneessa, koska nyt kun katson äitini koneella (IE:llä myös) niin sivut näkyvät oikein blink.gif Hämäävää, tiedän... Pitääkin katsoa isän luona mikä siellä olisi ongelma, kun näin käy sad.gif

Ja muutenkin, tarkistakaa aina toimivuus thumbup.gif
Weldon
Mäkin olen täällä sitä mieltä et jos tuollasen hinnan maksaa, on sivujen toimittava. Tuon jälkeen tuntuu taas et teen sivuja puoli-ilmaiseksi, vaikka monet ovat kalliiksikin sanoneet teehee.gif Mulla AnniTannin sivut toimivat hyvin.

Sitten omat arvosteluun. http://kotisivu.mtv3.fi/annimielonen. Tiedossa on, että Operalla tökkii tekstit, menevät reunan yli, mutta olen päättänyt että sieltä saa silti oleellisen kaivettua biggrin.gif
AnniTanni
Weldon, olet lahjakas nuori nainen. Jännä, että lahjakkailla on yleensä myös useita harrastuksia. Koirat..tanssi...koiratanssi... Aiotko kokeilla sitä?
Sivut ovat taidokkaita perussivuja. Ahkera olet, kun niin moni ystäväsi myös on saanut kotisivut kauttasi tongue.gif
Yliopisto-opiskelija, joka teki edelliset sivuni eli ns perussivut otti 250 euroa. Nykyisten sivujeni tekijä on käyttänyt uusinta tekniikkaa, mikä nyt aiheuttaa sen, että jos on vanhoja tai päivittämättömiä selaimia?, sivut eivät näy kunnolla. Hintaan kuului kaksi tuntia opetusta ja opetus cd, joka näkyy tietokoneella.
Weldon, ei muuta kuin firma pystyyn thumbup.gif Hyvin monet ikäiseni...40 innocent.gif (vähän yli) teettävät sivut nykyään ammattilaisilla. Itse olen tyytyväinen sivuihini. Ja jokainen on palkkansa ansainnut. En edes kehtaa sanoa paljonko itse otan kielten yksityistunneista tai käännöstöistäblush.gif
Lydia
LAINAUS(Soen @ 6.7. 2006, 19:17)
Lydia
Taikavirralle jo tutuksi tullut ulkoasu, ei sitä voi arvostella. Se on niin... tuttu ja turvallinen, Taikavirran sivuilla. Sivut ovat kattavat, kaikki tarvittava mitä kennelin sivuilta täytyykin löytyä. Kaikista koirista on tietoa, hyvä niin. Roduista on tietoa, hyvä niinkin. Tietoa on siis mukavasti, mitään en oikeastaan lähtisi vaihtamaan. Lisää kuvia koirista kaipaisin. Muuten sivut kelpaavat ainakin minulle tuollaisinaan.

blink.gif Missä se kritiikki oli?
Galleriaa olen suunnitellut sivuille laitettavaksi varmaan ikuisuuden, mutten ole saanut aikaan ja muutenkin kovin keskeneräiset sivut.

Mä oon laiska, etten jaksa muitten sivuja arvostella blush.gif mutta mitä noita on tullut pikaisesti vilkaistua, niin kyllä taidokkaita sivujen tekijöitä täältä löytyy thumbup.gif
Patu
Meidänkin sivuja saa arvostella, ihan vapaasti vaan. smile.gif

Voin laittaa joittenkin sivuista kommenttia jossain välis.
-Milli-
Annin (Weldon) sivut toimivat, taas hienoa jälkeä kuten ennenkin. smile.gif
'Galleria lataantuu mulla aika hitaasti, mut saattaa johtuu vaan mun koneesta.
Aika "hempeä" yleisilme, sopii Annin ja Janen tyyliin, mutta ei oikein mun tyyliä biggrin.gif
Paljon päivityksiä (uutisia siis) kuvien kera, plussaa.
Kiitos-osio oli aika tyhjä,mutta varmaan henkilökohtaisesti tärkeä.
Plussaa paljon myös siitä että päivitykset kohdassa on linkit sinne missä on päivityksiä tehty.
Mukavan olemuksen antavat perussivut.
Weldon
LAINAUS(AnniTanni @ 7.7. 2006, 20:07)
Weldon, olet lahjakas nuori nainen. Jännä, että lahjakkailla on yleensä myös useita harrastuksia. Koirat..tanssi...koiratanssi... Aiotko kokeilla sitä?
Sivut ovat taidokkaita perussivuja. Ahkera olet, kun niin moni ystäväsi myös on saanut kotisivut kauttasi tongue.gif
Yliopisto-opiskelija, joka teki edelliset sivuni eli ns perussivut otti 250 euroa. Nykyisten sivujeni tekijä on käyttänyt uusinta tekniikkaa, mikä nyt aiheuttaa sen, että jos on vanhoja tai päivittämättömiä selaimia?, sivut eivät näy kunnolla. Hintaan kuului kaksi tuntia opetusta ja opetus cd, joka näkyy tietokoneella.
Weldon, ei muuta kuin firma pystyyn thumbup.gif  Hyvin monet ikäiseni...40 innocent.gif (vähän yli) teettävät sivut nykyään ammattilaisilla. Itse olen tyytyväinen sivuihini. Ja jokainen on palkkansa ansainnut. En edes kehtaa sanoa paljonko itse otan kielten yksityistunneista tai käännöstöistäblush.gif

Koiratanssi meidän koirien kanssa, ei en ole kokeilemassa cool.gif Mutta kiitos, kuulosti todella hyvältä ja Millalle myös kiitos kommenteista ja kritiikistä smile.gif Tosiaan mä olen tuon hempeän puolella ja jos multa tahtoo räväkämmät sivut ni siit kannattaa mainita w00t.gif Sivujen väritys on nykyään myös huoneessani. Mie oon väsyny ja mie höpötän teehee.gif
Soen
LAINAUS(Lydia @ 7.7. 2006, 19:49)
blink.gif Missä se kritiikki oli?

Ku ei sellasta ollu... Ku varmana pelästyisin jos Taikavirran sivuilla ois yhtäkkiä uuden tyyppinen ulkoasu. Toi on niin perinteinen, ja omalla tavallaan hieno smile.gif
-Milli-
LAINAUS(Weldon @ 7.7. 2006, 23:57)
Tosiaan mä olen tuon hempeän puolella ja jos multa tahtoo räväkämmät sivut ni siit kannattaa mainita w00t.gif

biggrin.gif Mut ihan OT:nä, kattelin tuolta sun tekemiä sivuja, ja ihastuin noiden Borzoiden sivuihin, ihan tosi mageet, etenkin väri! wub.gif Samoin Gardemeistereiden agaanien sivut. Wou.
-Milli-
Eli meidän sivut on taas palannut nettiin: http://www.freewebs.com/millankoirat/
Sivut hiukan kesken vielä, lisää kuvia tulee (galleriaan vanhat kuvat mitkä oli edellisilläkin sivuilla), ja pientä fiksailua ehkäpä.. Mutta kommenttia saa sanoa jos haluaa,onhan noi aikapaljon uusiutunut edellisistä, enemmän aineistoa ainakin smile.gif
-Milli-
LAINAUS(<Aino> @ 20.6. 2006, 20:46)
Huh, tää ei nyt liity tähän, mut oon pitkästä aikaa tehny itelle kotisivut ite ja kirjottanu tekstit englanniksi - enkä uskalla julkasta mahdollisten kirjotusvirheiden takia blush.gif

Englannista en nyt ala kommentoimaan kun en kielioppiasioista mitään ymmärrä innocent.gif

Mutta yks parannusehdotus olisi; tekstiä jos vois tummentaa, olis helpompi lukea kun ei tarvis tihrustaa. Vai onks mun näkö huonontunu nyt entisestään? unsure.gif Mut muuten kauniit sivut, lisää vaan juttua...
Charlie
Ihania teidän sivut smile.gif
En sillai osaa arvostella, mutta värit oli hyviä kaikilla!! ja teksti selvää!

täs ois Charlien ja Mette-Maritin (oma tekoset ja sen on näköset... en osaa oikeen tehdä, mutta ei se mitään biggrin.gif )
Tässä nämä sivut
¤janette¤
Charlie, Sivusi ovat siistit ja yksinkertaiset. Värit ovat hyvät ja teksti erottuu pohjasta. Uutisiin kaipailisin enemmän tarinaa. Kuvia saisi myös olla pikkusen enemmän smile.gif Hyvät ja toimivat sivut.

Janette & Uffis, Sivut eivät ole omatekemät smile.gif
Essi
Janeten sivujen ulkoasu on mielestäni tosi hieno, sopii hyvin salukeille! Sivut on selkeät ja tekstiä ja kuvia on riittävästi. Jos jotain parannusehdotuksia täytyy sanoa, niin nuo linkit tuossa ylhäällä voisivat olla vähän suuremmalla. smile.gif

Meidänkin sivuista voi jotain sanoa, vaikkei ne kovin kummoiset olekaan... http://www.geocities.co/maiju_essi
---
Essi:

Sivut on aika tavalliset, mutta omalla tavallaan hienot/jänskät.
Sivut on selkeät.
Tekstiä oli aika vähän, mutta mitä sitä kirjoittaa kauheasti kun pienessä tekstissä tulee samat asiat esille!

http://www.freewebs.com/risuparta
Suzy
Milli: Pidän uusista sivuista ja värit on paremmat, tai katsojan silmissä tietysti biggrin.gif sinisestä pidän ja siitä, että värit eivät ole puhdas kirkas punainen tai vihreä, vaan hieman sävyä sinisissä. Fontit selkeät ja helppolukuiset, frame toimii täällä myös. Otsikkokuva hyvä, harmi että hyvä kuva niin pieni. Mutta hyvältä näytti sivut siis tai uudistus jonka teit sivuille smile.gif

Charlie: Liha teema on hyvä ja tekstit on selkeästi jokapaikassa, ehkä hieman ajanmyötä kun katselee niin tuntuu aivan kuin lila teksti "sotkeutuisi" taustaan liikaa.. ehkä saisi olla hieman eri sävy lila tai tummempi. Mutta kokonaisuus on muuten hyvä. Kuvat tekevät paljon sivuille smile.gif

¤janette¤: Väri on ihastuttava, näkee että sivuilla on selvästi teema ja värit menevät yhteen keskenään loistavasti. Erikoinen fontti tekee hienoa lisä koristusta sivuihin, näillä sivuilla oli erikoista se, että monesti jos sivujen ulkoasussa on enemmän kuin 2 tai 3 erilaista fonttia tulee ulkoasusta sekavaa, mutta vaikka sinun sivuillasi oli 3 vai peräti 4 eri fonttia ulkoasussa, se pysyi upeasti kasassa ja sitä oli silti ilo katsella smile.gif ehkä hieman katseen ikävästi vie pois upeasta ulkoasusta oikeallapuolella olevat raidat. Jotenkin vain katse harhailee liikaa sinne :S mutta pidin sivuista PALJOn ja tosi siistit sivut smile.gif

Essi: Sivut sisälsivät kaiken tarpeellisen tiedon smile.gif sininen väri on hyvä minusta ja kuvat ovat jo puoliruokaa. Frame oli helppo, koska sivut avautuvat aina samaan kohtaan. Ainoa outo oli se, että vasemmalla puolella oleva upea kuva ei näkynyt kokonaan? siitä osa jää pimentoon. Muuten oikein hyvät smile.gif

-Vappana-: Ihanan kesäiset värit, aikas raikas otsikko. Omasta mielestäni (siis minun) miinus on tuo tekstin fonttia, se ei haittaa jos teksti on pientä, mutta tuossa fontissa teksti on hyvin lähelläin. Tekee vaikea lukuiseksi ja raskaaksi tekstin. Mutta en nyt perehdy siihen enempään smile.gif Kaikki tarpeellinen tieto löytyy ihanan helposti ja perusasiat tulevat ilmi. Ehkä hieman turhaa ylimääräistä valkoista jää sivujen ulkopuolelle kun sivut ovat niin pienet, kuitenkaan harvoin enää nykypäivänä ihmisillä kovin pieniä näyttöjä on. Mutta helposti katsottavat sivut.. hieno ja jatkoa samaan malliin, kurkkasin vielä vanhojen sivujen ulkoasuja ja hienoa jälkeä tuntui sielläkin olevan smile.gif
Lovskars
www.lovskars.com ja tiibetinterrieri sivut.
(please, älkää nyt lyttyyn haukkuko rolleyes.gif )

Haluaisin lähinnä vinkkejä mitä sinne voisi lisätä. Ulkoasu on mitä on, koska en ole ehtinyt opiskella koodausta, eikä kukaan ole halunnut auttaa...
Lydia
Lovskars: Sisällöllisesti hyvin kattavat sivut thumbup.gif Ulkoasusta sen verran, että ainakin mun silmiin sattuu siniset linkit valkoisella pohjalla, joten värimaailmaa voisi miettiä uudelleen, että teksti olisi helpommin luettavissa esim. luonnonvalkoinen (tai hyvin hailakka sininen) tausta ja tosiaan se linkkiväri vaikka aavistuksen vaaleammaksi.

//muoks ja edelleen kuulisin mieluusti kommentteja mun sivuista
Patu
Lydia: Mää voin heittää tästä mun mielipiteen. Ekaksi silmiin osui käyttäjäystävällinen ulkoasu ja "pehmeä" tausta. smile.gif Taustaväri voisi olla joku muu, kun nyt tavallaan oranssi fontti painautuu taustaan ja koska fontti on niin pieni, sitä joutuu tihrustaa. Eli jompaa kumpaa muuttaisin. Muuten oikein kivan yksinkertaiset sivut, ehkä jotain tekstiä kaipaisi vielä enemmän jotta sivuille tulisi enemmän ns. pirteyttä. Nyt kun jäi aika vaisu mielikuva. smile.gif

Ja meijän sivuja, tai siis Patun, saa arvostella jos joku jaksaisi. lookaround.gif
-Milli-
Mä nyt tästä jotain kommenttia Lydian sivuille wink.gif
Eli itse tykkään väreistä ulkoasussa hyvin paljon! Jos nuo olisivat omat sivuni niin olisin vaihtanut fontin mustaksi, ja vähän suuremmaksi, ihan kuten Patukin mainitsi... Erityisesti ihastuin noihin pieniin kuviin Koirani osiossa, ihanasti rajattuja. vielä vaan lisää kuvia... tongue.gif
Suzy
Lovskars: mielestäni sivut näyttivät ihan hyviltä, selkeät, asiat esillä, mukavasti asiaa smile.gif on kuitenkin totta, että mm. värejä muuttamalla ja kokeilemalla saa välillä ihan uusia "ulottuvuuksia" smile.gif

ps. html koodi oppaita on hirveän paljon netissä ja kirjastostakin varmaan joku kirja irtoo, niitä kokeilemalla voi oivaltaa, jos haluaa lisää perehtyä koodeihin smile.gif
Noel
Moni on varmaan jo käynykin meidän sivuilla mut käykääpä te kattoo jotka ette vielä ole käyneet: Pikkumies
Lovskars
Kiitoksia vinkeistä. Vielä kun vinkkaisitte että mitä värejä kannattais kokeilla - oma pää on ihan tyhjä!!

Joo, html-oppaita on tosiaan, ja niitä joskus oon lukenutkin, mutta kun se on niin puuduttavaa huh.gif
Weldon
LAINAUS(-Milli- @ 8.7. 2006, 11:51)
biggrin.gif Mut ihan OT:nä, kattelin tuolta sun tekemiä sivuja, ja ihastuin noiden Borzoiden sivuihin, ihan tosi mageet, etenkin väri! wub.gif Samoin Gardemeistereiden agaanien sivut. Wou.

Kiitti tongue.gif Joskin Gardemeistereiden menee uusiks tässä kohta, hyö on päättäny vihdoin pistää sivut päivitykseen wink.gif
-Milli-
Lovskars:n sivuilla mulle kävi silmiin toi taustan tumma sinisyys. Se on mieleeni värinä,mutta sais olla hieman vaaleampi. Muu värimaailmassa ei "pamahtanut" silmiin smile.gif
Tuo yläkuva on hiukan sekava/outo mun mielestä kun siinä on 2 samanlaista vierekkäin... Ja valikot on hiukan hassusti kahdessa eri paikassa (ylhäällä ja sivussa), vois laittaa samaan paikkaan vaikka sivuun kaikki...
Mutta SUURI plussa tuolla Koirat osiossa noille merkkien (esim. värien) selityksille! Ja paljon kuvia, hienoa smile.gif

Meidän uusille sivuille saa heittää kommenttia
Soen
Toivoisin edelleen palautetta sivuistamme! Shelttiherra Nalle
Weldon
Soen: Ei saa suuttua näistä, mutta mulla vaan pistää silmään. teehee.gif Eli välillä semmonen pieni epäselvyys. Eli asiat on vähä niiku sotkussa tuolla tms, en osaa sen selkeemmin selittää. ph34r.gif Mut mm. koiran sukutaulu näyttää täl mun exploreril varsin vaikealta. Muutoin sivut on hienosti tehty, niillä on sopivasti matskua ja KUVIA. Galleriaan on panostettu ja muutenkin sivuilla on kivasti grafiikkaa. smile.gif
Soen
Weldon: Ei. En suutu. Enemmänkin oon tyytyväinen. Mä tiedän että tuo sukutaulu on vähän sekava IE:llä (käytän itekkin). Oon sitä tässä koko ajan tekemässä uutta, jotta saan selkeemmän siitä. Että ei mikään hätä. Ihan hyvä että muistutit. Ihan oli unohtunut cool.gif
Lovskars
LAINAUS(-Milli- @ 16.7. 2006, 13:46)
Lovskars:n sivuilla mulle kävi silmiin toi taustan tumma sinisyys. Se on mieleeni värinä,mutta sais olla hieman vaaleampi. Muu värimaailmassa ei "pamahtanut" silmiin smile.gif
Tuo yläkuva on hiukan sekava/outo mun mielestä kun siinä on 2 samanlaista vierekkäin... Ja valikot on hiukan hassusti kahdessa eri paikassa (ylhäällä ja sivussa), vois laittaa samaan paikkaan vaikka sivuun kaikki...
Mutta SUURI plussa tuolla Koirat osiossa noille merkkien (esim. värien) selityksille! Ja paljon kuvia, hienoa smile.gif

Meidän uusille sivuille saa heittää kommenttia

Mä taas niin tykkään tuosta tummasta sinisestä taustalla lookaround.gif
Yläkuva on tosiaan vähän huono, mutta en osannut tehdä siitä niin pitkää kuin sen pitäisi olla unsure.gif
Ja tosiaan, noi valikot voisi heittää peräkkäinkin...
pitänee ruveta tekemään töitä. Kiitos.
Ja vieläkin otetaan vastaan kritiikkiä ja myös korjausehdotuksia. Myös että tarviiko jotain sisältöön lisää.
Cerasi
Lovskars: Otsikkokuvan toistuvuus häiritsee minua (mulla toistuu kolme kertaa). 'Tiibetinterrieri info' -sivulla teksti saisi olla samalla tavoin tasattuna kuin esim. 'ruokinta' -sivulla. Tykkäisin myös, että tekstin ja reunan välillä olisi hieman enemmän tilaa... esim. oikeassa reunassa kun teksti on aivan kiinni kuvassa, samoin sivujen alalaidassa voisi olla ainakin yksi tyhjä rivi. Koirasivuilla "esittelytekstit" on kovin pientä (siis nuo 'kotitiimi', 'eläkeläiset' ja 'sijoitetut' -otsikoiden alla). Kasvatti sivuilla tykkäisin, että yhden taulukon sijasta joka pentueella olisi omansa, josta kävisi myös ilmi isä+emä.
Linkkilista näyttää oikein kattavalta, hienoa! Siinäkin olisi ehkä joitakin muotoiluja voinut tehdä, ja mulla aina jotenkin hyppää vähän inhottavasti silmiin toi sininen linkkivärinä... En tiedä, olenko sokea ja en löytänyt vai eikö sivuilla ole missään linkkiä takaisin etusivulle? Jos ei ole niin sellaista kaipailisin...
Noin yleisesti varsin mukavat sivut, tietoa löytyy riittävästi ja sivut ovat myös selkeät ja yksinkertaiset, hyvä hyvä smile.gif

Lydia: Oikein kivat värit, ja minä ainakin pidän tuosta fontin väristä, se erottuu hyvin taustastaan (eikä kaiken aina tarvitse olla sitä mustaa ;D ). Hieman häiritsee, että teksti menee näytön toisesta reunasta toiseen, tällä 1280x1024 kokoisella näytöllä kun käy niin, että tekstiä on vain pari riviä/kappale. Koirien sukutauluissa voisi melkein olla hiukan isompi fontti, tuo nykyinen himpun verran turhan pientä (ainakin mun silmissä).
Sivut ovat oikein selkeät ja toimivat muuten. Tekstiä voisi olla ehkä enemmäkin (esim. 'Taikavirran' -sivulla), mutta toisaalta en sitten tiedä, olisiko se kuinka tarpeellista...

Noel: Etusivu on varsin veikeä, erottuu heti muiden sivujen "massasta". Olisi muuten kiva, jos Dalin sivulla lukisi koiran rotu (kha, linkkisivulta päätellen kyseessä on venäjäntoyterrieri... ja juu löytyyhän se siten tuolta roduistakin...)... wink.gif Yleensä tälläiset valkoista tekstiä mustalla pohjalla ovat hankalia lukea, mutta tässä tapauksessa ei häiritse juurikaan. Teksti on sen verran vahvaa, että erottuu riittävästi taustastansa. Galleriassa on oikein mukavasti kuvia, kiva juttu.
Miksiköhän tuo 'pentuja' -sivun kuva näyttää kovin tutulta minun silmissäni...? hmm...

-Milli-: Kivat värit. Mua häiritsee, että navigaatiolinkit alkavat jo ihan sivun yläosasta, jotenkin tuntuu, että näyttäisi paremmalta, mikäli ylin linkki olisi siinä kohdin "missä alkaa vaaleansininen" (voiko epäselvemmin ilmaista?). Tai sitten minä olen vain "kaavoihin kangistunut"... tongue.gif Sivut ovat kuitenkin selkeät ja toimivat, mikä on se tärkein aina.
Sulla on kans melko paljon tollaisia yhden-kahden rivin kappaleita, jotka jossakin määrin ärsyttävät. Lukeminen olisi helpompaa, jos teksti olisi jaettu kappaleisiin eri tavalla. Koirien harrastus ja kuva sivuilta saisi olla myös linkit takaisin koiran etusivulle (vaikka sitten sellainen, jossa lukee 'takaisin' tms). Kuvia voisi olla enemmäkin.

Soen: "Yläkuva" (en minä tiedä, miksi sitä oikeasti kuuluisi nimittää...) on hieno, sivujen värit ovat myös oikein mukavat. Sivut ovat myös erittäin selkeät ja toimivat.
Minunkin mielestäni sukutaulu on hieman sekava, vaikka firefoxilla surffailenkin. Jos siihen saisi vain ne "väliviivat" näkyviin erottamaan solut toisistaan. Kuvia on ihan mukavasti, osa tosin turhan epätarkkoja (mutta niihän se on, liikkuvaa koiraa on aina vaikea saada ikuistettua...). Linkkejä on myös kiva määrä.
Ja ihan näin ot: Nallen isän on aivan ihana ^^ sitä joskus näyttelyissä tuijottelin ihan lumoutuneena...

Jos joku haluaa/viitsii niin meidän sivuista voisi jtn sanoa. Ja vaikka huomauttaa ne kaikki vialliset linkitykset, joita epähuomiossa olen saattanut tehdä... Niitä kun aina tuntuu löytyvät, kun uuden ulkoasun tekee.
LaRa & Olli
Soen: Sivujen ulkoasu on mukavan kevyt vaaleiden väriensä ansiosta! Kokonaisuus on varsin miellyttävä, vaikka tekstiä on pidemmän päälle raskas lukea, kun on niin vaaleaa sekin (pikkujuttu). Kivä kun kuulumisia ja kuvia päivittyy tasaiseen tahtiin (lue:usein wink.gif ) Kuva Galleria on toimiva sekä ulkoasultaan, että kooltaa, ts. toimii kivan nopsasti! Linkkejäkin on mukavan paljon. No tuon sukutaulun ongelman jo itsekin mainitsit, se on kuitenkin niin pieni seikka, ettei häiritse kokonaisuutta. Nuo Cerasin esittämät solujen "väliseinät" varmaankin selkeyttäisivät kokonaisuutta.

Tässä siis näin yhdet sivut arvostelussa! Kokonaisuus on oikein minun mieleeni!

Samalla voin asettaa omani kovan arvostelunne alle. unsure.gif Itse olen tehnyt ja päivityksiä tuo kaipaisi. Sisältöäkään ei ole liikaa, mutta ehkä tulee jatkossa, tiedä häntä... Siis kommentteja kaipaillaan täälläkin! whistling.gif

Olli-westien kotisivut
Suzy
LaRa & Olli: jotenkin alku vaikutelma oli aika hauska smile.gif aivan erilainen ja kuva oli hieno. Linkkejä oli harmillisen vähän, kuvagalleria oli helppo, näki heti ensi silmäyksellä mitä kuvia oli ja sitten voisi selailla niitä lisää. Hauska idea, että Ollin ja westie linkin kohdalla voi valita esim. yleistä tai historia. Mutta järjestys oli jotenkin outo, siis kun olin vielä kuvagalleriassa ja painoin esim. westie meni hetki jos toinenkin, että ihmettelin vain kun mitään ei tapahtu, sitten vasta huomasin että liittyykö nämä alhaalla olevat siihen. Eli hieman meni sekaisin. Muuten sivut ovat hyvät ja mielestäni tuo valkoinen ja kullantyylinen väri sopivat hyvin yhteen, ehkä hieman enemmän saisi asiaa olla, mutta pienikin on kaunista wink.gif
-Tintti-
Oon jo 2 kertaa pyytänyt mutta jospa kolmas kerta toden sanois biggrin.gif Eli voisko joku arvostella meidän kotisivut smile.gif
Soen
-Tintti-:
Ulkoasu on mukava ja selkeä, helppoa katseltavaa. Sivut ovat periaatteessa englanninakielise,t vaikka suomeksikin tekstiä löytyy, mutta juu, käyhän se noinkin. Pää asia että siellä on sentään tekstiä suomeksikin. Ymmärtää tälläiset huono-kieli-päisetkin jotain. Linkkien takaa löytyy siististi ja ennen kaikkea slkeästi laitettu linkkejä toiselle sivulle, ei tarvitse niinkään etsiskellä mitään. Tekstiä on hyvin, englanninkieliset tekstin on vaan ehkä vähän pariin sanaan tupattu kun suomenkielistä on silleen, no enemmän. Ennen kaikkea, kuvat on hirmu selkeitä! thumbup.gif Kaikin puolin sivut ovat todella kauniit ja selkeät. Ja siinä samalla myös kattavat. smile.gif
Tahavo
saa käytä haukkumassa rohkeesti kesken eräsii sivuja whistling.gif mistä viel textit puuttuu
http://www.saunalahti.fi/tahavo/
Suzy
-Tintti-: Olenkin teidän sivuillanne ennekin käynyt smile.gif jos muistat. Aina on sivujen yleis ilme ja siisteys ollut tosi upeaa, josta olen pitänyt. Jälleen kerran olet saanut siistit sivut aikaan, joista tulee ilmi kaikki tarpeellinen ja enemmänkin. Kuvat ovat SUURI plussa ja niitä on mukava katsella. Ulkoasun tyyli ja värit ovat hyvät tai pidän niistä, mutta kun aikani katsoin ulkoasu ja otsikkoa, niin jotenkin rupesi hieman kaipaamaan jotain väriä, en oikein tiedä mitä.. mutta jotain. Muuten kertakaikkisen upeat smile.gif

Tahavo: Väritys on mukava ja silmäystävällinen smile.gif teksti paksuuden ja pienuuden takia (yhteisvaikutus) oli ehkä hieman raskas lukea :S kuvat tuovat lisäponusta, mutta ehkä asiaa saisi olla hieman enemmän. Muuten kyllä mukavat sivut vierailuun smile.gif
Emilia.H
Voisin tässä muutaman viimeksi kirjoittaneen sivut arvostella smile.gif

-Tintin- sivut ovat nätit, selkeät ja varsin tyylikkäät.
Kuvat ovat hyviä, ja kaikki kaipaamani sivuilta löytyy. Värit ovat omaan silmääni hyvät, ehkäpä jotain muutakin väriä voisi olla jossain korostamassa, mutta erinomaista jälkeä ilmankin. Miellyttävä surffauskokemus!

Tahavon sivuilla on selkeä yleisilme kun itsensä sinne klikkaa. Mutta mikä minua kuitenkin häiritsee, on monien eri fonttien käyttäminen, muutenkin olisin itse valinnut fontit toisin. Osa gallerian kuvista oli aika rakeisia. Kuitenkin, keskeneräisiä sivuja on paha mennä arvostelemaan, mutta ihan mukavat sivut mielestäni smile.gif

Meidänkin sivuja saa arvostella. Uusi versio odottaa inspiraatiota sleepy.gif
ssaana
-Tintti-
Ulkoasu on tyylikäs ja myöskin toimiva.Pidemmän päälle ehkä hieman vaalea, mutta en nyt takerru siihen vaan sanon tykkääväni ulkoasusta oikein kovasti.Plussaa myös hienoista kuvista, varsinkin uutisten seassa ne ovat aina niin kivoja.Kuvagallerian kuvissa häiritsi vähän se, että gallerioissa on eri taustavärit kuin varsinaisilla sivuilla tai edes keskenään.Itsesi ja koirat on oikein mukavasti esitelty.Tekstejä on muutenkin kivasti, mutta itseäni vähän häiritsee esim. se, että kuvateksteistä osa on suomeksi ja osa englanniksi...Englanninkielisistä osioissa olin huomaavinani ainakin joitain kirjoitusvirheitä (uskaltaakohan tästä edes mainita mun enkun taidoilla).Suomenkieliset tekstit on ainakin uutisissa kirjoitettu makuuni vähän liian puhekielimäisesti, tai siis, itse tykkään lukea mieluummin kirjakielimäistä tekstiä jossa pilkut, pisteet ja kirjaimet ovat tarkasti oikeilla paikoillaan.Anteeksi pilkunviilaajamaisuuteni sleeping.gif , pidän kuitenkin teidän sivuista ja ahkerasti niillä käynkin kurkkimassa päivityksiä. smile.gif

Tahavo: Ulkoasussa en ensinnäkään pidä noista harmaista framen reunoista...Värit (taustat & tekstit) toimivat selkeinä, mutta joitain tekstejä on vaikea lukea johtuen siitä että ne on kursivoitu ja korostettu. Tekstejä ei vielä ole hirveästi, mutta ainakin Leevin sivun tekstit antoivat kivan kuvan koirastasi ja sitä oli mukava lueskella.Kivat sivut tulossa! smile.gif

Emilia.H
Teidän sivuilla on oikein toimiva ulkoasu ja niin paljon kivoja tekstejä, että hyppäsin suosiolla joidenkin yli... Kuvat ovat ihan huikeita, varsinkin harrastuskuvia tykkäsin katsella.Kuulumisten väliin toivoisin lisää kuvia, koska tuota tekstiä kuitenkin on sen verran kiitettävästi.Erityismaininta vielä siitä, että englanniksi löytyy eri sivut eikä tarvitse sitten erikseen alkaa etsiä kultakin sivulta tekstiä suomeksi ja tekstiä englanniksi.Ajatus alkaa nyt katkeilla, mutta oikein toimiva paketti on tämä sivusto. smile.gif

Uskaltaisiko vielä muistuttaa, että meidän sivujista saa yhä antaa palautetta.Päivittelin parit galleriat kuviakin sinne, jatkuu kun aikaa löytyy lisää. wink.gif
-Milli-
HOPEINEN: Sivut ovat ihanan väriset! Wou! Tosta tekstin taustakuvan väristä, se voisi olla mielestäni hiukan tummempi,ehkä.
Valikot jos saisi suuremmiksi ehdottomasti,itse en niitä ensin edes löytänyt... lookaround.gif Ja noi kaks pientä "härveliä" häiritsee hiukan valikoissa.
Kuvat on selkeitä ja juttua riittävästi smile.gif
gallerian erikoisuudesta plussaa, hieno, ja kiva että on päivityspäivämäärät!
Kivat sivut, paremmat kuin edelliset,mielestäni laugh.gif
Vieraskirjassa vilin kuva mielestäni voisi olla hiukan pienempi.

EMILIA.H: Vakiosivustonne,eikä syyttä smile.gif Mageet värit, ja selkee valikko ennenkaikkea. Belgin pää luo ihanan loppusilauksen!
Gallerian "samanlaisuudesta" plussaa paljon.
Ainut toivomus olisi että etusivulla olisi kuva omasta koiralaumasta innocent.gif
Vaikka Kuulumisissa ei ole kuvia, niin laatikot tekevät jotenkin tekstin helppolukuiseksi.
Koirien luonteista voisi kirjoitella vieläkin enemmän, sillä Safi ja Grego vaikuttavat ainakin todella mageilta,ois mukava lukea lisääkin...
Arvosana 10- smile.gif
Jettis
Jetin sivut <-- Uusi ulkoasu, toivon arvostelua. wink.gif
-Milli-
JETTIS:
Tuo Liila väri on erikoinen, mutta ei liian hempeä,eli hyvä. smile.gif Valikoiden fonttiväri voisi olla hiukan tummempi, samoin tuo Copyright juttu/teksti tossa Jetin sivut -tekstin yläpuolella...(jos haluaa sen näkyvän, itse en huonoilla silmilläni siitä saanut selvää lookaround.gif ) Kuva ulkoasussa on ihanan kesäinen, ja keltainen frisbee? sopii hyvin noihin keltaisiin fontteihin.
Päivitykset juttu on mielestäni ehkä liian monimutkaisessa paikassa, viimeksi päivitetyt jutut voisivat aueta suoraan kun avaa Päivittyvät-kohdan...
Kiva juttu oli kun galleriaan oli suurimpiin osiin kuvista keksitty kuvatekstit!
Kiva juttu kun Länderistä rotuna löytyi tietoa,mutta mulla ei auennut "Luonne" kohta, tuli vaan että sivua ei voi näyttää...
Myöskään tuosta Meny-linkistä en päässyt etusivulle (jos niin pitääkään tapahtua).
Ja harrastuksista on jaksettu kertoa kivasti. Pirteä kokonaisuus!
Tahavo
LAINAUS(KristaI @ 20.7. 2006, 15:02)
Tahavo: Väritys on mukava ja silmäystävällinen smile.gif teksti paksuuden ja pienuuden takia (yhteisvaikutus) oli ehkä hieman raskas lukea :S kuvat tuovat lisäponusta, mutta ehkä asiaa saisi olla hieman enemmän. Muuten kyllä mukavat sivut vierailuun smile.gif

taidat olla mestari tekemään noit kotisivuja whistling.gif

ps: kiitos noista kommenteista textistä ni huomas itekkin asian olevan niin kun sanoit happy.gif
Suzy
Tahvo: pyh.. mikään mestari sentään smile.gif kaikkihan täällä mestareita on jollain tasolla smile.gif ja harjoitus sen mestarin tekee, enemmän ja enemmän aina pitää tutkia ja kokeilla. Antoisia hetkiä sivujen parissa smile.gif yritän tässä itse juuri miettiä mitä parannettavaa omissa olisi seuraavaa sivujen uusimis kertaa ajatellen sitten joskus.

ps. kävin kurkkaamassa sattumoisin sivujanne ja mielestäni tuollainen fontti on paljon parempi, oli mukavampi lukea smile.gif hienoa!
Tahavo
LAINAUS(KristaI @ 23.7. 2006, 11:30)
Tahvo: pyh.. mikään mestari sentään smile.gif kaikkihan täällä mestareita on jollain tasolla smile.gif ja harjoitus sen mestarin tekee, enemmän ja enemmän aina pitää tutkia ja kokeilla. Antoisia hetkiä sivujen parissa smile.gif yritän tässä itse juuri miettiä mitä parannettavaa omissa olisi seuraavaa sivujen uusimis kertaa ajatellen sitten joskus.

et juu ollenkaan oo mestari tekemään kotisivuja whistling.gif
---
Uusi ulkoasu putkahti sivuille: http://www.freewebs.com/risuparta
Kommenttia kiitos biggrin.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.