Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Kotisivujen arvostelu
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC** > Kotisivut
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
-Milli-
Kun tuolla yhdessä topicissa keskusteltiin sivujen plus ja miinuspuolista, niin tänne voisi sitten pistää linkin omille sivuille, jos haluaa, ja toiset voisivat sitten arvostella,kertoa siis plussia ja miinuksia. Ja kukaan ei saa vetää herneitä nenään jos joku antaa miinusta !

Ja mainitkaa jo tässä onko sivut omatekemät vai jonkun muun väsäämät.

Itse voin laittaa omille sivuille linkin. Ei omatekemät.
Tervemenoa tutkailemaan laugh.gif
<Aino>
Huh, tää ei nyt liity tähän, mut oon pitkästä aikaa tehny itelle kotisivut ite ja kirjottanu tekstit englanniksi - enkä uskalla julkasta mahdollisten kirjotusvirheiden takia blush.gif
Ida K
LAINAUS(<Aino> @ 20.6. 2006, 19:46)
Huh, tää ei nyt liity tähän, mut oon pitkästä aikaa tehny itelle kotisivut ite ja kirjottanu tekstit englanniksi - enkä uskalla julkasta mahdollisten kirjotusvirheiden takia blush.gif

Mutta sähän oot hyvä englannissa ohmy.gif
<Aino>
LAINAUS(Iida @ 20.6. 2006, 19:50)
Mutta sähän oot hyvä englannissa ohmy.gif

no niin oonki mut ku huolimattomuus virheet, mitä tulee kans suomenkielessäki biggrin.gif
Liewec
-Milli-
Sivut ovat toimivat, mutta ulkoasu aika peruskamaa. Eli toivoisin enemmän grafiikkaa, joko teksteihin (esimerkiksi menuvalikko) tai taustoihin. Kuvagalleria melko epäkäytännöllinen. Otsikossa voisi lukea sivuston nimi, jos sillä sellainen on. Sivujen otsikot ovat plussaa, tosin minulla ne latautuivat jostian syystä melko hitaasti, vaikka onkin laajakaista..

Mun piti sanoa vielä jotian lisääkin, mutta unohdin.. blush.gif
Suzy
Ihan mukavia sivuja edeltäjillä smile.gif Perustiedot tulee esille, eikös tärkeintä smile.gif jotain pieniä lisiä oli smile.gif

meidän sivut -- > www.springeri.com
-Milli-
Oijjoi, kaikki huippuhienoa, en jaksanut lueskella kaikkea kun juttua oli niin mahdottomasti biggrin.gif
se taustakuva lataantui vaan kamalan hitaasti...
Sundae
LAINAUS(<Aino> @ 20.6. 2006, 20:46)

Hienolta noi sun uudet sivut kyllä näyttää, enkä mä ainakaan ole löytänyt mitään suuria virheitä vaikka sivut onkin englanniks wink.gif Ehkä minäkin jonain päivänä jaksan omat sivuni englanniksi vääntää rolleyes.gif
missi
Tahtoo kans tietää mitä sanotte sivuistani. Joku kun viel vääntäis toiset sivut enkuksi, niin bravo.
Sundae
Missin sivut aika peruskamaa wink.gif Tykkään tästä väristä sivuilla enemmän kuin siitä entisestä ja tuo linkkien jäsentelykin toimii nyt paremmin. Mutta jäin kaipailemaan ihan omaa Uutiset-osiota smile.gif Eli pieniä juttuja näyttelyreissuilta tai jos pentuja on syntynyt tai joku koira on käynyt tutkituttamassa terveyttään. Sellainen "yhteenveto" siis. Muuten sivut on kuitenkin toimivat, vaikkei niillä mitään ihan erityistä ulkoasua olekaan smile.gif

Heitänpä minäkin sitten meidän sivut kritiikin kohteeksi smile.gif
missi
LAINAUS(Sundae @ 29.6. 2006, 10:50)
Missin sivut aika peruskamaa wink.gif Tykkään tästä väristä sivuilla enemmän kuin siitä entisestä ja tuo linkkien jäsentelykin toimii nyt paremmin. Mutta jäin kaipailemaan ihan omaa Uutiset-osiota smile.gif Eli pieniä juttuja näyttelyreissuilta tai jos pentuja on syntynyt tai joku koira on käynyt tutkituttamassa terveyttään. Sellainen "yhteenveto" siis. Muuten sivut on kuitenkin toimivat, vaikkei niillä mitään ihan erityistä ulkoasua olekaan smile.gif

Pentujen syntymisestä löytyy tietoja Täältä, Koirien tarkastuksista Täältä (viimeinen käyntivuosi tummennettu)
Tuota Uutiset -osioo vois miettiä... nly-tulokset kyl löytyy Täältä, sieltä löytyy ne mis käyty jne.
Nyt kiirus... dogrun.gif taxi tuli.

Kiitos vinkeistä
Sundae
Missi, niin kyllä mä tiedän, että sun sivuilta löytyy noi tiedot wink.gif Mutta olis kiva lukea ne uutisista eikä aina etsiä niitä erikseen tuolta sivuilta smile.gif
josefiina
Kommenttia??

http://www.freewebs.com/lbpp
Omppo
Millin sivut on mun mielestä ihan toimivat perussivut, joita on kohtuullisen helppo surffata. Ulkoasu ehkä kaipaisi lisää pieniä hienouksia ja säätämistä, mutta sisältö on ok ja toimii. Ehkä vähän kattavammin joitain asioita olis voinut tehdä, mutta perussivuina toimii oikein hyvin, on helppo selata ja käyttää, mikä mielestäni on tärkeintä.

KristaI:n sivut kuuluu näihin grafiikan ja nettisuunnittelun helmiin, joidenka ulkoasu on todella harkittu ja viimeisen päälle tehty. Jotenkin tykkäisin hiukan isommasta fonttikoosta, mutta kyllä tuotakin nyt lukee. Paljon materiaalia, muuta "linkin linkin linkki", mutta muuten toimi oikein hyvin ja äärimmäisen miellyttävät ja helpot selata ja käyttää. Plussana todella nätti ulkoasu flowers.gif

Missin sivuista voi sanoa vain, että KATTAVAT! Löytyy kyllä luettavaa ja selattavaa, ja nyt, kun linkit on selkeästi reunassa, niin sivuja on myös helppo käyttää ja selata, ilman back-nappulan painelemista. Materiaalia löytyy ihanan paljon ja yksi positiivinen asia, mikä tulee mieleen, on ehdottomasti reumasairaudesta avoimesti kertominen ja kirjoittaminen smile.gif Koirista löytyy ihanan paljon juttua, tosin ihan kaikkea ei ehkä kerralla luekaan, mutta mielenkiintoisimmat selaa läpi smile.gif Ja asiaa vielä laajasti kahdella kielellä! Lisäplussaa huikeasta määrästä kuvia.

Sundaen sivuista tulee ilman kuviakin heti mieleen villakoirat, sivut on jotenkin niin kevyen ja raikkaan näköiset ja just jotenkin "villakoiramaiset". Sisällön eteen on nähty vaivaa ja tekstejä löytyy aikas lailla mukavasti smile.gif Koirien sivuilla olisin mielelläni katsellut enemmänkin kuvia, mutta niitä löytyy gallerioista sitten sitävastoin reilusti lisää. Jotenkin häiritsee, että kursori ei muutu tavalliseksi "viivaksi" tekstin kohdalla, joten ajanvietemaalaaminen vaikeutuu - se taas tuskin on monen muun mielestä erikoisen tärkeää ( rolleyes.gif laugh.gif )

Amorin sivujen ulkoasu on mielestäni ihan OK, ehkä omalla tavallaan hieman "tusinatavaraa", mutta väri tekee heti omiaan. Kuvien rajaus taustavärille (siis mm. etusivulla ja koiran sivulla) ei oikein hivele silmää, muuten kuvia on ihan OK-määrä, tosin niitä saisi olla enemmän muidenkin, kuin linkkien takana, ettei tarvitsisi klikkailla jokaista erikseen auki. Koiran sivulla tuo seisotuskuva ennen temppulistaa vie TinyPicin sivuille, mutta eteen tulee salasananesto, joka siis estää kuvan takana olevan materiaalin katselun, oli siellä sitten mitä tahansa. Kuvien avautuminen linkkien takana tökki, mutta sen pistän TinyPicin piikkiin, mikä oli sinänsä harmi, sillä olisin niitä mielelläni katsellut enemmänkin smile.gif Kilpailut ehkä vähän turha, mutta joku muu voi niistä tykätäkin.

Heitetäänpä kehiin ja arvosteltavaksi myös meidän sivut smile.gif
Suzy
Kiitos mukavasta ja rakentavasta palautteesta, auttaa paljon kun miettii uusia juttuja aina sivulle smile.gif

Omppo: Voisin tässä samalla arvostella vaikka sinun sivujasi wink.gif Olen käynyt ennenkin kyseisillä sivulla kurkkimassa ja pitänyt näkemästäni. Tykästyin ulkoasuun koska siinä oli jotain erilaista ja tyylikästä, mutta silti niin selkä, yksinkertainen ja miellyttävä katsoa. Ehkä ainoa mitä kaipasin sivuilsta, vaikka tyyliin kuuluu että sivulla on kuva, tiedän sen.. jäin jotain kaipaamaan linkkien kohdalle ylös, en tiedä mikä biggrin.gif mietin myös että johtuuko se siitä että ylälinkit ovat alkujaan saman väriset kun sivun perusteksti. Mutta siis pidin paljon. Kellertävä väri sopii harmahtavan kanssa. Myös kuvista plussaa.. kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa smile.gif
Sundae
LAINAUS(Omppo @ 29.6. 2006, 20:33)
Sundaen sivuista... ...Jotenkin häiritsee, että kursori ei muutu tavalliseksi "viivaksi" tekstin kohdalla, joten ajanvietemaalaaminen vaikeutuu - se taas tuskin on monen muun mielestä erikoisen tärkeää ( rolleyes.gif laugh.gif )

Ajanvietemaalaaminen? w00t.gif
ellien
Näistäkin voi kertoa mielipiteensä smile.gif -> www.crebain.com
Rochas
Anna oli hienosti jaksanut kaikki edelliset arvostella, mutta voisin nyt parista viimeisestä sivustosta laittaa kommenttia..

ellien - http://www.crebain.com
Kuvasivusto, eli materiaalikin painottuu kuviin, joita ei vielä kovin paljoa ole, mutta tarkasti ja selvästi jaoteltu. Kuvien pienoiskoon mustavalkoisuus sopii sivujen tunnelmaan ja on hyvä ja tärkeää, että kuvat saa isonnettua värillisiksi. Kuvat ovat hirmu hyviä, kyllä niistä huomaa että järeä lienee kalusto millä ne syntyvät smile.gif Sivut ovat hyvin toimivat ja helposti selattavat, malleista oli mukava lukea. Ulkoasu on suht yksinkertainen, samoin kuin koko sivuston teema, eikä paha asia ollenkaan.! smile.gif

Omppo - http://koti.mbnet.fi/nunnu/
Annan sivuille on aina kiva mennä kun tietää löytävänsä rutkasti uutta materiaalia, tai ainakin ennen tutkimatonta, niin täyttävä kokonaisuus on smile.gif! Ulkoasu on nätti, mutta itseäni häiritsee se, että sivulinkit eivät liiku tekstin mukana, tai siis pitkän sivun päätteeksi joutuu oikeastaan miettimään, että miten pääsen jatkamaan, pitää skrollata ylös. Englanninkielenkin eteen on nähty vaivaa, tosi hienoa että sille on ihan oma osionsa jossa toimivat sivut. Mutta ulkoasu ja kaikki toimii, tekstejä on mukava lukea, varsinkin kun joukosta löytyy niin paljon kuvia.

Ja listaan meidän sivut, http://koti.terrieri.net/mindicairn
ulkoasu ei omatekemä smile.gif
Fanla
Juuri sain uuden ulkoasunkin sivuille joten mielipiteet on tervetulleita.
http://fanla.homeftp.net
Evy
Ticon sivut Kommentoikaahan biggrin.gif
Kettis
Fanla - http://fanla.homeftp.net/
Ulkoasu on tosi nätti, mukavan rauhalliset värit. Koirista on paljon tekstiä ja kuviakin on melko paljon, jotain juttua koirien harrastuksista jäin kyllä kaipaamaan.
smile.gif

~~Tico~~ - http://www.freewebs.com/ticonsivut/index.html
Ulkoasu on melko koruton ja yksinkertainen, häiritsevää oli se, että joillakin sivuilla ulkaosu oli erilainen kuin toisilla. Sivut olivat kuitenkin toimivat, mutta Ticosta oli harmillisen vähän juttua.

Meidän sivuillekkin vois antaa rakentavaa kommenttia. smile.gif
ssaana
Voisin myöhemmin kirjoittaa muidenkin sivuista palautetta, mutta sillä välin laitan meidän sivut, joita saa arvioida ihan vapaasti: täällä. blush.gif
Fanla
LAINAUS(Kettis @ 30.6. 2006, 10:17)
Fanla - http://fanla.homeftp.net/
Ulkoasu on tosi nätti, mukavan rauhalliset värit. Koirista on paljon tekstiä ja kuviakin on melko paljon, jotain juttua koirien harrastuksista jäin kyllä kaipaamaan.
smile.gif

Me ollaan ihan tylsiä eikä me harrasteta mitään.
Meillä ollaan vaan sohvaperunoita ja lenkkikavereita. Joten siksi siis ei harrastuksista ole juttujakaan.
-Milli-
Fanlalla kauniit sivut joo smile.gif Kesäset värit ja kivasti juttua!

Mut siis´, mä oisin Usvaa veikannu 100% varmasti Polski owczarek nizinnyksi ohmy.gif ohmy.gif
Fanla
^ Etpä ole ainoa.
Cerasi
Mun mielipiteeni on varsin yhtenevä useimpien ylläolevien kanssa, joten en viitsi samoja asiota kirjoitella. Näistä viimeisimmistä tämän keskusteluun laitetuista sivuista voisin kuitenkin yrittää vaikka jotakin sanoa..

Kettis: Mua hiukan häiritsee tuo, että teksti on keskitettyä, tykkäisi enemmän tasatuista riveistä. Jostakin syystä mulla on sivuttainen scrollbar, vaikka vasemmassa reunassa ei mitään olekaan. Oletko tehnyt tausta "isolle" näytölle kenties? En myöskään pidä siitä, että teksti menee ulkoasussa olevan koiran kuvan päälle. Sivun alareunaan olisin myös ehkä kaivannut jonkinlaisen "lopetuksen", nyt jää vähän sellainen tunne, että sivu jatkuisi vielä alaspäin (johtuen siis siitä, että ne pystyviivat jatkuvat "näytön reunasta eteenpäin"). Linkit myös hieman vaihtelevat, esim. 'Muuta' sivulta ei ole ollenkaan linkkiä 'junior handler' sivulle. Värit ovat oikein mukavat ja teksti erottuu hyvin. Pidän myös paljon tuosta sivujen yläosasta, missä lukee tuo 'Netta & Tipsu'.

Hopeinen: Oikein mukavan näköiset sivut. Linkit ehkä hieman hukkuvat taustaansa (lähinnä ne, jotka osuvat kuvion kohdalle). Sivut toimivat hyvin ja ovat muuten erittäin selkeät. Galleriassa on tosiaan melko vähäisesti kuvia, mutta sinne on ilmeisesti jossakin vaiheessa tulossa lisää (tulkitsinko oikein tuon galleria on kesken ilmauksen wink.gif ) ? Koiran kuva sivussa on todella kaunis ^^

Meikäläisenkin sivuista voisi jotakin sanoa. Nykyinen ulkoasu on melko vauhdilla tehty, joten seuraavaa varten olisi kiva saada vinkkejä toteutuksen suhteen... (mitä pitäisi lisätä, mitä ei saisi missään tapauksessa olla).
Ja niin, tiedän, että tulokset sivulla ei ole linkkiä N:n tietosivulle... koskaan en muista asiaa vain käydä korjaamassa :/
Kettis
LAINAUS(Cerasi @ 30.6. 2006, 17:03)
Linkit myös hieman vaihtelevat, esim. 'Muuta' sivulta ei ole ollenkaan linkkiä 'junior handler' sivulle.

Voi vitsit, unohtu kokonaan. w00t.gif Kiva kun huomautit. wink.gif
Xenju
Meijän sivut voi arvostella biggrin.gif
Lydia
Meidän sivujakin voi arvostella (on kyllä ikuisuusprojekti saada ne valmiiksi)
http://kotisivu.mtv3.fi/taikavirran/
Omppo
Kiitos rakentavasta palautteesta! Rakenteilla on uusi, tableilla jälleen pienen tauon jälkeen koottu ulkoasu, jos saan sen aikaan. Myös tuota linkkijuttua olen miettinyt - ehkä ainakin päädyn lisäämään sivuille alalaitaan "ylös"-nappulan selaamisen helpottamiseksi. Nyt, kun on testaillut sivuja, olen todennut, että tuo on oikeasti merkittävä puute. Toki näppiksestä löytyy tuo "Page Up" -nappi, mutta mutta...
Khenya
Meidäkin sivuja saa kommentoida... itse tehdyt alusta loppuun (ja suoraan sanottuna todella rajoittuneilla html-taidoilla, joten ihmeitä ei kannata odottaa wink.gif), tai noh, tämähän on kanssa vähän sellainen ikuisuusprojekti, joka ei tunnu valmistuvan koskaan. ph34r.gif
Ja mitä tulee GeoCitiesin ilmaissivuje rasittaviin mainoksiin ja sivujen ajoittaiseen poissa käytöstä olemiseen liiallisen vierailijamäärän takia... sille en luonnollisesti mahda kovin paljon mitään. confused.gif

Mutta muuten, saahan sitä aina toki mielipiteitä esittää siitä mikä on hyvin ja mikä huonosti:

http://www.geocities.com/kh_enya

Lara
Khenya

Upeat sivut, paljon tietoa kaikenlaista. Ulkoasu on vain liian tumma minun makuuni. Kun on vielä musta koira niin tuntuu että kuvat ikäänkuin hukkuvat sinne. Mutta hienosti on asiaa ja muutenkin todella asialliset sivut.

Mitäs sanotte meidän sivuista.
Nicon sivut
AnniTanni
Upeita sivuja. Ihailen todella niitä, jotka osaavat tehdä sivunsa itse. Minun ällini ja kärsivällisyyteni ei siihen riitä blush.gif Olen nyt oppinut päivittämään toisen minulle tekemät sivut ja sekin on minulle vaikeaa. Varsinkin kuvien kokojen kanssa on sähläämistä, kun ei raskisi ostaa kuvankäsittelyohjelmaa blink.gif
http://www.koirakeidas.fi
AnniTanni
Khenya, kävin persoonallisen mystisillä sivuillasi ja kirjoitin vieraskirjaankin mutta viesti ei tainnut tulla perille, kun en laittanut maata (siis country). Sattumoisin kauniin koirasi kasvattaja on alunperin samalta kylältä, jossa asun. Ainoa negat. juttu sivuissa, vanhaa ottaa silmiin musta tausta sleepy.gif

Ellien sivut todella tyylikkäät. Pidin mustavalkoisista kuvista. Kun vielä joskus saisi afgaanin wub.gif

Jatkan tutustumista muihin sivuihin huomenna. Nyt taidan tehdä niinkuin suloinen Nico-koira, jonka sivuista myös pidin kovasti.
Soen
Teen nyt pienen urakan, koska arvostelen kaikkien sivut jotka siä on pyytänyt. wink.gif

-Milli-
No, eipä voi arvostella, kun olette vaihtamassa ulkoasua, toivottavasti siitä tulee hieno thumbup.gif

KristaI
Index sivu on vastaan ottava ja hieno. Ulkoasu on kaunis ja miellyttävä, itseäni häiritsee, että linkki Päivitykset (vasemmassa navigatiossa) menevät puoliksi alaosan alle (missä siis on päivitetty viimeksi jne. jutut). Mutta ongelmana saattaa olla isän ikivanha näyttö. Sivut ovat kaiken kaikkiaan todella hienosti graaffiset, selvät, ja turhaa pikselöintiä ei löydy. Sivut on kattavat ja teksti on mukavasti väritetty kuvilla. Oikeastaan valittamista ei löydy, mutta voisi olla mukavaa, jos kuvat aukeaisivat uuteen ikkunaan, koska iframe on loppujen lopuksi sen verran pieni, että se voisi olla vielä lisä plussaa.

missi
Index sivu on suhteellisen tyypillinen, mutta hieno ja selkeä. Ei tarvitse etsimällä etsiä sisään painallusta. Plussaa ehdottomasti siitä, että sivut ovat kaksi kieliset. Etusivulle toivoisin hieman tietoa siitä, että milloin sivut on päivitetty, ei tarvtise erikseen mennä 'päivitykset' sivulle katsomaan milloin on päivitetty. Suuri plussa siitä, että kerrotaan avoimesti reumasta, siitä suuri plussa. Sivut ovat kattavat, ehkä omalla tavallaan yksinkertaiset, mutta toisaalta se on mukavaa lueskella yksinkertaisia sivuja, ei ainakaan tarvitse etsiä joka paikasta se mitä etsii.

Sundae
Ensimmäinen vaikutelma on vakuuttava, samalla leikkisä ja hieno. Villakoiramaisuus tulee omalla pienellä "pilke silmäkulmassa" -tyylillä esiin. Päivityksiä tulee hyvään tahtiin, aina jotain uutta ja ihmellistä. Sivut ovat kattavat, suurin osa kuvista on selkeitä ja mukavia katseltavia. Kuulumisia tulee sopivan tasaiseen tahtiin, ei liian usein eikä liian harvoin. Linkkilista on mukavan kattava, josta pääsee monen moiseen uuteen sivustoon. Kokonaisuudessa sivut ovat hienot.

Amor
Hmm.... Hankalampi tapaus. Ulkoasu on hieno, toivoisin kuitenkin, ettei oikeaan reunaan jäisi isoa valkoista osaa, vaan tausta jatkuisi siellä. Ulkoasu vaikuttaa siltä, kuin se olisi pikselöitynyt aina jostain osista. Teksti on aika suurta ja, vähän rösöistä, jossain kohdissa vaikuttaa, että kuin se olisi kirjoitettu paintilla. Tekstiä oli hyvin, suurin osa kuvista vaikuttavat siltä, kuin ne olisivat web-kameralla napattuja. Muuten sivut ovat ihan mukavat ja hienot. lookaround.gif

Omppo
Näillä voisi viettää vaikka tuntitolkulla! Ulkoasu on yksinkertainen, mutta graaffisesti hienosti toteutettu. Värit soveltuvat hienosti yhteen. Sivut ovat kattavat, teksti on hyvää ja sulavaa, kuvat on aseteltu siihen sekaan hienosti ja ainakin näyttävästi harkiten. Sivuilta pitäisi ainakin löytyä jokaiselle jotakin. Sivut ovat omalla tavallaan myös humoristiset. Suurta plussaa tuo sivukartta, se on hyödyllinen noin laajoilla sivuilla. Näillä käy mielellään useemminkin.

ellien
Hmm... Ulkoasu on hieno, ehkä hieman tummahko. Tekstit ainakin minun koneellani on suurta, ja jotenkin fontti ei sovi ulkoasun tyyliin. Kuvat ovat tarkkoja, ja mielyttäviä katseltavaa. Vieraskirja on ulkoasuun sopiva (sama ulkoasu, yllättävääkö tuo). Kokonaisuudessa parasta sivuilla on ehdottomasti tarkat ja hienot kuvat.

Rochas
Kaunis, kaunis ulkoasu. Vaikkakaan ei Hannan itse tekemä, mutta ulkoasusta tulee esiin kuitenkin oma pieni Mindimäisyys. Kuvat ovat kauniita ja selkeitä, niitä toivoisi lisää. Kuulumisia on hyvin, kuten päivityksiäkin. Teksti on mukavaa ja mukaansa tempaavaa. Linkkilista on suhteellisen kattava. Sivuilla vierailee mielellään uudemmankin kerran.

Fanla
Ulkoasu on kauniin värinen ja värit soveltuvat hyvin yhteen. Kuvia on paljon, ja ne ovat tarkkoja, mukavaa katseltavaa. Jonkin verran kirjoitusvirheitä, mutta eiköhän niitä jokaisella. Tekstiä on mukavasti, kuulumisia siinä sivussa. Sivuilla on kattava Sivuinfo. Oiekin mukavat sivut, mutta jotain siitä jäi kaipaamaan.

~~Tico~~
Otsikko on tyylikäs, mutta jotenkin se ei kuitenkaan sovellu minun silmässäni muuhun sivustoon. Galleriassa vähän jäi häiritsemään, kun 'Talvikuvia 05-06' ja 'Näyttelykuvia', kun ne aukeavat uuteen sivuun. (ei uuteen ikkunaan vaan.. hankala selittää). Myös jäi hämäämään, se, että jollakin sivuilla tekstien alla on valkoinen tausta ja jollain taas ei. Vähän jäi myös miettimään, miksi tulos sivuilla on toisenlainen tausta? Muuten sivut ovat ihan ok. Jotain parannettavaa jäi ehkä kaipaamaan.

Kettis
Kaunis ulkoasu, hieman häiritsee kuitenkin, se että jossain kohtaa vaihtuu vihreä väri (teksti osion ulkopuolella) toisen väriseksi. En sitten tiedä johtuneeko IE:stä. Alas tulee sivuille päin oleva scrolleri, onkohan ulkoasu tehty kenties isommalla resoluutiolla? Sinun omalla sivullasi sanat Beckham ja Vanhempani menevät päällekäin, joka hankaloittaa lukemista. Kuvia on paljon ja ne ovat hyvälaatuisia. Sivut ovat kattavat, ja lukemista riittää. Tekstiä on hienosti pinissä määrin väritettetty kuvilla. Pidän sivuista, ne ovat omalla tavallaan peruskamaa, mutta hienoa sellaista.

Hopeinen
Hieno uusi ulkoasu, värit soveltuvat hienosti yhteen. Sivuilla on hyvin tekstiä ei liikaa, ja sitä on väritetty hyvin kaunilla kuvilla. Kuvagalleriaan (tiedän sen olevan kesken) toivoisin lisää kuvia, niin ihanasta koirasta kuin Vili on. Kuvat ovat hyvän kokoisia ja tarkoja. Linkki sivun kuva ei näy. Muuten sivut ovat hienot ja siellä tuleekin käytyä useamminkin, niin ihanan Vilin takia.

Cerasi
Ensimmäinen asia mitä voi sanoa, hienoa, kaksi kieliset sivut. Kuulumiset tulee mukavasti kerran kuussa, joskus voisi kuitenkin ehkä tulla useimminkin. Nikin sivulle toivoisin enemmän tarinaa, olisi mukavaa tietää minkälainen se oli pentuna ja miten se saapui jne. Kuvat ovat kauniita ja selkeitä, sopivan kokoisia. Linkki sivu on suhtellisen kattava. Hmm... Toivoisin jokaiselle sivulle linkin takaisin etusivulle. Muuten sivut ovat hienot, tollerimaiset.

Babulli
Freewebsin valmisleiska, henkilökohtaisesti en pidä niistä. Etusivun kuva on jokseenkin epäselvä. Enemmän tekstiä kaipaisin, suurin osa kuvista lataa kauan. Hmm... Ä:t ja ö:t tökkivät joillakin sivuilla. Freellekin saa hienot sivut, valmisleikoilla on vain usein ongelmia. Mutta jatkakaa sivujen tekoa thumbup.gif

Lydia
Taikavirralle jo tutuksi tullut ulkoasu, ei sitä voi arvostella. Se on niin... tuttu ja turvallinen, Taikavirran sivuilla. Sivut ovat kattavat, kaikki tarvittava mitä kennelin sivuilta täytyykin löytyä. Kaikista koirista on tietoa, hyvä niin. Roduista on tietoa, hyvä niinkin. Tietoa on siis mukavasti, mitään en oikeastaan lähtisi vaihtamaan. Lisää kuvia koirista kaipaisin. Muuten sivut kelpaavat ainakin minulle tuollaisinaan.

Khenya
Liian tumma ulkoasu tumman koiran sivuilla. Kuvat uppoavat todella pahasti ulkoasuun. Sivuja on hankala tämän takia selata. Tekstiä on mukavasti, mutta kuvien uppoaminen häiritsee.

Lara
Todella värikäs ulkoasu. Iframe on mielestäni ehkä hieman pieni. Ulkoasussa oleva 'etusivu' linkki uppoaa pahasti koiraan. Koirasta on vähänlaisesti kerrottu. Kuvat voisivat olla vähän toisella tavalla järjestetty. Kuulumisia on mukavasti. Hmm.. vähän lisää tietoa, ja vähän isompi iframe niin sivut on mahtavat!

AnniTanni
Sivut ovat ainakin meidän koneellamme aivan sekaisin, jonka takia arvostelussa tulisi aika huonoa arvosanaa, niin taidan sanoa vain, että kannattaa tarkistaa kaikilla selaimilla toimivuus!

Niin ja nyt, voin pyytää meidän sivuistamme pientä arvostelua.
ssaana
^ Mun on pakko sanoa että tykkään teidän uusista sivuista melkoisesti. smile.gif Etusivu on nyt ehkä vähän liian harmaa (koska kuukauden kuvassakin on harmaa tausta), mutta muuten tuo värikin toimii.Sivujen alareunoissa voisi olla ihan kiva sellainen up-nappula, kun ei jaksa selata... innocent.gif
Soen
LAINAUS(Hopeinen @ 6.7. 2006, 19:48)
^ Mun on pakko sanoa että tykkään teidän uusista sivuista melkoisesti. smile.gif Etusivu on nyt ehkä vähän liian harmaa (koska kuukauden kuvassakin on harmaa tausta), mutta muuten tuo värikin toimii.Sivujen alareunoissa voisi olla ihan kiva sellainen up-nappula, kun ei jaksa selata... innocent.gif

Tulossa on ^^, Sivut on vielä vähän kesken, tai no, kesken ja kesken, tuollaisia pieniä juttuja lisäilen, ja tuo kuukauden kuvakin pitäisi vaihtaa... blush.gif
-Tintti-
Meidänki sivut saa toki arvostella jos tahtoo.. vaikka uusi ulkoasu on jo suunnitelmissa mutta eiköhän tuo vielä kesäloman loppuun pysy tuossa biggrin.gif

Osoite on siis www.tintti.info
Kettis
Kiitos rakentavasta palautteesta Sonja! smile.gif Pitääkin katsoa onko sinne pujahtanut koodimoka, kun taustan väri kerta vaihtuu... sleepy.gif
¤janette¤
meidänkin sivuja saa arvostella! Rakentava palaute on aina tervetullut smile.gif

Ulkoasu ei ole itse tehty, taito ei riitä vielä sellaseen biggrin.gif

www.freewebs.com/janette_uffis
AnniTanni
Soen, millainen selain sinulla on? Maksoin sivujen tekemisestä melkein 400 euroa ja toki haluaisin niiden toimivan. Kiitos, että ilmoitit asiasta.
Sundae
AnniTanni, mulla ainakin toimii noi sun sivut moitteettomasti ja käytän Mozilla Firefoxia selaimena smile.gif
missi
Taidanpa laittaa sen päivityksen sitten etusivulle ja muuttaa Päivitys -sivun Uutiset -sivuksi.
Kiitos vinkeistä.
Soen
LAINAUS(AnniTanni @ 7.7. 2006, 08:49)
Soen, millainen selain sinulla on? Maksoin sivujen tekemisestä melkein 400 euroa ja toki haluaisin niiden toimivan. Kiitos, että ilmoitit asiasta.

Internet Exploreria. Sivut näyttää mulla tältä.

Nuo Koirat/Etusivu jutut tulee, vasta kun vasemman reunan jutut loppuvat, eli todella alhaalla. blush.gif
Tiia
LAINAUS(AnniTanni @ 7.7. 2006, 08:49)

Mulla ne näkyy samanlailla Mozillalla ja IE:llä, eli tällaisina
missi
LAINAUS(Tickli @ 7.7. 2006, 12:45)
Mulla ne näkyy samanlailla Mozillalla ja IE:llä, eli tällaisina

Myös samanlaiselta näyttää sivut kuin Ticklillä, käytän Modzillaa.
-Milli-
Mulla IE:llä näkyy myös ihan hyvin smile.gif
AnniTanni
Lämmin kiitos niille, jotka vaivautuivat tarkastamaan näkyvyyden.Kyllä teillä oikeanlaisena näkyi. Mutta kaikissa ei siis näy. Tuskan hiki on nousemassa pintaan... jos sivuissa on jotakin häikkää, kun ne on vielä yhden palvelimen etusivulla mainoksena, parin muun joukossa... Hävettää oops.gif Ryhdistäydy Anni Tanni sneaky2.gif ota yhteyttä sivujen tekijään ja kysy, mikä voi mättää. En aina kehtaisi...mutta toisaalta maksoin niistä aika paljon....Kohta sekin varmaan suuttuu mulle, kun olen niin vaativa...Mun luovuuteeni kärsii tosi pahasti, kun ryhdyin tähän kotisivu hommaan. Jyrsin kohta hiirtä, kun tuntuu, että tekniset ongelmat kaatuu päälle.
Onko muilla ollut tällaisia epätoivon hetkiä? w00t.gif

Miten hyvä olo tuli, kun katsoin Misschiefin Hania wub.gif
Ei tämä todellakaan vakavaa ole. Helle sen tuskan hien pukkaa.
missi
LAINAUS(AnniTanni @ 7.7. 2006, 13:26)
Miten hyvä olo tuli, kun katsoin Misschiefin Hania wub.gif
Ei tämä todellakaan vakavaa ole. Helle sen tuskan hien pukkaa.

lookaround.gif 14vuotias (eilen tuli siis 14v täyteen) Hani kiittää ja kumartaa... ihmettelee, et miten niin voi tulla hyvä olo, kun kävit vilasees sen kuvaa shifty.gif ... tää meni nyt ihan OT:ksi, mut suotakoon anteeksi, sillä helle sotkee pv-rytmin. biggrin.gif
Omppo
AnniTanni, tuollaisesta summasta saat kyllä valittaa ja urakalla, kritiikki ja palaute on aina annettava, jos homma ei pelaa, oli sivuilla hintaa neljä tai neljäsataa euroa.

Eli puhelin tai näppis kouraan ja kertomaan, mikä mättää.

Mulla sivusi pelaa ihan OK, mutta se ei ole tae siitä, etteikö jokin olisi pielessä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.