Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Our dogs publishing Ltd
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Lima Löllerö
Our Dogs Publishing Ltd

Onkos kukaan täältä tilaillut rotukirjallisuutta tuolta? Tuolla polttelisi tuo David Hancockin uusittu painos Bullmastiff Breeders Guidesta, keräilijäpainos, uusia kuvia, lukuja ja kummatkin kirjat samoissa kansissa. Mietityttää vain se että onkohan luotettava paikka tilata?

Nim. Maalaistollo ekaa kertaa tilaamassa.. blush.gif
demon
Mie oon tilannut tuollaisen kirjan dogo argentinoista, oli vain mulle aikamoinen pettymys. En vain samasta firmasta tilannut. Hinta oli kuitenkin sama.

Nyt sain juuri kotiini elokuvan joka kertoo dogo argentinosta, Bonbon el perro. Vielä ei olla katsottu kuin pätkiä sieltä täältä mutta ihanaa saada omasta rodusta ELOKUVA! biggrin.gif
Lima Löllerö
Niin no kirjan laatua en epäile, kyseisen painotuotteen omistavilta en ole kuullut kuin pelkkiä kehuja tuosta aikaisemmasta, kaksiosaisesta painoksesta. Mutta näyttää sille että niitä aikaisempiakaan ei ole mahdollista enää tilata yhdistyksen kerhopuodin kautta, niin pakko kai se olisi sitten itse uskaltautua tilaamaan.. Sillä vaan kyselen kun ei viitsisi luottokortin numeroa levitellä ympäri nettiä, jos ei ole pienintäkään haisua kuinka luotettava kauppa on kyseessä.
Lima Löllerö
Pistetäänpäs tähän vielä lisäkysymys: Jos jollakulla on henkilökohtaista kokemusta rotukirjallisuuden hankkimisesta nettikaupoista, niin mistäpä olette tilailleet ja toimiko homma niinkuin piti?
Nipsu
Mä olen joskus aikoinaan tilannut kissakirjoja ulkomailta. Laitoin vaan rahat kirjekuoreen ja peukut pystyyn. thumbup.gif Aina tuli kirjat perille, ei mitään ongelmia. smile.gif
piksu
Mää oon tilannu bullmastiffi-kirjallisuutta Suomalaisen kirjakaupan nettisivujen kautta (no okei, on ehkä varmempi ja lällympi tapa hankkia kuin ulkomaisilta sivustoilta blush.gif ), siellä on ihan kohtuullisen hyvä valikoima englannin- ja saksankielistä kirjallisuutta. Ulkomaisilta sivustoilta en oo vielä uskaltautunut tilailemaan.
Sanna
Mä olen tilannut useasti Amazonilta ja hyvin on toiminut. Toimitukset ovat olleet nopeita ja raha-asiat hoidettu kuten pitääkin.

En ole tilannut Our Dogilta mutta kyseessä on arvostettu alan lehti, joten voisi ajatella että heidän nettikauppansakin on ihan toimiva.

Suosittelen lämpimästi kyseisen kirjan hankkimista. Itselläni on nuo erilliset osat ja pidän kokonaisuutta erittäin hyvänä smile.gif
Rubin
Hei vaan,

minäkin olen tilannut useasti eri tahoilta molossi-kirjallisuutta. Hyvä on toimitukset ja maksut sujuneet.

Kuten Sanna sanoi, Our Dogs on alansa arvostettu lehti, joten on varmaankin luotettavimmasta päästä.

Hienoja kirjoja on maailma pullollaan, ei muuta kuin tilamaan biggrin.gif

Heidi
Bullen Mami
Tilasin kirjoja ja postissa tulivat. Ja nyt eiku lukemaan sillä vettä tulee kaatamalla vaakatasossa ja +7 astetta jopa lämmintä...... w00t.gif

On täällä kuulemma lämminta aina silloin ku minä olen poissa... joo, joo uskotaan rolleyes.gif biggrin.gif

ps. kerron sitten oliko hyvät kirjat
Lima Löllerö
No niiden toimituksessa ei oo sitten nokka pitkään tuhissut, taidanpa pistää itsekin tilauksen vetämään! smile.gif

Mitäs kaikkea tilasit, Bullen mami? smile.gif
Bullen Mami
Joo - tosi nopeasti tulivat. Varmaan alle viikossa. (Ja minähän asun paikassa jonne posti varmaan normaalisti tulee soutamalla... sleepy.gif )

Tilasin The Bullmastiff Manual (second edition) Bill Walkey. Olen pitkään halunnut tämän kirjan, ja kirja on TOSI hyvä. En tietenkään malta lukea kaikkea, mutta yli puolivälissä olen. Suosittelen jo tässä vaiheessa biggrin.gif

Seuraava on The Bullmastiff, A Breeder´s Guide by Colonel David Hancock. Tilasin koska Sanna suositteli. PAAALJON kuvia, vaikuttaa hyvältä thumbup1.gif

Viimeinen kirja ei ollut mitenkään vaikuttava, alle 80 sivua ja pikku kirja... mutta tulipahan tilattua.. Pet Owner´s Guide to the Bullmastiff by Janet Gunn. Kirja on tyyliltään kun joku pentuopas.. Kerronpa sitten jos se siltikin osoittautuu hyväksi happy.gif

Mutta kaksi ensimmäistä suosittelen lämpimästi. Ja takaisin lukemaan (pitää vain etsiä lämpimämpi pusero päälle cold.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.