9viikkoisella pennulla ilmenee peräsuolen ärsyyntymisestä johtuen veristä ulostetta (tai siis lopussa tulee tippa tai pari...) Hoidoksi voi käyttää antibiootteja mutta niillä ei kuitenkaan lääkärin mukaan ole oikein kunnollista hoitovastetta joten nyt kysyisinkin onko joku käyttänyt homeopatiaa kyseiseen vaivaan ja jos on niin mitä??
kitiska
29.7. 2003, 13:28
Antaisin koirallesi maitohappobakt.kapseleita esim.bioteekin probiootti plus jota saa käyttää niin lapset kuin eläimetkin.
coton.fan
18.9. 2003, 14:17
Mun koiran pennulla(6kk) on samaa mut se peräpään turboaminenhan johtuu juoksustako`?? Vai onko jotain muuta.. Kun sillä on nyt juoksu..
coton.fan
21.9. 2003, 18:03
VASTAUKSIA...KIITOS....
mamselle
23.9. 2003, 12:58
coton.fan - kehottaisin lukemaan jonkinasteista koirakirjallisuutta. Varmasti löytyy kirjoja, joissa kerrotaan kuinka nartun ruumis käyttäytyy juoksujen aikaan.
Kasvattaja, tai eläinlääkäri osaavat varmaan myös vastata kysymyksiisi.
coton.fan: Siis onko koirallasi peräaukko turvoksissa vai häpy? Peräaukko ei turpoa juoksun vuoksi, mutta hävyn turpoaminen on ihan normaalia.
voiko se olla että on matoja? kysyy kasvattaja milloin on annettu lääke. rasva pylly. antibiotikka ei ole tarpeen minun mielestä.
coton.fan
24.9. 2003, 12:32
No ei se persaus aukko oo vaan siit alapuolelt.. Sille annettiin viimeks matokuuri pariviikkoo sitten... Ja se on saanut niitä tosi paljon kun emä silloin söi jotain sellast minkä takii kaikille piti antaa matokuuri.
minä vastasin koronan viesti
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.