Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Pennun peräsuolen ärsyyntyminen
Puskaradio > Puskis > Rehuja & rohdoksia > Terveydeksi!
korona
9viikkoisella pennulla ilmenee peräsuolen ärsyyntymisestä johtuen veristä ulostetta (tai siis lopussa tulee tippa tai pari...) Hoidoksi voi käyttää antibiootteja mutta niillä ei kuitenkaan lääkärin mukaan ole oikein kunnollista hoitovastetta joten nyt kysyisinkin onko joku käyttänyt homeopatiaa kyseiseen vaivaan ja jos on niin mitä??
kitiska
Antaisin koirallesi maitohappobakt.kapseleita esim.bioteekin probiootti plus jota saa käyttää niin lapset kuin eläimetkin. biggrin.gif
coton.fan
Mun koiran pennulla(6kk) on samaa mut se peräpään turboaminenhan johtuu juoksustako`?? Vai onko jotain muuta.. Kun sillä on nyt juoksu.. confused.gif
coton.fan
VASTAUKSIA...KIITOS....
mamselle
coton.fan - kehottaisin lukemaan jonkinasteista koirakirjallisuutta. Varmasti löytyy kirjoja, joissa kerrotaan kuinka nartun ruumis käyttäytyy juoksujen aikaan.
Kasvattaja, tai eläinlääkäri osaavat varmaan myös vastata kysymyksiisi.
Malin
coton.fan: Siis onko koirallasi peräaukko turvoksissa vai häpy? Peräaukko ei turpoa juoksun vuoksi, mutta hävyn turpoaminen on ihan normaalia.
mabel
voiko se olla että on matoja? kysyy kasvattaja milloin on annettu lääke. rasva pylly. antibiotikka ei ole tarpeen minun mielestä.
coton.fan
No ei se persaus aukko oo vaan siit alapuolelt.. Sille annettiin viimeks matokuuri pariviikkoo sitten... Ja se on saanut niitä tosi paljon kun emä silloin söi jotain sellast minkä takii kaikille piti antaa matokuuri.
mabel
minä vastasin koronan viesti wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.