Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mainokset
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
>tinja<
eli tänne niitä, näitä varmasti löytyy... tongue.gif rolleyes.gif

itse tällä hetkellä on helpompi nimetä näitä hirveitä, tässä nyt sitten muutama omasta mielestäni ärsyttävä.

*Se Sampon Tuuma&Toimi mainos. Liian pitkä ja tylsä, tuleekin turhan usein. yhden kerran jaksaa katsoa, mutta sitten ei enää.
*Ingman domino mainos. vihaan sen naisen ääntä, se korostus on järkyttävä, ingMan.
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää. rolleyes.gif
Terhi
Mun ehdottomiin inhokkeihin kuuluu DNA:n mainokset (kaamee kapula, elämä on jne.), sunsilkin mainos, jossa naiset juttelee jotain et: "Ootteko oikeesti pelleilly rooleilla?" ja sit et: "Miten sun hiukset kestää tuossa tahdissa" tms. ja sit vielä se Nivean (vai minkä lienekään) goodbye sellulites mainos, jossa ne naiset hilluu kadulla! Ihan hirveitä mainoksia kaikki! ph34r.gif
Ehdoton suosikki on Saarioisten "Meidän äiti tekee teidän äitien ruoat" wub.gif
Sinisukka
Rexona Girl mainos on aivan kaamea.
<Iida>
Telkkaria katson niin vähän, että mainoksiakaan en muista, mutta ärsytyksen aiheuttavat Domino-mainos (se jäätelö) ja Soneran joku pankkipalvelu systeemi, missä mies istuu huussissa maksamassa laskuja puhelimella.
~Lotta
LAINAUS
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää.
Tää on todella kamala, ja sitt joku jogurtti-mainos, jossa 2 naistä menee jääkaapille, jossa ei oo muuta kuin pari pientä jogurtti''kuppoa'', ja ne miettii onkohän se hyvää kun siinä ei oo mitään jne. sleepy.gif
-Else-
Tulee sieltä telkkarista todella ärsyttäviä mainoksia. mainoksi joita inhoan on uusi veikkauksen mainos jossa mainostetaan "viikko kaupan päälle" jaksaa katsoa kerran ja sen jälkeen siihen alkaa turhautua.
Toinen on Sampon tuuma&toimi mainos.. se ei yksin kertaisesti toimi
HetaK
Kaikki ne Soneran mainokset on ihania, joissa on Pirkka-Pekka Petelius wub.gif Huonoja on kaikki dubatut (tai mitkä lieneekään) mainokset.
JennaS
Öök mä en voi sietää sitä jogurttimainoista, missä on ne kaks muijjaa ja kun vähän turvottaa tai jotain ja sitten pitää ottaa vähän jogurttia ja sitten helpottaa. Ja kun se jogurtti on vielä niiiiin hyvää että pitää oikein kunnolla kaapia sillä lusikalla pohjat. Yöh ph34r.gif Activia auttaa.

Ja sitten just se toinen jogurttimainos jossa on kanssa kaksi naista ja ne menee sinne jääkaapille ja ihmettelee että onkos se jogurtti nyt yhtään hyvää kun siinä ei oo mitään. Ja sitten se kielletään kun mitään hyvää ei saa syödä.

Mä en taida kauheesti pitää jogurttimainoksista biggrin.gif

Niin ja sitten ne kaikki luota pinkkiin mainokset sleepy.gif . En pidä.

Nyt ei tule yhtään hyvää mainosta mieleen, lisäilen jos näen cool.gif .
>tinja<
LAINAUS(Kookki @ 27.6. 2006, 11:13)
Kaikki ne Soneran mainokset on ihania, joissa on Pirkka-Pekka Petelius wub.gif Huonoja on kaikki dubatut (tai mitkä lieneekään) mainokset.

se poika niistä on mun entisestä koulusta tongue.gif nyt menee ysille syksyllä.

mä tykkään siitä mariannekarkkimainoksesta, jotenkin hassu biggrin.gif

Ai niin ja sietämättömien listaan lisäisin Vanish-mainoksen..
<Iida>
LAINAUS(>tinja< @ 27.6. 2006, 11:25)
Ai niin ja sietämättömien listaan lisäisin Vanish-mainoksen..

Ehdottomasti! En ikinä ostaisi kyseistä tuotetta jo pelkästään tuon mainoksen vuoksi... Niin teennäinen, ettei jaksa uskoa, että tuote olisi oikeasti järkevä hankinta ja toimisikin (tai siis puhdistaisi). Vanish purkin ulkonäkökin (väri!) jo houkuu epäluotettavuutta biggrin.gif
Wilde
Vihaan niitä jugurttimainoksia joista muutkin on tässä puhuneet. Sekä sitä "tykkään lukea..sähköpostejasi!" - mainosta. angry.gif En nyt muista mitä se mainostaa. laugh.gif

Mutta saarioisten "meidän äiti tekee teidän äitien ruuat" sekä uusin marianne - mainos on ihania. laugh.gif
Flavia
Kaikkien aikojen mainoksien kärkeen on noussut legendaarisen ihana " Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat" Heti hyvänä kakkosena tulee varaava kivitakkamainos missä koiran isäntä heittää lemmikilleen kepin ja koira kohtaa kaikkia vaaroja ja ilkeyksiä sitä hakiessaan kunnes tulee kotiin keppi suussa liti märknä ja menee nukkumaan lämpimän kivitakan eteen. Kolmoseksi on tullut nämä soneran mainokset "Voisitteko kertoa missä kohtaa tietokoneen näppäimistöä sijaitsee kirjain F" "I have still some paper works" jne...

Ärsyttävimpiä nämä nivean mainokset "nyt uusi nevea vicas antorongl Q10+ sisältää ihon omia Q10+ entsyymejä, ja erilaiset selluliitti geeli mainpkset. Samaten nä vanish oxi action ja silit bang jutut.. ja nä DNA:n ja Tele finlandin mainokset blink.gif
Lydia
Mä en katso telkkaria, joten yhtään tiedä millaisia mainoksia nykyään on...
mutta vanhoista edelleen on mielessä VR:n pulumainos wub.gif Gevalian Mörökölli-mainos laugh.gif
sekä Atrian Hyvä, hyvä- mainos whistling.gif
<Iida>
LAINAUS(Lydia @ 27.6. 2006, 14:38)

Tota jaksetaan meillä hokea vieläkin himassa rolleyes.gif laugh.gif . Tarttuva mainos.
Lis-a
mä tykkään siitä marianne karkki mainoksesta. biggrin.gif se on jotenkin ihana. wub.gif

kamalia mainoksia on monia, mutta en nyt osaa nimetä yhtä.. liian pitkät mainokset ovat ärsyttäviä. sneaky2.gif
suvii
LAINAUS(Lydia @ 27.6. 2006, 14:38)

Tota hoetaan myös vieläkin silloin tällöin myös meillä biggrin.gif

Parhaita mainoksia on mun mielestä ne soneran, ja sitten se legendaarinen "meiän äiti tekee teiän äitien ruuat".

Tällä hetkellä ärsyttävimmät mainokset on se Tuuma&Toimi ja sitten se joku, en muista edes mitä mainostetaan, mutta se nainen ja mies puhuu videopuhelua ja jotain. Kummatkin IHAN liian pitkiä. Sitten kun niitä näytetään vielä joka mainoskatkolla niin alkaa tässä pikkuhiljaa vähän tympääntyyn..
Kurotora
Hyviä:
VR:rän kivimies mainokset varsinkin se bändin "Tunnen sen keveyden..."
Ne Soneran perhemainokset!

Kamalia:
Kaikki shampoo mainokset, ja "olet sen arvoinen!"
DNA manokset.
se joku Actimel mahajoqurtti tongue.gif
Ne K kaupan mainokset!
Raita
LAINAUS(>tinja< @ 26.6. 2006, 20:56)
*Ingman domino mainos. vihaan sen naisen ääntä, se korostus on järkyttävä, ingMan.

Tuota on meillä näytelty kotona vaikka kuinka laugh.gif Mun mielestä se on hauska.

Tämän hetken hauskin on varmaan se Soneran mainos: "Pankissa, PANKISSA!!!" Ja kun sen naisen ääni tutisee huutaessa laugh.gif mitä sitten huusikaan..
sahku
Nyt en oo seurannu TV:tä aktiivisesti, mutta se "syökää kanaa" mainos pinch.gif Yök. Aluks hauska, mutta kaikki alkoi hokemaan sitä, niin se alko meneen yli. Se marianne mainos on ihana, se musiikki wub.gif Ja ne cesar mainokset myös tongue.gif
~Lotta
Huippu: Atrian hyvä ruoka, parempi mieli - mainos.
Eli siinä pariskunta istuu autossa ulkona sataessa, toinen kysyy,
-Muistatko kun oltiin Rankosten mökillä?
-Joo
Sitten näytetään kun ne menee sinne mökille, vie sinne ruoat, tekee kaikki työt kuten perunoiden noston ja Rankoset aina välttää työt, kuten
-Oltashan me autettu, mut kun nukahettiin.
Sitten lopussa ne grillailee siellä ja syö iloisina.
Sitten palataan sateiseen autoon ja ne sanoo,
-Kyllä kesä on kiva.
wink.gif
Jasmin
Heh. biggrin.gif Kamalien mainosten listaan pääsee DNA (tosin mainoskampanja on taatusti tehokas ja tarttuva, siitä hatunnosto tekijöille), Vanish, Danonen jugurtit... Näitä riittää.

Hyviä sen sijaan, no, on niitäkin. Tykkään VR:n Kivimiehistä ja Valion jugurttimainoksista (Siis mä en kestä... biggrin.gif) wink.gif

Muuta ei oikeestaan tulekaan mieleen, kun tuo telkkarin katsominen on jäänyt oikeastaan aivan väliin tässä viimeisen kuukauden aikana.
Kettis
Marianne- mainoksessa on ihana musiikki. wub.gif Ikean ale-mainoksia missä hoilotettiin alealeealealealeaa, niin ne oli kivoja. Aina hoilottelin niitä itsekseni. laugh.gif

Ja ne VR:n kivimies mainokset on kans kivoja. Ärsyttäviä on kaikki pitkät mainokset, kuten se Sampon Tuuma & Toimi- mainos sekä se Lumipantteri-mainos, missä esitellään niitä nilkkaimia. Vanish-mainokset on kans ihan tyhmiä.
>tinja<
yleensä DNA:n mainokset on huonoja munkin mielestä, mutta jostain syystä se suomenruotsalainen mainos on niistä siedettävin laugh.gif jopa ihan hauska smile.gif
Sumu
Mä tykkään siitä tallink mainoksesta ^^ samoin noi soneran pirkka-pekka petelius mainokset on hyviä! typeriä on joo monia... se jogurtti mainos "ny vähän turvottaa otappa jogurttia se auttaa!" sitten se jogurtti mainos missä ne on siellä jääkääpilla hotkimassa jogurttia... vr:n mainokset on kans huippuja ^^

se uusi valion jogurttimainos on muuten hyvä! se missä ne papat potkki sitä palloo biggrin.gif
Joy.
Hyvät:
-Marianne karkki mainos
-Valio jogurtti mainokset
-Atrian (jotkut) mainokset
-"meijän äiti tekeekin teidän äitien ruuat" mainos on myös hyvä.(en muista kenen mainos)

Huonot:
-dna mainokset
-Kaikki Danone mainokset, varsinkin se joku actimel
-Shampoo mainokset
-Fanipala mainos on myös aika ärsyttävä
-K-kaupan mainokset
Tiia
Hyvät:
-Atria (Rankosten mökki ;D ja Hyvä, hyvä)
-Saarioisten (meidän äiti tekee..)
-VR:rän (kivimiehet laulaa)

Huonot:
-dna mainokset
-Kaikki Danonen mainokset, varsinkin actimel, (jossa se nainen sanoo äidilleen: Niin käy joskus. Ihanku se äiti ei tietäis et niin voi käydä xD)
-Shampoo ym. meikkivoide
-Fanipalan mainokset.
-Kauppojen mainokset
-Dumle-,
-Auto-,
-Vaippa-,
-Kaikki pesuaine-,
-Marianne-,
-Danone-,
-Pesuainemainokset

Muitakin hyviä on, mutta ei tuu mieleen.
Kurotora
Muuten ihan huippuja on ne:
Valio jogurttia ja PITKÄÄ IKÄÄ! biggrin.gif
Ne mummo/pappa jutut on hyviä, myös se jumppanurkkaus!

Kerrankin hyvä jogurtti mainos.

Yleeensä hyviä mainoksia on jotku jossa on hyvää musiikkia!
Lydia
Muuten tulipa mieleen se Fazerin leipämainos, jossa se teini selostaa juttujaan ja se mummo kuulee vaan kun tyttö haukkaa leipää ja sanoo "Sehän kuulosti hyvältä" laugh.gif
Kettis
Ja äsken taas muistui mieleen yks hyvä mainos - se joku Volvon tai Toyotan, missä siihen autoo tulee niitä kuvia, kun ne jotkut kyselee Minne menisin? Mitä tekisin?. Vaikee selittää, mut toivottavasti tajusitte mitä mainosta tarkotan. lookaround.gif
Omppo
Myös mä tykkäsin siitä automainoksesta, jossa siihen autoon piirtyi kuvia. Samoin kuin nyt pyörivästä Fordin mainoksesta, jossa se tyyppi pääsee kahvalla paikasta toiseen. Siinä on tunnelmaa.

Muita suosikkeja mm. se Saarioisten hiekkalaatikkomainos ja Soneran mainokset. Mariannen mainoksessa on tarttuva ranskankielinen kappale. Myös jotkut Elisan mainokset on olleet jees (ja osa sitten ihan kamalia).

Inhokkeja on ehdottomasti ne DNA:n mainokset (ihan kaikki, vielä ei ole hyvää tullut vastaan, lähtien "Ihanan kallista" ja päätyen "Kaameeseen kapulaan"), se tämänhetkinen Sammon Tuuma&Toimi -mainos, Vanishin mainokset (kumman äkkiä se paita peseytyy, kuivaa ja siliää ja yllättävän pitkäjänteisiä ne samat katsojat siinä pesukoneen takana), dubatut hiusainemainokset jne.
Avispa
Niitä huonoja mainoksia on paljon!

Shamppoo mainokset on ihan ärsyttäviä. Samoin ne jugurtti ja Actimel mainokset. Samaten Tuuma ja Toimi mainos. Auto mainokset. Vaippa mainokset... Ja näitähän riittää..

Parhaita on Soneran mainokset missä se mies on vessassa ja antaa ajo ohjeita ja ne muut. Ja ehdottomasti myös se meidän äiti tekee teidän äitien ruoat! thumbup.gif
Stella-
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää. <--- Tosi ärsyttävä mainos ;D
Liisa
Se domino mainos on paras. Aluksi se oli tosi ärsyttävä, mutta just se tekee siitä hyvän. lookaround.gif En ole vaan pitkään aikaan nähnyt kyseistä mainosta. sly.gif

Se sammon Tuuma&Toimi mainos kamalan tylsä..
Once
Atrian "Rankosten mökki" -mainos on mainio! Marianne -mainos oli alussa kiva mutta nyt siihen alkaa jo kyllästyä. Kaikki hiusväri yms meikki mainokset ärsyttävät samoin dna:n mainokset, pesuainemainoksia unohtamatta.§
reetushkaa
LAINAUS(Stella- @ 29.6. 2006, 16:21)
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää.  <---  Tosi ärsyttävä mainos ;D

Samaa mieltä Stellan kanssa! lookaround.gif

x Se valion joghurtti mainos on mielestäni hauska, missä ne ukot potkii siihen maalattuun seinään sitä palloo ja se akka karjahtaa niille. biggrin.gif

x Marianne karkki mainos on myös kiva, mut vähitellen alkaa kyllästyy. sleepy.gif

x Pesuaine mainokset alkaa käydä hermoille! sly.gif

Kyllä noita turhia mainoksia on ja paljon, vähän aina rupee ärsyttää nuo mainoskatkot. biggrin.gif stupid.gif
>tinja<
vanhemmista mainoksista pitää inhokkilistalle lisätä se kynsisienimainos, ja luonnollisestsi tämä colgate mainos, missä miehen ja naisen suuhun on tungettu lähes samat tahmeat sanat ja lopussa väläytetään tämä täydellinen colgate-hymy rolleyes.gif Hammaslääkärini suosittelema - ja minun käyttämäni. rolleyes.gif onneksi ei kai tällä hetkellä pyöri. Enkä voi sietää sitä Jäätelökesä-mainosta, koska se on liian pitkä. mä en yleensäkään siedä kovin monia mainoksia, kun sen mainoksen pitää olla oikeesti HYVÄ. ja myöskin se mainos, danonino yms, missä se on niin hyvää ja terveellistä lapsille, niin en jaksa sitä. Ai niin ja arielin se äiti, näytä sitä, isä, näytä tätä, on hyvin ärsyttävä. Ne lapset, mä en ikinä haluisi sellasta kiljuvaa pentua joka on valmis rääkymään niin kauan että se äippä tosiaan heittää sen pallon vielä 49 kertaa.
Jasmin
LAINAUS(Lydia @ 28.6. 2006, 23:21)
Muuten tulipa mieleen se Fazerin leipämainos, jossa se teini selostaa juttujaan ja se mummo kuulee vaan kun tyttö haukkaa leipää ja sanoo "Sehän kuulosti hyvältä" laugh.gif

Jep, se oli hyvä. Sehän kuulosti hyvältä jäi pyörimään ihmisten kielenkäyttöönkin, mutta ei noita kukaan liian kaukaa jaksa kuitenkaan. wink.gif
Buuhacas
no hyvistä mainoksista voin mainita nykyisen coca colan mainoksen "share the passion" jalkapallojuttuja. biggrin.gif ja yksi ärsyttävä mainos on se nivean uusi deodorantti joka myös hoitaa kainaloiden ihoa...se muija siinä mainoksessa on vain niin ärsyttävä! w00t.gif
onnicoton
LAINAUS(>tinja< @ 26.6. 2006, 20:56)
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää. rolleyes.gif

Noi on munki mielestä just ärsyttävimmät. Varsinki toi Ingman domino mainos. rolleyes.gif
-Else-
LAINAUS(samojedi @ 30.6. 2006, 20:43)
no hyvistä mainoksista voin mainita nykyisen coca colan mainoksen "share the passion" jalkapallojuttuja. biggrin.gif ja yksi ärsyttävä mainos on se nivean uusi deodorantti joka myös hoitaa kainaloiden ihoa...se muija siinä mainoksessa on vain niin ärsyttävä! w00t.gif

komppaan..

Vielä noita ärsyttäviä mainoksia: se shamppoo mainos jossa ollaan niitä rooli juttuja ja kysytään "Mitenkä sun hiukset kestää ton kaiken..?"
Elisan kaikki mainokset rupee ottaa päähän tosissaan, ei niitä kukaan jaksa
Lara
LAINAUS(onnicoton @ 1.7. 2006, 08:24)
Noi on munki mielestä just ärsyttävimmät. Varsinki toi Ingman domino mainos. rolleyes.gif

Joo komppaan täällä biggrin.gif tykkään niistä magnumin mainoksista biggrin.gif
Pisara
Muaki ärsyttää nuo jotkut jogurttimainokset, mm. se danonino jogurttimainos, jossa niistä jogurteista voi tehdä jäätelöä, pyörii varmaan tuhat kertaa telkkarissa päivittäin. rolleyes.gif Dna- mainoksistakaan en pahemmin tykkää.
Enpä osaa mitään kovin hyvää mainosta sanoa.
suvii
Nyt mullekkin tuli mieleen taas uusia mainoksia:

Hyviä:

- VR:n se jossa ne ukot laulaa! biggrin.gif
- Coca colan se uusin
- Atria ja "Rankosten mökki" biggrin.gif
- Sitten tykkään jtoenkin siitä.. En nyt muista mitä mainostaa mutta se äiti on laittanut sille pojalleen jotain makaroonilaatikkoa ja sit se poika selittää jotain et siihen saa jotain pikanttia makua jostain biggrin.gif ja sit isä sanoo jotain biggrin.gif se on niin ärsyttävä mainos että alan pikkuhiljaa tykkäämään! biggrin.gif
- Inte suomenruotsalainen kan haa kaamee kapula!

Huonoja:

- Vanish : kukaan ei osta pinkkiä pesuainetta. tosi uskottava!

Honoja ei tullu nyt ton enempää mieleen, mutta lisäilen kyllä sitten kun tulee taas!
hannaj
Mun mielestä tällä hetkellä hyvä mainos on se "Hyvien tekojen aikaan 1/1". smile.gif
"Anteeksi rouva, teiltä taisi pudota tämä lompakko."
"Oi, kiitos!"
"Hyvä mansikkaa!"
happy.gif

Se on semmonen hyväntuulenmainos. smile.gif
wenakko
LAINAUS(Summer- @ 2.7. 2006, 14:35)
- Inte suomenruotsalainen kan haa kaamee kapula!

Och si ska vi BAILA! laugh.gif

Mä tykkään siitä Marianne mainoksesta kans biggrin.gif Tulee vaan mieleen mä ja mun kaveri ku puhutaan joskus sillee kun on tylsää. ( siis jotain ihan siansaksaa)

Sitte tää : "Tunnen sen , keveyden. Siiven iskun perhosen..." Se VR mainos smile.gif

Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat! wub.gif Me aina esim. koulus kun vaikka vertaillaan kuka on paras: "Mä oonki tuhat kertaa parempi ku teidän äiti!" "Mäpäs!" "Mä oon parempi ku teidän äitit yhteeenstä!" "Mä oon teidän äiti!" Sitte kaikki repee biggrin.gif Kivankevaa.

Inhokkeja ovat kaikki jogurtti mainokset, ja se vanish(?). ph34r.gif
Kurotora
Lisäilen vähän...

Se marianne mainos on ihana, varsinkin se musiikki! smile.gif

Kaameita!
Kaikki auto-mainokset!
"Tiedät tunteen"
Joku uusi volvo menee jotain mutkaa rolleyes.gif Esittelyssä.... jäkäjäkä....

Pesuaine mainokset! ennen pyöri se järkyttävä Arielin mainos: pelkästään Valkoista tekstiä vihreellä pohjalla jotain sen tehokkuudesta..
Myös "Omon" mainokset "Lika on hyväksi"
Miksi sitten myyvät pesyainetta, jos kerran lika on hyväksi sleeping.gif

Näitä on liikaa!
>tinja<
Rexona Girl mainos saksaksi.. rolleyes.gif lookaround.gif ihan järkyttävä biggrin.gif
-Paupi-
Kaikki soneran mainokset on parhaita!! laugh.gif biggrin.gif
Eve
Ärsyttävä mainos tällähetkellä on se Ylen "minä olen ollut riippuvainen niin ja niin kauan"-mainos. Ärsyttävä se on siksi, koska en tajua sitä rolleyes.gif blush.gif
Netta
No kyllä nuo kauniit kainalot alkaa vähän tökkiä sadannen kerran jälkeen sleeping.gif (se Beauty Deodorant vai mikäikinä), samoin se Soneran (?) mainos jossa soi Jäätelökesä-biisi.

Myös kaiken maailman pekonihampurilais- ja makkaramainokset saavat kanavan kääntymään (ihan siis siitä syystä että vie kaiken ruokahalun ja televisionkatseluinnon kun edessä tiristellään savujuustopekonisössöjä..) wink.gif
Sunsilkin mainoksiakaan en ole koskaan voinut sietää (joskus oli BRAZIL!).

Jätin nyt ne pahimmat inhokit mainitsematta, ne on tulleet tässä keskustelussa jo niin monesti. Niin hauskaa muuten, kun kaikki tuntuvat vihaavan "Elämä on"-juttuja mutta silti sitä sai kuulla_jatkuvasti_jossain vaiheessa. Hih, rakkaat viholliset.

Joistain kameramainoksista muistan tykänneeni, joko hirveän energisiä tai sitten vaihtoehtoisesti tosi kauniita ja harmonisia. Samaten jonkun soittimen (?) mainos joka pyörii nyt, en muista yhtään mitä merkkiä/tuotetta oikeastaan mainostetaan (josta taas voi päätellä että en taida olla ihan mainostentekijöiden ihannekatsoja..) mutta tykkään ko. pätkän musiikista ja fiiliksestä. Pakko myöntää, myös muutamassa automainoksessa on ollut ihan visuaalisesti tyylikäs toteutus.

Nyt hymistelen myös koulukaverille Nelosen jatkuu-pätkissä (:
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.