Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Mainokset
Puskaradio > Puskis > **OFF TOPIC**
Sivuja: 1, 2, 3
Quéta
Yksi parhaimmista mainoksista on ehdottomasti Valion -jogurtti mainos, jossa pariskunta maalaa muistaakseni taloa ja nainen huutaa pojille, että menkää muualle potkimaan palloa.. sitten näytetään niitä poikia, niin ne onkin jotain vanhoja ukkoja, jotka huutavat jotain ja lähtevät nauraen pois. thumbup.gif laugh.gif
hannaj
Automainokset ovat kyllä selvästi parantuneet viime vuosina. Nykyään ne ovat usein jopa herkkiä ja tunnelmallisia, kun taas ennen tyydyttiin näyttämään pelkästään vuoristotiellä kurvailevaa kiiltävää menopeliä.

Samaa mieltä olen kyllä tv-mainoksista yleensäkin. Nykyään on paljon "helmiä". wink.gif
pips_a
kyllä nämä jotkut uudet auto-mainokset on ihan mukavia smile.gif

ehkä suosikkejani on tuo legendaarinen Saarioisten "Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat"
ja en muist mikä mainos se oli, mutta se missä ne pojat on kerrostalon pihalla ja sitten yksi poika huutaa äidilleen "äitii tuu ikkunaan täällä huutaa jaakko" sit äiti tulee parvekkeelle "no mitä" ja poika huutaa "eiks niin et sul on oikeesti peruukki" ja äiti huutaa närkästyneenä takaisin "tuus vähän käymään täällä" smile.gif (en oo varma menikö ihan sanatarkasti noin)...

Vanish pesuaine on oikeesti ihan hyvää! mutta se mainos on kieltämättä ärsyttävä...

nää kaikki lorealin "...koska olet sen arvoinen" ja loreal kids "...koska mekin olemme sen arvoisia" - mainokset ovat tosi ärsyttäviä !

ärsyttäviä on myös nämä kaikki "kiiilto, puhdas koti vetää puoleensa" ja "shifferillä lika katoaa! jne..

joskus tuli se Radio Novan tai Kiss FM:n mainos missä oli mies ja nainen, Simo ja Irmeli ja he viestittelivät toisilleen ja lopuksi kohtasivat jne.. oli omalla tavallaan ihan mukava mainos !

elisan mainosten tunnari jää inhottavasti soimaan päähän...
soneran pirkka-pekka petelius mainokset on ihan kivoja...

tele finland mainokset on ehkä kamalimpia !!
ja joskus tuli se uusi liittymä zerofordy, jonka mainoksessa pomppi niitä pikku jyrsiöitä vai mitä ne olikaan... se oli ihan järkyttävä!!

mä en oo pitkään aikaan kattonut telkkaria, jos oon kattunut niin on tullut katottua vain leffoja.. sleepy.gif
eli en oo nähnyt tätä, täällä paljon puhuttua, marianne mainostakaan...
pikkusisko tujottaa mainoksia paljon ja se osaa useita mainoksia ulkoa ja hokee niitä koko ajan... siis ei vain näitä "hyvä, hyvä" tai "elämä on" vaan monia pitempiäkin sleepy.gif en tajua miten se jaksaa...
Tiia
Se Pantterin uusi Nilkake-mainos w00t.gif Se on jotenkin hassu tv-shop jäljitelmä. 'mun elämä on muuttunut täysin...' ;D
Onkos ne ihan oikeasti myytävinä oops.gif
Julie
LAINAUS(>tinja< @ 26.6. 2006, 21:56)
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää.  rolleyes.gif

Toi on niin ärsyttävä! Molemmat näyttelijät ylinäyttelevät niin mielettömästi, että alkaa aina ärsyttämään. dry.gif
Lisäksi ne Danonen (muistaakseni Danonen, en ole varma) mainokset, joissa tyypit katsoo jääkaapin sisään ja löytävät Danone-jogurtteja. Niin ärsyttäviä!
Ja kaikki pesuainemainokset sun muut, joissa puhe on dubattu suomeksi. Niin typerän näköistä, kun näyttelijöiden suut liikkuu eri tahtiin kuin puhe. Ylipäätäänkin pesuainemainokset on yleensä typeriä.

Suosikkimainoksia ei nyt just tule mieleen. Ei kun joo, se missä pikkutaaperot juoksevat muka maratonia (muistaakseni vaippamainos). Se on mun mielestä jotenkin niin hellyyttävä, ne muksut on niin suloisia. wub.gif
-Milli-
TV- mainoksissa lemppari on se Mariannemainos missä se karkki sovittelee "vaatteita´",siin on niin hyvä musa,sopii tyyliin biggrin.gif

Kauhein mitä on niin on radiosta tulevat ABC mainokset missä äiti,isä ja poika keskustelee tekoinnostuneilla äänillä mitä ostaa jne sleepy.gif
stail
no aika hauska on se, taitaa olla valion, jogurttimainos, jossa mainostetaan pitkää ikää. nainen ja mies maalavat taloa, kun pallo meinaa tulla naista päähän. nainen kääntyy ja huutaa palloa potkiville harmaapartaisille miehille jotain tyyliin : Enkö mä ole jo sata kertaa sanonut että se kenttä on tuolla!? Sitten ne papat vaan naureskelee ja tokaisee että: Mee mummo bingoon ! laugh.gif

se tuuma&toimi (Sammon mainos) on hienosti toteutettu ja siinä on hyvä idea, mutta ei sovi mainokseksi, pituutensa vuoksi.

Toinen, pitkä, ja ehkä hieman "sarkasminen" mainos on pantterin Nilkake-mainos stupid.gif kestää ikuisuuden matkien ostostv:en ideaa, ja on aivan huippu! "Eikä tässä vielä kaikki! " biggrin.gif

mutta kaikista paras mainos on duracell-pupu mainos, jossa energinen pupu saa päivässä paljon aikaan. wub.gif wub.gif

ärsyttäviä en nyt hirveästi muista, garnier ryppyvoide mainos ärsyttää, koska siinä oleva shar pei, on niin sairaalloisen ruttuinen. sleepy.gif

Nyt tuli mieleen yks todellatodella ärsyttävä mainos. Se on vissiin mcdonalsin mainos, missä jätkä kysyy tytöiltä että: "Tiedättekste mikä on paitsio?" Sitte se toinen niistä tytöistä vaan että: "Tiiätsä mikä on pakit?" ph34r.gif ph34r.gif
-Milli-
LAINAUS(stail @ 8.7. 2006, 21:34)
Nyt tuli mieleen yks todellatodella ärsyttävä mainos. Se on vissiin mcdonalsin mainos, missä jätkä kysyy tytöiltä että: "Tiedättekste mikä on paitsio?" Sitte se toinen niistä tytöistä vaan että: "Tiiätsä mikä on pakit?" ph34r.gif ph34r.gif

Se on niiiiiiiiiin hyvä biggrin.gif Varmaan siksi että itse saattaisin sanoa about samalla tavalla w00t.gif
Sumu
volkswaken golf mainos on kans ihana ^^ se missä on se uus ja vanha auto.
Wilde
Tuli mieleen vielä että se Siwan mainos missä nainen kiljuu miehelleen että vieraat tulevat puolen tunnin päästä eikä niillä ole mitään grillattavaa ja sitten mies lähtee skootterilla siwaan. Niin siitä mainoksesta pidän. cool.gif
Samoin kuin siitä automainoksesta missä on kaksi autoa jossain ja vanha pariskunta sekä nuorempi pari ja sitten ne kuuntelee sitä "i love" - biisiä. laugh.gif
---
Vaikka Danonen "activia auttaa" mainokset ovat aivan kaameita,
satun tykkäämään erityisesti Valion jogurtti-mainoksista.
Ne eivät ole onneksi liian 'päällekäyviä'.

Ja justiin tuo Goodbye Selluliitit on aivan kamala. Sai nähdä noita kiinteitä peffoja jo Euroviisujen nais-ehdokkaissa.

Aivan kamaliksi luen myös noi "isi näytä miten palloa potkastaan" "omo on paras" yms. ph34r.gif

Automainokset. Yäkkis. Liian tylsiä.

OHOO! Nyt taisi tulla MAALI! Takana huutaa tietenkin jalkapallo-ottelu tongue.gif

Siwan mainokset -> Kamalia.
Julie
LAINAUS(stail @ 8.7. 2006, 21:34)
Toinen, pitkä, ja ehkä hieman "sarkasminen" mainos on pantterin Nilkake-mainos  stupid.gif  kestää ikuisuuden matkien ostostv:en ideaa, ja on aivan huippu! "Eikä tässä vielä kaikki! "  biggrin.gif

Miten saatoin unohtaa tämän mainoksen? Mun mielestä tää on ihan yliärsyttävä. Liian pitkä ja muutenkin tylsä.
Sumu
LAINAUS(Wilde @ 9.7. 2006, 21:50)
Tuli mieleen vielä että se Siwan mainos missä nainen kiljuu miehelleen että vieraat tulevat puolen tunnin päästä eikä niillä ole mitään grillattavaa ja sitten mies lähtee skootterilla siwaan. Niin siitä mainoksesta pidän. cool.gif
Samoin kuin siitä automainoksesta missä on kaksi autoa jossain ja vanha pariskunta sekä nuorempi pari ja sitten ne kuuntelee sitä "i love" - biisiä. laugh.gif

toi automainos on just se volkswaken golf mainos joka on ihana ^^ toi siwan mainos on är-syt-tä-vä! siitä sen naisen kälätyksestä ei saa mitää muuta selvää ku "...eihän siellä oo muuta ku siWAA!"
Kurotora
Kerrankin hyvä automainos!
Se volkswaken golf mainos, ihan huippu, ilmeet on parhaita! biggrin.gif
sahku
LAINAUS(Wilde @ 9.7. 2006, 22:50)
...Samoin kuin siitä automainoksesta missä on kaksi autoa jossain ja vanha pariskunta sekä nuorempi pari ja sitten ne kuuntelee sitä "i love" - biisiä. laugh.gif

Se on aivan kaamee ! blink.gif Se on niiiin ärsyttävä, että lookaround.gif Unohtamatta niitä Elisan mainoksia... sleepy.gif
stail
LAINAUS(Kurotora @ 10.7. 2006, 15:28)
Kerrankin hyvä automainos!
Se volkswaken golf mainos, ihan huippu, ilmeet on parhaita! biggrin.gif

Se on just hyvä mainos, mies jammailee iha mielissään laugh.gif
maantiekiitäjä
LAINAUS(JennaS @ 27.6. 2006, 10:22)
Öök mä en voi sietää sitä jogurttimainoista, missä on ne kaks muijjaa ja kun vähän turvottaa tai jotain ja sitten pitää ottaa vähän jogurttia ja sitten helpottaa. Ja kun se jogurtti on vielä niiiiin hyvää että pitää oikein kunnolla kaapia sillä lusikalla pohjat. Yöh ph34r.gif Activia auttaa.

Ja sitten just se toinen jogurttimainos jossa on kanssa kaksi naista ja ne menee sinne jääkaapille ja ihmettelee että onkos se jogurtti nyt yhtään hyvää kun siinä ei oo mitään. Ja sitten se kielletään kun mitään hyvää ei saa syödä.

Mä en taida kauheesti pitää jogurttimainoksista biggrin.gif

Niin ja sitten ne kaikki luota pinkkiin mainokset sleepy.gif . En pidä.

Nyt ei tule yhtään hyvää mainosta mieleen, lisäilen jos näen cool.gif .

Samaa mieltä. Paitsi "meidän äiti tekee teidän äitien ruuat" on hyvä. Ja sitten inhoan radiosta tulevaa: "ai miksi aina abc?" mainosta... Ja sitte sitä missä on se jätski ja käsketään sulkemaan silmät jossei halua nähdä vastustamatonta jäätelöä tai jotain sinne päin... sly.gif
Lazer
Minä täällä hei mainokset ovat olleet maailman ärsyttävimpiä angry.gif
Sitten just se activia mainos, sitten kaikki DNA, Elisa ja Soneran mainokset.. AAAARG!
Avispa
Toisaan se vw golf mainos. Se on kiva. biggrin.gif Eikä liian tyrkky mainos. Ja siitä näkee kuinka autot on sitte kehittyny ulkomuodoltaan. thumbup.gif
Quéta
Yksi hyvä mainos on ehdottomasti se Pirkan mainos, kun perhe on menossa autolauttaan ja perheen isä alkaa kyselemään kaikkea mahdollista "lauttavahdilta".. mm. onko teillä miten nämä ruokailut järjestetty, entä onko lapsille pallomerta tai mitään toimintaa (ja selittää lapsilleen autoon, että siellä on taikuri joka vetää kanin hatusta..), vaikka toinen mies vain ihmettelee ja kuuntelee.. laugh.gif rolleyes.gif
reetushkaa
LAINAUS(Stella- @ 29.6. 2006, 16:21)
* se Danonen actimel mikä lienee missä sillä ämmällä on niin huono olo ja heti kun actimel tulee kehiin niin vatsakipu häviää. <--- Tosi ärsyttävä mainos ;D

Samaa mieltä! Kauhee mainos! baa.gif sleeping.gif
Julie
Vielä tuli lisää mieleen. Nämä varsinaisesti ei kyllä mainoksia ole (?), mutta Nelosen tämänhetkiset "Jatkuu"-jutut. Argh! sneaky2.gif Inhoan ihan kympillä.
Sinisukka
Miäki tykkään siit WV Golf -mainoksesta, aivan ihana. biggrin.gif

Nykyää vähän kaikki mainokset ottaa päähän. ph34r.gif Esim. se on aivan kamala, mis mies ja nainen pitää jotain kännykän videokeskustelua päällä ja taustalla soi maailman ärsyttävin renkutus, Jäätelökesä. Siin vaiheessa vaihdan jo mielummin kanavaa.
Ärrän mainos, se Lotto-juttu.
MTV:n "ohjelman tarjoaa" joku sponsorimainos. "PUUTTUUKO PELIKAVERI?" Keksikää pliis ärsyttävämpi...
Keijun camelinaöljyvoimainos. sleepy.gif Se elinvoima-juttu oli Valion!
Wilde
Se kännykkämainos minkä taustalla soi Jäätelökesä on ärsyttävä kun ne tyypit vaan hymyilee hölmösti siinä. Vihaan sitä mainosta ja kanava vaihtuu samantien kun se tulee. ph34r.gif

Se Täydellisten Naisten 2. tuotantokauden mainos on aika tyylikäs. ^^ Ja musiikkikin mukava. laugh.gif
Lempo
Kaikki nää dupatut: "Ja likaa lähtee!" Cilit bang(?), vanish...jne. Niin teennäisiä, niin kamalia.. dry.gif
Fitzgo
Se on kyllä paras se Jaffan mainos missä se poika "Are you talkin' to me?" biggrin.gif Ja se on kans hyvä se toinen Jaffan missä se mies hyppää coolisti sitä seinää vasten ja kaatuu siihen maahan. laugh.gif
Ärsyttävii on ne juustomainokset missä ne on siellä jossain autokaupas töis.
Swi
Mulla ei ole mitään omaa suosikkia, mutta elävästi on jäänyt mieleen kun meidän luokalla koko viimevuosi tapeltiin, että sanotaanko siinä yhdessä Jaffan mainoksessa "Aito oikea nautinto" vai "maitopoikien nautinto"! laugh.gif
beyav
^ joo meillä kans kavereiden kanssa ihan sama! biggrin.gif jotkut oli ihan raivona kun oli sitä mieltä että puhutaan maitopojista 8)
Kettis
Lempparimainokset on tällä letkellä Coca-colan mainos, missä mies tanssii sekä samalla pukeutuu. Toinen on Sony HD mainos, missä on se villakoira siellä autossa ja ympärillä sitten kuplia, ilmapalloja ja kaikkea muuta epämääräistä. Molemmissa soi myös hyvät biisit; cokiksen mainoksessa My Sharona, esittäjästä en ole varma kun on ihan outo versio ja Sonyn mainoksessa Maidenin Can I play with madness smile.gif Erityisesti Sonyn mainos on tosi hieno.

Inhokkeja on sit kaikki Danone yms. mainokset ja kaikki muut teennäiset mihin ei ole jaksettu yhtään nähdä vaivaa..
Bluebell
Täältä myös löytyy Danone (ja muiden jogurtti, ym.) mainosten vihaaja... dry.gif

Parhaita on ehdottomasti Finnairin talvimainos. Siis se missä porovauva löytää laumansa luo finnair-koneen valon avulla luulleessaan sitä tähdeksi.. wub.gif
Lisäksi tykkään Gesarin mainoksesta (siitä missä westie jahtaa lumihiutaleita..) sekä siitä jossa se urpo on siellä huussissa ja avatessaan oven kaataa kaikki
prätkät. biggrin.gif
Himpula
Täällä tykätään Elisan puhuvapaketti - mainoksesta, joka on suht pitkä, mutta hauska se ainakin on. biggrin.gif Finnairin talvimainos on myös tosi kiva. smile.gif

Activian, hammastahnojen ja sellaisten vihaaja täältä löytyy myös. Vanishin (?) luota pinkkiin mainos ei ole myöskään miun mielee..
Swi
Elisan puhuva paketti-mainos on hyvä biggrin.gif!

Ja se Finnairin talvimainos vaan on niin ihana wub.gif . Sitten pidän siitä kahvimainoksesta, mainostiko se nyt presidentti-kahvia...
TllNA
Oraksen käsisuihkumainos on ehkä kauhein kautta aikojen.
-Emmi-
LAINAUS(TllNA @ 31.12. 2007, 18:12) *

APUA! Tollasesta ois pitäny varottaa etukäteen! *järkytys*

Mie en tykkää Elisan mainoksista yleensä, hammastahnat, vanishit, danonet YÖK! Finnairin poromainos on söpis.
Lempo
LAINAUS(TllNA @ 31.12. 2007, 18:12) *

J Ä R K Y T T Ä V Ä Ä ! !
biggrin.gif
Seriliini
Activia ja danone mainokset ovat ihan järkyttävän teennäisiä. Ja jotenkin miustakin noi jogurtti mainokset muutenkin.
"Söisit sinäkin activiaa. Mua se ainakin auttaa"
"Ensin mä söin Activiaa koska se oli niin hyvää, mutta nyt mä oon huomannu sen olevan hyvää mun vatsalle"

ABC:n mainokset radiossa kanssaa yksi lisä teennäyksien joukkoon ph34r.gif
Bluebell
Joo Elisan puhuvapaketti on kyl hauska ja.. Yhtenäkin päinävä miul oli nii tylsää et jauhoin sen juttui ja äitil kärähti käämit.. "Kekkonen, kekkonen, kekkonen.." biggrin.gif
Mei
Parhaimpia on se yks tv-mainos. Missä on muovailuvahapupuja ja ne "yhdistyy" välillä ja niistä tulee vaikka joku valas jne.
Sit tää DNA:n Arvo-mainos. "Voi hitsin pimpulat."
Paras on ehkä se Kekkonen-mainos.

Ärsyttävä ainaki on se Danoninon mainos. "Entäs ne muut elämäntavat?"
Oon aina inhonnu niitä Danonino-naisia. Ja Actimelin tyyppejä kans. Hyi. Vanishin mainokset on kans kauheita.
Sitte toi käsisuihkumainos, ikuset traumat jäi :'D
~Blink~
Toi Oraksen mainos!! Ei elämä että nauran.... aivan kamala!!! xD siis oikeesti..... ahhahahahhahaaaa!

Joo.. Kamalia mainoksia on kaikki, mitkä on dubattu, tehty väkisin tai niissä on kitiseviä puheääniä. Eli melkeen kaikki. Activia, danonino yms. mainokset on aivan persiistä. Samoin ne automainokset, missä se koira vetää kauheet lipat tiellä... En tahdo tietää, mitä hurtalle kuuluu sen kaatumisen jälkeen. (Kokemuksella veikkaan nivelside-vammaa) biggrin.gif

Ite tykkään VR:n mainoksista, kun ne kivimiehet on niin sympaattisia... biggrin.gif Nauran joka kerta ku kävelen Helsingin asemalle.
-inessa-
Se dna-mainos on niin paras pitkään aikaan, nauran vieläkin joka kerta kun nään sen biggrin.gif

Noi danoninot ja muut terveysjugurtti-mainokset ei taida olla kovin monen mieleen, ei myöskään mun tongue.gif
Cerasi
Mulla on varmaan jotenkin kovin kiero ajatustenkulku, mutta Expertin Japani (vai Kiina? Eipä sen kai väliä..) -mainokset saavat minussa aikaan vain ja ainoastaan kielteisiä mielikuvian ko. yritystä ja sen toimintapoja vastaan:
1) Japanilaiset ovat tyhmiä
2) Suomalaiset ovat fiksuja japanilaisten kustannuksella
3) Expert riistää japanilaisia maksamalla tuomistaan tuotteista minimaalisen hinnan

Onko kellään muilla samansuuntaisia ajatuksia vai oleko mä ihan yksin kummallisten (?) mielikuvieni kanssa?
hellu.
No mulla ei oo ihan noin pitkälle vietyjä ajatuksia noista Expert-mainoksista, mutta ko. mainos kyllä saa munkin selkäkarvat pystyyn! Se on todi halvan ja mauttoman näköinenn, ja muutenkin yleisvaikutelmaan suttuinen ja mukahauska. Vaikee selittää, mutta en kyllä tykkää yhtään. Siksi meille ostetaankin kaikki aina gigantista... vaikka ei sillä, musta se "maailmanrauhaa ja ja ja..." mainos oli toinen mauttomuuden huippu, niiiiiin joulun hengen vastainen! cray.gif
Liewec
^ Ja se oksettavä ukkeli niissä Gingantin mainoksissa on ihan.. no.. oksettava..
-Emmi-
LAINAUS(Cerasi @ 7.1. 2008, 17:22) *
Mulla on varmaan jotenkin kovin kiero ajatustenkulku, mutta Expertin Japani (vai Kiina? Eipä sen kai väliä..) -mainokset saavat minussa aikaan vain ja ainoastaan kielteisiä mielikuvian ko. yritystä ja sen toimintapoja vastaan:
1) Japanilaiset ovat tyhmiä
2) Suomalaiset ovat fiksuja japanilaisten kustannuksella
3) Expert riistää japanilaisia maksamalla tuomistaan tuotteista minimaalisen hinnan

Onko kellään muilla samansuuntaisia ajatuksia vai oleko mä ihan yksin kummallisten (?) mielikuvieni kanssa?

Mie oon ajatellu ihan samoin!
Cerasi
^ihanaa biggrin.gif

LAINAUS(crim @ 7.1. 2008, 18:29) *
^ Ja se oksettavä ukkeli niissä Gingantin mainoksissa on ihan.. no.. oksettava..

Jaa se Kummeli-setä vai? Vai tarkoitatko jotain muuta tuosta Hellun mainitsemasta mainoksesta?
Mutta se Gigantin mainoksissa oleva Kummeli-setä on ainakin just paras thumbup.gif
*janina
Nyt tällä hetkellä ei oo mielessä surkeeta mainosta, vaikka niitäkin on.

Paras on se Saarioisten uusi mainos:
Tässä on äiti, joka paistoi paistin, jolle sopii kastike,
jonka maustoi pippuri, joka kuuluu reseptiin, jonka keksi Tiina! thumbup.gif

wub.gif wub.gif
Cerasi
Pakko mainita vielä tuo Fiatin uusi mainos, jonka bongasin muutama päivä sitten telkasta, se on ihana. (hih, saksa kuulostaa hassulta Kimin suussa biggrin.gif )
http://youtube.com/watch?v=yuG3d0QOtqA
<Iida>
^ Aika hyvä laugh.gif
-anna-
Taal on paljo parempia mainoksia ko suomes smile.gif Oon jopa alkanut tykkaan!

Esim. viime jouluna oli joulumainos - Marry Kiss-mass biggrin.gif ja kaikkea mukavaa, voisi yrittaa ettia youtubesta naita mainoksia!

Netta
^ Mutta kyllä sielläkin osataan niitä rasittavia tehdä ph34r.gif Viimekeväisellä Lontoon-reissulla ehdittiin monet kerrat jo menettää hermomme, ainakin yksi kiinnelainamainos kummittelee mielessä vieläkin lookaround.gif Ja siellä tuntui samat mainokset toistuvan huomattavasti useammin kuin täällä, mainostauon aikana saatettiin näyttää sama mainos ainakin sen pari, kolme kertaa.

Hollannista muistona loputtomat mobiilipalvelumainokset, muistan rallatukset vieläkin ulkoa (enkä siis tosiaan ymmärrä sanaakaan flaamia).

Mutta olenkohan istunut täällä laput silmillä, kun nyt ei tule mieleen yhtään suomalaista mainosta, joka olisi ihastuttanut tai vihastuttanut.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.