Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Elämä yllättää..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
päärynä
rolleyes.gif
Joskus sattuu ja tapahtuu asioita joita harvemmin tulee toivoneeksi ja hurjimmissakaan unelmissaan mietittyä !
Minulle tarjotiin suomeen tuotavaksi huippusukuinen bullmastiffiuros ulkomailta.. cool.gif
Ensi viikolla matkaan siis sitten johonkin euroopan kolkaan noutamaan pojan suomeen sijoittaen hänet ystäväni luokse asumaan.. Syksyn mittaan kuvautan lonkat ja kyynernivelet.. muutamaan näyttelyyn ajattelin myös tulokkaan ilmoittaa.. Kyllä jännittää, suuresti jännittää.
Nähdään siis aijempaa suunniteltua näyttelyissä happy.gif !
Hugis
Juu, elämä yllättää... biggrin.gif Onnea uudesta tulokkaasta ja kuvia jäädään odottelemaan.
miuskis
Onnea uudesta tulokkaasta... smile.gif
Sundae
Onnittelut uudesta tulokkaasta flowers.gif
päärynä
biggrin.gif
Kuvia... tämän hieman alle 2,5 vutiaan uroksen kuvia en taida julkaista lookaround.gif .. Tapaatte pojan sitten näyttelyssä ph34r.gif ..
Oudoksun hieman sitä, että tämän aiheen ympärille ei ole kertynyt enspää keskustelua blush.gif .
fifi
Onnea päärynä, olen vilpittömästi iloinen puolestasi smile.gif Tyyntä myrskyn edellä.. Eikö se näin yleensä mene näissä porukoissa.. laugh.gif
mabel
Loistava, Loistava, Loistava thumbup.gif Komea mies, hieno tilaisuus wub.gif Det här kommer rakt från hjärtat, du vet päärynä, jag kan inte skriva samma som jag säger blush.gif
elina
Paljon onnea tulijalle.Odotan mielenkiinnolla sukutietoja ! Kuvia myös.
Åland
Onnea tulokkaalle wub.gif Päärynä, se on menoa nyt biggrin.gif
tyyneläinen
Vauvabuumi Päärynälässä w00t.gif
Ja kuvia ei sitten pantata siellä.
Sanna
Hieno homma Päärynä smile.gif Turvallista noutoreissua ja tsemppiä thumbup.gif
IIRIS
Hienoa Päärynä! thumbup.gif JA näyttelyihin vaan heti uuden poitsukan kanssa harjoittelemaan... teehee.gif Ettei taidot vaan pääse ruostumaan. whistling.gif Kohtahan se Nadjakin pääsee hurmaamaan kehään. wub.gif teehee.gif
Fasupala
Onnea uudesta tulokkaasta ! Kuvia wub.gif w00t.gif
päärynä
blush.gif .. mietin julkaisenko kuvan pojasta vai en.. sukutaulussa kummatkin vanhemmat Int Ch.. isoisä on Toroeto vom Frankental. Äidistä kerrottakoon sen vaerran että on voittanut yhden erikoisnäyttelyn jossa 183 bullmastiffia kilpailemassa rolleyes.gif ..
Tulokas on itse ollut perhekoira ja joutui nyt maailmalle perheen lapsessa puhkeneen allergian vuoksi. Kasvattaja on kuitenkin luottavaisin mielin uuden tulokkaan suhteen, potentiaalinen koira näyttöön ja käyttöön lookaround.gif .. aika näyttää. Olen kuitenkin vilpittömän onnellinen luottamuksesta jonka osakseni maailmalta sain, olen todella otettu jos rehellisiä ollaan happy.gif !

Mainittakoon että juuri eilen ilmoitin pojan ensimmäiseen näyttelyyn.. huomenna suuntaan maailmalle noutamaan pojan uuteen kotiinsa ja sitten ei muuta kun lonkka& kyynernieveleiden kuvausta suunnittelemaan..
mabel
Päärynä on vaatimaton biggrin.gif kelpoinen kaveri on tulossa, olen nähnyt hänet wink.gif Onnea reisussa, toivottavasti kaikki mene nappin thumbup.gif
edi
Onnea ,onnea thumbup.gif
Pistäs nyt vaan niitä kuvia näytille biggrin.gif
päärynä
lookaround.gif
Mabel.. näin puskaradion kautta, valitse mielestäsi paras kuva ja laita se tänne palstalle jos jaksat .. lookaround.gif
mabel
Pois, kun ei toimii..sad.gif(
tizzian
eipä toimi ainakaan täällä... sad.gif
mabel
Voi ei, minä näen unsure.gif
edi
Mä voin auttaa, jos laitat Mabel kuvan meitin s.postiin?
jasmu
mulle tulee mabelin linkistä tälläinen teksti vain
Palvelinvirhe

Valitettavasti Gmail on väliaikaisesti poissa käytöstä. Korjaamme ongelmaa parhaillaan. Yritä kirjautua tilillesi muutaman minuutin kuluttua.?
päärynä
biggrin.gif Jännitys tiivistyy.. koneet on kanssani ilmeisesti samalla aaltopituudella, epäröi näyttääkö kuvan vai ei blush.gif . Kiitos Mabel ja kaikki muut jotka teette töitä asian kanssa smile.gif ..
auri leppä
Niin tiivistyy,tulin uteliaaksi,toivotan onnea,täällä on tarvista uusista uroksista.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.