Noh,tämä on palsta,jolle voi kirjoitta rekisteröitymättömät. Olen rekisteröitynyt,mutta niiden häirikköjen takia pitää tehdä jotain...(vahtikoiran kirjeessä kerrottiin), mutta en tiedä mitä. Koneellani ruutuuni ilmestyy vain: "tämä valikko on pois käytöstä" enkä pysty kommentoimaan mitään! ja sitten siinä lukee englanniksi jotain,mitä en ymmärrä täyin. SIIS;MITÄ MUN TÄYTYY TEHDÄ?? Help!!!
Once
1.7. 2006, 21:24
Voi olla, että yrität vastata viestiin liian nopeasti edellisen viestin kirjoituksen jälkeen. Täällä Puskassa kun on se hyväksi todettu ja paljon puhuttu aikaraja viestien kirjoituksen välillä. Siitä voi lukea lisää täällä. Aikaraja taitaa olla nykyisin yhden minutin kieppeillä. On myös mahdollista, että kone alkaa herjata jos yritit kirjoittaa molossi -foorumille. Sinne kirjoittaaksesi tarvitset MF -jäsenyyden, josta voi lukea lisää mm. molossifoorumilta nastoitetuista aiheista
hammai
4.7. 2006, 14:46
mäkin kirjauduin juuri äsken ja tarkoitus olisi vielä päästä tuonne molossifoorumille asti. Uskon että pitää vain yritellä milloin mun kirjautuminen hyväksytään ja saan kommentoida tekstejä... eli Wentsu, kärsivällisyyttä, Olisi kyllä hyvä jos jossain kerrottaisiin tarkemmin että tosiaan, pitääkö vain odotella vai täytyykö jollekkin koettaa lähettää jotakin viestiä että haluaa kirjautua...
Once
4.7. 2006, 15:42
LAINAUS(hammai @ 4.7. 2006, 15:46)
Olisi kyllä hyvä jos jossain kerrottaisiin tarkemmin että tosiaan, pitääkö vain odotella vai täytyykö jollekkin koettaa lähettää jotakin viestiä että haluaa kirjautua...
Mikäli tarkoitat molossifoorumille kirjoittamista, lue täältä lisää
hammai
4.7. 2006, 18:39
ei, kun en ole vielä edes onnistunut rekisteröitymään... siis tässäkin näkee kyllä että olen rekisteröitynyt, kirjoitan tuolla nimelläni, mutta mihinkään muihin osioihin en onnistu kirjoittamaan... en siis kykene lähettämään sähköpostiakaan noille vahtikoirille... mutta ehkä tämä tästä... (ja saattaa olla etten vain tajua jotakin juttua, ei olisi eka kerta täällä virtuaalimualimassa)
tizzian
4.7. 2006, 19:05
Hammai kohdallasi lukee Ryhmä: jäsenyys vahvistamatta. Tuosta voisi olettaa ettei Vahtikoira taikka Toiskanmuori ole vielä ehtinyt rekisteröitymistäsi vahvistamaan. Tuolla tiedote puolella luki että vahvistaminen tapahtuu useimmiten saman vuorokauden puolella... joten luulenpa että hieman kärsivällisyyttä auttaa asiassa... Sitä saatko siitä erikseen jonkin ilmoituksen en valitettavasti tiedä.
Niin ja tietystikin TERVETULOA!
hammai
5.7. 2006, 08:24
no nyt tuli, sain erikseen tiedotteen sähköpostiini, mutta kirjautumiseni oli ihan turha kun nuo nyt ton molossifoorumin lynkkasivat nevadaaan...
harmittaa kyllä, siellä oli niin kivoja juttuja...
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.