Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Uusi tulokas myös meille..
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
mabel
Onko joku utelias, haluatteko kuva rolleyes.gif
Jasubulli
Heti kuvia tulemaan w00t.gif ! Vaikka taisin tuolla voimiksen puolella jo kaverin bongata... wink.gif
mabel
^Sinä fuskat biggrin.gif
Sundae
Tottakai halutaan kuvia wub.gif Ja sit olis kiva tietää, että minkä nimisestä kaverista on kyse wink.gif
mabel
Hänen lempinimi on Dajm, hän on minun venttiili koiramaailmassa, minun hengitystauko, unelma -88-89 lähtien wub.gif
-tanja-
Kansaa vaatii kuvia laugh.gif

"Kuvia, kuvia, kuvia, kuvia" thumbup.gif thumbup.gif tongue.gif
fifi
Nyt laitat siitä kääröstä kuvia!! Dajm, voisin melkein syödä pörrökasan wub.gif
edi
Älä nyt rupea pihistelemään, kuvia kehiin w00t.gif
mabel
Ok, ok, te olette niin ihania, en halua kiusaa teidät wub.gif

Sundae
mabel, ei voi olla totta wub.gif Upeaan rotuun olet päätynyt, oikein paljon onnea uudesta tulokkaasta wub.gif
tyyneläinen
Voi kökkö mikä neiti nöpönen wub.gif
mabel
Kiitos, olen todella iloinen, tai paljon enemmän wub.gif
tizzian
Vai tuollaisesta nallukasta sitä aikoinaan vihjailtiin! biggrin.gif No jos nyt jotain yhteistä bullmastiffeihin etsitään niin onhan tuollakin tumma maski wink.gif
Valloittavan näköinen pienokainen! Paljon Onnea ja Iloa teidän yhteiselle tulevaisuudellenne!! flowers.gif
¨steffy
jessus se näyttää isommalta, ku siin edellises kuvas blink.gif

on se vaan söpskä wub.gif wub.gif
mabel
Pieni patukka, reipas ja luottavainen, aaahhh, nautin, mikä tunne biggrin.gif
Bullen Mami
Minäkin olen vähän haaveillut tuollaisesta pikkunallesta. Upea rotu ja ihana väritys Mabel!

Olen joskus tutustunut GJD Kiboon Kajaanissa, ja se se vasta oli ihana wub.gif

Onnea! smile.gif
mabel
Täällä on näyttelyasento, tiukka katsekontaktti biggrin.gif

mabel
Bullen Mami, tämä on paljon oppimista, huh, suuri vastuu, minä tulen olemaan kasvattajan riesa biggrin.gif
edi
Niin kaunis neiti... wub.gif
Åland
Mabel, ihana pentu wub.gif
Hugis
UIJUI, mikä söpöläinen wub.gif wub.gif Tuota täytyy päästä katsomaan biggrin.gif Onnea vaan ja ilmeisesti pysyit hereillä pennunhakumatkan wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.