Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Ehdotuksia moderaatoreiksi
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > Arkistoidut foorumit > FCI 2 (a): Molossit
Sivuja: 1, 2
Vahtis
Tervehdys,

Jospa tähän nyt aloitettaisiin listaa ehdotetuista moderaattoreista. Listasta ei tarvitse tulla loputtoman pitkä, mutta muutamia siinä olisi hyvä olla, että saadaan kunnon äänestys. Olen miettinyt onko 4 vai 5 sopiva määrä moderaattoreita, joten ottakaapa kantaa siihenkin. Neljää ajattelin siksi, että jos moderaattori joutuvat joskus keskenään äänestystilanteeseen enemmistö on selvempi kuin 5 kanssa... En sitten tiedä onko tämä hyvä tai edes mikään peruste.

~Merski~ - ilmoittautunut -> käytettävissä
-tanja- - ilmoittautunut -> käytettävissä
Arissa - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
Cola1 - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
hammai - ehdotettu ja ilmoittautunut -> käytettävissä
Lima Löllerö - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
miuskis - ehdotettu ja ilmoittautunut -> käytettävissä
Nipsu - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
Romulus - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
s-ml - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
Tizzian - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
tyyneläinen - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa käytettävissä
zones - ilmoittautunut -> käytettävissä

Sipa - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa ??

abc - ehdotettu ja ilmoittanut jättävänsä mielellään väliin
Espanja - ehdotettu ja kiittää, mutta valitettavasti ei ole käytettävissä
Kaptah - ehdotettu ja kiittää saamastaan luottamuksesta, mutta ei ole käytettävissä
Nappis - ehdotettu ja ilmoittanut ettei hirveitä esteitä ole, mutta aika on rajallista, joten Vahtikoiran ajatus on, että ei ole käytettävissä
Noel - ehdotettu ja ilmoittanut olevansa kiinnostunut, mutta tällä hetkellä aika on liian rajallista, joten ei ole käytettävissä
Riikka - ehdotettu ja kiittää, mutta valitettavasti ei ole käytettävissä
sa-an-ri - ehdotettu ja kiittää ja kumartaa saamastaan luottamuksesta, mutta ei ole käytettävissä

Tähän voitte nyt jatkaa antamalla uusia ehdokkaita, ilmoittautumalla itse ja ilmoittamalla oletteko käytettävissä vai ette, jos teitä on ehdotettu. Ja tässä ei nyt sitten mennä henkilökohtaisuuksiin! Ehdokasasettelu tehdään aikanaan, toivottavasti ei kovin kaukaisessa tulevaisuudessa, mikäli päädytään siihen, että molossifoorumi avataan uudestaan. Ehdotuksia, ilmoittautumisia ja kieltäytymisiä saa lähettää minulle tietysti myös Lähetillä, ja kieltäytymistä ei tarvitse mitenkään perustella - jokaisella on oikeus siihen.

Pysytään asiassa ja asiallisina. Kiitos! kiss.gif

Päivittelen listaa ehtiessäni ja tarpeen vaatiessa.
abc
Vahtikoira, huomaa, että pitkiä päiviä teet, tai sitten minä olen valvonut liian myöhään, mutta eikös se pariton luku ole äänestystilanteessa parempi kuin parillinen luku? Joten varmaan tarkoitit ajatelleesi 5 valittua. Mitenkähän meille ei nää "yöjutut" oo ennenkään menneet nappiin biggrin.gif . kiss.gif

Jos riittävästi tulee ehdokkaita, niin jätän moderaattorihommat suosiolla väliin.
-tanja-
Ilmottaudun vapaaehtoiseksi,olen siis käytettävissä jos tarvitsee smile.gif

Aikas paljon kotona koneella oleilen ja töissä jos yövuorossa olen,niin kuin nyt.
IIRIS
Saisiko sen "Molossilla kirjoittelevat palstan vielä takaisin esille" Niin olisi helpompi tietäää, että ketä nämä ihmiset ovat nimimerkin takana. rolleyes.gif
Vahtis
Kiitos ajatuksesta IIRIS!

LAINAUS
Molossilla kirjoittelevat
w00t.gif tästä tuli aamun naurut
AnnaElina
Itsekin olisin muuten valmis käytettäväksi, mutta luulen että minulla ei aika riitä
tähän hommaan biggrin.gif
tizzian
LAINAUS(IIRIS @ 6.7. 2006, 06:57)
Saisiko sen "Molossilla kirjoittelevat palstan vielä takaisin esille" Niin olisi helpompi tietäää, että ketä nämä ihmiset ovat nimimerkin takana. rolleyes.gif

Tuotapa mietin eilen itsekin mutta mukavaa että "sanoit sen ääneen"!
Jäsenlistahan on kyllä nähtävissä mutta en ainakaan itse sen perusteella ihan kaikkea pysty muistamaan...

Ja jos oikein näillä silmilläni näin niin siellä MF-jäsenten listassa oli sellainenkin nimi kuin Noel... joten ehdotanpa häntä.
Muutama perustelu:
- en tiedä hänen olleen mukana yhdessäkään molossifoorumin kinastelussa (enhän ole väärässä?!) -> toivoakseni riittävän "ulkopuolinen" olemaan puolueeton
- uskon että hänellä on sen oloinen luonne että tarvittaessa uskaltaa varmastikin puuttua asioihin smile.gif
- muistaa poiketa paikalla aina silloin tällöin biggrin.gif (tosin taitaa alkaa juuri lomailemaan ellen ihan väärin muista)

JA JOS SAISI listan ulkopuolelta ehdottaa niin: Kaptah
- eiköhän se maltillisuus, ystävällisyys ja ylipäätään hyvät käytöstavat hänen kohdallaan puhu puolestaan? Ja koirankin kautta yhteys tälle molossipuolelle... wink.gif

Asiaa hoitamaan olisi varmasti monta hyvää "hiljaista" henkilöä - siis jotka eivät juuri kirjoittele... heidät vain pitäisi löytää. Ja saada jonkinlainen käsitys siitä mitä he ajattelevat ja miten suhtautuvat... Tällä ajan takaa sitä että ne(me) jotka täällä paljon kirjoittelevat eivät välttämättä ole ne sopivimmat. Taikka kun toivottavasti aikanaan ollaan useampaa valitsemassa niin sekä "hiljaisempaa että äänekkäämpää" väkeä voisi olla ihan hyvä yhdistelmä..?

Omalta osaltani Kiitän ja kumarran - ja tahdon harkita asiaa vielä tovin.
Kenties en ihan paras mahdollinen (edes 5:ksi paras) tuohon hommaan ole siilä tunnustan että olen hieman "herkkänahkainen" sad.gif ja toimintamalli henkisellä tasolla on silloin hieman sen oloinen että jos pistät nuppineulalla niin takaisin tulee puukolla - toisaalta; kovin helposti en kyllä mielestäni lähde sohimaan...

dogrun.gif
hammai
no nyt sitten tarkkasilmäisimmät huomasivat varmasti etten sillä MF listalla ole, en ehtinyt sinne pyrkiäkkään kun saadessani koko puskaradion rekisteröinti vastauksen, oli jo molossioorummi kadonnut...
Mutta kaippa voin sinne itseäni hakea ja kerron tässä nyt itsestäni koska uskon ettei täällä kukaan minua tunne, saatte hieman kuvaa, mikälainen koheltaja täällä pyörii...

eli olen Hannamari Korkiatupa Kauhavalta
Hanskiksi minua on aina kutsuttu.

Olen naimisissa, kahden lapsen äiti (-03 ja -05) äitiyslomalla parhaimmillaan, asumme rintamamiestuvassa joka on peruskorjattu -03 omasta toimesta. Tupa on punainen ja takapihalla on perunamaa!
Koiria tällä hetkellä kaksi, vanha sakemanni ja alle 2v bullmastiffi.
ja ikää minulla ei super paljon ole, 17.10.82 olen putkahtanut tähän maailmaan.
Riikka
Ilman asianomaisen lupaa oops.gif ehdotan: s-ml.
miuskis
Mun mielestäni moderaattoriksi molossipuolelle pitäisi saada sellainen ihminen, joka tietää muutakin molossipuolen koirista kuin että ne kuolaavat ja ovat isoja.

Sosiaalisuus ja diplomaattisuus ovat hyväksi, mutta myös uskallus viheltää peli poikki, jos sitä tarvitaan...nätisti.
Soen
Mauskiksella on hyvät lähtökohdat asiaan, pitäisi tietenkin tietää vähän molossityypeistä. Ja pitää pystyä viheltämään se pelipoikki kun aihetta tulee, ei tietenkään ihan turhaan, pientä erimielisyyksiä on tietenkin tulee, mutta yleensä sattuu käymään niin että kärpäsestä tulee härkänen ja silloin pitää olla se joka viheltää sen pelin poikki, tai ainakin rauhoittaa tilanteen, niin että keskustelu voi jatkua ystävällisissä merkeissä.

Olisi tietenkin hyvä, että modet/vahtijat eivät olisi niitä tunnetuimpia, niitä vähemmän käyneitä. itse voisin muuten, mutta alaikäistä modea/vahtia tahdota. Käyn kuitenkin koneella oikeastaan joka päivä (joskus tulee vähän pientä taukoa jonkun reissun tms. takia) ja siinä samalla käyn aina puskassa. rolleyes.gif
s-ml
Kiitos ehdotuksesta, voisin jopa harkita asiaa.

Moden ei minun mielestäni tarvitse tietää molosseista välttämättä mitään. Miksi? Hänhän tulee valvomaan palstan sääntöjen noudattamista, ei hänen tarvitse olla rotuguru, joka puuttuu joka keskusteluun ja tuo omia mielipiteitään ensimmäisenä esille. Mode voi olla palstalla vaikkapa täysin näkymätön, hoitaa vain palstan keskustelun sääntöjen puitteissa, toimii Vahtikoiran ja Toiskan apuna. Äärimmäisen rasittava palstalla on liian virkaintoinen mode, joka katsoo virkaansa kuuluvan jatkuvan esilläolon. Hyvä mode antaa keskustelun soljua, palstankäyttäjät tuovat sen rotutietouden, kokemuksen ja elämän palstalle, ei yksin mode. Tämä vain kokemuksesta.

Nyt, kun modea valitsette, älkää ottako bullmastiffin sisältä ketään. Se on ainoa tasapuolinen valinta bulmastiffkeskusteluissa.

Tämähän on molossipalsta, olisi virkistävää saada mukaan myös muista molossiroduista osallsitujia. Itselläni on vankka tanskandoggitausta, niiden seassa kasvanut, toimineet liiankin innokkaana lapsenvahtina (omasta mielestäni) ja omistanut niitä myös aikuisena. Sydän aina sykkinyt molossiroduille.
smile.gif

ja aurinko paistaa silmiin, ei näe, mitä kirjoittaa smile.gif
mammanpoika
Minäkin ehdottaisin smäläriä ja Kaptahia. Rauhallisia, sivistyneitä eivätkä ole liikaa kytköksissä ao. rotujärjestöihin, joten moderointikin varmaan sujuu maltilla.

En sanoisi, että moderaattori niinkään tarvitsisi tietoa molosseista ja molossiyhdistyksestä, vaan lähinnä sitä objektiivisuutta, jolla pystyy asioita tarkastelemaan ottamatta kantaa kenenkään puolesta tai ketään vastaan.

Ei, en ole tyrkyttämässä itseäni, minusta ei moiseen ole kun käämit kärtsää heti wink.gif
miuskis
No onneksi mulla ei ole tietoa mistään yhdistyksistä wink.gif

Mä en ainakaan siinä tapauksessa sovi modeksi, jos se vaatii hiljaiseloa. Mä tykkään kirjoittaa ja olla tekemisissä erilaisten ihmisten kanssa.
Edelleen mä olen silti suostuvainen moderaattoriksi, jos sellaista tarvitaan
Soen
Hiljais elo ainakin onnistuu, olen huomannut että mielummin luen molossifoorumin tekstejä kommentoin jos katson sen vain ns. välttämättömäksi.
Nii.. Toisaalta eihän sen tarvitsisi paljoakaan tietää roduista kunhan pitää keskustelut hyvällä ja rauhallisella mallilla niin kaikki toimii laugh.gif
tizzian
LAINAUS(s-ml @ 6.7. 2006, 10:18)
Moden ei minun mielestäni tarvitse tietää molosseista välttämättä mitään. Miksi? Hänhän tulee valvomaan palstan sääntöjen noudattamista, ei hänen tarvitse olla rotuguru, joka puuttuu joka keskusteluun ja tuo omia mielipiteitään ensimmäisenä esille. Mode voi olla palstalla vaikkapa täysin näkymätön, hoitaa vain palstan keskustelun sääntöjen puitteissa, toimii Vahtikoiran ja Toiskan apuna. Äärimmäisen rasittava palstalla on liian virkaintoinen mode, joka katsoo virkaansa kuuluvan jatkuvan esilläolon. Hyvä mode antaa keskustelun soljua, palstankäyttäjät tuovat sen rotutietouden, kokemuksen ja elämän palstalle

Täysin samaa mieltä tuosta ^
mabel
Ongelma on se että moni eivät näe mitä on provo, sen olen huommanut monta, monta kerta. Joku ihmettelle miksi joku vasta "omituisesti", mutta vastapuoli tiettä milloin on suora osoitus. Minä luulen että tarvitsen suomalainen versio kun tämä ruotsalainen ei ole STOP-nappi koodattu. Minun puolesta kuka vaan voi olla moderatori, aikuinen ihminen pitää mene järkeä mukaan kun tilanne vahdi.
En ole sujuu mp:n alkuun kanssa, mutta ehkä olen ainoa ohmy.gif
Riikka
Jos moderaattori on itse aktiivinen kirjoittelija ja kannanottaja, saattaa syntyä se tilanne, että mielipide-erojen syntyessä tulee katsottua sormien läpi sellaisia oman mielipiteen kanssa yksiin meneviä kannanottoja, joihin pitäis jo puuttua moderaattorin roolissa. Sama päinvastoin. Siksi olen täysin samaa mieltä kuin s-ml siitä, että hyvä mode on enempi "hiljainen" ja puuttuu keskusteluun vain tarvittaessa. Toki mode keskustellakin saa, kunhan ei omaisi liikaa intohimoja tiettyihin aiheisiin. Tällaisiksi "sivustaseuraajiksi" olen Vahtikoiran ja Toiskankin mieltänyt, ja homma on toiminut mallikkaasti - ja toimisi edelleen, ellei tämä sektori vaatisi niin paljon tarkkailua ettei siihen yhden tai kahdenkaan henkilön resurssit riitä.
Hugis
Kannatan smäläriä biggrin.gif

Itse voin suoraan myöntää omaavani sympatioita suuntaan jos toiseen, enkä siis ehdottele itseäni modeksi vaikka koneelle paljon hengaankin...
Kiki
Ehdottaisin Romulusta moderaattoritiimiin. Hän media-alan ammattilaisena tietää jo valmiiksi mitä sopii kirjoittaa ja mikä on kunnianloukkauksen tai moraalisen rajan ylittämistä. Aikuisena ja positiivisena persoonana varmasti hyvä mode, eikä ole loannut itseään molossifoorumin taistoissa smile.gif
Taitaa olla aika kiireinen, mutta josko jättäisi hyvän asian puolesta vaikka yöunensa vähemmälle biggrin.gif

Tähän mennessä ehdotetut moderaattorit kuulostavat myös asiallisilta ehdokkailta, tämä keskusteluhan näyttää sujuvan hyvässä hengessä. Ehkä se tästä vielä leviää muihinkin molossifoorumin aiheisiin thumbup.gif
Arissa
smäläri, saa kannatusta täältäkin smile.gif
mabel
Nyt on varmasti riitävä nimien määrä. Minun ehdotus on että Vahtikoira ja Toiskan Muori valitse tehtävän sopiva hlö:tä niistä.
Romulus
Olen käytettävissä, jos minut kelpuutetaan rolleyes.gif

Tosin kaikkia yöuniani en kyllä anna pois sleeping.gif teehee.gif
miuskis
Mä olen vähän sitä mieltä, että viisi modea ja heidän läsnäolo palstalla pitää myös jatkuvasti mielessä kanssakirjoittajilla säännöt hyvästä käytöksestä.

Tarkoitushan kaiketi on siivota foorumilaisten kielenkäyttöä koskien toisia ihmisiä ja eläimiä. Pitää huoli siitä, että keskustelu pysyy asiallisena vaikka asiat välillä saavatkin riitasointuja. Riitasoinnut eivät taasen tarkoita sitä typerää sormella osoittelua tyyliin "mutku toi aloitti".

Kukaan moderaattori ei saa olla puolueellinen, senhän nyt jokainen tietää. Puolueellisuutta ei saisi myöskään löytyä muiltakaan "päättäviltä tahoilta".

Mielipideasiat saavat useimmiten sähäkkyyttä mihin tahansa foorumiin. Moderaattori voi olla jotain mieltä ja se ei taas mielestäni liity puolueellisuuteen millään lailla.
Mielipidekeskustelut ja moderaattorin osalistuminen keskusteluun ei aiheuta ongelmia muillakaan foorumeilla, miksi se tekisi sen täällä?
arado
Äänestän:miuskis hug.gif
abc
LAINAUS(Romulus @ 6.7. 2006, 12:39)
Tosin kaikkia yöuniani en kyllä anna pois  sleeping.gif  teehee.gif

Hauska kommentti biggrin.gif , tuo muistoja mieleen. Olin kerran pudota palliltani, kun aamu aikaseen koneen avasin ja näin Vahtikoiran "huomautuksen", ettei hän rupea mummojen takia öitä valvomaan laugh.gif . Silloin oli kyse chattailun aloittamisesta, mihin keskusteluun minäkin mummona olin osallistunut edellisenä iltana. Kuten arvaatte, shattia ei saatu.
Joten, Romulus, ei huolta, vihellät vain pelin poikki kylmästi, että saat pitää yö unesi wink.gif .

Ja asiaan. Jos 5 henkilöä tulisi valituksi, niin ainakin 3 saisi olla niitä joilla ei ole muuta kuin tarvittavaa tehtävän hoitamiseen olevaa kiinnostusta, mutta mielellään myös 1 tai 2 henkilöä, joilla on sen vertaa bm&m roduista tietoa, että osaa sen PROVON löytää ajoissa, ja osaa sen varan pitää heti ensinäkemältä, että provovoituja saattaa hetkessä löytyä aiheeseen useampiakin. On tosi ikävää, jos hyvä kirjoitus jostain aiheesta poistetaan kokonaan, usein viestiketjua myöden, kun henkilö on kirjoitukseensa kätkenyt sen provonsa, joka saa tulen irti. Nää provot on molossifoorumin suurin ongelma.

Eräs henkilö kirjoittaa hyviä aloituksia ja puhuu myös asiaa eri aiheista, mutta itse olen silloin aina varpaillani, sillä hänellä on aika ajoin tapana myös ne provonsa esittää ja niin, ettei muut kuin muutamat henkilöt sen ymmärtävät ja useimmiten myös reagoivat. Ja sehän se on provon tarkoitus, että mitä paremmin (ilkeimmin) sen osaat esittää, niin vastaukset provoon leimahtaa.

Niin, ja muut molossifoorumin a roduista kuin bm&m yhdistyksen roduthan eivät täällä ole häiriöksi, mutta eivätpä ole paljoa halunneet kirjoitellakaan, ymmärrettävistä syistä.

Enpä olisi uskonut, että entisenä "molossina" vielä innostuisin näinkin paljon kirjoituksillani asioita pohtimaan w00t.gif . Niin, rakkaus rotuihin ei sammu, sen olen ennenkin sanonut.
tizzian
Noista provosoivista kommenteista... ne tulisi tietysti saada kitketyksi pois mutta on siinä sekin puoli ettei aina tarvitse lähteä niihin mukaan vaan voi osoittaa sielunsa suuruuden ja antaa asian olla. biggrin.gif
Vahtis
Niinpä. Provosoijia löytyy, mutta löytyykö niitä, jotka kykenevät katkaisemaan kierteen? Jos kukaan ei vastaa provosoijan viestiin kuihtuu koko homma omaan mahdottomuuteensa. Ja ennen kaikkea, jos provosoituu oikea menettely ei ole heittää saman verran tai mieluummin tuplasti enemmän p*skaa toisen niskaan, vaan ilmoittaa siitä moderoijille tai ylläpidolle.
abc
Sinäpä sen sanoit, Tiz, mutta kun on kyllin paha provo, niin vastaanottaja ei aina jaksa niellä. Etenkään piireissä, missä avoimuutta ei ole ollut useampien henkilöiden kesken monen moneen vuoteen confused.gif. Olenkin monasti ajatellut, että miten ihmiset jaksavata "jauhaa" samoista asioista niin älyttömän kauan ja vielä hampaat irvessä.

Kyllä minäkin suuttua osaan, mutta osaan minä joskus unohtaakin, ja keskittyä oleellisempiinkin asioihin kuin riitelyihin. Ja se paras tapahan on, kun poistuu riitapaikalta niin ei pahoita omaa eikä toisten mieltä omilla tai muiden sanoilla.

Hups, Vahtikoira ilmestyi, ja puhuu hänkin asiaa smile.gif . Taidanpa lähteä tästä odottavia astioita kuuraamaan whistling.gif .
Vahtis
Joudun nyt hetkeksi poistumaan, mutta yritetään vielä ennen viikonloppua saada ainakin äänestyksen ensimmäinen kierros käyntiin. Odottelen vielä josko Noel ja Kaptah vastaisivat jotain ja millaiseen tulokseen päätyvät s-ml ja Tizzian harkinnassaan. Sitten äänestys pystyyn ja pari päivää aikaa äänestää (siksi, että olen viikonlopun poissa). Äänioikeuden olisin antamassa vain MF-rekisteröityneille, joten ne joilla sitä ei ole laittakaahan tietoja Lähetillä tulemaan jos haluatte MF-jäseniksi.

Nimi
Kotipaikka
Kennelnimi (jos on)
Syntymäaika

Kaikki neljä tietoa täytyy olla ylläpidon tiedossa, ennen kuin jäsenyys myönnetään.
tizzian
Saako jokainen MF-jäsen antaa äänensä vain yhdelle vai olisiko mahdollista että jokainen saisi äänestää esim 2 tai 3 ehdokasta?
s-ml
Pitkän (iltapäivä) harkinnan jälkeen; voin auttaa ylläpitäjiä moden tehtävissä, mutta yöuniani en aio minäkään menettää laugh.gif

Piti vielä kysäistä, kuinka monta modea valitaan?
Hugis
Upeata, smäläri biggrin.gif Saat minun vankkumattoman luottamukseni! Samoin Romulus olisi varmasti todellä pätevä tehtävään smile.gif
Vahtis
Terve vielä pikaisesti ja sitten kohta myöhästyn seuraavista pippaloista... ph34r.gif

Olen ajatellut järjestää äänestyksen jotenkin niin, että kaikki saisivat antaa ainakin kolme ääntä. Jää sitten omaan harkintaan antaako kaikki äänensä yhdelle ehdokkaalle vai eri ehdokkaille.

Tarvittaessa järjestetään vielä toinen äänestyskierros... Katsotaan millaisen systeemin saan kehiteltyä. Ideoita saa antaa.

Modeja pitää olla vähintään 4, mutta ehkä se 5 on hyvä. Voitte sanoa tähänkin oman mielipiteenne... tai voisin vaikka sitäkin kysyä äänestyksessä. Neljää ajattelin siksi, että äänestyksessä 2-2 on tasan, vasta 3-1 voittaa, jolloin enemmistö on minusta selkeämpi kuin esim. 2-3 tilanteessa...

Kertokaa ajatuksianne, luen sitten, kun palaan.
s-ml
Jospa neljä valittaisiin äänestyksen perusteella ja yhden valitsisi Vahtis ja Toiska yhdessä? Minusta heidän kuuluisi saada valita vähintään yksi ( tai vaikkapa kaikki.)
tyyneläinen
^Samoilla linjoilla olen.
Olisi ainakin täysin puolueeton mode, kun sen valitsee joku muu, kuin me.
abc
LAINAUS(Vahtikoira @ 6.7. 2006, 18:24)
Modeja pitää olla vähintään 4, mutta ehkä se 5 on hyvä. Voitte sanoa tähänkin oman mielipiteenne... tai voisin vaikka sitäkin kysyä äänestyksessä. Neljää ajattelin siksi, että äänestyksessä 2-2 on tasan, vasta 3-1 voittaa, jolloin enemmistö on minusta selkeämpi kuin esim. 2-3 tilanteessa...

No nyt ymmärrän miksi en yöllä ymmärtänyt kirjoitustasi. Minä ajattelin siis toisella tavoin, että tilanteessa 2-2 äänestys ei ratkea, niinkuin ei teekään, ja siksi arvelin, että olit 4 luvun kirjoittanut vahingossa väärälle paikalle. No, sitten on minun puolestani sama onko 4 vai 5. 4:ssä, jos tulee tasapeli, niin siinä joutuu sitten äänestämään uudestaan tai heittämään arpaa, että se selkeä ero syntyy. Olenkohan edes näin päivälläkään lähelläkään totuutta, mutta kyseltävä on, muutoinhan olen "ulalla" jatkossakin.
tizzian
Millä tavalla päätökset on tarkoitus tehdä?
Riittääkö esim. huomatuksen/varoituksen antamiseen yhden moden mielipide vai vasta enemmistön?

Tehtävästä voi liene erota omasta pyynnöstään jos ei homma tunnu luonnistuvan?

Ajatus siitä että NykyVahdit valitsevat yhden (tai vaikka kaikki) moden on mielestäni hyvä.

Tuo ehdokkaiden vähyys hieman huolettaa... joten jospa ehdottaisin sinne vielä jatkoksi seuraavia:

* Sipa
* Cola1 (MF-jäsen)
* Espanja (MF-jäsen)
* Sa-an-ri (MF-jäsen)
* Nappis
* Riikka (MF-jäsen)

(Cee:n jätän väliin kun tätä ruutitynnyriähän ei siis ollut tarkoitus räjäyttää wink.gif )

Jotenkin vain pahoin pelkään että nuo muutamat ei-Mf-jäsenet eivät viitsi mielenrauhaansa meidän "häirikköjäsenten" vuoksi järkyttää... mutta heitä kyllä tarvittaisiin.
dogrun.gif
IIRIS
minä ehdotan:

* Nipsua

* Lima Lölleröä

thumbup.gif
Lima Löllerö
^Itseasiassa mä kyllä suostuisin, sikäli mikäli hommaan vaan jäsenistölle kelpaisin. smile.gif
tyyneläinen
^^^ Nyt tirahti iltakahvit näytölle laugh.gif
Cee kun on mukava, mutta AH! niin räiskyvä, niin ei tosiaankaan ehkä parhaimmasta päästä meidän modeksi.

Vänkyrä lisätty
Vahtis
Uudet ehdokkaat ovat vielä tervetulleita, mutta minun pitää saada heidän suostumuksensa ennen äänestystä. Sipasta tiedetään, että hän on lomalla, joten tavoittaminen ei onnistu. Hänet voidaan laittaa ehdokkaaksi sillä varauksella, että hänellä on oikeus kieltäytyä kunniasta, mikäli tulee valituksi eikä sitä halua.

Olen laittanut viestiä ehdotetuille ja toivon saavani vastauksia joko tähän viestiketjuun tai Lähettiin omasta valmiudesta.
miuskis
Mitäpä jos kaikki MF-jäsenet lykätään moderaattoreiksi niin silloin meitä kaikkia velvoittaa ehdottomasti netiketti ja ongelmia ei tulisi Lighten.gif

Ja mielenkiinnosta kyselen, että ketä siellä ehdokaslistalla tällä hetkellä on?
tizzian
Vahtikoira mahtoikohan olla niin että myös Noel on lomailemssa?! Vai oliko lähdössä ensin purjehtimaan ja sitten etäämmäs?! Jotakin mainintaa taisi jossakin ketjussa olla. Plus ne muut onnelliset kiireet päälle...
miuskis
Kah...löysinkin päivitetyn version rolleyes.gif

*kyllä ihminen osaa olla hölmö, kun tekee monta asiaa samalla kertaa*
Vahtis
Taitaapi Noel olla tosiaan myös lomailemassa. Ja mites on sinun itsesi laita Tizzian, joko olet saanut harkinnan päätökseen?
zones
Moi!
Minä voisin ilmoittautua yhdeksi mode-ehdokkaaksi.
Olen tässä nyt lueskellut molossipalstan myrskyjä ja tuuli muutaman kuukauden ajan (sen mitä olen ollut rekisteröityneenä puskaan), mutta ei ole vielä tullut tarvetta rekisteröityä molossipalstalle vaikka sitä lueskelen melkein päivittäin... Mutta jos nyt sitten laittaisin anomuksenkin vetämään rolleyes.gif
Olen molossirodun kanssa vasta aloitteleva immeinen, mutta lueskelisin niin mielelläni juttuja toisten kommeluksista, kuulumisista ja voisinhan minäkin ehkä joskus kiroitella jotain... Kyllähän niitä ihanien koirien kuvia katselee mielellään wub.gif
LAINAUS("s-ml")
Hänhän tulee valvomaan palstan sääntöjen noudattamista, ei hänen tarvitse olla rotuguru, joka puuttuu joka keskusteluun ja tuo omia mielipiteitään ensimmäisenä esille.Mode voi olla palstalla vaikkapa täysin näkymätön, hoitaa vain palstan keskustelun sääntöjen puitteissa, toimii Vahtikoiran ja Toiskan apuna.
mabel
Minä ehdotan ratkaisun täähän, joskus minulla on myös hyviä ajatuksia biggrin.gif Eli, tehdä tämä koko homma helpoin, minä hyppään pois. En halua että yksikään tarvitsee kärsii minun takia, en halua olla häirikkö, en halua paha kennellekään. Pyydän, ota tarjous vastaan, avaa molossipalsta ilman ehtoja smile.gif
tizzian
LAINAUS
Millä tavalla päätökset on tarkoitus tehdä?
Riittääkö esim. huomatuksen/varoituksen antamiseen yhden moden mielipide vai vasta enemmistön?

Tehtävästä voi liene erota omasta pyynnöstään jos ei homma tunnu luonnistuvan?

Tuohon jäin hiukan vastausta odottamaan vai luinko vain kirjoituksesi liian huolimattomasti?!

Mabel tuskinpa sinäkään täällä olet yksinäsi riidellyt... ja eikös tässä ole tarkoitus miettiä miten kaikki saataisiin jatkossa sujumaan hyvin eikä syytellä ketään menneistä. rolleyes.gif
Vahtis
Mabel sinä yksin et ole syypää molossifoorumin tilaan. Varoituksia on mennyt moneen suuntaan ja muutamat ovat jäähdytelleet tunteitaan oikein meidän toimestamme. Riitaan tarvitaan aina vähintään kaksi.

Kyllä meidän pitää nyt luoda selkeät säännöt, mutta sitten olisi tosi hienoa, jos moderoijat saisivat nauttia vain kullasta ja hyvän tuoksuisesta suitsutuksesta... tulen katkua ei tulisikaan.

Hyvä yhteishenki ja -peli vaatii meiltä jokaiselta joitain ponnisteluja, joiltain vähän enemmän kuin toisilta, mutta tähän pystytään.

Olen ajatellut yhteistä leffa-iltaa koko porukalle. Voisimme grillata jotain hyvää katsoa elokuvan Anna hyvän kiertää ja sitten pistää pystyyn ihan uudenlaisen molossifoorumin smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.