Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Turun seudun junnuharkat 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
Tippa
http://namarie.org/junnuharkat/

Paikkana on siis Kupittaa, kaivokentän ja urheiluhallin välissä oleva asfalttialue.

-------------------------------------------------------

Edellinen keskustelu alkoi tosiaan olla jo niin täynnä, että tässä nyt uusi. smile.gif

Lisään vielä tähän, että kaikki uudet ovat myös hyvin tervetulleita harkkailemaan! Olisi kiva saada tähän "vakiopoppooseen" uusiakin junnuja. smile.gif
Joandy
Maanantai 10.7, klo 17

1. Heidi ja Ricky
2. Maisa ja Paavo-chin
2. Saana ja ei koiraa

;>
Lory
Joo tosiaan älkää välittäkö sivujen mahtavasta etusivun tekstistä XD En vain keksi siihen mitään.

Hyvä, että tuli uusi topic :) Voisin muuten ei ensi vaan sitä seuraavalla viikolla napata Aunen mukaan, jos vain kaikille käy, että mukaan tulee pentu joka ei osaa yhtään mitään vielä (tulee ihan vain katselemaan) ja pelkää vähän muita koiria, mutta tutustuessaan tosi kiva jne? :D Tai en tiedä jos se sitten siirtyy muutaman viikon päähän, mutta ennen elokuun mätsäreitä tulen kyllä Aunen kanssa vähän treenailemaan.
verduli
Maanantai 10.7, klo 17

1. Heidi ja Ricky
2. Maisa ja Paavo-chin
3. Saana ja ei koiraa
4.Siiri ja koirasta ei tietoa
Ninnura
jh-harkat 15.5 © Ninni L.
Huomasin just etten oo muistanu pistää näitä kuvia ollenkaa photobuckettiin rolleyes.gif
Lory
Saankos yhden (http://i65.photobucket.com/albums/h230/ninnura/JH-harkat/IMG_5821.jpg) kuvan tunkea kotareilleni, copyjen kera tietenkin? biggrin.gif Tosin ei oo mitenkään edustava mun ja Paavon osalta, mutta paras liikekuva meistä minkä oon nähnyt.

Villen ja Paavon kuva on mahtava X)

Niin ja hei, toistan vielä:

Hei muuten, jos te viitsisitte laittaa linkit kuvagallerioihin vanhoista harkoista niin olisin onnellinen, ei tarvitsisi niitä tämän topicin pohjilta kaivaa, TSJ-sivut (mahtava lyhenne!) pääsevät etenemään ;D
r-p
HÖH.. sneaky2.gif Mä en pääse maanantaina harkkoihin. sad.gif

Mulle sopis tiistai tai torstai.
rebekka
ei pääst ......ollaan möksäl
Lory
Jos harkat olisivat maanantaina tai tiistaina eikä ole hirveän lämmintä, ottaisin Millin mukaan (tulee meille pariksi päiväksi hoitoon), mutta pidetäänkö me nyt maanantaina kun ei kauheasti porukkaa ole näköjään tulossa? Tyydytäänkö miniharkkoihin?
Joandy
mä _varmaan pääsen vaan maanantaina x_x kauhean moni ei muuten ees oo ilmottanu tuleeko vai eikö :<.
Tippa
Kyllä mä ainakin olisin tulossa huomenna smile.gif Ilman koiraa tosin.
verduli
Mä en pääsekkään huomenna tulemaan ko oon raakelin ja reben mökil... wink.gif
Joandy
Kolmen porukalla sitten thumbup.gif
Tippa
Onko siinä sitten mitään järkeä, jos vain kolme on tulossa? huh.gif
En mä kyllä sitten jaksaisi bussin kanssa raahautua paikalle, jos meitä on näin vähän. confused.gif
Lory
En mäkään kyllä millään jaksaisi edes lähteä.. ph34r.gif Ja perjantaina kuitenkin mätsärit Kupittaalla, olen erittäin laiska lähtemään Kupittaalle kerran viikossa mutta että kaksi kertaa, hoh biggrin.gif Ja kun Milli tosiaan on meillä hoidossa.

/ Heidi, kerkeän kyllä siellä mätsejä ennen mainiosti harjoitella Rickyn kanssa (; Eikä se niin paljon harjoitusta vaadi, Ricky on luonnonlahjakkuus ja oon kyllä koittanut sitä ennenkin biggrin.gif
Tippa
LAINAUS(Lory @ 9.7. 2006, 17:21)
En mäkään kyllä millään jaksaisi edes lähteä.. ph34r.gif Ja perjantaina kuitenkin mätsärit Kupittaalla, olen erittäin laiska lähtemään Kupittaalle kerran viikossa mutta että kaksi kertaa, hoh biggrin.gif Ja kun Milli tosiaan on meillä hoidossa.

Eikös se mätsäri ole lauantaina? wink.gif

Eli huomiset harkat on siis peruttu.(?)
Lory
Ai katos vaan joo :D Mutta samalla viikolla kuiteskin.
Joandy
Njah, prkl kun ehdin jo sopia x_o nomut iha sama. nähdään sit varmaan lauantaina.
Lory
Äh, ottaa lievästi sanottuna päähän, Paavo ei tule mukaan mätsäreihin koska se helkutti sentään painuu Riihimäelle mutta luojan kiitos viimeinen kerta.. No, onneksi pääsen sentään Rickyn kanssa kehään mutta olisin niin mielelläni Paavonkin kanssa mennyt confused.gif confused.gif No, eipä voi mitään..

Näin OT:nä valittelen, anteeksi.
r-p
Mä ainakin tulen matsäriin ellei mitään muuta oo. biggrin.gif Mä ilmottelen jos mä en pääse. cool.gif
verduli
Mätsärrin tulossa Reetan kanssa,ja ehkäpä koittaa myös yoyon eka mätsi wink.gif
Lory
Match Show keskiviikkona 2.8.2006

Ilmoittautumínen klo 17:30 alkaen ja arvostelu alkaa n klo 18:30

Luokat:
pennut alle 1 v
pienet koirat
isot koirat
lapsi&koira
junior handler

Osallistumismaksu 5 euroa

Noudatamme SKL:n rokotusmääräyksiä, eli muistathan ottaa koirasi rokotustodistuksen mukaan.

TERVETULOA HARJOITTELEMAAN ELONÄYTTELYÄ VARTEN !

Järj. Lounais-Suomen Dogit johtokunta

Tiedustelut: Hanna Sulantaus-Eskola email:hanna.sulantaus@nic.fi

http://www.koirat.com/kalenteri.phtml?action=open&id=3204

tulen ainakin junnuihin ja pieniin Paavon kanssa ellen ole Norjassa (<3)
verduli
Tuonne pitäneepi mennä Maisa wink.gif
Ja junnutkin on,kiva wink.gif

Mut koskas nyt sit pidettäis harkat?Ens viikolla joku päivä? wink.gif
Tippa
Tuonne 2.8 mätsäriin voisikin tulla junnuilemaan, jos saan jostakin koiran smile.gif

Niin, eli koskas seuraavat harkat? Mulle ainakin käy ensi viikolla melkein mikä päivä vaan.
verduli
No laitetaampas ehdostus...
Eli käviskö vaikka ens viikon keskiviikko klo:17.00? wink.gif

Tuo siis pelkkä ehdotus blush.gif wink.gif
Tippa
Mulle ainakin sopii wink.gif
Lory
Öö sopii ellen keksi mitään muuta tekemistä (pakko päästä Helsinkiin! Pakko!)
suvii
Voisin tulla ens keskiviikkona ton Yayan kanssa, vaikkei se mitään osaakkaan vielä, mutta hiukan kattelemaan ainakin biggrin.gif Jos vaan siis kaikille sopii, että otan tommosen neljäkuukautisen mittelin? (Tänään mennään hakemaan siru ja toiset rokotukset, jeejee biggrin.gif)
Tippa
Sopiisopii, mukaan vaan biggrin.gif
suvii
Kiva! Ilmottelen kumminkin jos tulee vielä jotain ettei päästäkkääN! biggrin.gif
verduli
Jeap sopii hyvin! wink.gif
Mä otan varmaan kerry herra nelssonin jos mirkal käy wink.gif
Pötkylä_
Min' en varmaan pääse keskiviikkona, menen kaverin veneelle viikoksi, ainoa mahdollisuus on että pääsisin jos tulee sitten niin huono sää. Mutta ei toivota sitä. biggrin.gif

Mekin tullaan lauantaina mätsäreihin Ansan kanssa kattelemaan.
Susu
Mäkin tulossa lauantaina mätsäriin. smile.gif Mukaan siis lähtee toi Pippuri. Ja vois kattoa tota keskiviikkoa, en kumminkaan lupaa mitään, koska suunnitelmat nyt on ihan auki..
Marjut_
Ei päästä sittenkään mätsäriin confused.gif
r-p
Kiitos tytöt kun ette olleet minua vastassa lauantain laps koira kehässä sillä minä voitin. biggrin.gif thumbup.gif Siellä oli hyvät palkinnot koska sieltaä seimmoisen nauhan kuiva ruokaa kudotun koiran ja pokaalin. cool.gif Mä en taida tulla keskiviikon harkkoihin thumbup.gif
Lory
Vähänkö hienoa, onnea onnea! biggrin.gif En katsellut ollenkaan lapsi ja koira-kisaa, olin koiranaulakkona :/

Minä en nyt tiedä tulenko keskiviikkona, taidan olla Rymättylässä silloin.
Susu
Mä joudun miettimään kanssa sitä keskiviikkoa uusiksi, koska en tiedä onko mulla kyytiä. Ei välttämättä ole. confused.gif
Tippa
No ilmoitelkaa sitten ajoissa tuletteko vai ette smile.gif
Susu
Joo, mun ainakin pitäisi viimeistään tiistaina tietää se, että onko kyytiä vai ei, ja kyllä mä luulen että se ihan tarpeeksi ajoissa on? smile.gif
Lory
Mulla kun ei oo mitään hajua, koska tuun takaisin Turkuun (lähden huomenna, sunnuntaina), pääsen kyllä koneellekin, mutta en mä jaksa siellä koneella olla, niin jos mua ei ilmesty keskiviikkona niin älkää odotelko ;>
verduli
Noh mä pääsisin kyllä keskiviikkona tulemaan mutta ei oo mitään järkeä pitää harkkoja jos tulijoita on sellanne 3... wink.gif confused.gif
raakel
ONNEA RIKU!
hyvä! harjoitus tekee mestarin biggrin.gif
Tippa
LAINAUS(verduli @ 16.7. 2006, 12:11)
Noh mä pääsisin kyllä keskiviikkona tulemaan mutta ei oo mitään järkeä pitää harkkoja jos tulijoita on sellanne 3... wink.gif confused.gif

Niinpä.. Mäkin pääsisin nyt varmasti tulemaan. Eikö tosiaan muita ole tulossa? huh.gif
Joandy
Nyt on vasta sunnuntai, ite en tiiä vielä :>.
willow
Mä pääsin sieltä korvesta kotiin!! biggrin.gif ai keskiviikkona on harkat?
voisin tulla villen kaa eli sit ois ainakin 4 biggrin.gif

tehäänkö lista?
anna,ville setteri
Tippa
Ke 19.7

anna, ville setteri
Saana, ei koiraa
Susu
Mä en pääse keskiviikkona, ei ole kyytiä. confused.gif
r-p
Mä en pääse kaksiin harkkoihin koska mä oon lapissa meijjän mamman ja pappan kaa. cool.gif cool.gif Mulle ois parhain torstai ei maanantai - keskiviikko. confused.gif
Tippa
Noh, mites niitten huomisten harkkojen kanssa nyt tehdään?
Ei varmaan ole järkeä, jos vaan pari ihmistä tulee huh.gif
verduli
ei oo ei...Jos nyt ihan suosiolla pidettäis pikku tauko,ko ihmiset on mökeillä jne.? wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.