Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Turun seudun junnuharkat 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
verduli
LAINAUS(Lory @ 10.8. 2006, 18:36)
Okei, hyvä, että ilmoititte kun en ollut ihan varma mistään jne biggrin.gif

Niin ja jos tosiaan ette halua naamaanne sivuille niin ilmoittakaa, otan kuvan(/t) pois.

Ei haittaa,olkoot vaa wink.gif
r-p
Mä en vielä tietdä mun lukujärjestystä. Mä sitä vaan mietin kun mulla on se hamsteri että jos harkat on kuudelta tai seittämältä. confused.gif
r-p
Eiks Rebekka voittanut nuoremmat nakin kanssa?
raakel
jep rebe voitti siis la nuoremmat ja sillon ulvilas myös nuoremmat smile.gif
verduli
Maisa kun ehit ja jaksat niin voitko muutta sivuille vielä sen että olen kisannut aktiivisesti n.vuoden enkä muutamaa vuotta wink.gif
Lory
Okei, muuttelen, pitää muitakin juttuja noista esittelyistä muutella smile.gif

Mites nyt harkkojen kanssa? Vai katsotaanko vasta huomenna seuraavat harkat, eikös suurimmalla osalla turkulaisista ala vasta huomenna koulut niin saisimme tietää ne lukujärjestykset? (:
verduli
jeap,mulla ainakin alkaa huomenna wink.gif
willow
jep tänään alko täällä landellaki koulut dry.gif
mulla on ke ja to neljään kouluu ja muina päivinä kolmeen smile.gif
Miten pidetäänkö jo tällä viikolla harkat?
Tippa
LAINAUS(willow @ 14.8. 2006, 18:17)
Miten pidetäänkö jo tällä viikolla harkat?

Mulle ainakin käy, nyt kun tällä viikolla ei ole vielä tanssiharkkojakaan esteenä.
Vai onko nyt jo liian myöhäistä alkaa sopimaan tälle viikolle (to/pe)?
Lory
Torstai kävisi mulle, perjantaista en tiedä..
Tippa
Mullekin kävisi torstai, tosin tulisin (jälleen kerran) ilman koiraa.
Ninnura
Mullekin kävisi torstai, perjantai ei käy ainakaan mulle kun lähden sillon hesaan smile.gif
Tippa
Mmm, no jos torstaina pidettäisiin, mut mihin aikaan? Ja olisiko muitakin tulossa? smile.gif
verduli
Mä varmaan pääsisin tulemaan kera parin koiran wink.gif

Ja jos kellään ei ole mitään sitä vastaan niin essi ja yoyokin ehkä saapuvat harjottelemaan näyttelyiden saloja wink.gif
Lory
Joo, kaikki vaan mukaan biggrin.gif Yoyo <3

Jos aloitetaan kuudelta? smile.gif
Ninnura
juu, mulle ainakin sopisi klo 18 smile.gif
verduli
18.00 käy hyvin wink.gif
Tippa
18 käy mullekin smile.gif
Lory
Eli listaa? Kopioikaa myös päivämäärä ja aika.

17.8 kello 18:00

1. Maisa + Paavo
verduli

1. Maisa + Paavo
2.Siiri + Reetta(Verdi)

Essi ja Yoyo eivät tällä kertaa pääse,koska lähtevät Tampereelle Podengo tapaamiseen biggrin.gif wub.gif
Tippa

1. Maisa + Paavo
2. Siiri + Reetta(Verdi)
3. Saana + ei koiraa
Ninnura

1. Maisa + Paavo
2. Siiri + Reetta(Verdi)
3. Saana + ei koiraa
4.Ninni + Vilma
willow

1. Maisa + Paavo
2. Siiri + Reetta(Verdi)
3. Saana + ei koiraa
4.Ninni + Vilma
5.Anna + tessa tai ville (en oo ihan varma vielä tulostani mutta ilmottelen vaikka huomenna lisää)
Susu
Mä en torstaina pääse, enkä tule jatkossa pääsemäänkään koska mulla on agility silloin. Samoin perjantaina ei mulla ole oikein mahdollisuutta tulla, kun sillon aika usein kavereitten kanssa olen.
rebekka

1. Maisa + Paavo
2. Siiri + Reetta(Verdi)
3. Saana + ei koiraa
4.Ninni + Vilma
5.Anna + tessa tai ville (en oo ihan varma vielä tulostani mutta ilmottelen vaikka huomenna lisää)
6.Rebekka ja ehkä joku koira

Jos saan kyydin, luulisin biggrin.gif
verduli
Jos anna tuut nii saisinko mä villen treni kaveriksi?
Ja Rebe saat Reetan jos vaan haluut wink.gif
willow
LAINAUS(verduli @ 15.8. 2006, 15:54)

joo saat smile.gif voin ottaa molemmat setterit mukaan niin saat villen kaa treenaa wink.gif
verduli
^^Kiva kiitti wub.gif
willow
Mä en pääsekkään ko huomenna on neljään kouluu ja ei oo kyytiä crybaby.gif
voisin tulla suoraan koulusta bussilla turkuun mutte sitte mulla ei olisi koiria mukana? voinko tulla ilman koiria? unsure.gif
Ninnura
Mä en varmaan sittenkään oo huomenna tulossa smile.gif
rebekka
LAINAUS(verduli @ 15.8. 2006, 15:54)

Juuu voin ottaa smile.gif !
Tippa
LAINAUS(willow @ 16.8. 2006, 15:01)
voinko tulla ilman koiria? unsure.gif

No ei mullakaan ole koskaan koiria, mutta silti tuppaudun aina mukaan blush.gif innocent.gif

Mä nyt mietin, että kun pääsen huomenna koulusta vasta klo 16, että jäänkö suoraan kaupungille vai käynkö kotona.. sleepy.gif

Eli meitä on nyt tulossa 6? Tai jos Ninni ei tule, niin 5. Aika vähän. smile.gif
verduli
Mäkin pääsen neljälät ko on uintia dry.gif

No pitää pyytää iskää hakee samppikselta ja sit koirat autoon ja kupittaalle thumbup.gif
Lory
Suvi kyllä tais olla tulossa (en tiedä tuleeko Milli), mutta ilmoitelkoot itte, jotain sellasta se koulussa tänään mumisi smile.gif

// Tulee se jos vaan saa kyydin.
willow
ääh en pääsekkään huomenna mulla ei oo kyytiä takas kotiin ja muutenkin jos vaikka sataa nii ei ois kivaa olla sateessa confused.gif Nyt ainakin sataa ihan liikaa sneaky2.gif
Tippa
Huomiseks on tosiaan kyllä luvattu sadetta confused.gif Kyllä mäkin sitten jätän väliin, jos sataa.
verduli
Jeap,jos siirretään ens viikkoon? Mullakaan ei nimittäin oo kyytiä wink.gif
Tippa
Joo, siirretään vaan, ehkä parempi niin.
willow
pitäskö sitten vaan sopia joku uus päivä koska porukkaa ei oo tulossa kauhean paljon lookaround.gif

tai no ens viikolla on se mätsäri torstaina et mä en varmaan ens viikolla ota koiria treeneihin ko muuten ne on liian laiskoja mätsärissä wink.gif
Tippa
Miten olis maanantai tai keskiviikko? smile.gif
Ninnura
Mullekin sopii, et ne harkat siirtyy ens viikolle smile.gif
Mä pääsen koulusta ma-ke klo 16 joten olis kiva jos ne harkat olis vaik klo 18 tai sen jälkeen biggrin.gif
willow
Maanantai kävis mulle smile.gif
Lory
Maanantai on ok. smile.gif
verduli
maanantai luultavasti käy wink.gif
Joandy
mä en usko et tullaan :<.
willow
tehäänkö siitä maanataista lista?

1.Anna + ?
Snoxie
EN PÄÄSE MAANANTAINA. Olen sillon isäni luona. EIKÄ. TÄTÄ MUN TUURII.
-Mimi-
Mites pitkään ootte tytöt ajatellu harkkoja jatkaa?

Tuli vain näin mieleen, että jos vaan teiltä löytyisi halukkuutta niin voisin ex-junnuna tulla joskus teille treenejä vetämään... smile.gif
Muutan tosin vasta syyskuun alussa Turkuun jtn jos vielä sillon harkkoja jatkaisitte niin jos kiinnostusta löytyy niin meikäläinen olisi käytettävissä..
Mukanani muuttaa silloin 5kk löwchentyttö sekä 9 vuotias apsomummo, joita voisin myös tuoda teidän treenattaviksi. Lisäksi aina silloin tällöin luonani vierailee jonkunmoinen saluki tuolta kotopuolesta.

Eli jos vain teiltä kiinnostusta löytyy niin ilmotelkaa... smile.gif
Lory
-Mimi-, tarkoitatko siis, että kuinka kauan jatkamme nyt 2006 puolella? Se riippuu aivan säästä, mutta mahdollisimman pitkään jos mahdollista. Olisi kyllä hienoa jos jotkut treenit olisivat ihan jonkun tietyn henkilön vetämiä, eli minulle ainakin asia ok ja olisi kivaa kokeilla löwcheniä ja lhasa apsoa, tulee vähän uusia koirapersooniakin harkkoihin wink.gif Ja sitten tietenkin keväällä harkat jatkuvat ihan samaan tahtiin, heti kun lumet sulavat (viimeksi taisimme aloittaa huhtikuun alkupuolella?).
verduli
Joo,olishan se ihan kiva saada joku vetämään harkkoja aina silloin tällöin wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.