Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Turun seudun junnuharkat 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
Piiti
Meille sopis pe paremmin, ja kaikki vaan tervetuloo tottakai! xhappy.gif (pakko kokeilla) biggrin.gif
Tiedän et on mahdotonta saada näin lyhyel varotus ajal kaikille sopivaa aikaa, joten kuinka monelle pe sopis?
verduli
Mulle käy pe ainakin ! Ja kysäsin just rebeltä ja sillekkin kävis pe ! smile.gif
Maavi
jee kiva! mulle käy pe kans smile.gif missä ne ois?
maarittt
mulle kävis kans pe smile.gif
Piiti
Siis meillä Paatsamatie 9 21260 Raisio wink.gif
Voin laittaa sit tarkemmat ohjeet jos saadaa porukka kasaa...
verduli
Eli ens viikon pe on siis päivä,28.12 ? smile.gif
rebekka
Juu eli Perjantai käy niinku siiri sanoski smile.gif mihin aikaan?? joskus 6??
auster
perjantai käy mul kans ja toi 6 ois mulle ainaki ihan hyvä aika xsmile.gif
Lory
Ollaan varmaan Suvin kaa tulossa ^^

Toi miten sieltä menee busseja tai meneekö ollenkaan..? Täytyy nyt viel kattoa saadaanko kyytiä, mut jos ei ni bussilla varmaan tultais.

//
Ja kiitokset taas kuluneesta vuodesta smile.gif
verduli
^^Oiii Paavo taas söpöilee !

Meijän kyydillä varmaan ainakin pääsee max 4 ihmistä nii ei tarvii kenenkään bussilla mennä smile.gif
Piiti
Kyllä varmaan sit ihan tarpeeks suuri porukka tulee, odotan teit ja sit jos ette tuu ni saanpahan itte enemmän juotavaa ja syötävää : DD

Joo eli ihan meijän viereen tulee myllyyn menevä bussi 421 ja 420(ajaa samaa linjaa) ja vähän kauemmas tulee Turun sisäinen 32.
Autolla tultaes jos tulee turust päin nii Naantalintietä ja Artukaisten liittymäst pois ja sit sen pääs oikeel ja sit tulee iso mutka vasemmal ja sit käännytää eka risteys oikeel ihalaa päin ja sit siit heti kääntyy oikeel paatsamantie. Sit se on mäki alas ja semmonen talo mis on iso aidattu piha vasemmal puolel tietä.
Naantalist päin ku tulaan ni keskustan läpi ja ku mennää turkuu päin ni ennen turun risteyst kääntyy oikeel ihalantie ja se iha loppuu ja ennen upalingontietä kääntyy vasemmal paatsamantie ja sit sama loppu ku tos ----^

Ymmärrän jos kukaan ei ymmärtäny mut sit saa soittaa biggrin.gif! 0504145991

HYVÄÄ JOULUA xtongue.gif xw00t.gif !
verduli
Oukkei,kuulostaa tosi kivalta !!

Ja hyvää joulua myös meijän koko perheeltä + koirilta,ootte kyllä ehottomasti suomen paras junnu porukka,varsinais-suomi ja taju rules ! xsmile.gif
willow
Nii mä en sit oo tulossa, mutta pitääkää hauskaa! Täältäkin hyvää joulua suomen parhaalle junnuseuralle! xhappy.gif xlaugh.gif
Lory
Siiri, jos mä sit ainakin (ja luulisin et Suvikin) pääsisin kyydillä ni ois tosi kiva! Voin (tai voidaan) tulla sit siihen teidän talon eteen kykkimään jossain vaiheessa kun ei toi matka oo mitenkään pitkä smile.gif
verduli
Oukei,tehkäämme maisa sitten niiin smile.gif
Tiia monen aikaan meijän sopis teille tulla?
Piiti
Ei yhtään mitään väliä. Oon yksin kotona koko päivän että mulle ajaks sopii mikä vaa. biggrin.gif
Aattelin et ois ollu kiva näyttää joku video pätkä siitä finaalista, mutta en oo saanu yhtäkään käsiini :/.
Anna oisko teiltä mahdollisuus saada niitä videoita perjantaiks, jos oot tulossa esim. Turussa käymään?
verduli
No sovittaisko että kaikki halukkaat ilmestyy paikalle siinä kuuden ja seittemän välissä ? smile.gif
Ja hyi ei mitään finaali videoita oon varmaan ku jostain puskasta revitty niissä ph34r.gif
Ninnura
Mä voisin kans yrittää ehtiä tulee sinne Tiialle smile.gif
rebekka
Oukhei, saisinko vaikka tarkan osotteen tiia, niin voin kattooo 020202 sivuilt, mut älä tänne siis kirjota smile.gif lähetä vaikka galleriaan viesti smile.gif ja siis tuodaanko me jotain tullessamme, ruokaa siis? Ja MAINIOTA JOULUA KAIKILLE xhappy.gif Taaas on ihana vuosi takana! smile.gif Paras tiimi smile.gif
Ninnura
LAINAUS(Piiti @ 23.12. 2007, 13:04) *
Siis meillä Paatsamatie 9 21260 Raisio wink.gif
Voin laittaa sit tarkemmat ohjeet jos saadaa porukka kasaa...

Tiia oli edelliselle sivulle laittanut osoitteen smile.gif
willow
LAINAUS(Piiti @ 25.12. 2007, 14:00) *
Ei yhtään mitään väliä. Oon yksin kotona koko päivän että mulle ajaks sopii mikä vaa. biggrin.gif
Aattelin et ois ollu kiva näyttää joku video pätkä siitä finaalista, mutta en oo saanu yhtäkään käsiini :/.
Anna oisko teiltä mahdollisuus saada niitä videoita perjantaiks, jos oot tulossa esim. Turussa käymään?

Me ei olla saatu sitä videoo dvd:lle et sen pystyy kattomaan vaan silleen et laittaa kameran telkkariin kiinni rolleyes.gif
verduli
Mutta ootko anna siis tulossa ? Meinaan voithan ottaa kameran mukaan ja laitetaan se kiinni telkkariin ?
Piiti
LAINAUS(verduli @ 25.12. 2007, 21:14) *
Mutta ootko anna siis tulossa ? Meinaan voithan ottaa kameran mukaan ja laitetaan se kiinni telkkariin ?

Anna sanos tossa aikasemmin ettei oo tulossa mut voihan suunnitelmat muuttuu wink.gif vink vink, no eii xlaugh.gif
verduli
Uppppss sori mun lukutaito on lomalla biggrin.gif
willow
Ei oo suunnitelmissa muutoksia, mutta joskus vois kokoontua jonnekki kattomaan tota finaalia (jos ketään kiinnostaa biggrin.gif) nii ja on mulla sit kans niitä aikasempien vuosien finaaleja + euroopanvoittaja näyttelyn junnu finaali biggrin.gif
rebekka
LAINAUS(Ninnura @ 25.12. 2007, 20:20) *
Tiia oli edelliselle sivulle laittanut osoitteen smile.gif

Jaahhas rebekalla taas näköhaittaa, kiiitos Ninni smile.gif
willow
Mulla tuli sittenkin suunnitelmaan muutoksia eli perjantaina pääsen tiialle. Ainut ongelma on vaa ettei mul oo varmaa kyytiä kotiin unsure.gif smile.gif
Tippa
Tullaan varmaankin Kristan kanssa sitten bussilla..
Nii missä kohtaa pitää sitten painaa stoppia? biggrin.gif
verduli
Jees eli anna otatko sen kameran mukaan ? smile.gif
Ja tiia pitääkö meijän tuua jottain syminkiä tai juominkia ?
Piiti
Jos joku haluu viitti voi tuoda jottai mut ei oo pakko. Aattelin leipoo teille jottai mokkapaloi tai jottai. Jos joku haluu ni voi kyl tuoda jotai juotavaa mut kyl mäki voin käydä ostaas...

Joo eli se 32 kakkonen on tavallinen lipun hinta ja siin jäädää pois turun sanomien konttorin kohdal siin se bussi kääntyy vasemmal ni sit jäädää heti mutkan jälkee pois.

Ja jos tulee 420/421 ni se tulee pernon läpi ja kääntyy ennen kioskii oikeelle niin sen käännöksen jälkeen on yks pysäkki ala ja ylämäen välis ja sit pitää heti painaa sen jälkeen se jää keskel mäkee se pysäkki mis pitää jäädä pois.

Tää on ihan hirveetä selittää mut toivottavasti ymmärsitte ja jos ette ni sit koitan selittää uudellee xlaugh.gif
willow
LAINAUS(verduli @ 26.12. 2007, 20:36) *
Jees eli anna otatko sen kameran mukaan ? smile.gif

Joo otan. smile.gif
rebekka
Määki voin tuuua kameran, ku tossa samalla menee smile.gif
verduli
Puhuttiin annan kohalla videokamerasta niin saadaan katottua sm-finaalia,mutta joo ota rebe vaan teitin canon mukaan smile.gif
Maavi
mä en pääse tuleen huoh sad.gif
Tippa
Me ei Kristan kanssa päästäkään tulemaan. :/
Lory
Oli tosi kivaa taas, kiitti kaikille :D Ja kaikki nyt varmasti pitää lupauksensa ens vuoden harkoista? ;)
verduli
Kiitos kiitos kiitos kaikille,oli ihan superia ! wub.gif
Hhahah ollaan kyllä välillä aika julmia,mut mehän ollaan kaikki täydellisiä,ja ens vuonna sit harkkaillaan ahkerammin vaikka satais pieniä miehiä taivaalta wink.gif

Ja tosiaan meille voitte sitten tulla tossa tammikuussa,katon jonkun sopivan vklo niin kattellaan vaikka joku leffa yms.
Piiti
Kiitos kaikille! <3

Joo kaikki muistaa siis tehdä uudenvuodenlupauksen mikä sovittii wink.gif!

Pidetää uudestaa sit Siirillä jossain vaihees. Ilmottele sit vaa biggrin.gif
verduli
^^ Joooo aattelin et siinä kajaanin ja turun välissä jompi kumpi vklo. smile.gif
Ninnura
Oli taas kerran tosi hauskaa, kiitokset kaikille. thumbup.gif
suvii
Kiiiiitoksia munkin puolesta xhappy.gif
Piiti
hih
maarittt
kiitos kaikille oli taas tosi kivaaa !! happy.gif
willow
Tiia linkki ei toimi unsure.gif biggrin.gif

Niin ja kiitos kaikille oli kivaa taas! Tiia ei oikeen päästy nukkumaan (heräsin vast nyt) ;D
auster
Hauskaa oli taas,kiitos kaikille! teehee.gif
rebekka
Kiitos munki puolesta<3! Juuu kaikki siis Siirille sitten ensi vuonna biggrin.gif Riehakasta uuttavuotta kaikille!! xph34r.gif
Maavi
Multa kans tosi hyvää uutta vuotta!!! xlaugh.gif
Piiti
Juu eli siel picasas pitää varmaa laittaa joku et näkyy kaikille mut en osaa. Perehdyn siihen joskus kun on aikaa biggrin.gif.. whistling.gif

Joo ja HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE!
willow
Hyvää uutta vuotta mun puolesta kans tongue.gif thumbup1.gif
maarittt
Hauskaa uutta vuotta!! xlaugh.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.