Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Turun seudun junnuharkat 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
Tippa
Joo, kuullostaa kivalta. smile.gif
willow
olisi todella mukavaa saada joku ulkopuolinen vetämään harkkoja. Ja samalla tosiaan saisi koittaa uusia rotuja wink.gif
verduli
-Mimi-,saanko tiedustella sinun omaa junnu kokemusta esim.montako vuotta kisasit yms.? wink.gif
Piiti
Maanantai, klo 18.00(?)

1.Anna + ?
2. Tiia + Piiti tai Vilma
willow
-Mimi- saakos kysyä että onko koirasi Juhalta? Siis Karekselta? wink.gif
Tuosta rotuvalinnnasta päättelin..
-Mimi-
LAINAUS(verduli @ 18.8. 2006, 16:38)
-Mimi-,saanko tiedustella sinun omaa junnu kokemusta esim.montako vuotta kisasit yms.? wink.gif

Jeps, no mutta mä palailen asiaan kun sinne Turkuun saan kokonaan muutettua ja nuo kouluasiat on selvillä... smile.gif

Elikkäs itse aloittelin junnuhandlerin heti kun ikä tuli täyteen ja kisasin aktiivisesti nuoremmissa sen 3 vuotta ja vanhemmissa vuoden verran.
Vanhempiin siirryttyäni tuli meille uusi pentu taloon ja aika kuluikin sitä treeneillessa. Lisäksi sain rotukehiin muutaman vakkarihandlattavan, joista toinen vaati aina täyden huomion näyttelypaikalla jtn liian monta kertaa jäi junnut sitten välistä.
Viimiset vuodet kisailin sitten harvakseltaan, lähinnä erikois- ja ryhmänäyttelyissä. Loppua kohden kun oma lauma kasvoi niin aikaa ei vain riittänyt junnuiluun rotukehien lomassa, kuitenkin olen tiivisti aina seuraillut junnukehiä minkä kerkiän.. smile.gif

Itse olen kisaillut lähinnä löwchenillä ja salukeilla mutta monen moista karvaturria on tullut esitettyä rotukehissä, jtn rotukirjo on aika laaja..
Sijotuksiakin on matkanvarrella tullut oikein mukavasti, mm. 1/1 sijojen lisäksi yksi osarin 1/2 ja PM-2 sekä tietenkin oman Salukikerhon junnuhandlerkiertopalkinnon voitto omaksi (johon tarvittiin 3 voittoa) smile.gif
Huvittavaa on, että niiden kymmenien kilapailujen lomassa olen vain 1 kisan kisannut omalla koiralla, sekin oli viimeinen kisa Kaarinan pentunlyssä 2004 kisakaverina oma Nia-saluki. Kotoa ei ennen Niaa ole löytynyt kisakelpoista yksilöä mutta onneksi tutuista oli siihen apua. Nykyään noista uudemmista jo olisikin kisakavereiksi..

Täällä kotopuolessa olen aina silloin tällöin vetänyt junnu- ja näyttelytreenejä ja vaikka oman lauman näyttelyedustus on hieman heikko tällä hetkellä niin näyttelyitä tulee kierrettyä esittämässä noita tuttujen koiria..
smile.gif

Hmm, mitäs tässä nyt vielä keksis.. biggrin.gif
-Mimi-
LAINAUS(willow @ 18.8. 2006, 20:23)
-Mimi- saakos kysyä että onko koirasi Juhalta? Siis Karekselta? wink.gif
Tuosta rotuvalinnnasta päättelin..

Heh, rotuvalinta on juu osuva, apson pitkästä turkista vaihdettiin hieman helppohoitosempaan turkkiin...
Apsomummo (ja itseasiassa myös meidän edesmennyt apso) on Juhalta, tosin elelee nykyään lyhyessä turkissa ihan oman mukavuutensa vuoksi. smile.gif
Leijona onkin sitten eri kasvattajalta, vaikkkakin aika vahvasti nuo Juhan kasvatit Suomen leijonissa vaikuttavat..

smile.gif
willow
okei smile.gif
Piiti
En pääsekkään tulemaa ma sad.gif, joten Anna täl hetkel yksin biggrin.gif
willow
LAINAUS(Piiti @ 19.8. 2006, 22:41)
En pääsekkään tulemaa ma sad.gif, joten Anna täl hetkel yksin biggrin.gif

En oo yksin laugh.gif
piti just ilmottaa etten mäkään pääse ko on noita kyyti ongelmia confused.gif
suvii
Oisko ens viikolla mahdollista pitää harkat sitten jonain muuna pvänä kun maanantaina? Meille sopis näillä näkymin ainakin tiistai & perjantai, ja eikös torstaina ole joku mätsäri?
Ja olis kylläkiva jos sais jonkun ulkopuolisen vetämään treenejä thumbup.gif !
willow
Mulle ei ainakaan näillä näkymin sovi ainakaan ennen mätsäriä sad.gif
verduli
jeap,to on mätsäri missä myös junnut. Mulle ei siis käy ainakaan sillon,eikä ke kun on agilityn seuran mestaruus kisat wink.gif
rebekka
-Mimi-

Olisi kyllä hienoa saada joku vetämään harkkoja! smile.gif
Piiti
Pidettäisiinkö harkat pe? vaikka klo 17.30?
willow
perjantai sopis mulle wink.gif
Tippa
Mä en pääse perjantaina.
Susu
Mullekaan ei perjantai sovi.
willow
Mitä nyt sitte tehään ku monelle ei käy perjantaina? unsure.gif
pötkö
Rikulle,Nakille ja Pitkolle sopii parhaiten tiistai,torstai ja perjantai.. rolleyes.gif
suvii
Mekään ei päästäkkään kanssa perjantaina :/
Ninnura
Mä en oo tulossa huomenna smile.gif
willow
Eli tänään ei varmaan oo harkkoja laugh.gif

mites ens viikolla? mulle kävis vaan maanantai unsure.gif
verduli
Mulla on ens viikolla aika täyttä.... wink.gif
Tippa
Johan nyt on kun ei olla harkkoja saatu vielä pidettyä, kaikilla on aina jotain wink.gif
Mulle käy ensi viikolla vaan maanantai, muut päivät on muita menoja täynnä.
willow
ei varmaan sitte pidetä maanantainakaan kun ei oo muita tulossa ko mä ja saana wink.gif
Ninnura
Mä en pääse maanantaina confused.gif
verduli
En myöskään pääse ma confused.gif
suvii
Mäkään en pääse maanantaina, ja koko ens viikko on kyllä muuten TOOOSI täyttä :/
Lory
Laittakaa nimenne sen päivän perään joka teille mahdollisesti kävisi ENSI VIIKOLLA (36)

Maanantai:
Tiistai: Maisa
Keskiviikko: Maisa
Torstai: Maisa
Perjantai:
willow
Maanantai:
Tiistai: Maisa, Anna (EHKÄ)
Torstai: Maisa, Anna
Perjantai: Anna

selvennän siis mulle sopii varmasti to ja pe ja tiistaina vaan ehkä wink.gif
r-p
Maanantai:
Tiistai: Maisa, Anna (EHKÄ),Riku
Torstai: Maisa, Anna,Riku
Perjantai: Anna,Riku
Piiti
Maanantai: Tiia
Tiistai: Maisa, Anna (EHKÄ), Riku
Keskiviikko: Maisa, Tiia
Torstai: Maisa, Anna, Riku, Tiia
Perjantai: Anna, Riku, Tiia

Parhaiten mulle sopis to.
Tippa
Maanantai: Tiia, Saana
Keskiviikko: Maisa, Tiia, Saana
Torstai: Maisa, Anna, Riku, Tiia
Perjantai: Anna, Riku, Tiia, Saana

Eli tiistai ja torstai ei käy.
suvii
Maanantai: Tiia, Saana, Suvi (jos saadan kyyti. Tiia?)
Keskiviikko: Maisa, Tiia, Saana, Suvi (jos kyyti)
Torstai: Maisa, Anna, Riku, Tiia, Suvi
Perjantai: Anna, Riku, Tiia, Saana, Suvi (EHKÄ)

biggrin.gif Toivottavasti saadaan jotkut treenit järjestymään! Vaikkakin me tullaankin aluksi Yayan kanssa vaan hiukan kattelemaan biggrin.gif
willow
Sori en jaksa tota vanhaa viestiä muokata niin mulle käy vielä keskiviikkokin mutta kaikken parhaita kävis torstai smile.gif
verduli
Mulle kävis kans to ja ke(kin) wink.gif
Lory
Torstaina sitten? Tosin Saana ei pääsisi... :/ Keskiviikkona taas Riku ei pääsisi. Onpas tämä nyt hankalaa, mutta ääh kun ei ketään haluaisi jättää pois vaikka harkkoihin tekisi kovasti mieli biggrin.gif
Ninnura
Mulle kävis parhaiten torstai smile.gif
Tippa
Hööh, miksei keskiviikko? wink.gif No juu, sama se jos muille käy torstai paremmin, mutta sitten mä en pääse.
rebekka
rebekka ja raakel

kaikki paitsi perjantai-sunnuntai käy yleensä
suvii
Torstai sopis mullekkin, mut sitten ei Saana tosiaan pääsis, höh confused.gif
Maisa puhuu asiaa että ketään ei viitsis jättää pois mut harkkoihin tekis mieli smile.gif
Mut jos silleen vaihdellaan sitä päivää ku esim. meillä on aina tiistaisin (tai no, tän kuun biggrin.gifD) toko eikä päästä siis tiistaina, ja jollain toisella voi olla joku muu hararstus torstaina ja niin edelleen, muttamutta wink.gif
Lory
Niin siis eihän meillä missään vaiheessa ole ollut sellasta vakkaripäivää, aina erikseen sovitaan uusi päivä.

Mutta torstai se kai sitten on ensi viikolla..?
willow
Mullekkin sopis parhaiten toi torstai... käviskö kellon ajaks 18-19?
Mutta sitte saana ei tosiaan pääsis unsure.gif
suvii
LAINAUS(Lory @ 31.8. 2006, 14:18)
Niin siis eihän meillä missään vaiheessa ole ollut sellasta vakkaripäivää, aina erikseen sovitaan uusi päivä.

Juujuu tiedän tiedän. En tiiä selitin taas jotain omiani varmaan tuolla aikasemmin biggrin.gif
Mutta juu torstai kai sitten?
18-19 ois ihan hyvä aika biggrin.gif
Piiti
Kyhäsin nyt tän listan alun torstaiks (harmi et saana ei pääse:/), eli:

to 18-19

1. Tiia ja ?
Tippa
Kattoo nyt, mulla loppuu harkat 17.30, joten periaatteessa ehtisin kyllä junnuharkkoihinkin, mutta en tiedä jaksanko kun muutenkin olen torstaina liikenteessä ihan aamu kahdeksasta enkä ehdi missään välissä kotiin.. Että voi olla että oon niin väsynyt etten jaksa.

Eli mä en sitten ens viikolla tule, ellen sitten jostain syystä jaksakin lähteä vielä Kupittaalle.

Mutta sitten sitä seuraavalla viikolla joku muu päivä, jooko? innocent.gif
Ninnura
to 18-19

1. Tiia ja ?
2. Ninni ja Vilma
Lory
to 18-19

1. Tiia ja ?
2. Ninni ja Vilma
3. Maisa ja Paaaawo
verduli
Mä en nyt sit to pääsekkään ko tuli muuta menoa... blush.gif wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.