Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Turun seudun junnuharkat 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
rebekka
Oi Hienoa Tiia, Suur Kiitos smile.gif! Lähetin sulle nyt sitä sähköpstia, eli se on ilmanen siis nyt? Tai siis toi ilmottautuminen wink.gif
suvii
Kiitoksia vielä eilisestä kaikille! Oli tosi hauskaa :'D

Kuvia olis aika mielenkiintoista nähdä jossain vaiheessa ;p
willow
Suvi kuvia on gallerian taju yhteisös smile.gif

Niin ja kiitti viel eilisestä munki puolesta! Oli tosi kivaa ja sai välil muutakin ajateltavaa kuin kirjotukset wink.gif
Maavi
jep kiitti kaikille oli kivaa!! mahd pian uusiks ;>
auster
Kiitoksia kaikille viellä,oli kyl hauska ilta! laugh.gif
rebekka
Elikkäs siis kenes luona olis seuraava "kokoontuminen"? smile.gif
Maavi
niimpä, samaa oon miettiny wink.gif
willow
Laitetaas tännekkin (lähinnä uusille jäsenille) smile.gif

Seuraavat treenit 14.4 klo ?
Paikkana on siis Kupittaa, kaivokentän ja urheiluhallin välissä oleva asfalttialue.
Vinski
Kuulin, että tänään olisi junnuharkat klo kuudelta. Saankohan tulla sinne Vinskin kanssa, vaikka en olekkaan viellä irc-gallerian taju yhteisössä? Olen siis ent. Snoxie.

Olis kiva saada vastaus nopeasti..
Lory
Näille harkoista kiinnostuneille tiedoksi, että harkoista jne. sopiminen on siirtynyt lähinnä IRC-gallerian puolelle Taju-yhteisöön. Sinne pääsevät tosin vain kutsutut, mutta jos kiinnostaa niin kysykää vaikka tässä topicissa pääsettekö, Ninni sitten kutsuu tai jättää kutsumatta smile.gif Toki jos joku haluaa harkkoihin tulla mutta ei ole kuvia galleriassa niin voi tässäkin kysyä päivämäärää ja aikaa jne.
Anma
treenit maanantaina 5.5 klo 18.00
willow
Seuraavat treenit maanantaina 12.5 klo 18 smile.gif
oliviattis
Onko tänään treenejä?
Maavi
mitään ei ainakaa olla sovittu, eli ei varmaankaan smile.gif
oliviattis
Onko tällä viikolla treenejä?
willow
Seuraavat treenit maanantaina 30.6 klo 17.30
rebekka
Koitan päästä!! smile.gif
oliviattis
Just sillon kun oon jossain loma-matkal ni on junnuharkat:( Mun tuurii:D
Anma
Maanantaina 14.7 harkat kello 17.30 ->
oliviattis
JES! Toivottavasti pääsen, no joo, ei pitäis olla mitään...
Vinski
Tulossa ollaan! (:
willow
TAJU (turun alueen junior handlerit) järjestää mätsärin keskiviikkona 23.7 Raision vaisaaren koulukeskuksen kentällä. Tuomarit on selvillä mutta kaikki vapaa-ehtoiset ja paikalle kykenevät tajulaiset tarvitaan kesäsihteereiksi, ym toimihenkilöksi! smile.gif
suvii
Tajun kesätaapaminen/grillipartyt Tiialla tiistaina 29.7.2008 kello 17.30(?) !

Kerätään listaa tuomisista:

Suvi & Iitu: kanasalaatti, pekoni-sieni-homejuusto-hommelit
Anna: limua
Riina (apua sori jos nimi meni väärin =)): kanaa, vissyä, patonkia (paitsi jos joku muu tuo)
Siiri:
Rebekka:
Tiia:
Suvi:
Anma:
Iida:
Nadja:
Maarit:
Juuli:

ps. Piti kysyä noista sienipekonihommeleista, että miten moni tykkää homejuustosta, kun ajateltiin että tehtäis suunnilleen puolet homejuustolla ja puolet ilman, koska esimerkiksi allekirjoittanut ei homejuustosta erityisemmin välitä =) ?
verduli

Riina (apua sori jos nimi meni väärin =)): kanaa, vissyä, patonkia (paitsi jos joku muu tuo)
Siiri: Sipsiä
Rebekka:
Tiia:
Suvi:
Anma:
Iida:
Nadja:
Maarit:
Juuli:

ps. team siiri & rebe ottaa vastaan ceasarsalaatti lahjoituksia smile.gif smile.gif
Vinski
Ihan oikein mun nimi on kirjoitettu. :> Voin ehkä tuoda jotain muutakin, laittelen viestiä jos keksin jotain.
rebekka

Rebekka:sipsiä ja dippiä
Tiia:
Suvi:
Anma:
Iida:
Nadja:
Maarit:
Juuli:

ja kun siiri jo mainitsikin CAESARSALAATTI LAHJOITUKSIA SAA TUODA (: (Siirille ja Rebekalle siis)
Piiti

Rebekka:sipsiä ja dippiä
Tiia: kakkua (shampanja)
Suvi:
Anma:
Iida:
Nadja:
Maarit:
Juuli:
Anma
äääh mitä sitä nyt tois.... varmaan jotain ihan GRILLATTAVAAKIN pitäis saada tongue.gif
suvii
LAINAUS(Anma @ 27.7. 2008, 17:53) *
äääh mitä sitä nyt tois.... varmaan jotain ihan GRILLATTAVAAKIN pitäis saada tongue.gif

Joo olis tosi mukavaa jos toisit jotain grillattavaa (esim ihan vaan perus makkaraa) mielummin kun jotain sipsikarkki-tyylistä, kun se grillaaminenhan oli tällä kertaa se pääjuttu eikö ? lookaround.gif

Toivottavasti ette muuten hirmusti pahastu jos jätetään Iitun kanssa kanasalaatti tuomatta, koska sitä pitää tehdä ainakin kolminkertainen annos ja meidän ei-edes-opiskelijabudjetti ei ihan taida siihen riittää blush.gif
Piiti
Tuli vaa tälläne ehdotus mieleen et jos suvi ja iitu ei tee sitä kanasalaattii, ni Siiri ja Rebe tehän voisitte tehä sen caesarsaalaatin ja sit vaiks joku muu tois sipsit ja dippii. Nii ja jos Anma toisit vaiks makkaraa ni saatais jotai oikee grillaattavaaki. Kenenkää nyt tuskin kannattaa mitää ulkofileepihevjä ruveta ostelee biggrin.gif Mä voin tuua sit vaiks kans lihapiirakoit, ku neki on ihan hyvii grillattuina. Ja joku muu vois myö tuoda patonkii, ku riina tuo kuitenki jo aika paljon. Aattelin vaan sillee et menis vähän hintojen suhtee tasan...
Anma
joo mä voin tuoda makkaraa ja ketsuppii(?). Mut kui mont sellast neljän(?) makkaran pakettii sit mahdettais tarvita ??
willow
riittääkö jos tuon huomenna 2 isoo kokis pulloo, yhen fantan ja yhen jonku muun vielä lisäks? smile.gif
suvii
Tiia lupas itse huolehtia ketsupit ja sinapit =)

En osaa yhtään sanoa miten monta makkarapakettii tarvitaan mut Anna eiköhän toi varmaankin riitä =) !
rebekka
Caesarsalaattiikkiin kyllä tarttee ihana kamalasti kaikkeee...:/// erilaisii salaattei, crutongei, caesarkastiket, ja sitä pitäis sit tehä ihan sikana....:/
Eli olis ehkä parempi jos siel olis sipsii,dippii,karkkii,limuu,makkaraa,patonkii ja tuorejuustoi.. eiköhän niilläki pärjäää....valmis caesarsalaattikkii myydän, mut ne on 3e pusssi ja sellsen pystyn vetää yksinki niin biggrin.gif
rebekka
eiköhän 4 riitä makkarapakettiii annmari?
rebekka
Homma meneeki nyt täysin uusiks ku gallerias jotku ilmotti ettei pääse... elikkäs...Puhuin juuri Maaritin kanssa ja Maarit ja Juuli tuo siis patonkia ja tuorejuustoja! smile.gif
tuon kameran smile.gif!!

Suvi & Iitu: pekoni-sieni-homejuusto-hommelit
Siiri: Sipsiä ja dippiä
Rebekka:makkaraa
Tiia: kakkua (shampanja) (ketsuppi,sinappi)
Anma:Makkaraa
Maarit:patonki + tuorejuusto
Juuli: patonki + tuorejuusto
suvii
Maisa ei mun muistaakseni pääse tulemaan eikä Suvikaan ollut yhtään varma unsure.gif

Toivottavasti saadaan kuitenkin kaikille tarpeeks syötävää vaikka monet nyt ei paikalle pääsekään!
Alddagas
Vähän tunkeudun tänne, mutta:

Varsinais-Suomen kennelpiirin nuorisojaosto järjestää Junior Handler –harjoitukset 6.8. kello 18.00 alkaen.

Tervetulleita ovat sekä vanhat konkarit että uudet harrastajat!

Ohjaajana harjoituksissa toimii Sari Kares.

Paikkana Kennelpiirin maja Lausteella, Turussa.

Harjoituskerta on ilmainen!
Ilmoittautumiset 3.8. mennessä Katariinalle

(0505268352 tai katariina.salo@armas.fi)

Tervetuloa mukaan!

ps. Jos katsotte aiheelliseksi, voin siirtää tämän viestin muualle - ajattelin vaan, että tätä kautta voisi kiinnostuneet helposti löytää sen smile.gif
Anma
Nyt on treenien alotus vähän venynyt pidemmälle kevääseen mutta maanantaina 18.5 aloitetaan taas treenit kupittaalla kello 18.00.

Kaikki uudetkin mukaan vaan rohkeesti! smile.gif
oliviattis
Haluaiskos joku lainata mulle koiraa noihin treeneihin ?? unsure.gif
oliviattis
Onko huomenna treenejä?
Anma
Joo kai huomenna on jos on tulijoita biggrin.gif Ässää/Eppua saat lainata mutta huomenna ne ei ole tulossa
oliviattis
Onko tänään treenejä??
Anma
En tiiä yhtää biggrin.gif onks joku edes nyt käyny niis? on taas vähä jääny... Mut huomenna on mätsäri!
oliviattis
Onko joku tulossa tänään treeneihin, tai onko niitä edes? Sori kun koko ajan kyselen tongue.gif
juuni
Hei onks nää treenit viel pystys ? Oisin tosi kiinnostunu tulemaan mukaan kysyin rebelt mut se ei ainakaan oo ollu biggrin.gif
Anma
No se on kai vähän niin et kaikki jotka nois ennen kävi on nyt ylä-ikäsii, et jos te junnuikäset haluutte pitää niit ni sopikaa tääl niist. Teit kuitenki on kai aika paljon viel biggrin.gif
juuni
Ku siis ite oisin tosi kiinnostunu ja sit sussukin olis ni täytyy ruveta kyselee jos sellaset taas alotettais...
oliviattis
Mä olisin myös kiinnostunut treeneistä ja mun yks kaverikin. Olis kyllä kiva kun treenit taas aloitettaisiin ja nyt kun kevätkin on tulossa niin olisi hyvä treenailla smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.