Ninnura
18.10. 2006, 21:17
LAINAUS(Tippa @ 18.10. 2006, 21:16)
Aijaa

Olisko sinne sitten mahdollisuus päästä?

Juu, olis
-Krista-
18.10. 2006, 21:49
Huolitaankohan mutkin mukaan nyyttäröimään?

vaikka en itse junnuissa kisailekaan
raakel
19.10. 2006, 10:29
Tot Kai Krista!
Millonkas on seuraavat reenit? Voishan sitä tulla ainaski kattomaan
LAINAUS(Maavi @ 19.10. 2006, 10:45)
Millonkas on seuraavat reenit? Voishan sitä tulla ainaski kattomaan

Ensi viikolla kai, eikös niin puhuttu jossain vaiheessa (?)

Mutta mikä päivä?
verduli
19.10. 2006, 11:45
Toihan kuulostaa mahtavalta Ninni!Sitten ei olis koiriakaan jaloissa pyörimässä ja kerjäämässä(tai ainakin meitin haukut kerjää ihan kiitettävästi,varsinkin Reetta mummo kun on nyt laihiksella

)
Ja tottakai Krista pääsee mukaan ko oot meitä mätsäreissä ja harkoissa kuvaillutkin(mistä ainakin multa suuri kiitos!)
willow
19.10. 2006, 12:27
Joo Ninni toi kuulostais hauskalta!! Ja tottakai kristakin mukaan!!

Missä Ninni toi sun vanhempien työpaikka on?
Ninnura
19.10. 2006, 12:52
LAINAUS(willow @ 19.10. 2006, 12:27)
Joo Ninni toi kuulostais hauskalta!! Ja tottakai kristakin mukaan!!

Missä Ninni toi sun vanhempien työpaikka on?
Osoite on itäinenrantakatu 60, eli se on siinä förin vieressä
Toi paikka kävis mulle ihan täydellisesti, mun matka sinne kestää kokonaiset 5min, mä asun meinaan itäinen rantakatu 48

Että sinne vaan ;D
-Tintti-
19.10. 2006, 14:44
Niin huomenna lähen sinne turkuun päin enkä sitten pääse enää nettiin ennen keskiviikkoa. Eli pidättekö ensi viikon tiistaina treenit? Jos pidätte niin mihin aikaan tiistaina?
Varmaks en voi sanoa tuloani mutta yritän ainaski tulla jos vaan pidätte tiistaina ne!
Mä ainakin pääsisin tulemaan tiistaina, mutta muita sitten?
ää, mä en tiistaina pääsis "/ eikö kelleen keskiviikko tai torstai?
Mulle käy kaikki muut päivät paitsi tortai, lauantai ja sunnuntai. Eikä mielellään myöskään maanantai

Jos tulen, niin otanko oman koiran mukaan?
Maavi, eihän sinne pakko ole koiraa ottaa mukaansa, mutta mielellään saa ottaa, tulee varmaankin vähän enemmän tekemistä kun on kuitenkin joku jonka perään kokoajan kattoa (:
joo okei

Ainakin ton perään pitää kattoa
willow
19.10. 2006, 17:46
Mulle käy ens viikolla kaikki päivät kerranki

aina en välttämättä saa koiraa mukaa mut täytyy kattoo...
verduli
19.10. 2006, 18:26
Mulla ei käy ens viikolla ti,muuten on aika vapaata
Mulle kävis ke-to. Sopisiko vaikka torstai?

Voisi tehdä jotain listaa tulijoista.
hitsi :/ Mulle kävis keskiviikko ja perjantai vaan nyt seuraavalla viikolla
-Tintti-
19.10. 2006, 20:40
No mut meikä ei sit tuu teidän treeneihin ens viikolla

Kun ette tiiä vielä varmasti minä päivänä pidätte ja mihin aikaan enkä ole enää netissä viikkoon.
Aika monelle kävis selvästi keskiviikko, vai?
Oisko ehdotuksia mihin aikaan?
willow
19.10. 2006, 21:26
Hitsi keskiviikkona mulla on neljään koulua eli olisin turussa aikasintaa kuudelta
Mulle käy parhaiten ma-ti
Mä en pääse keskiviikkona.
no voehan pöhkäle
willow
20.10. 2006, 12:03
Voitaisko pitää se tiistai kun siitä puhuttiin aikasemmin? Maanantaiki kävis

Hei muuten mahtuisinko jonkun turkuun menevän kyytiin 28.10 mätsärin jälkeen? Tuun pelkkään junnuihin ja kisakaverini tulee omilla kyydeillä paikan päälle eli mulla ei sitte ois koiraakaan mukana.
Joo mullekaan ei sittenkään kävisi keskiviikko.
Mites se torstai?
verduli
20.10. 2006, 13:38
^^Mulle kävis to
Mulle kans, kunhan harkat loppuu ennen kello 18:30.. Sen jälkeen on jo liian kylmä ja pimeä mulle :D
willow
20.10. 2006, 15:41
hmm torstaiki kävis mulle mut tuun ehkä ilman koiraa
Torstai sopii myös mulle..
Mihinkäs aikaan sitten? Pääsen vasta joskus viiden aikoihin aikaisintaan.
willow
20.10. 2006, 15:49
Mullekki sopis toi viis aikasintaa..
jos pidettäis vaikka 17.30-18.30?
LAINAUS(willow @ 20.10. 2006, 15:49)
jos pidettäis vaikka 17.30-18.30?
Mulla loppuu tanssiharkat 17.30, joten sitten mä en ehtisi tulemaan.
18.00? 18.30?
willow
20.10. 2006, 16:10
kävisko 18.00?
18:00 käy mulle mut en ota sitten Paavoa mukaan kun tämä viikko meni huomioimattomuuden osalta pieleen niin ens viikolla sitten uusi yritys ;E Ja en ole kuitenkaan vielä aivan varma tuunko ens viikolla, riippuu säästä ja siitä miten jaksan.
/ Paitsi et hyi, kello on kymmentä yli 19 ja ihan pimeetä ja puol seitsemältäkin oli jo tosi tummaa ulkona.. Ei ainakaan valokuvia tolla pimeydellä pysty enää ottamaan, mutta ehkä sitten treenaamaan? Vai pitäskö meidän tosiaan pikkuhiljaa siirtyä talviunille ellei sitten päästäisi aikaisemmin päivällä treenejä pitämään?
Mulle kävis ti ja to. Tossa koitin laskeskella et to pääsis enemmän mut ti kans paljon. 18.00 kuulostaa ihan hyvältä vaik sit on kyl jo pimeetää mut ottelee niit kuvii vaik sit vaa aluks.. Mua ei se pimeys sillee haittaa.
Ja sit niist nyytäreist, et ois kiva jos tosiaan päästään sinne ninnin äidin työpaikalle. Koska siis pidettäis ne?
Ja onhan vähän aikasta, mut mikä leffa katottais ja kuka tois mitäkin jne.. ;D
Ei mua ainakaan pimeys haittaa ollenkaan. Mä en edes tällä kertaa kameraa voisi ottaa mukaan, kun se on taas hajalla
LAINAUS
Ja sit niist nyytäreist, et ois kiva jos tosiaan päästään sinne ninnin äidin työpaikalle. Koska siis pidettäis ne?
Ja onhan vähän aikasta, mut mikä leffa katottais ja kuka tois mitäkin jne.. ;D
Onhan noi hyvä jo ajoissa päättää, ettei sitten ihan just viikkoa ennen tai jotain
willow
20.10. 2006, 20:17
muakaan ei pimeys haittaa.... haussua että turussa tulee jo niin aikasin pimeetä ku täällä malla alkaa olla pimeetä aina ku meen salkkareiden jälkeen lenkille
ja niistä nyyttäreistä kans et mä tykkään kauhu ja komedia leffoista eniten!

Niin ja mihin aikaan ne pidettäis? Aattelin kun viimenen bussi marttilaan lähtee klo 18 et mä joudun varmaan kesken lähtee
Mä oon sellanen valo- ja lämminihminen ettei mitään, hyi inhoan pimeää

Maalla Rymättylässä talvi-iltaisin on aivan kamalaa, ei mitään valoja missään ja ei näe yhtään mitään ja jäädyn sinne ja valivalivali.. Mutta joo, ehkä mä sitten kestän

Oon varmaan niin tottunut kaupungin valoihin, että vähänkin hämärää on mielestäni niin pimeetä.
Mä tykkään kauhusta eniten ja sit sellasista.. Öö.

Kyllä mulle oikeestaan kaikki menee paitsi suomalaiset leffat. Mulle kävis marraskuusta varmaan joskus 11.11 jälkeinen aika

Ja voihan sitten vielä jossain joulukuussakin, eikös?
willow
21.10. 2006, 20:10
mulle ei käy marraskuun viimenen viikko ku oon sillo teneriffalla
-Mimi-
22.10. 2006, 14:09
Koska siis harkat pidetään ens viikolla?
Ite pääsen kyllä melkein ihan miten vaan, kotimatka kun on aikalailla valaistu niin voi pimeessäkin kävellä..
Mites noista nyyttäreistä, saisko tällanen ex-junnukin osallistua vai haluutteko ihan "oikeitten" junnujen kesken pitää?
willow
22.10. 2006, 16:25
Eikös me torstaina ajateltu pitää harkat jos säät suosii? Ja noista nyyttäreistä et kyllä mun mulle käy että exjunnutkin tulee
Niin olisko se sitten torstai klo 18? Ketä sinne nyt edes olisi tulossa, kun vaan muutama on ilmoitellut
Torstai 26.10 klo 18
1. Saana ja ei koiraa (säävaraus)
Torstai 26.10 klo 18
2. (Maisa + Paavo, riippuu pitkälti säästä ja siitä kuinka lämmintä on)
verduli
23.10. 2006, 14:14
Mä en to pääse ko on menoa...
willow
23.10. 2006, 15:05
Torstai 26.10 klo 18
3. Anna + tessa (säävaraus)
Torstai 26.10 klo 18
4. Suvi + Milli (säävaraus)
Jos te nyt mua vielä mukaan huolitte, oon ollut hieman epäaktiivinen harkkojen suhteen

Mutta enhän mä edes junnuja harrasta.
Myös nyyttäreille tulen mielelläni mikäli päästätte mut sisään

Olenhan minä sentään kaikkiruokainen leffojen suhteen.
Suvi, tottakai huolitaan ^^ Ja nyyttäreille tottakai.
Torstai 26.10 klo 18
4. Suvi + Milli (säävaraus)
5. Suvi + Yaya (säävaraus)
Nyt mä kyllä tuun vaikka.. kävellen

Jos nyt tässä vielä näitä harkkoja järjestellään enemmänkin niin tuun kyllä!
Ja jos harkkoihin pääsisin vielä muutamia kertoja ainakin niin jos sitten sinne pikkujouluille mutkin huolisitte, vaikken nyt mitenkään aktiivisesti junnuissa kisaakkaan, joskus sillontällön jos sattuu olemaan joku hyvä jossain

(Onpas hirmuisen selkeästi selitetty

)
willow
23.10. 2006, 19:18
LAINAUS(suvii @ 23.10. 2006, 16:18)
Ja jos harkkoihin pääsisin vielä muutamia kertoja ainakin niin jos sitten sinne pikkujouluille mutkin huolisitte, vaikken nyt mitenkään aktiivisesti junnuissa kisaakkaan, joskus sillontällön jos sattuu olemaan joku hyvä jossain

(Onpas hirmuisen selkeästi selitetty

)
Totta kai huolitaan suvi ja muutkin harkoissa käyneet nyyttäreille..vai? Ja enhän mäkään niin kunnolla junnuissa kisaa peräti 4 virallista kisaa oon tänä vuonna kisannu ja niistäki yks oli osari
verduli
23.10. 2006, 19:23
^^Jeap,kaikki mukaan vaan!
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.