Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Turun seudun junnuharkat 2
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut > Tulemiset ja menemiset
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34
Tippa
Joo, on niin hankala nyt lomalla sopia sellasta päivää että suurimmalle osalle sopisi, joten kyllä mulle tuo tauko käy wink.gif
suvii
Jees (; Eli huomenna ei ole harkkoja (en olis ehkä sittenkään muutenkaan päässyt (: )
Mutta harkat jatkuu sit syssymmällä? Jos ei ois ihan näin kuumakaan!
verduli
^^jeap,näin teemme wink.gif
willow
okei tauko siis wink.gif biggrin.gif
r-p
Hyvä et on taukoo. shifty.gif
Susu
Tauko on kyllä ihan hyvä tähän paikkaan. wink.gif
willow
Kuinka pitkä tauko pidetään? Pitäskö siinä koulujen alkamisen aikoihoin harkat alottaa? ainakin sais porukka mökkeillä rauhassa ja kiertää kesänäyttelyissä wink.gif smile.gif
Lory
Jos aloitetaan Raision vkonlopun jälkeen? Tai vasta seuraavalla viikolla, kun se Raision jälkeinen viikko on koulua ja minä ainakin olen ihan helv.. helkutin väsynyt aikaisista herätyksistä, väsyttää jo ajatuskin :zzz: Mutta tehkää mitä haluatte :)

Hyvään paikkaan tauko, itseltäni olis jäänyt kaikki kesäloman harkat väliin kun ensi viikon vaan lepään ja sitten lähden Norjaan <3 viikoksi ainakin :D Ja tulee se Raisiokin jne.
verduli
^^Jeap,pidetään nyt taukoa ainakin raisioon asti ja katteleen sitten mitens sopii... wink.gif
willow
okei smile.gif
Lory
Lisää mätsejä joissa junnut! thumbup.gif Turkulaiset ovat pikkuhiljaa alkaneet oppia wink.gif Ja tässä vielä ikäluokat, hienoahienoa!

29.08 Turku, Kupittaa

MatchShow Kupittaalla 29.8-06
ilm.alk.klo. 17.30
arv.alk.klo. 18.30
ilm.maksu: 5€
luokat:Lapsi-&Koira-kisa alle 10v.
Junior Handler 10-13v.14-17v.
Pennut 5-9kk.
Pienet Koirat
Isot Koirat
Lapsi&Koira ystävälliset tuomarit
L-Ssk´n Näyttelytoimikunta toivottaa tervetulleeksi kaikenkarvaiset ja karvattomat ystävät.

Tiedustelut: Ritva p:044-3001053
Tippa
^ Jeejee, tonne pitää yrittää päästä wink.gif
verduli
^^jeap,nyt on niinko 2.8,9.8 ja toi missä junnut jeejee wink.gif
willow
jee!! paljon mätsäreitä turkuun tulossa wink.gif
ja toi 29.8 osuu melkeen jopa mun synttäreille thumbup.gif
Susu
VIHDOIN niitä mätsäreitä turussa. biggrin.gif Olenkin jo ihmetellyt, että miksi niitä ei ollenkaan ole ollut.
r-p
Jes mä palasin just lomalt. happy.gif happy.gif
HetaK
29.8. voisi ehkä tulla smile.gif
rebekka
koskas aletaaan pitää junnuharkkoi? Nyt ilmat on vähän viilenneet, mutta on vielä kuitenkin aika kuuma unsure.gif ehkä ei vielä kuitenkaan kun on aika paljo mätsäreita? vai? kunhan kyselen hieman? biggrin.gif
verduli
^^ei ihan vielä...Eikös me vähän mietitty et sit ko toi elonäyttely on ollu nii sitten mietittäis? wink.gif
Tippa
Joo, eiks sit vasta loman jälkeen voitais taas alkaa pitämään harkkoja. smile.gif
rebekka
Juu biggrin.gif Eiköhän se oo hyvä idis smile.gif
rebekka
Kiva tuolla yhessä mätsärissä junnuissa ikäluokatkin biggrin.gif !! JEE biggrin.gif
r-p
Nii kylkaise aloittaminen loman jälkee on hyvä idis wink.gif biggrin.gif
r-p
Onks koulun alkaminen hauskaa?? Munst ei. dry.gif dry.gif
r-p
Ketä on käynyt tuolla junnu liikeitä sivulla koska mäkävin ja sain paljon vinkkejä ja hyvää tietoa!! laugh.gif biggrin.gif
willow
LAINAUS(r-p @ 1.8. 2006, 20:01)
Onks koulun alkaminen hauskaa?? Munst ei. dry.gif dry.gif

ei todellakaan!! sneaky2.gif joudun vaihtaa koulua enkä tunne ketään luokaltani sad.gif
r-p
Mä en pidä siks koska tulee niin aikasia herätykksiä ja mulla on kymmenen kilsaa kouluun. sad.gif
Susu
LAINAUS(r-p @ 1.8. 2006, 20:50)
Mä en pidä siks koska tulee niin aikasia herätykksiä ja mulla on kymmenen kilsaa kouluun. sad.gif

Mä pistän paremmaksi, mulla on lähemmän 15 km. Ja minua ei todellakaan huvittaisi palata kouluun, lomaillessa on niin paljon kivempaa eikä ole sitä kamalaa stressiä.. Ja nuo aamuherätykset ei jotenkin sovi minun unirytmilleni ollenkaan. sleeping.gif
Lory
Terveisia Norjasta teille kaikille! smile.gif Taalla on hyva, lammin saa ja aivan fantastiset maisemat. Ollaan talla hetkella Oslossa, mutta kierrettiin ympari maata (Averøy, Trondheim). Kuvia otettu vajaa tuhat blush.gif. Viikko vietetty taalla, tiistaiaamuna olen sitten takaisin Turussa (juuri sopivasti kun keskiviikkona on matsarit wink.gif) Pahoittelen skandikirjaimien (a, o kuvitelkaa pisteet paalle biggrin.gif) puuttumista, kaytan nyt a ja o-sijalla kun norjalaisittain ne ovat æ ja ø, tekstista tulee hirmu sekalaista niiden kanssa.

Mutta siis joo, nahdaan matsareissa, siella Paavoni kanssa junnuihin, jippii biggrin.gif

Ja tosta koulusta, musta on ihan kivaa kun se alkaa, vihdoinkin jotain normaalia arkirytmia. Ja mun koulumatkani on huimat 500 m tai jotain sinnepain. Hah.
verduli
Olipas kiva lukea Maisanki kuulumisia,ja Keskiviikkona tosiaan olen minäkin tulossa mutta omasta kisakoirasta ei vielä tietoa...Reetan tuon sitten Rebekalle että sen kanssa ainakin siellä paikanpäällä heilun wink.gif

Ja koulun alku,hmm...No onhan se toisaalta kivaa mutta sitten taas toisaalta... wink.gif
Snoxie
Koska pidetään seuraavat junnuharkat, koska mun on pakko päästä. En oo ennen ehtiny/päässy. Voisko tulla seuraavalla kerralla?

Koulunalku on ihan mukavaa^^ Odotan innolla.
verduli
^^Seuraavista harkoista päätetään elonäyttelyn jälkeen,eli varmaan ensi viikolla tai sitä seuraavalla on harkat.Ja kaikki uudetkin ovat tervettulleita mukaan wink.gif
Tippa
Mä kerron nyt jo etukäteen, että keskiviikkoisin ja torstaisin en tule harkkoihin pääsemään sitten kun koulut alkaa. Koulu loppuu klo 16 ja heti perään tanssiharkat sleepy.gif
Onhan se ihan kivaa kun koulu alkaa, mutta kyllä tätä lomaakin olis jaksanut vielä pitempääkin (:

Mäkin olen tulossa keskiviikon mätsäriin junnuihin.
Susu
Ja mä sanon nyt kanssa etukäteen, että mulla kuulemma saattaa koulu loppua jonain päivänä puoli 4 ja olisin vasta puoli 5 kotona, joten niinä päivinä harkat jäävät minulta ainakin väliin. Samoin kun torstaisin en pääse.
willow
Mä pelkään että multa loppuu nää junnu harkat kokonaan crybaby.gif
Koululoppuu joka päivä klo 15 ja olen kotona vasta neljältä..ja turkuunkin on tunnin matka cry.gif

Täytyy kattoo jos joskus harkat ois illalla nii mäki vosin päästä smile.gif
willow
LAINAUS(Susu @ 3.8. 2006, 11:32)
Mä pistän paremmaksi, mulla on lähemmän 15 km. Ja minua ei todellakaan huvittaisi palata kouluun, lomaillessa on niin paljon kivempaa eikä ole sitä kamalaa stressiä.. Ja nuo aamuherätykset ei jotenkin sovi minun unirytmilleni ollenkaan.  sleeping.gif

pistän vielä paremmaks!! koulumatkaa reilu 20kilsaa laugh.gif
Lory
No mutta se on sitten ihan selvä asia, että treenit pidetään illemmalla jos noinkaan moni ei pääse aikaisemmin.. Tosin jos niitä pidetään illalla seitsemänkin aikaan niin pian on jo siihen aikaan todella pimeää ja saattaa olla kylmää eli vetäydytään varmaankin treenitauolle, en usko, että löytäisimme jostain tarpeeksi suuria sisätiloja ilmaiseksi. sleepy.gif Mutta koitetaan nyt kuitenkin pitää mahdollisimman monet treenit ennen syksyn ja talven kylmiä iltoja (tärisyttää jo ajatuskin >__<), eikös? smile.gif
verduli
^^Jeap,jeap wink.gif
Ninnura
Mä katoin just mun ekan jakson lukujärjestystä, ma, ti ja ke pääsen klo 16 ja to ja pe klo 14 wink.gif
willow
Mulle ei varmaan ennen puolta kuutta sopis harkkojen alkaminen...meneekö liian myöhään? unsure.gif
verduli
^^Ei mee wink.gif
suvii
Ei puol kuus varmaan liian myöhä oo, nyt kun vielä on valoisaa.

Meillä on nyt tämän kuun loppuun asti maanantaina ja keskiviikkona tokotreenit, ja ens kuussa tiistaisin biggrin.gif
Tuntuu että lähes joka päivä jollain on jotain biggrin.gif
Mutta toivottavasti löytyy joku aika jolloin mahd. monet pääsis paikalle!
Eli me ollaan sitten Yayan kanssa tulossa kanssa treenaamaan happy.gif
Susu
LAINAUS(willow @ 9.8. 2006, 09:06)
Mulle ei varmaan ennen puolta kuutta sopis harkkojen alkaminen...meneekö liian myöhään? unsure.gif

Ei mun mielestä, sama aikataulu kun mulla suurinpiirtein. smile.gif
Lory
Ainiin, oon muuten tehnyt junnuharkkojen sivuja jonkun verran, mutta en ole vielä linkittänyt niitä sivujen etusivuille. Näin väliaikatiedoituksena vain biggrin.gif

Tein myös kaikista ihan pienet esittelyt (ikä, vähän junnujutuista ja jos on niin omasta koirasta, siis ihan vain pari lause nuo kaikki yhteensä), eihän kenelläkään ole sitä vastaan? (tosin tein ne jo, mutta voin tietenkin ottaa sivuilta pois jonkun jos ei välttämättä halua)

Ja kai voin käyttää kaikkia kuvia mitä näistä topiceista löydän liittyen junnuharkkoihin?

// http://namarie.org/junnuharkat/harkoista.html sanokaa jos jonkun esittely puuttuu. Tohon sivulle tulee vielä jotain biggrin.gif Tekstinvaihtoehdotuksia saa mielellään esittää!

/// Heti huomasin, että Saanan esittely puuttuu, sori biggrin.gif
Tippa
^ Tosi kivasti kirjoitettu toi sivu. smile.gif
Snoxie
Mulle sopii ihan mikä aikataulu vaan, paitsi en tie millanen tuleva lukujärjestys on.
Yleensä mulla päivisin ei oo mitään tekemistä, niin pääsen. biggrin.gif Bussiraha on vaa ongelma, pitää siivota et saan bussi rahaa. No joo, mä tuun aina ilman koiraa ainakin tämän vuoden aikana. ja seuraavankin kai.
willow
Kivasti nuo esittelyt kirjoitettu maisa!! thumbup.gif
kröh vähän korjailua oon vasta 15 laugh.gif
junnu "uraa" takana 3kk ja 1 voitto ekassa virallisessa... (tuo ei siis ole mikään tärkeä asia mutta kun tuossa on muiteenkin tuloksia niin ilmoitin tuon parhaimman tuloksenki)
verduli
Että mä edustan noissa kuvissa,Robinkin ihan ihme venkurassa wink.gif

Mutta muuten hienot sivut! Ja Susun sukunimi on Suojanen ja Annan on Ohtonen,puuttukohan muitten sukunimiä?No korjailkaa itse jos noi mun laittamat ovat jotkut aivan itse keksimät wink.gif

Ainii ja mä oon 15 wink.gif
Lory
Okei, hyvä, että ilmoititte kun en ollut ihan varma mistään jne :D

Niin ja jos tosiaan ette halua naamaanne sivuille niin ilmoittakaa, otan kuvan(/t) pois.
willow
LAINAUS(verduli @ 10.8. 2006, 18:35)
Mutta muuten hienot sivut! Ja Susun sukunimi on Suojanen(eiks ookkin? blush.gif ) ja Annan on Ohtonen(sama kysymys blush.gif

jooh on se wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.