http://namarie.org/junnuharkat/ Paikkana on siis Kupittaa, kaivokentän ja urheiluhallin välissä oleva asfalttialue.
-------------------------------------------------------
Edellinen keskustelu alkoi tosiaan olla jo niin täynnä, että tässä nyt uusi.

Lisään vielä tähän, että kaikki uudet ovat myös hyvin tervetulleita harkkailemaan! Olisi kiva saada tähän "vakiopoppooseen" uusiakin junnuja.
Maanantai 10.7, klo 17
1. Heidi ja Ricky
2. Maisa ja Paavo-chin
2. Saana ja ei koiraa
;>
Joo tosiaan älkää välittäkö sivujen mahtavasta etusivun tekstistä XD En vain keksi siihen mitään.
Hyvä, että tuli uusi topic :) Voisin muuten ei ensi vaan sitä seuraavalla viikolla napata Aunen mukaan, jos vain kaikille käy, että mukaan tulee pentu joka ei osaa yhtään mitään vielä (tulee ihan vain katselemaan) ja pelkää vähän muita koiria, mutta tutustuessaan tosi kiva jne? :D Tai en tiedä jos se sitten siirtyy muutaman viikon päähän, mutta ennen elokuun mätsäreitä tulen kyllä Aunen kanssa vähän treenailemaan.
Maanantai 10.7, klo 17
1. Heidi ja Ricky
2. Maisa ja Paavo-chin
3. Saana ja ei koiraa
4.Siiri ja koirasta ei tietoa
jh-harkat 15.5 © Ninni L.
Huomasin just etten oo muistanu pistää näitä kuvia ollenkaa photobuckettiin
Saankos yhden (http://i65.photobucket.com/albums/h230/ninnura/JH-harkat/IMG_5821.jpg) kuvan tunkea kotareilleni, copyjen kera tietenkin?

Tosin ei oo mitenkään edustava mun ja Paavon osalta, mutta paras liikekuva meistä minkä oon nähnyt.
Villen ja Paavon kuva on mahtava X)
Niin ja hei, toistan vielä:
Hei muuten, jos te viitsisitte laittaa linkit kuvagallerioihin vanhoista harkoista niin olisin onnellinen, ei tarvitsisi niitä tämän topicin pohjilta kaivaa, TSJ-sivut (mahtava lyhenne!) pääsevät etenemään ;D
HÖH..

Mä en pääse maanantaina harkkoihin.
Mulle sopis tiistai tai torstai.
ei pääst ......ollaan möksäl
Jos harkat olisivat maanantaina tai tiistaina eikä ole hirveän lämmintä, ottaisin Millin mukaan (tulee meille pariksi päiväksi hoitoon), mutta pidetäänkö me nyt maanantaina kun ei kauheasti porukkaa ole näköjään tulossa? Tyydytäänkö miniharkkoihin?
mä _varmaan pääsen vaan maanantaina x_x kauhean moni ei muuten ees oo ilmottanu tuleeko vai eikö :<.
Kyllä mä ainakin olisin tulossa huomenna

Ilman koiraa tosin.
Mä en pääsekkään huomenna tulemaan ko oon raakelin ja reben mökil...
Kolmen porukalla sitten
Onko siinä sitten mitään järkeä, jos vain kolme on tulossa?
En mä kyllä sitten jaksaisi bussin kanssa raahautua paikalle, jos meitä on näin vähän.
En mäkään kyllä millään jaksaisi edes lähteä..

Ja perjantaina kuitenkin mätsärit Kupittaalla, olen erittäin laiska lähtemään Kupittaalle kerran viikossa mutta että kaksi kertaa, hoh

Ja kun Milli tosiaan on meillä hoidossa.
/ Heidi, kerkeän kyllä siellä mätsejä ennen mainiosti harjoitella Rickyn kanssa (; Eikä se niin paljon harjoitusta vaadi, Ricky on luonnonlahjakkuus ja oon kyllä koittanut sitä ennenkin
LAINAUS(Lory @ 9.7. 2006, 17:21)
En mäkään kyllä millään jaksaisi edes lähteä..

Ja perjantaina kuitenkin mätsärit Kupittaalla, olen erittäin laiska lähtemään Kupittaalle kerran viikossa mutta että kaksi kertaa, hoh

Ja kun Milli tosiaan on meillä hoidossa.
Eikös se mätsäri ole lauantaina?
Eli huomiset harkat on siis peruttu.(?)
Ai katos vaan joo :D Mutta samalla viikolla kuiteskin.
Njah, prkl kun ehdin jo sopia x_o nomut iha sama. nähdään sit varmaan lauantaina.
Äh, ottaa lievästi sanottuna päähän, Paavo ei tule mukaan mätsäreihin koska se helkutti sentään painuu Riihimäelle mutta luojan kiitos viimeinen kerta.. No, onneksi pääsen sentään Rickyn kanssa kehään mutta olisin niin mielelläni Paavonkin kanssa mennyt

No, eipä voi mitään..
Näin OT:nä valittelen, anteeksi.
Mä ainakin tulen matsäriin ellei mitään muuta oo.

Mä ilmottelen jos mä en pääse.
verduli
12.7. 2006, 20:04
Mätsärrin tulossa Reetan kanssa,ja ehkäpä koittaa myös yoyon eka mätsi
Match Show keskiviikkona 2.8.2006
Ilmoittautumínen klo 17:30 alkaen ja arvostelu alkaa n klo 18:30
Luokat:
pennut alle 1 v
pienet koirat
isot koirat
lapsi&koira
junior handler
Osallistumismaksu 5 euroa
Noudatamme SKL:n rokotusmääräyksiä, eli muistathan ottaa koirasi rokotustodistuksen mukaan.
TERVETULOA HARJOITTELEMAAN ELONÄYTTELYÄ VARTEN !
Järj. Lounais-Suomen Dogit johtokunta
Tiedustelut: Hanna Sulantaus-Eskola email:hanna.sulantaus@nic.fihttp://www.koirat.com/kalenteri.phtml?action=open&id=3204 tulen ainakin junnuihin ja pieniin Paavon kanssa ellen ole Norjassa (<3)
verduli
12.7. 2006, 20:44
Tuonne pitäneepi mennä Maisa
Ja junnutkin on,kiva

Mut koskas nyt sit pidettäis harkat?Ens viikolla joku päivä?
Tuonne 2.8 mätsäriin voisikin tulla junnuilemaan, jos saan jostakin koiran

Niin, eli koskas seuraavat harkat? Mulle ainakin käy ensi viikolla melkein mikä päivä vaan.
verduli
13.7. 2006, 10:54
No laitetaampas ehdostus...
Eli käviskö vaikka ens viikon keskiviikko klo:17.00?
Tuo siis pelkkä ehdotus
Mulle ainakin sopii
Öö sopii ellen keksi mitään muuta tekemistä (pakko päästä Helsinkiin! Pakko!)
Voisin tulla ens keskiviikkona ton Yayan kanssa, vaikkei se mitään osaakkaan vielä, mutta hiukan kattelemaan ainakin

Jos vaan siis kaikille sopii, että otan tommosen neljäkuukautisen mittelin? (Tänään mennään hakemaan siru ja toiset rokotukset, jeejee

)
Sopiisopii, mukaan vaan
Kiva! Ilmottelen kumminkin jos tulee vielä jotain ettei päästäkkääN!
verduli
13.7. 2006, 12:38
Jeap sopii hyvin!
Mä otan varmaan kerry herra nelssonin jos mirkal käy
Pötkylä_
13.7. 2006, 22:40
Min' en varmaan pääse keskiviikkona, menen kaverin veneelle viikoksi, ainoa mahdollisuus on että pääsisin jos tulee sitten niin huono sää. Mutta ei toivota sitä.

Mekin tullaan lauantaina mätsäreihin Ansan kanssa kattelemaan.
Mäkin tulossa lauantaina mätsäriin.

Mukaan siis lähtee toi Pippuri. Ja vois kattoa tota keskiviikkoa, en kumminkaan lupaa mitään, koska suunnitelmat nyt on ihan auki..
Marjut_
14.7. 2006, 21:05
Ei päästä sittenkään mätsäriin
Kiitos tytöt kun ette olleet minua vastassa lauantain laps koira kehässä sillä minä voitin.

Siellä oli hyvät palkinnot koska sieltaä seimmoisen nauhan kuiva ruokaa kudotun koiran ja pokaalin.

Mä en taida tulla keskiviikon harkkoihin
Vähänkö hienoa, onnea onnea!

En katsellut ollenkaan lapsi ja koira-kisaa, olin koiranaulakkona :/
Minä en nyt tiedä tulenko keskiviikkona, taidan olla Rymättylässä silloin.
Mä joudun miettimään kanssa sitä keskiviikkoa uusiksi, koska en tiedä onko mulla kyytiä. Ei välttämättä ole.
No ilmoitelkaa sitten ajoissa tuletteko vai ette
Joo, mun ainakin pitäisi viimeistään tiistaina tietää se, että onko kyytiä vai ei, ja kyllä mä luulen että se ihan tarpeeksi ajoissa on?
Mulla kun ei oo mitään hajua, koska tuun takaisin Turkuun (lähden huomenna, sunnuntaina), pääsen kyllä koneellekin, mutta en mä jaksa siellä koneella olla, niin jos mua ei ilmesty keskiviikkona niin älkää odotelko ;>
verduli
16.7. 2006, 12:11
Noh mä pääsisin kyllä keskiviikkona tulemaan mutta ei oo mitään järkeä pitää harkkoja jos tulijoita on sellanne 3...
ONNEA RIKU!
hyvä! harjoitus tekee mestarin
LAINAUS(verduli @ 16.7. 2006, 12:11)
Noh mä pääsisin kyllä keskiviikkona tulemaan mutta ei oo mitään järkeä pitää harkkoja jos tulijoita on sellanne 3...

Niinpä.. Mäkin pääsisin nyt varmasti tulemaan. Eikö tosiaan muita ole tulossa?
Nyt on vasta sunnuntai, ite en tiiä vielä :>.
Mä pääsin sieltä korvesta kotiin!!

ai keskiviikkona on harkat?
voisin tulla villen kaa eli sit ois ainakin 4
tehäänkö lista?
anna,ville setteri
Ke 19.7
anna, ville setteri
Saana, ei koiraa
Mä en pääse keskiviikkona, ei ole kyytiä.
Mä en pääse kaksiin harkkoihin koska mä oon lapissa meijjän mamman ja pappan kaa.

Mulle ois parhain torstai ei maanantai - keskiviikko.
Noh, mites niitten huomisten harkkojen kanssa nyt tehdään?
Ei varmaan ole järkeä, jos vaan pari ihmistä tulee
verduli
18.7. 2006, 12:02
ei oo ei...Jos nyt ihan suosiolla pidettäis pikku tauko,ko ihmiset on mökeillä jne.?
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.