Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Vahtikoiralle kysymys
Puskaradio > Puskis > Palautetta ja toivomuksia
abc
Olen aina silloin tällöin havainnut, että sama henkilö täyttää vuosia kahden eri nickin alla (onks muutoin esim. minun "abc" nicki, ei oo hallinnassa termit ei whistling.gif ). Mutta oli tai ei, niin sama henkilö on kuitenkin kirjautunut käyttäjäksi eri nimellä. Tätä nyt sitten pähkäilen, että jos tällaisen havainnon tekee, niin annetaankos olla, vai haluaiskos Vahtikoira, että niistä hänelle vihjaistaisiin?

Tämän päivän epäilyni kohdistuivat Emilyn ja Elishan syntymäpäiviin, vaikka mahdollista onkin , että olisivat eri henkilöt, sillä voihan samalla paikkakunnalla olla kaksi henkilöä, joilla esim. on samanlaiset koirarodut kotonaan. Joskus olen havainnut selkeämmätkin yhteensattumat kuin tällä kertaa, vaikka vasta tänään otin asian esille.
Vahtis
Tervehdys,

Saa mielellään ilmoittaa, jos tuollaista havaitsee. Itsekin aina silloin tällöin huomaan "yhteensattumia" ja otan sitten yhteyttä nikkien haltijaan/haltijoihin.

abc on sun nikki. Parempi suomennos olisi lempinimi tai "peitenimi", koska alkuperäinen englanninkielinen termi on nickname = lempinimi, lisänimi... Tosin nykyiset foorumiohjelmat käyttävät useammin termiä membername tai username eli jäsennimi tai käyttäjänimi ja sen lisäksi voi vielä olla näyttönimi (display name), joka ei välttämättä ole sama kuin kaksi edellämainittua, mutta on juuri se, joka näkyy muille. Menikö tarpeeksi monimutkaiseksi?
abc
LAINAUS(Vahtikoira @ 9.7. 2006, 19:26)
  Menikö tarpeeksi monimutkaiseksi?

Näyttää Vahti tuntevan joukkonsa biggrin.gif . Sekaisin menin kuinkas muutoin, mutta löytyihän vastauksesta se ymmärrettäväkin osuus. Kiitos siitä flowers.gif .

(Noin monta uutta nimeämistä yhdelle sanalle ja vielä ulkomaan kielellä sleepy.gif , en minä niitä kummiskaan opi tai muista. Kunhan muistaisin edes sen, etten enää samaa asiaa, ainakaan ihan kohta, uudelleen kysele lookaround.gif , mietiskelee abc itsekseen).
Hugis
No, taas tänään kaksi eri janikaa, jotka ilmeisesti ovat sama henkilö, viettävät syntymäpäiviään... smile.gif Mä rollin, niinkuin ala-asteella sanotaan biggrin.gif
Guest
Miksi täytyy olla erilaisia nikkejä? Olen kuullut että erilaisilla sexipalstoilla on erilaisia nimiä... mutta miksi täällä? Eikö jokainen voisi kirjoittaa omalla nimellään?

Pekka J sanojensa takana dogrun.gif
Vieras_Masukka
Olen rekisteröitynyt,mutta yksi kirjain meni sähköpostissa väärin enkä voi kirjoittaa rekistyneenä. Miten sähköpostin voi vaihtaa?
tizzian
^kirjaudu - valitse kohta "valvontapöytäni" tuolta sivun ylälaidasta. Vasemmassa reunassa alhaalla on kohta josta voi vaihtaa sähköpostiasetuksia. Tpivottavasti ei mennyt liian mutkikkaaksi. smile.gif
abc
Huomenta Vahti. Hieno aamu tänään. Aurinko paistaa ja olo on skarpimpi biggrin.gif , joten terävöityneenä hoksasin, että taitaapi olla nikit Inkkari ja -Inkkari- samaisen henkilön, päätellen siitä, että ainakin samainen koirarotu löytyy kummankin nickin takaa ja syntymäpäivä passelisti yhtenevä.

Mukavaa päivänjatkoa thumbup.gif

Hugis, mun äiti ei antanut mun koskaan "rollata", joten nyt jos koskaan, käytän tilaisuutta hyväkseni oikein antaumuksella thumbup1.gif .
briard-lady
hei. miksi käyttäjä nimeltä mummu ei saa kirjoitettua?mikä on mennyt väärin? yritin häntä etänä neuvoa, ei onnistunut! laittaisitko vinkkiä?!
kiitti!!
Hugis
^ Nickille pitää saada vahvistus ylläpidolta, näin olen käsittänyt.
briard-lady
tänks huge! mummu keksi sen ihan ite eli on viksumpi ku minä... thumbup.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.