miuskis olenkohan ymmärtänyt tai en ymmärtänyt kirjoitustasi, minulta kun kumpikin asia onnistuu paremmin kuin keltään toiselta

.
Jos tarkoitit viitata siihen, että kiitin, että BMM-väki saa ohjausta foorumilleen, niin tarkoitin todellakin nastoitusta, enkä sitä, että väki automaattisesti ohjataan suoraan yhdistyksen sivuille. On monia lukemassa ja kirjoittamassa olevia ihmisiä vuosien varrelta, ketkä käyvät kirjoittelemassa sen vertaa harvakseen molosseissa, että olisivat todella "eksyksissä", ellei tuttuja molossi-ihmisiä Puskiksesta löytyisi. Eli uusi ohjausosoite tuttujen luo on tarpeelllinen ja samalla hieno ele
Vahtikoiralta . Koirauutisten ei tarvitse nettisivuillaan ilmoittaa minkään yhdistyksen kotiosoitteita (oletan, että ne osoitteet löytyy normaalisti linkeistä, koskien kaikkia rotuyhdistyksiä, mitkä tietonsa ovat antaneet) .
Toiskan muorilla, sen enempää kuin Vahtikoirallakaan ei ole milloinkaan ollut sellaista tapaa, että olisivat halunneet ajaa tavis kansaa tai ylipäätään ketään pois palstoiltaan, vaan ovat pyrkineet rauhoittelemaan monessa tilanteessa niitä kiivaimpia keskusteluja. Ja syy löytyy varmaankin siitä, että näinä "mittelöiden" vuosina ollaan tultu keskenään niin tutuiksi, että on kyetty ymmärtämään myös ne tiukat tilanteet. Kaiken kaikkiaan vain ne kaikkein ikävimmät viestiketjut ovat kokonaan poistettu, silloin, kun tilanteita ei oltu saatu rauhoittumaan millään muulla tavoin.
Joten luulen, että jos nykyiselle molossifoorumille tulee BMM alaisia rotuja, niin heille ei toitotella tervemenoa. Se ei ole ollut Puskiksen eikä puskislaisten henkeä ennenkään.
Olen itse ehkä se, kuka kaikkein eniten jään kaipaamaan nyt suljettua molossifoorumia

, sillä sen sulkeutuessa, minun elämästäni päättyi yksi ajanjakso ihmisten kanssa, joista tuli minulle monien foorumissa kirjoitettujen juttujen jälkeen läheisiä.
Vielä kerran
toiskan muori ja
Vahtikoira KIITOS maltillisuudesta ja pitkän pitkästä kärsivällisyydesta ko. olleessa foorumissa