Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Appiukko etsii mäyräkoiraa
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 4: Mäyräkoirat
Manna
Eli appiukon pitkäkarvainen mäyräkoira menehtyi noin vuosi sitten. Nyt hän ja vaimonsa olisivat valmiita ottamaan uuden koiruuden. Ja rotuhan täytyy olla mäyräkoira myös.

Ovat käyneet muutamissa näyttelyissä katsomassa koiria, vaikka he eivät näyttelyistä muuten perustakaan. Etsivät siis puhtaasti lemmikkiä kotiin ja mökille.

Appiukko ei ihan hallitse vielä tietokoneen käyttöä ja on pyytänyt mm. minua etsimään kkk mäyräkoiran pentuja netistä. Olenkin tässä selaillut eri kasvattajien sivuja, mutta heikolla menestyksellä.

Mitenkäs on, kun he eivät todellakaan ole kiinnostuneita näyttelyistä, löytyykö sellaista kasvattajaa jolle näyttelyissä käyminen ei ole niin tärkeää? innocent.gif

Jos tiedät minne on tulossa lähiaikoina
karkeakarvaisenkääpiömäyräkoiran pentuja tai on jo, niin ole ystävällinen ja vinkkaa minulle, niin välitän tiedon eteenpäin. smile.gif

-Manna-
Lara
täältä löydät varmaan helpoiten pentuja. smile.gif
Manna
Kiitos Lara. Tuolla ei kuitenkaan näkynyt tällä hetkellä olevan pentuja. Ja tuonne välitykseenhän ei kaikki pentueitaan ilmoita.

Jatketaan etsimistä.
tizzian
Katsoppa tuolta: Linkki...

tai täältä: Vauhtinakki

tai tuo: Kennel Minelan

Micinell

Hukka Putken kennel
Lydia
Meille on tulossa kk kääpiömäyräkoiran pentuja, n. 2 viikon päästä pitäisi pentujen syntyä smile.gif
Manna
Kiitos linkeistä.

Ja kiitos Lydia, laitan linkin kotisivuillesi appiukolle menemään. Hän ottaa sitten itse yhteyttä jos siltä tuntuupi wink.gif
Taikkuliini
Veljeni otti n. puolivuotta sitten Erästäjän kennelistä, Nakkilasta kk mäykyn. Tämä veijari on ainakin vain metsästyskäytössä eikä sen kanssa muuta harrasteta joten sieltä ainakin varmaan saisi koiran ilman mitään näyttelyhössötyksiä..
>tinja<
mutta tosiaan jos haluaa vain seurakoiran niin ei kovin riistaviettisistä linjoista kannata ottaa. mutta kannattaa kysellä tosiaan kasvattajilta.wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.