Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Yleistä pulinaa
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 7: Kanakoirat
Sivuja: 1, 2
willow
Meiltä on varmaan ville tulossa messariin..
tuunanen
Tuun esittämään yhden punaisen irlanninsetterinartun junnuluokkaan. smile.gif
ansku
Tällä kertaa oma punanensitteri näkyy kehässä vasta tamminäyttelyssä ja siltä jääpi tämän vuoden voittajat näkemättä,mutta ite olen lähössä messariin.
Souffu
Juu messariin tulossa, oma koira kehässä.
Pasadena
Messariin olen tulossa molempien punaisten kanssa! laugh.gif Deilig pentuihin ja Cheri avoimiin..

Messaria ennen on vielä Deilillä Valkealan ryhmänäyttely ja ajattelin lähteä ensi vuonna ainaki Tampereelle. rolleyes.gif
Pasadena
LAINAUS(tuunanen @ 20.10. 2006, 20:34)
Tuun esittämään yhden punaisen irlanninsetterinartun junnuluokkaan. smile.gif

Saako udella että minkä nimisen? wink.gif
willow
Meillä on ensi vuonna suunnitelmissa Kajaani. Turku, Tampere ja ehkä Lahti wink.gif
metsämarja
Ihan kivasti noita punasia oli ilmotettu messariin 40 urosta, 40 narttua ja 7pentua.
No ainakin tuntuu olevan kova kisa tulossa biggrin.gif
willow
Kivasti on irkkuja ilmotettu.. täältä päin tullaan kannustamaan ja kuvailemaan biggrin.gif
staffi tyttö
Lissukin tulossa kehään, eli enkku narttu ja avoinluokka kyseessä... eipä oo kamalasti enkkuja ilmotettu, ainostaan 29 kpl
~Ninja~
Messariin olen tulossa esittämään vizslan vetsku-uroksiin ja sitten settereitä kattelemaan smile.gif
willow
Hyvää joulua! smile.gif

T:Anna sekä setterit Ville ja Tessa

(täällä on kyllä aika hiljaista keskustelua wink.gif )
metsämarja
Rauhallista joulua ja menestyksekästä uutta vuotta 2007! (tähän tulis sitten sellanen tonttu hymiö, mutta ku sellasta ei näyttänyt olevan niin voitte itse kuvitella semmosen biggrin.gif )

Saikos teidän koirat pukilta paketteja? Mitäs niistä löyty?

Meillä tessut sai kaverilta jokainen yhden luun ja multa sitten makupala tikkuja, ku ajattelin että tamminäyttelystä ostan sitten isot luut jokaiselle. biggrin.gif

(Willow samalta mutakin tuntuu, että sais vähän enemmän pulinaa olla täällä wink.gif )
willow
LAINAUS(metsämarja @ 25.12. 2006, 12:11)
Rauhallista joulua ja menestyksekästä uutta vuotta 2007! (tähän tulis sitten sellanen tonttu hymiö, mutta ku sellasta ei näyttänyt olevan niin voitte itse kuvitella semmosen biggrin.gif )

Saikos teidän koirat pukilta paketteja? Mitäs niistä löyty?

Meillä tessut sai kaverilta jokainen yhden luun ja multa sitten makupala tikkuja, ku ajattelin että tamminäyttelystä ostan sitten isot luut jokaiselle. biggrin.gif

(Willow samalta mutakin tuntuu, että sais vähän enemmän pulinaa olla täällä wink.gif )

totta kai lapset sai paketit wub.gif niistä löytyi luita, keksejä ja pienet kuratossut biggrin.gif
willow
Onpas täällä hiljaista keskustelua! Onko täältä muuten turkuun tulijoita? Itse tulen villen kanssa..ville siis nuorten luokkaan viimeistä kertaa! happy.gif
tuunanen
Turkuun ei tulla, mutta Tampereelle kylläkin.. smile.gif
willow
LAINAUS(tuunanen @ 20.1. 2007, 17:04) *
Turkuun ei tulla, mutta Tampereelle kylläkin.. smile.gif

Okei.. Tiiätkö yhtään mistä tampereen tuomari tykkää? wink.gif
tuunanen
En osaa sanoa.. blush.gif smile.gif
Teillä harkinnassa vai? wink.gif
staffi tyttö
Lissu tulossa Tampereelle... toivottavasti karvat kasvaa takas jalkaan ku mahataudin takia jouduin viemään pikkasen nesteytykseen pieneläinklinikalle confused.gif Nyt alkaa jo elämä voittamaan ja virtaa löytyy enemmän ku tarpeeks thumbup.gif
willow
LAINAUS(tuunanen @ 21.1. 2007, 11:48) *
En osaa sanoa.. blush.gif smile.gif
Teillä harkinnassa vai? wink.gif

Joo harkinnassa on! En tiä yhtään minkä tyyppisistä lehtinen tykkää rolleyes.gif No pitäs varmaan kokeeks ilmottaa molemmat ja kattoo kumpi miellyttää biggrin.gif
tomppav
eikös se oo sama mikä tuomari jos koira on rotumääritelmän mukanen...? blink.gif
tuunanen
Tuomareilla on erilaisia mielipiteitä/tulkintoja rotumääritelmistä. wink.gif Settereissäkin on aivan erityyppisiä koiria, jotka ovat kuitenkin rotumääritelmän mukaisia. wink.gif
kolmikko
Ketkäs lähdössä Lahteen? happy.gif wink.gif
staffi tyttö
Joo eli Lissu ei ole tulossa Tampereelle:( mutta lahden laitoin maanantaina menemään eli sinne ollaan tulossa smile.gif
kolmikko
Minä olen Lahteen menossa tuon 9 kk (silloin 10 kk) vizslapoijjaan kanssa happy.gif Pojalle eka virallinen.biggrin.gif wink.gif
kolmikko
Mites teillä Tampereen näyttelyssä olleilla meni? happy.gif
willow
Lahteen olis tarkoistus tulla esittämään irkkua junnu luokkaan ja omal setterillä sitte junior handleriin smile.gif
staffi tyttö
Onko kukaan suunnitellu menevänsä kanakoira erkkariin Lapualle 16.6?
kolmikko
^Eikös tuo Lapuan näyttely ole pelkästään Settereille ja Pointtereille? happy.gif

Ainakin mannermaiset kanakoirat on 9.6 Kuopiossa..biggrin.gif
staffi tyttö
^ joo niin on... unohsin laittaa sen tohon edelliseen viestiin rolleyes.gif
Tuomareina on enkuilla ja pointtereilla: Anders Cederström, Ruotsi; gordoneilla:Randi Schulze, Norja
irkkujen tuomarista ei ikävä kyllä ole tietoa, mutta eiköhän sekin jossain vaiheessa tule ilmi
kolmikko
^Te olette ilmeisesti menossa? happy.gif
staffi tyttö
Luultavasti joo... samaan aikaan olisi hämeenlinnassa näyttelyt, jossa on myöskin hyvä tuomari
kolmikko
^ Okei biggrin.gif Meillä harkinassa tälle vuodelle (Lahden lisäksi) Aptus show, Super summer show/ Let`s go/ Tervakosken KV, Lahti KV ja Voittaja

Mutta saapi nyt nähdä mihin tulee ilmoitettua.. rolleyes.gif
Neposka
Onko joku menos esittää lahteen Irkkuu?
willow
Itse menen lahteen esittää juniori luokan narttua happy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.