Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: MIKÄ ihme se oli
Puskaradio > Puskis > K-18
mammanpoika
Minna kyseli tuossa, josko muistaisin linkin ruotsinkieliseen rallatukseen, jossa poika ajeli autolla ja selitti, että tyttö, jota hän rakastaa on botti. Se linkki oli keskustelussa, jonka Hugis aloitti, kun molossifoorumi suljettiin.

Muistaako joku sen linkin? Kaptah?
mammanpoika
Googleen voi aina luottaa...

http://video.fosfor.se/basshunter-anna-the-bot/
Kaptah
LAINAUS(mammanpoika @ 20.7. 2006, 19:51)
Minna kyseli tuossa, josko muistaisin linkin ruotsinkieliseen rallatukseen, jossa poika ajeli autolla ja selitti, että tyttö, jota hän rakastaa on botti. Se linkki oli keskustelussa, jonka Hugis aloitti, kun molossifoorumi suljettiin.

Muistaako joku sen linkin? Kaptah?

TÄH?
Lamppu
biggrin.gif Tosi kiva et linkki löyty!!!!!!!!! Saan huomiseksi työpäiväksi jotain hupia wink.gif
besk
Jehei! thumbup.gif
Annelinne
Mikä on botti? *tyhmä* sleepy.gif
mammanpoika
No se on IRC-kanavilla esim. se moderaattori. Tai sitten se voi olla spam-bot, joka lähettelee roskapostiviestejä.

BOT on lyhenne sanasta ROBOT smile.gif

PS. Esim. puskassa on BOT, joka valvoo kielenkäyttöä rumien sanojen osalta tyyliin "ja taas ruma sana, siisti kieltäsi". En usko, että Vahtis kirjoittelis joka viestiin noita biggrin.gif
Annelinne
Kiitos selvennyksestä smile.gif

"käytit rumaa sanaa, tsot tsot" on vissiin se lause joka tulee aina rumansanan kohdalle biggrin.gif Joskus ihmettelinkin tuota että TÄÄH biggrin.gif

(avasin juuri uuden palstan basseteille ja siellä siistitään kans kaikki rumat enkunkieliset sanat. kaikken hauskinta on, ettei voi kirjoittaa sanaa cockerspanieli koska siinä alussa on ruma sana w00t.gif )
mammanpoika
Aussikerhon vanhalla juttupalstalla oli kans kirosanavahti, ja yhden koiran nimi sattuu olemaan pussycat smile.gif Sitäkään ei voinut koskaan kirjoittaa oikein, vaan kirjoitusasu oli p u s s y c a t. Muuten tuli pelkkiä tähtiä biggrin.gif
Annelinne
FreeBoardsilla se keksii itse sinne jonkun sanan, se on aika hauskaa biggrin.gif

Shit happens=Nuts happens

Cockerspanieli=thingyerspanieli
-tanja-
Mä meinasin pudota tuolilta lauantaina,kun kuulin radiosta ton Anna the bot kappaleen.
Se on jo radioonkin asti päässy biggrin.gif
Se on ihan hyvän kuulonen biisi,rupee jalkaa vipattaan kun sitä kuuntelee smile.gif
Lamppu
Ei ole totta! Ihan oikeestiko soi radiossa??! Ja mä kun tosiaan alussa luulin sitä ihan vitsiksi.....
-tanja-
Juu,tuli tuli biggrin.gif
En tiedä mikä oli kanava,kun joku sitä koko ajan kävi vaihtelemassa.
Henrietta
LAINAUS(MinnaR @ 24.7. 2006, 14:28)
Ei ole totta! Ihan oikeestiko soi radiossa??! Ja mä kun tosiaan alussa luulin sitä ihan vitsiksi.....

Tuo Basshunterin sinkku Boten Anna on nyt keikkunut Ruotsin, Norjan ja Tanskan listojen kärjessä. Aftonbladetissa siitä oli just juttu, kun Jonas Altberg alias Basshunter on saanut platina sinkun tästä biisistä. Mielenkiintoista nähdä nouseeko jossain vaiheessa suomen listoille vai ei ja miten hitaasti se tänne saapuu.

Tuo Boten Anna on skandinaavian kesä-biisi tänä vuonna, kuten meillä täällä on Valvomon yli ärsyttävä Mikä kesä.
-tanja-
No se oli sitten eilen nrj:n radio top 10 listan ykkönen... w00t.gif

Eli se oli sitten ilmeisesti nrj mistä sen biisin lauantaina kuulin.
Riikka
KLF on myös pyörittänyt ko. biisiä jo aika kauan soittolistoillaan.

Viel noin kerran viikossa kuultuna se rallatus menee tuskitta, mut veikkaanpa että kohta sitä tulee ihan joka tuutista, liikaa. ph34r.gif
Annelinne
En o vieläkään kuullut kertaakaan moista rolleyes.gif

Säästynyt olen ilmeisesti.
Kaptah
LAINAUS(Annelinne @ 26.7. 2006, 14:17)
En o vieläkään kuullut kertaakaan moista  rolleyes.gif

Säästynyt olen ilmeisesti.

Tässä tuore linkki:

http://video.google.com/videoplay?docid=2015570935756570908

No onhan se ihan tarttuva rallatus...... myönnetään!

Tulee ihan mieleen loma joskus 15 v sitten kun Rhodoksella joka paikassa soi:
Oh Susan..
Lamppu
^Just näin! Mustakin se kuulostaa ihan 80-luvun biisiltä laugh.gif

Mä en halua kokea kokea sitä päivää, et kuulen tuon radiosta... Mä en voi muuta kuin nauraa blush.gif
mammanpoika
^ niinkait, se naurattaa niin kauan, ku alkaa harmittaa. Mulla on yleensä Nova auki nykysin kotonakin (koiran takia), mut en ole vielä osunu sitä kuulemaan. Sen sijaan siellä veivataan Carnival of Rustia ja sitä HALAVATUN MIKÄ KESÄÄ. Grrrr....

Laskin eilispäivänä, että tuo Carnival of rust soi 6 kertaa päivän aikana, tosin pari tuntia oli taukoa päivällä, että radio ei ollut auki. Siis YHDELLÄ radiokanavalla... alkaa maistua puulta, sekin. sad.gif
Kaptah
^^ Joo kun autolla oltiin pohjanmaalle menossa oli Nova auki ja ensin luulin, että tämä kanavahan voisi olla koko ajan auki.

No sitten kun ne paluumatkalla rupes kuulostamaan ihan samoilta ja ihan kiinnitin huomiota niihin soittolistoihin, olin yllättynyt kun etukäteen jo arvas mikä soi seuraavaksi.

Se on kuin pikaruokaa nopeasti sisään ja nopeasti ulos; mitään ei jää talteen!
Revi siitä nyt sitten elämyksiä......!
blink.gif
mammanpoika
Novalta tulee sopivassa suhteessa puhetta ja musiikkia, noin "pientä yksinäistä koiraparkaa, joka joutuu koko ajan olemaan vaan ihan yksin eikä kukaan tuu pelastaan" ajatellen biggrin.gif
Annelinne
Vihdoinkin kuulin rallatuksen.

No olipas piisi. Eipä kummonen.
Kaptah
LAINAUS(Annelinne @ 26.7. 2006, 19:48)
Vihdoinkin kuulin rallatuksen.

No olipas piisi. Eipä kummonen.

Soot justiin niiku minä: eipä ole kummonen, mutta kuunteleppa uudestaan... kyllä se jollakin tavalla jää korviin soimaan.

Ei siitä minullakaan mitää hittikappaletta tule; Scorpionseista, Guns'n Roses, Queen, ELO, Juicen sanoitukset, Badding,Celia Bardoli: "Sposa Son Disprezzata" (Sopranos) yms. yms. yms. jotka saavat hiiret juoksemaan selkäpiitä pitkin - niistä en luovu.
Arissa
Tuo rallatus voittaa mennen tullen Valvomon mikä kesä biisin. biggrin.gif Toivottovasti mikä kesä biisi jää nopeasti unholaan eikä sitä sieltä kukaan ota esiin.
Henrietta
Tuossa ruotsin biisin tekijässä on yksi mielenkiintoinen asia, hänellä on Touretten syndrooma ja ihana huomata, ettei vamma estä elämässä eteenpäin pääsemistä. Mitenköhän suomessa, mahtaisiko vammainen nuorimies saada itseään eteenpäin tällä tavalla...
Hugis
Mä en oo kans kuullu sitä ruotsinkielistä rallatusta ikinä, eikä oo kajareita tässä koneessa niin enpä kuule nytkään. Mulla soi nyt kotona Suomipop, hoilotan itse mukana ja koirat kattoo kyllästyneenä... cool.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.