Voi juku, "tuleepa vanhat ajat" mieleen
Minulla oli kans kotona täydellinen täystuho, (nyt jo edesmennyt), joka söi kaiken mahdollisen lattian ja katon väliltä! Silloin (-80 ja -90 lukujen vaihde) ei vielä tiedetty/ minä en ollut kuullut mistään "eroahdistuksesta" ja koiraa pidettiin vaan "pahantekijänä"
Siihen ei tehonnut mikään, kerrostalon seinätkin söi raudotuksia myöten, lattioista muovimatot, ovien ja ikkunoiden karmit jne. jne, muuttaessa (vuokra-asunto) laskua kertyi 30 tuhatta "mummoa" ja siihen ei ollut laskettu vielä mitään minun omia tavaroita, kuten huonekaluja, vaatteita, kenkiä ja jopa paistinlastoja ja muita astioita

Missään ei ollut tavaranikaan "turvassa", osasi aukoa kaappien ovetkin teippailu ja sitomis yrityksistäni huolimatta, ja naulakon päältäkin pipot oli syöty ns. "kommando mallisiksi" eli täynnä reikiä

(Koirieni "säkä" n.80cm, kahdelle jalalle noustuaan ulottuvuus n. 180cm)
Silloin koitin kaiken mahdollisen "tökötin" ja aineen, ja kaikki n. 1000 vinkkiä ja neuvoa ja lähdin 2 tunnin lenkille ennen työpäivän alkua (töihin klo:7) ja kaikkea mahdollista, jopa viime kädessä kuonokoppaa, muuten hyvä, mutta keksipä ruveta ulvomaan ikäväänsä.. Sitten vielä menin ja hommasin toisen samanmoisen, kun silloin tuntui ainoalta vaihtoehdolta "kaveri" sille, surukseni huomasin vaan että entisen täystuhon rinnalle oli kasvamassa toinen samaa harrastava "oppipoika"!!
Ainut asia josta sitten löytyi apu oli että palkkasin näille kahdelle tuholaiselle päivähoitajan naapurin mummosta

Sen jälkeen loppui pahanteko ja poitsut oli onnellisia "mummun" lelliessä ja hoivatessa niitä koko pvä:n ja myös minä olin tyytyväinen kun voin mennä töistä kotiin ajattelematta, että jokohan on ulko-ovikin syöty jne.! Kalliksihan se kaiken kaikkiaan tuli, mutta mitäpä ei "näiden parhaiden ystävien" eteen tekis

(Pakko kait se on myöntää näin niinku jälkikäteen, et välil täyty mennä takas käytävään ns. vetämään henkeä, etten olis tarttunu näitä iloisesti tervehtiviä enkeleitä

pillistä kii) Nyt jo pystyy ns. huumorilla muistelemaan menneitä, kun molemmat poitsutkin on jo pilven päällä (kenties pahanteossa

) Lisätäkseni vielä, vanhempi lopetettiin agressiivisuuden takia ja nuoremmalle tuli vuotava vatsakasvain
Mutta tosiaakin palatakseni alkuperäiseen aiheeseen.. niin mikään ei estä koittelemasta ja kannattaakin koittaa kaikkea, mutta täs vaan tälläi "ääripään" esimerkki> johon ei mikään tehonnut! Ja voimia sinulle, mikäli seinien syönti jatkuu, sitä nimittäin tarvitaan