Voi olla, että näin viikon tauon aikana minulta on jäänyt jotain huomaamatta, mutta onko Puskaradion mainostiloihin joku erityinen syykin?
Ehkä näin mainoksettomien neljän vuoden jälkeen hieman kävi silmään tuo, kun ensimmäisen kerran vilkaisin, mutta kai kaikkeen tottuu... Tottuuko?
(ja jos tosiaan jostain löytyy toinen samainen ketju, niin mielelläni ottaisin linkkivinkin vastaan)
Samaa katselin. Olkoot jos nyt on ollakseen, mutta kyllä tuo hieman totuttelua vaatii.
ensin ajattelin myös, että outo enkä totu tuohon koskaan, mutta nyt se ei häiritse ollenkaan.
Hassulta se minustakin näyttää, mut ei paha ei paha. Ja onneksi ei hidasta mitenkään ikkunoiden avaamista.
eiks täällä muka ennen ollu tota mainosjuttua tuossa?

en oo edes huomannu etteikö sitä olisi ollu aina... no ehkä oon tottunu, kun melkei joka foorumissa on tuossa mainospaikka.
Joo itsekin katsoin tuota hämmästellen, hieman ehkä erikoisessa kohdassa, mutta eipä tuo nykyään enää haittaakaan. Tottumiskysymys.
Kyllähän toi ekan kerran pisti silmiin aika pahasti ja kyllä se nytkin on hieman "tiellä", mutta on siihen kuitenkin tottunut aika hyvin
ei tuo minua ainakaan häiritse millään tavalla
Täytyy myöntää, että minullakin tökkäsi tuo silmään aika pahasti.
Vaikuttihan se oudolta, mutta onneks mulla on Opera jolla saa poistettua ylimääräiset mainokset sivuilta jos ei niitä jaksa katsella

.
-Maija-
24.1. 2007, 15:56
LAINAUS(Sumu @ 2.8. 2006, 12:18)

eiks täällä muka ennen ollu tota mainosjuttua tuossa?

en oo edes huomannu etteikö sitä olisi ollu aina... no ehkä oon tottunu, kun melkei joka foorumissa on tuossa mainospaikka.
En mäkään, onhan se ollut jo kauan mutten ole kiinnittänyt suuresti huomiota
Missä näätte mainoksia? Mä oon varmaan aivan sokee, mutta eihän täällä ole yhtäkään mainosta.
tuunanen
27.1. 2007, 17:01
Mainokset poistuivat (ainankin toistaiseksi?) päivityksen myötä.
Itse asiassa mainoksen poistumisella ja päivityksellä ei ole mitään yhteyttä toisiinsa. Mainoksen läsnäololla on yhteyttä ainoastaan mainostilan maksavaan asiakkaaseen. Jos sellaista ei ole, ei ole mainostakaan. Mainos poistui jo selvästi ennen päivitystä.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms.
klikkaa tässä!.