Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Valkoisetpaimenkoirat
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 1: Lammas- ja karjakoirat
Himpula
Kai nyt tästä rodusta kanssa voisi jotain juttua kehittää? biggrin.gif

Eli mä olen hurahtanut tähän rotuu samalla lailla ku bobtailii cool.gif No jos vaikka joku valkosepaimenkoiraa ihastuu nii yleesä se toinen rotu jos sellanen on joku aika saman tyyppine, mut mulla ei oo.

Mä olen ihastunut tähän ihanaan valkoisenpaimenkoiraan, en tiedä miksi. Mutta jotenkin se vain viehättää, kun näin sen kuvan koiramme lehdessä mikä tuli viimeksi, ja luin eläinmailmasta rotuesittelyn. Onkohan kenelläkään puskalaisella valkoistapaimenkoiraa? Mitä mieltä te olette rodusta, sen ei tarvitse olla et oi kun se on nii ihana, vaan se voi olla jotain negatiivistakin. Mielipiteitänne rodusta, kertokaa sen hoidosta ja muuta sellaista.

Varmaan kaikkien yllätykseksi voin sanoa että en hirvittävästi pidä sakemmanneista, mutta kyllä ne ihan okeita on. Joskus kyllä pidin mutta kun tää jalostaminen on menny sakemmannien kohalla mun mielest pikkuse yli.. Toivottavasti valkonenpaimenkoira pysyy terveenä eikä sitä mennä tästä jalosteleen mihinkää suuntaan! cool.gif
Dante
LAINAUS(lappari^^ @ 3.8. 2006, 06:13)
Joskus kyllä pidin mutta kun tää jalostaminen on menny sakemmannien kohalla mun mielest pikkuse yli.. Toivottavasti valkonenpaimenkoira pysyy terveenä eikä sitä mennä tästä jalosteleen mihinkää suuntaan! cool.gif

No hah hah. Valkkarin omistajana tälläiset valheet nostavat savun korvista. Valkkari ei ole sen terveempi kuin sakemannikaan. Kaiken lisäksi kyseessä on rotu, jota on jalostettu väriä silmällä pitäen, joten hei hei käyttöominaisuudet. Ja rakenteellisesti hälyyttäviä ovat ne tietynlaiset raskaat, pitkä ja notko selkäiset.
Himpula
Mä olen kyl lukenut useammasta rotuesittelystö et se on terve ja hyvä rotu. confused.gif
Dante
Aina ei kannata ihan kaikkea suitsutusta purematta viellä, mitä mm. lehdissä tms. kirjoitetaan wink.gif
Sundae
Tässä meidän lähellä asuu yks valkkari, ihan mielettömän kaunis koira wub.gif Itse oon tässä viime aikoina ottanu aika paljon selvää näistä koirista ja aika vakavasti jo harkitsinkin, että tällaisen voisi ottaa seuraavaksi koiraksi wink.gif Mutta ehkä ei ihan vielä, jos sitten kuitenkaan ollenkaan biggrin.gif
Himpula
Hehe, minäkin olen mennyt aika vakavalle linjalle noiden kanssa. laugh.gif Muttamutta, eihän sitä koskaan tiedä että tuleeko sitten koskaan. rolleyes.gif
Mona_
täälä meidän lähellä asuu yks valkkari ja tänään meen katsomaan Pepin kasvattajan työnä olevaa uutta valkkaria biggrin.gif
Avispa
Kaunis rotu munkin mielestä. Ja ehkä-joskus mullakin tällänen harrastus kaverina. smile.gif
Mitä puskan valkkari ihmiset harrastaa ko. rodun kanssa? Minkälainen luonteeltaan kotioloissa? Minkä lainen koulutettavuus? Onko rodussa paljon kovapäisiä koiria?
Lempo
Olisiko linkkiä mikä kertoisi enemmän tästä rodusta? Kiinnostaisi sairaudet ym. Voi tietty tässäkin kertoa happy.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.