Mitä mieltä te olette? Minun mielestä se trimmi kielto voisi olla hyvä tai sitten tälle trimmaamiselle voisi olla oma huone/tila.
Minun mielestäni tämmä trimmi kielto olisi hyvä näyttelyissä koska käytävät täyttyvät, näyttelyittehän pitäisi olla mukavaa jossa ei pingoteta eikä muuta pitäis olla rento meininki. Hermot siinä kumminkin tuppaa palamaan kun ei meinaa sopia kulkemaan trimmi pöytien välistä kun omat koirat pitäisi saada häkkiin häkkiä roudataa mukana käsi voimin. Arat koirat voivat pelästyä lopullisesti. Esim. Meillä koira peläty näyttelyssä tuomaria ja säikkyy edellee jonku verran nii nyt ollaa päsemässä pois nii ei ois kiva kun sit säikkys uuvestaa ja yli vuode työ menis hukkaan, siis nyt tällä uudella säikähtisemällä tarkotetaan että kun käytävät täyttyvät voi joku koira "hyökätä" tai puolustaa omistajaa ym. Ihmiset voivat talloa koiran tassujen päälle ja jne. Kehien laidalla kun trimmaillaan niin osa karvoista lentelee kehään jolloin koirat jäävät haistelemaan niitä eikä esittämisestä tahdo tulla mitään varsinkin kun niiden esiintymis koulutus on kesken.
Trimmi pöydät voisi muutenkin jättää kotiin, paitsi mun mielestä trimmi pöytä vois olla mukana jos se sopii telttaan mutta silloinhan ollaan jo ulko näyttelyssä.