Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Agility Pulina
Puskaradio > Keskustelua metsästyksestä sambaan! > Agility
Sivuja: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
-redi
Mitä itse olen koirien kanssa harrastanut voisin jopa sanoa että pienet koirat pärjäävät,kunhan vain kapasiteetti riittää.
Erizza
Okei, muotoilempa kysymykseni uudelleen. Elikkä, minkä rotuiset koirat ei ole oikein agilityyn soveltuvia (kaikki periaatteessa soveltuu, mutta siis mitkä ei taavllaan PÄRJÄIS tai silleen..), rakenteen, hitauden yms. takia?
sara
Kyllähän tosiaan periaatteessa minkä tahansa koiran kanssa voi harrastaa agia ja voi pärjätäkin, mutta yleensä kamalan raskasrakenteiset ja lyhytjalkaiset ei ole parhaita mahdollisia agilitykoiria.
Sandra
Mitään rotua ei nyt varsinaisesti voi sulkea pois, mutta joillekin isoille roduille ja varsinkin niiden isokokoisille yksilöille esteiden pienuus (esim. rengas, putki) tuottavat ongelmia ja taas vastaavasti hyvin pienillä koirilla esteiden yli ponnistaminen on vaikeaa. Pärjääminen riippuu tietenkin paljon yksilöllisistä ominaisuuksista ja (sekä koiran että ohjaajan) motivaatiosta.
Nomy's
LAINAUS(Erizza @ 27.6. 2009, 21:28) *
mitkä rodut ovat parhaita agilityssä?

No bordercolliet on aika menestyksekkäitä vaikka koirasta ja ohjaajastahan se kiinni on.. smile.gif
Lydia
Mulla on tällä hetkellä kova into, mutta hiukkasen tuo lumen määrä latistaa intoa. Mun puolesta lumet voisivat jo alkaa sulamaan niin pääsisi piakkoin ulos treenaamaan.
Meillä on talvisin treenit vain joka toinen viikko ja eipä niitä enää ole montaa kertaa jäljellä, eikä mitään tietoa milloin kelit sallivat ulkona treenaamisen...
Kisaamaankin tekisi mieli, mutta vielä olisi kepitkin saatava kuntoon ensin, jaiks rolleyes.gif
Lydia
Lumet ovat nyt sulaneet ja päästään aloittamaan ulkokautta, jee biggrin.gif
Lydia
Käytiin Enjan kanssa kisaamassa helatorstaina ja vaikka hylky tuli, olen tyytyväinen.
Kuumasta ilmasta huolimatta Enja liikkui ja oli kuulolla. Nyt vähän katselen millainen kesä on tulossa...
ainakin epiksiin on tarkoitus mennä, mutta viralliset kisat saavat näillä näkymin odottaa viileämpiä ilmoja.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.