Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Affenpinseri
Puskaradio > Keskustelua eri roduista > FCI 2: Pinserit, snautserit, molossityyppiset ja sveitsinpaimenkoirat
zwiebel
Itse olen nyt asunut kaksi kuukautta taloudessa, johon kuuluu whippettien lisäksi kolme affenpinseriä. Yksi heistä on varsinkin hurmannut mut. Am Sw Fin Ch EUW-06 Yarrow's Jungle Jim "Ross" on ihana isopienipersoona, olen jo alkanut miettiä itselleni vinttikoiralauman jatkeeksi pientä mustaa apinaa. Onko täällä ketään joka omistaa oman affenpinserin? smile.gif
-Else-
itsekkin olisin kiinostunut kyseisestä rodusta..
#sohvi#
Meiltä löytyy kotoa Affenpinseri Rämpsän Kukka-Maaria! wub.gif

Laitan kuvia kun saan koneelle... wink.gif
josefiina
Siskollani on Aapeli-apina biggrin.gif

Erittäin miellyttävä koira; iloinen, energinen ja osaa rauhoittua. pienisuurikoira tosiaan. Tykkää liikkua ja leikkiä. Iloinen monkey.

Näillä muuten tuntuu olevan aika erikoisia ääntelyjä, Aapeli ulvoi pentuna kuulostaen siltä kuin huutaisi 'vauvaa, mauu'
josefiina
Ja kun joku kaipasi kuvia, niin...

Linkkejä:

Affenpinserijärjestö
Koira.comin rotuesittely apinasta

ja aina kannattaa googlettaa happy.gif

Rotuna todella veikeä. Jotenkin erityisen inhimmillisenvaikutelman antava, leikkisä ja varsinainen jääräpää biggrin.gif
Nopea oppimaan, älykäs mutta toisaalta tottelee silloin kun huvittaa. Ainakin tämä Aapeli-yksilö (smile.gif) on todella vahvasti omistajansa perään, vaikka ulkona irti ollessaan ei aina meinaakkaan antaa kiinni. Istuu mielellään sylissä, pelkää pimeää mutta on hyvä lenkkikaveri ( kävelee kevyesti samanpituiset lenkit kuin oma käppänäni ). Ainakin toistaiseksi vielä harvinainen rotu Suomessa, jos täältä meinaa pentua alkaa jonottamaan niin saa kyllä varata vuosia aikaa..
RoosA
meiltäkin kotoa löytyy affenpinseri Minros Blackberry.
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.