Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: Paljon onnea
Puskaradio > Puskis > K-18
Mansku
happybday.gif

sorcerer.gif Nyt saat merkkipäivän johdosta toivoa 3 toivomusta. Ne toteutuvat 5:n vuoden sisällä laugh.gif
Hugis
PAALJON ONNEEA VAAAAN *laulaa aamukäheällä äänellä* biggrin.gif biggrin.gif
happybday.gif
Sandy
Oikein paljon onnea myöskin toivotellen!!! biggrin.gif
Nuudeli
Hyvää kaksvitosta Noel happybday.gif happybday.gif
sipa
Railakasta syntymäpäivää..Noel

Noel
Kiitos kaikille PALJON PÅLJON - mun viis toivomusta on viisvuotta tästä nuorentumista laugh.gif ei nimittäin tekis pahaa ottaa paria juttua ja päätöstä uusiksi- vaikka kaipa ne on elämänkokemusta! laugh.gif
mammanpoika
ONNEA Noel!

minäkin kerrankin huomasin jonkun K18-jengiläisen viettävän synttäreitään..."

Milloinkas se smälärin syntymäpäivä on, leijonahan hänkin, eikö?
s-ml
Noel, hurjasti onnea! Nyt pääset tänne museoluokitukseen, sillä raja on 25 vuotta. Käys ostamssa Kansallismuseosta paita, jossa lukee "museokamaa" smile.gif

ai, mun synttärit? ne on peruttu tältä vuodelta! Itsekin oot leijona, Mamero, koskas sun synttärit ovatkaan?
sipa
s-ml Se museovirastolta luvan haku käy vasta kun täyttää 50 vee.. biggrin.gif Näin olen kuullut ja just viikonloppuna mua muistutettiin siitä kun siihen ei ole kuin pari viikkoa aikaa.. ohmy.gif
s-ml
Museokatsastukseen pääsee, kun täyttää 25 vuotta smile.gif esineillä ei periaatteessa museoikää olekaan. Joten Noel käy katsastamassa kuinka alkuperäisessä kunnossa onkaan, ja sitten paidan ostoon smile.gif
sipa
LAINAUS(s-ml @ 8.8. 2006, 14:36)
Museokatsastukseen pääsee, kun täyttää 25 vuotta smile.gif

Katsastukseen pääsee joo, ja seuraavat 25 vuotta Noel saa tutkailla ja sitten vasta hakea sitä museoviraston lupaa liikkua ulkomailla.. laugh.gif
s-ml
^ juuh, totta tuon ulkomaille vienti. Noelilla vielä seuraavat 25v. aikaa tuohon lupaan biggrin.gif
Arissa
Paljon onnea Noel happybday.gif flowers.gif
Lydia
Onnea Noel flowers.gif
happybday.gif
Jasubulli
Paljon onnea Noel!
Sää mitään vanha oo!
Esmo
Synttärionnittelut Noelille! king.gif

Mitähän ohjelmaa se keksikään illaksi?! whistling.gif blush.gif
Noel
KIITOS kaikille Hirveesti onnitteluista ja osanotoista-wub.gif Oli kivaa - tosin joutuu järkkää vielä äoikeet juhlat kun nää oli ikäänku viikolla- laugh.gif Mä meen heti teetättää itseninäköisen museopaidan mis lukee seläs pölypallero- näin minua töissä nim. nyt nimitetään - toisekseen käytiin syömässä herkkuja bleh.gif ja juotiin pullo kuohuvaa, ei sen ihmeempää mutta sain saksofonin lahjaks ja se on aika kiva juttu- kunhan se on vielä konkreettisesti hyppysissä niin jee- biggrin.gif ja tietty pullo keltasta leskeä-
Tänään ostin itselleni 5 paria kenkiä ja pari törkynättiä asua, ja nyt alkaa olla taas ruokittu järkytystä shoppailulla eli kyllä se tästä. cool.gif rolleyes.gif
Kaptah
LAINAUS(Noel @ 9.8. 2006, 15:47)
juotiin pullo kuohuvaa, ei sen ihmeempää mutta sain saksofonin lahjaks ja se on aika kiva juttu- kunhan se on vielä konkreettisesti hyppysissä niin jee-  biggrin.gif

Ihan oikea saksofoni! Mitä tyttö nyt muuta voisi toivoakaan.... vielä kun osais soittaa. Onnea vielä kerran ja soittamisiin.
Lamppu
Onnittelut Noel, näin jälkikäteen flowers.gif
Noel
Siis osaan mä soittaa, en ole moneen vuoteen vaan omistanu omaa fonia, itseasiassa olen soittanu 20 vuotta viulua ja 16 pianoa, huilua, selloa ja fonia vielä jonkun 10 v. laugh.gif

ettei jää keltään epäselväksi niin on vaan iskeny laiskuus ja siksi on jääny vähän vähälle noi harrastukset. ohmy.gif
Hugis
Mulla on yks sivuhaave näitten päähaaveitten lisäks: Oppia soittamaan fonia smile.gif Se on sellainen haave, jonka toteutan sitten kun nää päähaaveet on saatu toteutettua.

Just toissapäivänä puhuttiin ystävän kanssa unelmista ja niiden tärkeydestä. Jos ei ole unelmia (tai Unelmaa niinkuin Arissalla laugh.gif ), ei ole mitään syytä yrittää eteenpäin. Onko teillä sellaisia unelmia, jotka saavat teidät tosissaan ponnistelemaan?
Arissa
On mulla unelmia joiden eteen olen tehnyt ja teen töitä että ne toteutuvat. Yksi iso unelma on toteutumassa happy.gif ja eiköhän ne muutkin toteudu ajallaan. smile.gif Ja yksi Unelmahan mulla on aina läsnä biggrin.gif
onninen
Yhden unelman toteutin viime syksynä;pois Helsingistä
Lisää toteutetaan pikkuhiljaa.Unelmia täytyy olla.Ja kun Arissalla on Unelma aina läsnä,mulla taas on Onni wub.gif aina matkassa mukana
Hugis
Ja mun ei tarvitse lähteä merta edemmäs helmeen, kun mulla on oma Helmi biggrin.gif
LaRa & Olli
Tuotanoinaanniin... Täällä on työkiireiden vuoksi ollut pikkuisen niin kuin taukoa Puskiksesta, joten yllättäen meni nuo Noelin synttärit ohi, oops.gif mutta myöhästyneenä täältäkin:
Hirmuisen hurjasti onnea Noel! thumbup.gif

Kun en tuota fonia tai muutakaan osaa soittaa niin voisin vaikka whistling.gif (vihellellä) sulle tuon onnittelulaulun!
Noel
Thanx LaRa kuuluu hyvin!! laugh.gif

Mut kun nyt aloitettiin noista nimistä niin mullapa onkin aito Dali (Salvador) kotona ja Kimallekin biggrin.gif
Hugis
Mä ajattelen edelleen Kimaa Lukana, kun silloin aluksi suunnittelit sitä nimeksi smile.gif Älä kerro miehekkeelle, mutta mulle se on aina Luka rolleyes.gif
Turunen
oops.gif Myöhästyneet onnittelut Noel happybday.gif
Noel
LAINAUS(Hugonmami @ 11.8. 2006, 11:10)
Mä ajattelen edelleen Kimaa Lukana, kun silloin aluksi suunnittelit sitä nimeksi smile.gif Älä kerro miehekkeelle, mutta mulle se on aina Luka rolleyes.gif

Niin mäki sitä salaa kutsun välillä (ja tää on nyt niin hiljaa kuiskattu ettei kukaan kuule) wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.