Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uudet suomalaiset junnusivut?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4
raakel
Eli asiani koskee suomalaisia junior-handler sivuja. Sivuja on viimeksi päivitetty n.vuosi sitten ja ymmärrän,että päivittäjät [heini ja hilla?] eivät varmaan jaksa päivitellä joka kisan jälkeen,kun ovat muutenkin varmaan hihat heiluen muiden sivjen päivityksessä.... tai en tiedä siitä asiasta enempää,mutta kitenkin pointti on se,että onko mahdollista jonkun päivitellä näitä sivuja [en siis tiedä vanhojen päivittäjien mielenkiinnosta] tai onko jollain kiinnostusta tehdä uudet ja päivitellä normaaliin tahtiin tulosten tultua,esim. kerran kuukaudessa? En tiedä olenko ainoa ihminen,mutta olisi mukavaa saada kaikkia esim. tämän vuoden tulokset kasaan vaikka kuvineen päivineen,sekä osari-voittajat jne. perusfaktaa vanhoista löytyy hienosti,mutta kaikki olisi kiva saada "samaan kasaan"

puskasta tietetenkin löytyy tuloksia,mutta ei niitä jaksa täällä plärätä ja kuvatkin häipyvät aikanaan...

mitä mieltä olette koko asiasta? huh.gif
Xenju
Juu , olisi mukavaa jos niitä päiviteltäisiin. Ja kiemurat ois kiva nähdä biggrin.gif
pips_a
mä olen miettinyt ihan samaa sleepy.gif mutten ole ääneen vielä sanonut ...
ja omilta kotisivuitakin olisi kiva laittaa sinne linkki, jossa olisi tietoa ja tuloksia smile.gif mutta mahtaisi sekin joo olla aika rankkaa päivittää niitä tuloksia sinne vähän väliä ja vielä kun vaikeammaksi sen tekee se, että "täysiä" junnutuloksia on kovin vaikea saada... aina sieltä jonkun nimi puuttuu sleepy.gif
-Emmi-
Sori että on hieman OT, mutta missä ko sivut ovat?
-Tintti-
Eihän noita tosiaan ole päivitetty nyt vähään aikaan.
Mutta tuo päivitystahti mistä raakel puhu eli 20 kertaa vuodessa on jo aika paljon vaadittu ihan keneltä tahansa. Hei eiköhän meillä oo omaaki elämää..

Mielestäni olisi kohtuullista että päivitettäis 3-5 kertaa vuodessa, eli jotain joka toinen tai joka kolmas kuukausi.
raakel
mm. täällä http://www.juniorhandler.tk/

jep. ja sekin olis jo alkua jos siis pelkästään kaikki tulokset saatais...
ja ollaan kyllä aika usein saatu hienosti kilpailijat muistettua.

ja siis just päivityksessä auttaa se että puskalaiset on tänne valmiiks selvästi laittanu nuo aina selvästi lauantain ja sunnuntain erikseen ja päivänvoittajat...

osarivoittajat on tuolla jo mutta olis kiva saada ne kotisivuille.

tiiän että täällä on ihmisiä ketkä tekee upeita ulkoasuja ja jotkut jaksavat päivittää,että saa ilmoittautua jos kiinnostaa. yhteistyötäkin saa tehdä biggrin.gif
esim. jku tekee ulkoasun ja joku päivittelee... tiedä sitten uskaltaako joku salosanoja levitellä jos parikin haluaa päivitellä.

kuvia ihmisillä varmaan on joistain kisoista ja joku jaksaa varmaan vanhoja kansioitakin plärätä jos niistä löytyy. että jos asia etenee niin tänne voi vaikka kerätä tämän vuoden kisojen tuloksia tai kuvia [tai tehdä niille uuden topicin]

huomasin,että vuoden 2005 sm-finaalin tulokset puuttuvat myös.
Laurlia
Noo.. Mulla ois omaa kotisivutilaa ja taitoakin pitäisi olla. Päivittääkkin voisin ainakin kerran kuukaudessa.

ELI. Voin olla vapaaehtoinen ottamaan koko homman itselleni jos saan kopioida suoraan nuo vanhat hyvät tekstit ja Hilla ja Heini ovat sitä mieltä että homman voi luovuttaa jollekulle muulle.
-Tintti-
Ei millään pahalla raakel mutta saat sen homman kuulostamaan niin helpolta biggrin.gif
Oikeasti ei se oo niin helppoa alkaa yhtäkkiä sormia näpsäyttämällä keräämään vuoden tulokset joka ikisestä pienestä ryhmänäyttelystä alkaen rolleyes.gif

Kuvia suurimmalla osalla ei oo enää netissä yli 3kk sitten olleista näyttelyistä että ala vaan siinä kyseleen ihmisiltä kuvia. Se on ihan älytön homma oikeesti!

Ja tuohon et ois monta päivittäjää.. se on hyvä jos se pysyis ookoo mutta se helposti sit valuu käsistä ja kukaan ei enää tiedä missä mennään ja että sivusto pysyis tyyliltään samanlaisena jos monta eri ihmistä päivittelee niitä, se voi olla vaikeeta.

//muoks:
en nyt sanonu ettei tää ole hyvä idea. Mutta urakka on iso biggrin.gif
Laurlia
^Olen muuten silti vapaaehtoinen jos saan koko homman ihan vain itselleni. Kaksi tai useampi päivittäjää jotka päivittävät eri koneilta on aika huono yhdistelmä, paitsi jos urakka jaetaan siten että toinen ei koske toisen juttuihin, mutta kuitenkin siinä on oma säätönsä.
Nimim. Kokemusta on
pips_a
Laurlia puhuu ihan totta, että se olisi helpompaa, jos kuitenkin se yksi ihminen päivittää niitä sleepy.gif
Mutta eiköhän eka pitäisi kysyä Hillalta ja Heiniltä mitä mieltä he ovat asiasta, koska mä sain ainakin sellasseen käsityksen, että Hillan ja Heinin tekemää pohjaa käytettäisiin tai sitten heidän kirjottamat tekstit kopsattaisiin uusille sivuille sleepy.gif
Laurlia
Joo, odotellaan Hillaa ja/tai Heiniä paikalle.

Jos homma mulle tulee niin uusi ulkoasu olisi tarkoitus tehdä ja muuttaa kuvien ja tulosten esilläolotapaa, mutta noita tekstejä en tosiaan itse ryhdy kirjoittamaan uusiksi. Eli siis jos Hillan ja Heinin lupa tulee, tekstit pysyisivät samoina tai sitten pyydän jotkut viisaammat ja asiantuntevammat kirjoittamaan.

Noissa kuvissakin on varmaan oma häslinkinsä, mutta eiköhän nekin jotenkin järjesty.

Sivutilaa tietysti menee aika mukavasti, mutta toisaalta sitä kyllä riitää.
raakel
jep.jep. tajusin smile.gif ja siis todellakin ymmärrän sen. mäki osaan joteski tietokone hommat ja perus ulkoasun osaan duunata[ei kauheesti kehumista],mut en tosiaan sen enempää eli sen takia en itse ilmoittaudu tähän hommaan biggrin.gif

ja siis se olis just tarjotus,et ku tänne nyt vaikka keräillään niitä tuloksia. ja onhan täällä ny herttinen sentää sikana junnu puskalaisia metsästämään vuoden 2006 tuloksia.

mutta ensin tosiaan vanhoilta päivittäjiltä mielipidettä asiaan,et mitä vanhoilla sivuille tehdään..... jatkavatko ne päivitystä vai ruvetaankos uutta väsäämään...

eli ei siis mitään vielä. annetaan asian hautua tässä ja otetaan mietteitä vastaan smile.gif

ja samaa mieltä että todellakin on helpompaa jos yks päivittää ja ehkä se 20 nyt on liikaa. oops.gif se vaan oli sellanen "noin". Eli hienoa olis jos edes saataisiin tulokset kokoon samaan paikkaan.
aattelin vain kysästä,kun täällä kuiteski on jonkun verran niitä innokkaampiakin koneihmisiä laugh.gif
Rochas
Mielestäni sivuille kannattaisi laittaa vaan KR ja KV näyttelyiden junnutulokset, niin homma olisi vähemmän rankka. smile.gif
raakel
joo no sitä vähän meinasinki. ei kaikkien erkkareiden ja ryhmiksien tuloksia...
eli samanlailla,kun nykyisissäkin.
-Tintti-
LAINAUS(raakel @ 14.8. 2006, 14:30)
joo no sitä vähän meinasinki. ei kaikkien erkkareiden ja ryhmiksien tuloksia...
eli samanlailla,kun nykyisissäkin.

Onhan siellä nykyisissä ryhmänäyttelyiden ja erkkareidenki tuloksia.. ainaki mä oon mielestäni törmännyt biggrin.gif
-anna-
Ja sillonhan voitaisiin montakin kertaa vuodessa päivitellä, jos tulisi useampi päivittelijä ! Vuoroteltaisiin!

en tiedä ehdottiko joku jo asiaa, kun en lukenut ihan hirveän tarkasti..
pips_a
erkkari tulokset on mun mielestä vähän turhia sleepy.gif
mutta ryhmänäyttely tulokset voisivat hyvinkin olla merkitty smile.gif

-anna- : mutta moni saattaa häiritä se, että joku muukin päivittelee niitä .... ääh en osaa selittää... Laurlia sen hyvin selitti ja hän sanoikin olevansa vapaa ehtoinen hommaan smile.gif
raakel
niin... voi mennä sörsseliks kun ei sitten tiedä kumman vuoro on jne. smile.gif
aa.opsan! kyllähän siellä ryhmänäyttelyn tuloksia oli!
verduli
Joo eli olis se kyllä kiva jos saataisiin hieman "aktiivisemmat"junnu sivut. Ja musta KR ja KV näyttelyiden tulokset ja kuvat riittävät,mutta jos päivittäjällä/tekijällä intoa ja aika riittää niin olisihan niitä ryhmänäyttelyiden tuloksia ja kuvia nähdä wink.gif

Onhan niissä sivuissa hommaa mutta jos joka näyttelyn jälkeen kopsaa täältä tai ks.näyttelyn sivulta tulokset ja jollain on varmasti päivän parhaiden kuva niin ei se niin mahdoton homma ole niitä sinne aina lisäillä. wink.gif
Soen
Asia on ollut minukin mielessäni. Olisihan se ihna kivaa, jos olisi toimivat Suomen Juior Handler sivut, mutta mielestäni toisaalta jos Heinillä ja Hillalla ei ole mitään vastaan (esim. ei ole mitenkään henk.koht. salasana, niin voisi käyttää samaa osoitetta.

Ja siitä päivittämisestä. Loppujen lopuksi kun ajattelee niin siitä tulee aika iso satsi yhden ihmisen päivittelemiseksi. Siinä mielessä olisi helppoa jos olisi kaksi. Mutta toisaalta taas, onhan siinä omat ongelmansa jos kaksi ihmistä, esim. jotka eivät tunne toisiaan ollenkaan, ottavat asian hoitaakseen. Mutta esim. ihmiset jotka jo ennestään tuntevat toisensa, ottaisivat asian hoitaakseen, asia saattaisi toimia. Mietin vain, että kun tämä yksi ainut ihminen kyllästyy päivittämään näitä sivuja, niin kukaan ei tiedä sitä, esim. silloin jos on kaksi, niin sille toiselle voi sanoa, että hei, mä en jaksa enää. Ja toinen voi etsiä itselleen uuden "työkumppanin", tai luovuttaa homman kokonaan toisten henkilöiden käsiin. Kuitenkin epäilen, että ei kuitenkaan päivittämiseen tarvita sitä kolmea henkilöä, kaksikin riittää. Mutta epäilen kuitenkin, että yhdelle henkilölle asiasta tulee aika raskasta.

Periaatteessa, en sano mitenkään varmaa, mutta voisin päivittää sivuja, jos saisin jonkun tutun niitä kanssani päivittämään, en ihan "ventovieraan" kanssa mutta en myöskään yksin. confused.gif
rebekka
Tuo on kyllä tosi hyvä idea! Minusta jos Hillalle ja Heinille kävisi niin voisi käyttää samaa pohjaa, ehkäpä uusi ulkoasu?Koska aika monella on jo linkeissä junior handler sivut, niin ei tarvitsisi vaihtaa smile.gif Olen samaa mieltä soenin kanssa, että se on liian iso taakka yhdelle, että jos vaikka enint. 3 ihmistä päivittäisi, ja heillä olisi omat "osa-alueet". Joku hoitaisi aina kuvat, jne....biggrin.gif Ja ryhmänäyttelyitä ja erkkareita ei välttämättä kyllä tarvitsisi laittaa, niitä on aika paljon, mutta jos innostusta löytyy niiin ehdottomasti!!!! biggrin.gif
Varda
Hienoja ideoita! flowers.gif

Monta kertaa olen miettinyt, miten hienoa olisi saada vähän "virallisemmat" info-sivut junior handlerista, joista uudet harrastajat (ja tutut, jotka kyselevät junnuilusta) voisivat saada tietoa. Ja itse kun tykkään tuloksia tarkastella, niin on tullut harmiteltua juniorhandler.tk:n pitkää päivityskatkosta. Hyvä, että asia otettiin esille! Uskon, että Hilla ja Heini tosiaan ovat kiireisiä omien & monien muiden sivujen päivittelyssä, joten on ihan ymmärrettävää, ettei ko. junnusivuihin ole viime aikoina koskettu. Olisi hienoa, jos joku/jotkut ottaisivat suomalaiset junior handler -sivut ja niiden päivitykset oikein omaksi asiakseen! smile.gif

Nyt vain odotellaan, mitä Keräsen siskoksilla on sanottavana. thumbup.gif
Laurlia
LAINAUS(rebekka @ 14.8. 2006, 16:54)
Tuo on kyllä tosi hyvä idea! Minusta jos Hillalle ja Heinille kävisi niin voisi käyttää samaa pohjaa, ehkäpä uusi ulkoasu?Koska aika monella on jo linkeissä junior handler sivut, niin ei tarvitsisi vaihtaa smile.gif Olen samaa mieltä soenin kanssa, että se on liian iso taakka yhdelle, että jos vaikka enint. 3 ihmistä päivittäisi, ja heillä olisi omat "osa-alueet". Joku hoitaisi aina kuvat, jne....biggrin.gif Ja ryhmänäyttelyitä ja erkkareita ei välttämättä kyllä tarvitsisi laittaa, niitä on aika paljon, mutta jos innostusta löytyy niiin ehdottomasti!!!! biggrin.gif

Ei siitä liian iso taakka tule jos päivitykset on tyyliin kerran kuukaudessa. Koko päivitystä ei tarvitse tehdä kerralla. wink.gif Tekee omalal koneella muutoksia pikkuhiljaa ja sitten päivityspäivänä (vaikka kuun eka päivä) lataa kaiken nettiin.

JOS saan sivut hoitooni niin ehdottomasti vaihdan osoitteen. Sivut pääsisivät omalle domainilleni.
tuunanen
Hyvä idea tosiaankin.. wink.gif
Xenju
Mielestäni se osoite mikä nyt on on pidettävä , jos vaan sivun nykyisille omistajille soppii.
Soen
Rebekka, puhuu asiaa tuosta osoitteesta, mielestäni. Se on niin monella jo linkeissään, ettei sitä kannattaisi vaihtaa, tietenkin se vaihdetan jos Heinille ja Hillalle ei käy, että samaa osoitetta käytetään.

Niin.. Voihan se noin olla Laurlia, mutta toisaalta. Mutta toisaalta myös voisi olla pari ihmstä jotka kokoavat päivitykset yhteen ja yksi aina päivittää ne kerran kuukaudessa sivuille. lookaround.gif
-Emmi-
Minusta olisi myös hyvä jos olisi KV ja Kr tulokset ja "tarpeen" mukaan myös erkkarit ryhmikset... Eli jos saa tuloksia/jaksaa päivitellä...
Nekku
KR ja KV tulokset pitäisi mielestäni sivujen päivittäjien laittaa esille ja mikäli joku sattuu heille jonkin ryhmiksen taikka erkkarin tuloksia lähettämään niin ne voisi hyvinkin lisätä. Mut ei viitsi kuitenkaan velvottaa päivittäjiä etsimään pienimpienkin erkkarien tuloksia.
Laurlia
LAINAUS(Soen @ 14.8. 2006, 18:22)
Niin.. Voihan se noin olla Laurlia, mutta toisaalta. Mutta toisaalta myös voisi olla pari ihmstä jotka kokoavat päivitykset yhteen ja yksi aina päivittää ne kerran kuukaudessa sivuille.  lookaround.gif

Ilmeisesti sulla ei ole käytännön kokemusta siitä, että sivuja päivittää useampi tyyppi?
Mutta miksi sivuille olisi saatava useampi päivittäjä?

Eikä siinä osoitteen vaihtamisessa linkkilistalle iso homma ole, muutama sekunti ja hiirellä klikkaus siihen menee.
verduli
Minusta osotteen voi ihan hyvin muuttaa jos se tekijälle/päivittäjälle on helpompaa.Ei se kenellekkään varmaan liian suuri vaiva ole sitten sitä uutta osoitetta vaihtaa linkkilistaansa,vaiko? Ja vanhojen sivuje etusivulle voi sitten laittaa sellaisen "sivut ovat muuttaneet" tekstin ja linkin uusille sivuille.

Ei minulla mitään ole sitäkään vastaan että vanha osoite säilytetään,mutta ei se osoitteen muuttaminenkaan mitenkään hankalaa ole wink.gif
Ninnura
Mulle on ainakin ihan sama että säilyykö vanha osoite vai vaihtuuko se. Tärkeintä on mielestäni se, että saadaan sivut jotka ovat ajantasalla tuloksista. smile.gif
Ja olisi kivaa jos sivulla olisi erkkareiden ja ryhmisten jh-tuloksia, mutta se ei ole mielestäni päivittäjien tehtävä niitä onkia tietoonsa. Jos esim. joku haluaa lähettää ryhmänäyttelyn tulokset päivittäjälle niin sillon ne voi mielestäni sivuille laittaa. happy.gif
Lory
LAINAUS(Ninnura @ 14.8. 2006, 17:49)
Mulle on ainakin ihan sama että säilyykö vanha osoite vai vaihtuuko se. Tärkeintä on mielestäni se, että saadaan sivut jotka ovat ajantasalla tuloksista. smile.gif
Ja olisi kivaa jos sivulla olisi erkkareiden ja ryhmisten jh-tuloksia, mutta se ei ole mielestäni päivittäjien tehtävä niitä onkia tietoonsa. Jos esim. joku haluaa lähettää ryhmänäyttelyn tulokset päivittäjälle niin sillon ne voi mielestäni sivuille laittaa. happy.gif

Näin minustakin. Ja tosiaan, vanhoille junnusivuille voi laittaa linkin uusille ja ei se Siirin sanoin suuri vaiva ole vaihtaa yksi linkki jos sivuja muutenkin päivittelee. Sitäpaitsi oma webhotellipalvelu on luotettavampi kuin jonkun ilmaispalvelun sivut, tosin muistaakseni nykyiset junnusivut ovat mtv3:sen alaisena, en sitten tiedä sen vikoja kun en ole palveluun tutustunut.

Ja mitä nyt Lauraa (Laurlia) tunnen, niin hänelle kyllä luottaisin tehtävän, uskon, että hän jaksaa aivan mainiosti päivitellä ja pitää sivut siistinä. Mutta odotellaan tosiaan sivujen nykyisten ylläpitäjien mielipidettä (:
phard
Samaa olen miettinyt, olisi kiva saada jh sivut jotka ois ajantasalla cool.gif
verduli

Juuri näin!
Jos itse olen ollut jonkun erkkarin ryhmiksen junnuissa niin aivan hyvin voin lähettää tulokset ja kuvan/kuvat sivujen päivittäjälle ja tämä sitten voi laittaa ks tuolokset sivuille.Veikkaan että myös muut olisivat valmiita tämän tekemään jos haluavat ns.pikku näyttelyiden junnu tuloksia sivuille wink.gif
Tippa

Aivan samaa mieltä smile.gif
wenakko
Juu ajantasalla olevat jh-sivut eivät olisi pahitteeksi wink.gif

Itse olen ollut mukana tälläisessä että on monta päivittäjää - se oli sellainen "adressi" jolle oli joka viikonpäivälle oma päivittäjä, että pysyy ajantasalla" - ja kyllähän se toimi, tiettyyn pisteeseen. wink.gif

Munkin mielestä KV ja KR tulokset olis ne "ensisijaiset" mitä sinne päivitettäisiin. Erkkareiden ja ryhmisten tulokset sitten jos aikaa ja halukkuutta riittää wink.gif
Rochas
Joo, tuo ryhmisten tulosten lähettäminen voisi toimia, mutta edellyttäen sitä että tulokset ovat täydet. Ei siinä ole mitään intoa lähettää jostain ryhmiksestä tai pienemmästäkin näyttelystä tuloksia, mistä tietää itsensä ja ehkä muutaman muun. wink.gif
Hilla
hmm, en jaksanut lukea edes kaikkia viestejä läpi, kun tuli vaan kiire kommentoimaan näin asianosaisena smile.gif

Ensinnäkin pahoitteluni, että sivuja ei ole päivitetty pitkiin aikoihin. Oma junnu-urani loppui viime vuoteen, ja sen jälkeen en ole yksinkertaisesti ehtinyt päivitellä sivuja kuntoon (ja junnutouhuista on muutenkin ollut yhä enemmän ja enemmän ulkopuolella..), vaikka mielenkiinto niitä kohtaan ei missään nimessä ole kadonnut.

Sivuthan on ihan alkuperäisimmillään Tintti Salon & co. tekemät. Minä ja Heini alettiin sitten päivitellä niitä ja vähitellen vastuu sivuista siirtyi kokonaan meille. Minä olen hoitanut pääsääntöisesti sivujen ylläpidon ja kaikkien tulosten ja kuvien eteen oon tehny niin mielettömän työn, että en ihan hirveen mielelläni antais koko projektia kennellekään muulle... blush.gif cool.gif Pelkkien nimien keräämisessa on tosiaan hirvee työ, sivuilla on ilmoitettu myös ilmoittautuneiden kilpailijoiden lukumäärät sarjoittain ja siihen kun lisää vielä koirarotujen metsästyksen..

Oma ehdotukseni olisi tässä tilanteesa se (itse asiassa olen miettinyt tätä jo jonkin aikaa ennen kuin edes näin tämän aiheen..), että olisiko joku kiinnostunut ryhtymään ns. tulostoimittajaksi? ..Homma voisi toimia niin, että tulostoimittaja kokoaisi tulokset vaikka word-tiedostoon sillä kaavalla kun ne sivuillakin on ennen ilmoitettu ja keräisi päivän paras -kuvan jokaisesta kilpailusta (kuville täytyy tietysti kysyä lupa ja kuvassa on oltava molempien sarjojen edustajat, lukuunottamatta yksittäisiä osarivoittajat -sivulle tulevia kuvia.. ja kuvat miel. alkuperäisinä) ja laittaisi tämän ns. päivityspaketin tulemaan minulle mailina. Minä sitten latosin tulokset ja kuvat nettiin. Miltä tällainen kuullostaisi & olisiko joku kiinnostunut?
-Saana-
Hilla: Mä voisin ruveta tulostoimittajaksi ihan mielelläni smile.gif
Omppo
Hillan ehdotus on mielestäni paljon parempi. Kun kerta on olemassa sivut, joihin on tehty VALTAVA pohjatyö ja perusteet, niin miksi lähteä muuttamaan kaikkea? Jos kerta joku on valmis tuloksia kasaamaan, niin eikö se ole nyt yksi ja se sama, jos Hilla ne sinne päivittää.

Eiköhän tuloksia tärkeämpää ole kuitenkin juuri nuo koukerot ym., suurin osa nettiä käyttävistä JH-ihmisistä lyötää kyllä juuri Puskaradioon, josta voi lukea mieleisensä tulokset smile.gif
Laurlia
Täysin ymmärrettävää, ettet sivuja halua luovuttaa toiselle.
raakel
LAINAUS(Omppo @ 15.8. 2006, 15:18)
Eiköhän tuloksia tärkeämpää ole kuitenkin juuri nuo koukerot ym., suurin osa nettiä käyttävistä JH-ihmisistä lyötää kyllä juuri Puskaradioon, josta voi lukea mieleisensä tulokset smile.gif

siis se on hienoa jos joku nyt jaksaa ruveta "tulostoimittajaksi",kun pääasia tässä jutussa oli se että sivut ja myös tulokset saadaan ajantasalle.
besk
Söittä juuri jalat suustani, Hilla ja Anna.
Weldon
Jep tosiaan ois kiva junnusivut saada ni ois sitten alottaville tollanen varsin tuhti infopaketti kuvineen lajista. Ja tuo tulostoimittajan virkakaan tuskin on ihan kamanal rankka, jos asiat hoitaa sitä mukaa kun tavaraa tulee. Siinä vaiheessa homma varmaan kusee jos jättää kuukauden ajalta tulokset napsimatta ja käy niitä sitten kaivelemaan. Eli hommaan ryhtyvän (mikäli käytäntöön tuleepi, ihan tosi hyvä idea) täytyy tosiaan koittaa pysyä ajan tasalla parhaansa mukaan. w00t.gif

Tsemppiä urakkaan ja toivottavasti saadaan taas junnusivut elämään! thumbup.gif
Omppo
Edelleen ihmetellen, että mikä kiire niiden tulosten lukemiseen on tuolta junnusivuilta, kun ne täältä Puskaradiostakin näkee? Ymmärrän vielä osaritulokset ja isot näyttelyt, mutta kaikki pikkunäyttelyt mukaanlukien alkaa homma mennä jo aika lailla... hmm... työlääksi. Mutta miten tykkäätte, itse olen ollut tyytyväinen tähän "onlinepalveluun", mikä puskassa vallitsee smile.gif

Mutta kyllä tuo peruspaketti on ehdottomasti etusijalla, siitä ei pääse mihinkään.
raakel
koska olisi kiva että kaikki tulokset [ei siis pikkuruisen pienet junnutulokset,kuten erkkarit,JOS päivittäjä ei niitä jaksa päivitellä] olisivat siis siististi samassa paikassa. Itse tykkään ainakin katsoa vanhoja tuloksia,kuvien kera nykyisiltä sivuilta... huh.gif

...eikä sillä mikään kiire ole,niinkuin sanoin laitetaan asia hautumaan ja hienoa on jos jossain kohtaan saadaan ajan tasalla olevat sivut.
Netta
LAINAUS(Omppo @ 15.8. 2006, 20:36)
Edelleen ihmetellen, että mikä kiire niiden tulosten lukemiseen on tuolta junnusivuilta, kun ne täältä Puskaradiostakin näkee? Ymmärrän vielä osaritulokset ja isot näyttelyt, mutta kaikki pikkunäyttelyt mukaanlukien alkaa homma mennä jo aika lailla... hmm... työlääksi. Mutta miten tykkäätte, itse olen ollut tyytyväinen tähän "onlinepalveluun", mikä puskassa vallitsee smile.gif

Mutta kyllä tuo peruspaketti on ehdottomasti etusijalla, siitä ei pääse mihinkään.

Mutta onhan se sata kertaa kätevämpää kun voi selata kaikki tulokset yhdeltä sivustolta siististi allekkain listattuna, varsinkin jos ei ole vähään aikaan seurannut tuloksia. On vähän eri asia rueta tonkimaan vaikkapa kuukauden ajalta tulosketjuja läpi, kun etsimistä usein vielä vaikeuttavaa sadat onnitteluviestit ja kuvakyselyt. JA sitä paitsi: niin kätevältä kuin se kuulostaakin, kaikki junnuharrastuksen parissa toimivat eivät automaattisesti harrasta Puskaradioa. Näin ollen junnusivuston (joka tähänkin asti on ollut superkätevä, itse tykkään edelleen selailla sieltä erityisesti vähän vanhempia (finaali)tuloksia ja kuvia) ehkä toivoisi palvelevan kaikkea nettiin eksyvää junnukansaa, ei pelkästään Puskaradion enemmistöyhteisöä.
Lanttu
LAINAUS(-netta- @ 15.8. 2006, 19:03)
Mutta onhan se sata kertaa kätevämpää kun voi selata kaikki tulokset yhdeltä sivustolta siististi allekkain listattuna, varsinkin jos ei ole vähään aikaan seurannut tuloksia. On vähän eri asia rueta tonkimaan vaikkapa kuukauden ajalta tulosketjuja läpi, kun etsimistä usein vielä vaikeuttavaa sadat onnitteluviestit ja kuvakyselyt. JA sitä paitsi: niin kätevältä kuin se kuulostaakin, kaikki junnuharrastuksen parissa toimivat eivät automaattisesti harrasta Puskaradioa. Näin ollen junnusivuston (joka tähänkin asti on ollut superkätevä, itse tykkään edelleen selailla sieltä erityisesti vähän vanhempia (finaali)tuloksia ja kuvia) ehkä toivoisi palvelevan kaikkea nettiin eksyvää junnukansaa, ei pelkästään Puskaradion enemmistöyhteisöä.

Aamen netan sanoille!

Jos Tytöillä on kiinostusta&halua&aikaa ruveta päivittelemään vähän aktiivisemmin sivuja, niin miksi ei? wink.gif
rebekka
Olen samaa mieltä Raakelin ja Netan kanssa että on kiva katsoa vanhojakin tuloksia samalta sivulta, koska ei sitten tarvitse selailla joka suuuntaan, että ne olis siellä siististi smile.gif Ja kaikki ei välttämättä käy puskaradiossa, niin sieltä on kiva sitte katsella biggrin.gif
verduli
Repekan kanssa samoilla linjoilla.
Ja kyllä ne tulokset täältäkin ajan myötä poistuvat... wink.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.