Apua! - Etsi - Jäsenet - Kalenteri
täysi versio: uudet suomalaiset junnusivut?
Puskaradio > Keskustelua näyttelyistä > Junnut
Sivuja: 1, 2, 3, 4
-Tintti-
LAINAUS(verduli @ 16.8. 2006, 16:30)
Repekan kanssa samoilla linjoilla.
Ja kyllä ne tulokset täältäkin ajan myötä poistuvat... wink.gif

Löytyy tuolta tällä hetkellä ainaski koko olemassaolon aikana tulleet tulokset wink.gif

Mutta onhan ne tosiaan aika kätevä lukea tulokset samalta sivulta kun kuvakin on liitetty vielä tuloksen yhteyteen smile.gif
verduli
Löyttyykö?
Miten mä en oo ennen huomannu oops.gif
reetushkaa
Olis tosi mukavaa jos olis just tollaset ajantasalla olevat junnusivut! smile.gif happy.gif
wenakko
LAINAUS(-Tintti- @ 16.8. 2006, 16:44)
Löytyy tuolta tällä hetkellä ainaski koko olemassaolon aikana tulleet tulokset wink.gif

Mä oon varmaan sitte ihan sokea, koska en löydä Ylivieskaa/Poria aikaisemmin tulleita tuloksia? wink.gif
-Tintti-
LAINAUS(wenakko @ 17.8. 2006, 14:31)
Mä oon varmaan sitte ihan sokea, koska en löydä Ylivieskaa/Poria aikaisemmin tulleita tuloksia? wink.gif

Pistät siihen kothaan missä sulla lukee viimeisten 30 päivän ajalta niin koko olemassaolon niin ehkä alkaa näkymään wink.gif
Omppo
Toki, tottahan se on, että jos ei Puskaa vähään aikaan ole seurannut ja tulokset kiinnostaa, niin mikä ettei, silloin kaikki tulokset on helppo lukea allekkain.

Ja arkistosta kyllä löytyy, sieltä löytyy vuositolkulla vanhaa tavaraa, varsinkin tuolta yleiseltä puolelta.
-Maija-
LAINAUS(Rochas @ 14.8. 2006, 15:26)
Mielestäni sivuille kannattaisi laittaa vaan KR ja KV näyttelyiden junnutulokset, niin homma olisi vähemmän rankka. smile.gif

Jeps
Flavia
LAINAUS(Hilla @ 15.8. 2006, 14:24)
olisiko joku kiinnostunut ryhtymään ns. tulostoimittajaksi?Homma voisi toimia niin, että tulostoimittaja kokoaisi tulokset vaikka word-tiedostoon sillä kaavalla kun ne sivuillakin on ennen ilmoitettu ja keräisi päivän paras -kuvan jokaisesta kilpailusta (kuville täytyy tietysti kysyä lupa ja kuvassa on oltava molempien sarjojen edustajat, lukuunottamatta yksittäisiä osarivoittajat -sivulle tulevia kuvia.. ja kuvat miel. alkuperäisinä) ja laittaisi tämän ns. päivityspaketin tulemaan minulle mailina. Minä sitten latosin tulokset ja kuvat nettiin. Miltä tällainen kuullostaisi & olisiko joku kiinnostunut?

Miksei sivuille vain voisi laittaa sellaista vieras kirjaa, johon
junnut saisivat laittaa tulokset, jos ne ovat heillä _TÄYDELLISINÄ_. eli ei mitään että "Eilen perähikijän mätsärissä mä ja musse tultiin toisiksi", vaan tosiaan että olisi kilpailijoiden määrät ja tuomarit yms.

tuollaista käytäntöä olen nähnyt monen kasvattajan sivuilla, missä kasvattien omistajat saavat lisätä tuloksia..
Anna^^
Niin, se olisi kiva että esim. ne kiemurat näkyisivät ja että siellä päiviteltäisiin enemmän kuin kerran vuodessa laugh.gif Ei saa ottaa sitten kuin huumorilla biggrin.gif
raakel
kyllä mielestäni sitä vieraskirjaakin pitää selailla samanlailla kun täällä puskassa.

ps-mites asia etenee?
LimeLight
LAINAUS(-Tintti- @ 16.8. 2006, 16:44)

Mutta onhan ne tosiaan aika kätevä lukea tulokset samalta sivulta kun kuvakin on liitetty vielä tuloksen yhteyteen smile.gif

Minäkin tässä ihmettelen että mistä? 2 sivua tuloksia eikä siihen varmasti sisälly koko puskan aikana tulleet tulokset rolleyes.gif
-Tintti-
LAINAUS(LimeLight @ 2.11. 2006, 20:17)
Minäkin tässä ihmettelen että mistä? 2 sivua tuloksia eikä siihen varmasti sisälly koko puskan aikana tulleet tulokset rolleyes.gif

Siellä tulokset ja kuvat sivun alalaidasa lukee "Näytän 15 yhteensä 27 viimeisen postituspäivän mukaan laskevassa järjestyksessä viimeisten 30 päivän ajalta" tuon viimeisten 30 päivän ajalta voi muuttaa koko olemassaoloksi smile.gif
Hilla
smile.gif Palatakseni noihin ihan olemassa oleviin junnusivuihin: Olisiko joku halukas ryhtymään tulostoimittajaksi?
Ninnura
LAINAUS(Hilla @ 3.11. 2006, 18:02)
smile.gif Palatakseni noihin ihan olemassa oleviin junnusivuihin: Olisiko joku halukas ryhtymään tulostoimittajaksi?

Mä voisin ryhtyä kun kumminkin kiertelen aika paljon noita junnukisoja smile.gif
Rochas
Olin just tulossa kyselemään että päästäänkö tässä tuumasta toimeen, näyttää siltä että ollaan pääsemässä! smile.gif Ninni olisit varmaan erinomainen tulostoimittajaksi kun kiertelet paljon KR-ja KV-näyttelyitä smile.gif Kuvaamiset on tietysti erikseen, eli tulostoimittajana tulisi kiertää paljon näyttelyitä + omata käyttökelpoinen kamera jolla kuvata päivän parhaat. Tai ainakin hoitaa asiat niin että saa joltakin kelvollisen PP-kuvan käyttöoikeudet junnusivuille. Sillä olis kiva aina tulosten yhteyteen saada kuvakin smile.gif

Niin ja niiden tulosten rajaaminen? Olisiko mitään, jos sivuille laitetaan vain KV- ja KR-näyttelyiden tulokset? Kaikkien ryhmänäyttelyiden saatika sitä pienempien näyttelyiden tuloksien kerääminen olisi paitsi hankalaa (kaikkia kun ei aina puskassa lue) niin myös turhauttavaa biggrin.gif
Ninnura
LAINAUS(Rochas @ 3.11. 2006, 21:24)
Ninni olisit varmaan erinomainen tulostoimittajaksi kun kiertelet paljon KR-ja KV-näyttelyitä smile.gif Kuvaamiset on tietysti erikseen, eli tulostoimittajana tulisi kiertää paljon näyttelyitä + omata käyttökelpoinen kamera jolla kuvata päivän parhaat. Tai ainakin hoitaa asiat niin että saa joltakin kelvollisen PP-kuvan käyttöoikeudet junnusivuille. Sillä olis kiva aina tulosten yhteyteen saada kuvakin smile.gif

Sain just synttärilahjaksi digijärkkärin, et nyt on ainakin kunnon kamera biggrin.gif Ainoo ongelma on se, että en aina pysty jäämään seuraamaan päivän parasta jos näyttely on jossain kaukana.....Kun tolla rakkaalla kuljettajallani on joskus kauhea kiire pois näyttelypaikalta confused.gif
-Saana-
Niinkun jo aiemmin tässä ketjussa sanoin, voisin kans auttaa esim. tulosten keräämisessä. smile.gif
LimeLight
LAINAUS(-Tintti- @ 2.11. 2006, 20:39)
Siellä tulokset ja kuvat sivun alalaidasa lukee "Näytän 15 yhteensä 27 viimeisen postituspäivän mukaan laskevassa järjestyksessä viimeisten 30 päivän ajalta" tuon viimeisten 30 päivän ajalta voi muuttaa koko olemassaoloksi smile.gif

Kiitoksia tiedota biggrin.gif
Lazer
Niin ja jos kaikki osallistuvat sen verran aktiivisesti että jos ovat ryhmä/pien näyttelyissä keräisivät ne tarkat tulokset ja laittaisivat Hillalle tai Heinille? smile.gif
Hilla
Minusta olisi järkevintä, että kerättäs sivuille vaan KR- ja KV -näyttelyiden tulokset tästä eteenpäin. smile.gif Tulostoimittajalta ei tietenkään vaadita, että täytyis olla joka nä'yttelyssä paikalla ja kuvaamassa, sillä tuloksethan saa ain puskasta ja usein täällä on eri ihmisten ottamia kuviaki, että kun luvan vaan kysyy, niin asia järjestyy. smile.gif eikös?
Ninnura
LAINAUS(Hilla @ 4.11. 2006, 23:14)
Minusta olisi järkevintä, että kerättäs sivuille vaan KR- ja KV -näyttelyiden tulokset tästä eteenpäin. smile.gif Tulostoimittajalta ei tietenkään vaadita, että täytyis olla joka nä'yttelyssä paikalla ja kuvaamassa, sillä tuloksethan saa ain puskasta ja usein täällä on eri ihmisten ottamia kuviaki, että kun luvan vaan kysyy, niin asia järjestyy. smile.gif eikös?

juu, toi kuullostaa järkevältä smile.gif Kun noita pikkuisia ryhmänäyttelyitä on niin paljon, että niistä on huomattavasti vaikeampaa saada kokoon kaikki tulokset ja kuvankin hankkiminen voi olla aikas vaikeaa confused.gif
Anma
Hyvä jos sivuja nyt ruvetaan taas päivittämään happy.gif
SanniM
minä ilmoittaudun kera uuden kamerani myös valokuvailemaan. minun kuviani saa siis käyttää sivuilla. Ensivuonna kierretään kuitenkin kaikki suurimmat näyttelyt(ainakin dallupäivinä).
>tinja<
Mäkin pystyn hyvin ensivuonna kuvailemaan, kun ei kisoja enää ole smile.gif
Anna^^
LAINAUS(Anma @ 27.11. 2006, 16:48)
Hyvä jos sivuja nyt ruvetaan taas päivittämään happy.gif

Niin, olisihan se kiva jos niitä päiviteltäisiin enemmän kuin kahdessa vuodessa.. rolleyes.gif
raakel
jep,mulla kanssa kamera kädessä ensi vuonna biggrin.gif
ovatkos päivitykset edistyneet?
Tipsunen
Minäkin voin kuvata wink.gif
Hilla
Ninnura: Sinä taisit ekaksi tuossa ilmottautua, niin olisitko siis halukas toimittamaan tuloksia junnusivuille? smile.gif Jos kyllä, niin voin laittaa sulle maililla vähän tarkempia juttuja..
Ninnura
LAINAUS(Hilla @ 1.12. 2006, 14:17)
Ninnura: Sinä taisit ekaksi tuossa ilmottautua, niin olisitko siis halukas toimittamaan tuloksia junnusivuille? smile.gif Jos kyllä, niin voin laittaa sulle maililla vähän tarkempia juttuja..

juu, voisinhan mä alkaa niitä tuloksia toimittamaan smile.gif Eli mun s-postiosoite on ninnura_@hotmail.com
Suhumura
Täältäkin saattaa sitten pari kuvaa irrota, kun tulee näyttelyitä kierreltyä..
*Arska*.
hyvältä kuullostaa !! innocent.gif
besk
Mullakin on välillä jotain kuvia, jos kelpaa
tuunanen
Ilmeisesti sivuja on alettu elvyttää? smile.gif Tuli vain mieleeni, olisiko sivuille mahdollisuutta saada ilmottautumiskaavaketta valmiiksi täytettynä esimerkiksi ekaa (tai vaikka 10) kertaa kisaan ilmoittautuvalle.. Muistan kuinka kaavakkeen täyttö silloin ekalla kerralla tuotti pientä päänvaivaa (kuten myös joskus nykyään, jos on ollu taukoa..)..
Kettis
LAINAUS(tuunanen @ 4.1. 2007, 11:24)
Ilmeisesti sivuja on alettu elvyttää? smile.gif Tuli vain mieleeni, olisiko sivuille mahdollisuutta saada ilmottautumiskaavaketta valmiiksi täytettynä esimerkiksi ekaa (tai vaikka 10) kertaa kisaan ilmoittautuvalle.. Muistan kuinka kaavakkeen täyttö silloin ekalla kerralla tuotti pientä päänvaivaa (kuten myös joskus nykyään, jos on ollu taukoa..)..

Mutta tota, siihen ilmottautumislomakkeeseenhan laitetaan suurimmaksi osaksi henkilökohtaisia tietoja niin eihän se oikeastaan toimisi...? Vai tarkoititko että laitettaisiin ihan vain esimerkiksi? lookaround.gif
tuunanen
Ihan vain esimerkiksi "Maija Meikäläinen synt. 1.1.1990" tms. smile.gif
Pihla
Ei varmaan ilmokaavaketta ole mahdollista muualle kopioida, koska on kai kennelliiton omaisuutta tavallaan. Eiköhän jokainen osaa niihin melko yksinkertaisiin kysymyksiin vastata, nimi, synt.aika, osoite jne smile.gif
AnniH
Mites uudet sivut edistyvät? Itse olen myöskin kerännyt vuoden 2006 tuloksia aika paljon joten jos jostain on puutetta, niin voin antaa tuloksia. Erkkareiden tuloksia ei siis kirjata ylös? Ainakin itse näin ymmärsin onhan se työlästä joo-o
-Saana-
Mihinkäs osoitteeseen nuo junnusivut nyt tulee kun maikkarin kotisivutila poistettiin? smile.gif
Hilla
Uusi tulostoimittaja Ninni on ahkeroinut joululoman aikana ja kaikki tulokset on kasassa smile.gif Kuvia puuttuu vielä ja sivuille on tulossa myös uusi ulkoasu, joten sivusto julkaistaan tässä lähiaikoina melkein kokonaan uudistuneena... Ja kotisivutilakin on jo tiedossa, maikkarin loppumisesta huolimatta tongue.gif
*Arska*.
Jebaa. Hyvältä kuullostaa thumbup.gif
AnniH
Milloin sivut mahtavat olla valmiit?
~Lotta
LAINAUS(Hilla @ 18.1. 2007, 19:31) *
Uusi tulostoimittaja Ninni on ahkeroinut joululoman aikana ja kaikki tulokset on kasassa smile.gif Kuvia puuttuu vielä ja sivuille on tulossa myös uusi ulkoasu, joten sivusto julkaistaan tässä lähiaikoina melkein kokonaan uudistuneena... Ja kotisivutilakin on jo tiedossa, maikkarin loppumisesta huolimatta tongue.gif

Varmaan tänne tulee tieto kun sivut on netissä ? smile.gif
Hilla
Juu tänne tulee toki tieto heti kun sivut tulee nettiin smile.gif
Varmaan menee maaliskuun puolelle, kunhan tää webbimasteri onnistuis eka selviämään yo-kirjotuksista biggrin.gif ja Ninniläkin taitaa olla urakkaa kuvien keräämisessä.. eli malttiamalttia rolleyes.gif dogrun.gif
AnniH
Selevä happy.gif Odotellaan innolla täällä suunnalla
*Iina
Joko sivut alkavat olla valmiit? rolleyes.gif
Hilla
junnusivut on ihan hyvällä mallilla tulossa, perussivut alkaa olla suht valmiit ohjeiden ym osalta, mutta tuloksissa on järetön työ, joten niissä menee vielä jonkun aikaa wink.gif mutta malttia malttia, kun homma saadaan pakettiin niin sittenpäs siellä riittää vuodesta 2001 lähtien kaikille tuloksista ja eri tuomareiden valinnoista kiinnostuneille henkilöille roimasti luettavaa ja katottavaa happy.gif
Anna^^
Tosi hieno homma Hilla! flowers.gif
riiT
Mahtavaa! Hienoa, että joku jaksaa tehdä tuollaista! thumbup.gif flowers.gif
Anma
Odotellaan innolla laugh.gif
¤janette¤
En halua hoputtaa mutta olis kiva tietää millon sivut suunnilleen olis valmiit blush.gif smile.gif
Tämä on "lo-fi" versio foorumeistamme. Nähdäksesi täyden version, johon kuuluvat muotoilut, kuvat yms. klikkaa tässä!.
Invision Power Board © 2001-2012 Invision Power Services, Inc.